میرنیوز

مراسم یادبود آیت‌الله زابلی امشب برگزار می‌شود

مراسم یادبود آیت‌الله زابلی امشب برگزار می‌شود 2021-02-23T11:11:08+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم ترحیم و یادبود استاد اخلاق آیت‌الله حسینی زابلی امشب در مسجد روحانی برگزار می‌شود.

این مراسم امشب سه‌شنبه ۵ اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد روحانی برگزار خواهد شد.

مسجد روحانی در میدان خراسان، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید حدادعادل (صفاری) واقع است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه برگزار می شود

مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه برگزار می شود
2021-03-08T05:16:03+03:30
مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س) گفت: مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه به میزبانی واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث ...

معناشناسی «کاظم» در قرآن | چه‌معنایی برای «کاظم» مناسب است؟

 معناشناسی «کاظم» در قرآن | چه‌معنایی برای «کاظم» مناسب است؟
2021-03-07T15:56:18+03:30
دکترای علوم قرآن و حدیث می‌گوید انتساب معنای «فروبرنده خشم» به امام کاظم(ع) با عصمت و تطهیر ائمه(ع) از هر رِجس و ناجوری بر اساس آیه تطهیر، ناسازگا...

ساترا با رسانه‌های منتشرکننده محتوای کودک‌آزاری سختگیرانه برخورد خواهد داشت

 ساترا با رسانه‌های منتشرکننده محتوای کودک‌آزاری سختگیرانه برخورد خواهد داشت
2021-03-07T15:29:41+03:30
سازمان تنظیم و مقررات صوت و تصویر فراگیر(ساترا) طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد با رسانه‌های منتشرکننده محتوای کودک‌آزاری برخورد سختگیرانه‌ای خواهد داشت.

چرا شبکه انگلیسی‌زبان تلویزیون، اسرائیل را نگران کرده است؟

 چرا شبکه انگلیسی‌زبان تلویزیون، اسرائیل را نگران کرده است؟
2021-03-07T15:29:40+03:30
عملکرد پرس‌تی‌وی مورد توجه رسانه‌های صهیونیستی قرار گرفت؛ تا جایی که نقش این شبکه انگلیسی‌زبانِ تلویزیون، اسرائیل را نگران کرده است.

شیدا، عارف و جاهد از مهم‌ترین تصنیف‌سازان هستند / تصنیف تنها فرم باکلام موسیقی ایرانی

 شیدا، عارف و جاهد از مهم‌ترین تصنیف‌سازان هستند / تصنیف تنها فرم باکلام موسیقی ایرانی
2021-03-07T15:29:40+03:30
شهرام صارمی معتقد است که علی‌اکبر شیدا، عارف قزوینی و محمدعلی جاهد از مهم‌ترین تصنیف‌سازان موسیقی ایرانی هستند که هر کدام در دوران خودشان تأثیرگذاریِ بسیاری...

مروری بر خصوصیات فردی و شیوه‌های مدیریتی شهید همت

 مروری بر خصوصیات فردی و شیوه‌های مدیریتی شهید همت
2021-03-07T15:29:40+03:30
اگر کسی قبلاً او را ندیده بود، نمی‌توانست تشخیص دهد که او فرمانده است، ولی اگر با او صحبت می‌کرد، از شیوه‌ی بیان و نحوه‌ی استدلال‌هایش متوجه می‌شد که او یک ...

استیون اسپیلبرگ «طلسم» استیفن کینگ را تبدیل به سریال می‌‌کند

 استیون اسپیلبرگ «طلسم» استیفن کینگ را تبدیل به سریال می‌‌کند
2021-03-07T15:29:40+03:30
کارگردان نجات سربازان رایان به همراه کارگردانان سریال‌ چیزهای عجیب رمانی ترسناک از استیفن کینگ را به صورت یک سریال می‌سازند.

پیشنهاد حداد عادل برای تشکیل اتحادیه نوروز در منطقه

 پیشنهاد حداد عادل برای تشکیل اتحادیه نوروز در منطقه
2021-03-07T15:29:40+03:30
رئیس بنیاد سعدی گفت: کشورهایی که نوروز در فرهنگشان ریشه دارد، اتحادیه‌ای حول نوروز تشکیل دهند که بستری برای انواع همکاری‌ها باشد.

مبارزه با کرونا با یک چرخ خیاطی ساده

 مبارزه با کرونا با یک چرخ خیاطی ساده
2021-03-07T15:29:39+03:30
«به چند خیاط ماهر نیازمندیم» شامل خاطرات بانوان خیاط یزدی و «نوبت شماست»؛ خاطرات گروه‌های جهادی یزد در ایام کرونا توسط انتشارات راه یار ...

۲ سریال قدیمی در راه تلویزیون/ "این سه نفر" و "حس‌سوم "

 ۲ سریال قدیمی در راه تلویزیون/ "این سه نفر" و "حس‌سوم "
2021-03-07T15:29:39+03:30
سریال این سه نفر با هنرنمایی محمدعلی کشاورز و سریال "حس سوم" به کارگردانی و بازیگری مهدی فخیم‌زاده سه‌شنبه و چهارشنبه پخش‌شان آغاز می‌شود.

مردم پیگیر فصل دوم دادِستان‌اند/ ده‌نمکی: به‌خاطر آرمان‌های سریال جنگیدم

 مردم پیگیر فصل دوم دادِستان‌اند/ ده‌نمکی: به‌خاطر آرمان‌های سریال جنگیدم
2021-03-07T15:29:39+03:30
ده‌نمکی با اشاره به برخی انتقادهایی که به سریال دادِستان شد گفت: من برای دفاع از آرمان‌هایی که در سریال بیان کردم جنگیده‌ام و تحمل هزینه‌هایش را هم دارم.

سریال "از سرنوشت۴" از خیابان شروع می‌کند/ اضافه شدن ۲ بازیگر زن

 سریال "از سرنوشت۴" از خیابان شروع می‌کند/ اضافه شدن ۲ بازیگر زن
2021-03-07T15:29:38+03:30
تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی "از سرنوشت" با اشاره به حضور بازیگران جدید و شروعِ ساخت فصل چهارم، از پخش در پاییز ۱۴۰۰ خبر داد.

معناشناسی «کاظم» در قرآن | چه معنایی برای «کاظم» مناسب است؟

 معناشناسی «کاظم» در قرآن | چه معنایی برای «کاظم» مناسب است؟
2021-03-07T15:29:37+03:30
دکترای علوم قرآن و حدیث می‌گوید انتساب معنای «فرو برنده خشم» به امام کاظم (ع) با عصمت و تطهیر ائمه (ع) از هر رِجس و ناجوری بر اساس آیه تطهیر، ناسا...

آغاز توزیع دولتی کاغذ از امروز/ افت ۵۰ درصدی حاشیه سود نشر

 آغاز توزیع دولتی کاغذ از امروز/ افت ۵۰ درصدی حاشیه سود نشر
2021-03-07T15:29:37+03:30
مدیرانتشارات نگاه گفت: حاشیه سود در صنعت نشر بسیار پایین آمده است؛ زیرا خدمات جانبی گران است و این صنعت کشش افزایش قیمت را ندارد.

انتشار اسناد سرقت بزرگ از کتابخانه سلطنتی/ وقتی کتابدار شاه، دزد از آب درآمد

 انتشار اسناد سرقت بزرگ از کتابخانه سلطنتی/ وقتی کتابدار شاه، دزد از آب درآمد
2021-03-07T15:29:37+03:30
لسان‌الدوله پدر سوخته را هم برای کتاب‌های دولتی حبس کرده‌اند، در ایام مظفرالدین شاه خیلی از کتاب‌ها را فروخته و خیلی‌ها را عوض کرده است.

۱۱ ترتیل خوان قرآن کریم از ۹ کشور جهان به رقابت پرداختند

۱۱ ترتیل خوان قرآن کریم از ۹ کشور جهان به رقابت پرداختند
2021-03-07T12:29:18+03:30
در اولین شب از سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، ۱۱ ترتیل خوان از ۹ کشور جهان به رقابت پرداختند.

پاسخ آیت الله خامنه‌ ای به استفتاء حق سکونت زن در خانه پس از وفات شوهر و حکم پوشش مقابل نامحرم

 پاسخ آیت الله خامنه‌ ای به استفتاء حق سکونت زن در خانه پس از وفات شوهر و حکم پوشش مقابل نامحرم
2021-03-07T11:16:19+03:30
امام خامنه‌ای، پاسخ دو استفتا در مورد «حق سکونت زن در خانه پس از وفات شوهر» و «حکم پوشش در مقابل نامحرم» را اعلام فرمودند.

داستان متفاوت زندگی یک شهید مدافع حرم؛ از مدرسه فوتبال تا جنگ در نبل

 داستان متفاوت زندگی یک شهید مدافع حرم؛ از مدرسه فوتبال تا جنگ در نبل
2021-03-07T11:16:19+03:30
نویسنده کتاب «نعمت جان» از تدوین اثر جدید خود خبر داد و گفت: مشغول تدوین خاطرات شهید علی‌محمد قربانی، از شهدای مدافع حرم، به روایت همسر ایشان هستم.

مردم از حاج همت چه می‌دانند؟

 مردم از حاج همت چه می‌دانند؟
2021-03-07T11:16:19+03:30
۱۷ اسفند ماه سالروز شهادت حاج محمد ابراهیم همت از فرماندهان دفاع مقدس است که در میان مردم رفتیم اما با سخنانی روبرو شدیم که دیدن آن خالی از لطف نیست.

جهش قیمت‌ها در کاغذ تحریر/ دولت بازار را به حال خود رها کرد

 جهش قیمت‌ها در کاغذ تحریر/ دولت بازار را به حال خود رها کرد
2021-03-07T11:02:58+03:30
در حالی که جهش قیمت‌ها در بازار کاغذ‌، قیمت هر بند کاغذ چاپ و تحریر را به ۶۳۰ هزار تومان رسانده است‌، برخی کارشناسان می‌گویند دولت بازار را به حال خود رها ک...

آیا مالکین «ابد و یک روز» می‌توانند از خواننده لس‌آنجلسی شکایت کنند؟/ از حرف تا عمل اهالی هنر

 آیا مالکین «ابد و یک روز» می‌توانند از خواننده لس‌آنجلسی شکایت کنند؟/ از حرف تا عمل اهالی هنر
2021-03-07T11:02:58+03:30
یک وکیل پایه‌یک دادگستری می‌گوید که کلیپ منتشرشده از خواننده لس‌آنجلسی از «جعل عمیق» علیه فیلم «ابد و یک روز» استفاده کرده و حق کپی‌رایت...

تفاهم نامه همکاری سازمان دارالقرآن و سازمان بسیج سازندگی منعقد شد

تفاهم نامه همکاری سازمان دارالقرآن و سازمان بسیج سازندگی منعقد شد
2021-03-07T10:42:38+03:30
تفاهم نامه همکاری سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان بسیج سازندگی صبح امروز ۱۷ اسفندماه در سالن جلسات دارالقرآن منعقد شد.

برگزیدگان جشنواره «شده‌ام ۹ ساله» در مبعث معرفی می شوند

برگزیدگان جشنواره «شده‌ام ۹ ساله» در مبعث معرفی می شوند
2021-03-07T10:29:19+03:30
برگزیدگان جشنواره «شده‌ام ۹ ساله»، ویژه دختران نومکلف همزمان با مبعث حضرت رسول(ص) معرفی می‌شوند.

برگزاری محفل شعری به منظور شناخت شخصیت ادبی حضرت ابوطالب(ع)

برگزاری محفل شعری به منظور شناخت شخصیت ادبی حضرت ابوطالب(ع)
2021-03-07T10:29:18+03:30
تبیین و تشریح شخصیت و اقدامات حضرت ابوطالب (ع) در صدر اسلام، پیش از مبعث، حمایت و خدماتی که حضرت برای پیامبر اسلام (ص) داشتند مهمترین هدف برگزاری این همایش است.

آیا مالکین «ابدویک روز» می‌توانند از خواننده لس آنجلسی شکایت کنند؟/ از حرف تا عمل اهالی هنر

 آیا مالکین «ابدویک روز» می‌توانند از خواننده لس آنجلسی شکایت کنند؟/ از حرف تا عمل اهالی هنر
2021-03-07T10:09:33+03:30
یک وکیل پایه یک دادگستری می‌گوید که کلیپ منتشر شده از خواننده لس‌آنجلسی از «جعل عمیق» علیه فیلم «ابد و یک روز» استفاده کرده و حق کپی رای...

مسابقه خوانندگی تلویزیون در ۱۴۰۰/ امیر تاجیک داور شد

 مسابقه خوانندگی تلویزیون در ۱۴۰۰/ امیر تاجیک داور شد
2021-03-07T09:56:13+03:30
مسابقه استعدادیابی خوانندگی به احتمال زیاد از اوایل سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و امیر تاجیک روی صندلی داوری این رقابت تلویزیونی می‌نشیند.

ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در شهادت امام موسی کاظم(ع)

ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در شهادت امام موسی کاظم(ع)
2021-03-07T09:09:20+03:30
ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) همزان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) اعلام شد.

ضرورت انس با قرآن در کلام آیت‌الله بهجت(ره)/ چگونه از قرآن، بهره معنوی و جسمانی ببریم؟

 ضرورت انس با قرآن در کلام آیت‌الله بهجت(ره)/ چگونه از قرآن، بهره معنوی و جسمانی ببریم؟
2021-03-07T09:16:12+03:30
اگرخبر می‌دادند که در چین کتابی وجود دارد و تمام کمالات قرآن را بدون بردن نام آن، به آن نسبت می‌دادند، می‌گفتیم سزاوار است از آن کتاب درس بگیریم.

محفل شعر«آئین مستوری» با موضوع شخصیت حضرت ابوطالب(ع) برگزار شد

محفل شعر«آئین مستوری» با موضوع شخصیت حضرت ابوطالب(ع) برگزار شد
2021-03-07T08:55:58+03:30
به مناسبت سالروز وفات حضرت ابوطالب(ع)، محفل شعری با موضوع ابوطالب (ع) و با عنوان «آئین مستوری» با حضور شاعران داخلی و خارجی در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزا...

باید به سمت ایجاد پلتفرم جهانی شهر مجازی قرآنی برویم/قرآن برای همه مردم جهان پیامی ابدی دارد

باید به سمت ایجاد پلتفرم جهانی شهر مجازی قرآنی برویم/قرآن برای همه مردم جهان پیامی ابدی دارد