میرنیوز
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حمید یوسف پور نظارت و بررسی میدانی وضعیت پوشش و کیفیت ارتباطات در روستاهای منطقه شمال غرب را یکی از اقدامات انجام شده در این منطقه دانست و بیان کرد: با توجه به بررسیهای صورت گرفته در برخی از روستاها، میان شاخصهای کمی و کیفی موجود با تعهدات پروانه اپراتورها و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تفاوتهایی وجود داشت که همین موضوع باعث کاهش کیفیت ارتباطی روستاها شده بود. برای رفع این مشکل جلسات متعددی با اپراتورهای مربوطه برگزار شد که بهبود وضعیت ارتباطی روستاها و کاهش شکایات ثبت شده در این بخش در "سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی (۱۹۵)" از نتایج آن است.
وی با اشاره به شکایات ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی (۱۹۵)، عنوان کرد: در چهار ماهه اول سال جاری، ۳ هزار و ۶۷۱ شکایت در حوزه فعالیت منطقه شمال غرب رگولاتوری در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است که از این تعداد هزار و ۸۴ شکایت به حوزه ارتباطی مربوط می شود.
مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب درباره موضوع شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵، اظهار کرد: در این سامانه، ۲ هزار و ۳۹۹ شکایت در حوزه فناوری و ۱۸۸ شکایت در حوزه پست و دفاتر پیشخوان ثبت شده است که از این تعداد ۳ هزار و ۲۶۷ شکایت بررسی و به آنها پاسخ لازم داده شده است.
یوسفپور در ادامه بیان کرد: با برگزاری جلسات مستمر و متعدد با اپراتورها، انجام تستها و بازدیدهای میدانی و از راه دور خدمات دارندگان پروانه از سازمان، توانستهایم مدت زمان رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۵ در منطقه شمال غرب را از ۹ روز کاری به ۵ روز کاری کاهش دهیم.
وی با اشاره به اینکه شناسایی تداخلات فرکانسی در راستای حفظ و صیانت از فضای فرکانسی کشور و جلوگیری از کاهش کیفیت ارتباطی اپرتورهای تلفن همراه در خدماتدهی به مشترکان انجام میشود، گفت: پایش مستمر فضای فرکانسی با سامانههای پایش ثابت و سیار و نظارت میدانی در منطقه شمال غرب انجام شده است و در چهارماه ابتدایی سال جاری، ۳۳ مورد تداخل فرکانسی که عمدتا ناشی از استفاده غیرمجاز از تقویت کنندههای سیگنال رادیویی شبکه تلفن همراه و یا بوسترهای غیراستاندارد آنتنهای تلویزیونی بوده، شناسایی و مشکلات آن رفع شده است.
مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب افزود: فضای فرکانسی سالم و بدون تداخلات فرکانسی، علاوه بر افزایش کیفیت خدمات اپراتورهای تلفن همراه، برای استفاده سایر بهرهبرداران مانند سازمانهای آتشنشانی، اورژانس، هلال احمر و... نیز دارای اهمیت است.
اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب یکی از مناطق ۹ گانه رگولاتوری در کشور است که استانهای قزوین ، گیلان و زنجان را تحت پوشش و مدیریت دارد.
منبع : خبرگزاری مهر
اظهارات وزیر علوم درباره انتصابات و آمار دانشجویان اخراجی و تعلیقی
سه فاکتور خطر سکته مغزی/ آسانترین راهکار کاهش استرس و اضطراب
قدیانی: دانشجویان بسیجی باید پرچمدار مراکز تحقیقاتی باشند
دانشجویان بسیجی باید پرچمدار مراکز تحقیقاتی باشند
نحوه ارائه خدمات پیامک انبوه برای کاهش شکایت کاربران بررسی شد
همکاری دانشگاههای شهیدبهشتی و شریف در حوزه هوش مصنوعی و رباتیک
مشکلات رزیدنتها بررسی و رفع خواهد شد
شرایط پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دانشگاه شریف اعلام شد
ثبتنام دانشجویان استعداد درخشان در دانشگاه علم و صنعت تمدید شد
نوجوانان استرالیایی در آستانه محدودیت استفاده از شبکههای اجتماعی
ظفرقندی: موافق درمان رایگان سالمندان نیستم
افزایش ۲۰ درصدی مسمومیت با مونوکسید کربن در سال جاری
هر ایرانی صاحب شناسنامه سبک زندگی میشود
رشد تعداد مشترکین و ضریب نفوذ خدمات ارتباطی
آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویان از امروز
افزایش ۲۰ درصدی مسمومیت با مونوکسید کربن در سال جاری/ کاهش ۱۴ درصدی فوتیها
برخی داروهای دیابت می توانند آسم را مهار کنند
ایران میتواند الگوی ادغام طب سنتی و مکمل در منطقه باشد
گسترش همکاری علمی بین دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و شریف
حمایت بنیاد ملی علم از طرحهای پژوهشی و رسالههای مرتبط با فلسطین
ابلاغ هرگونه آییننامه و بخشنامه منوط به تأیید حقوقی وزارت علوم شد
دانشگاه علامه تقویت وفاق با همسایگان را بررسی می کند
پیشنهاد افزایش ۵۴ درصدی تعرفه پزشکی
پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت هفته بسیج
کلید مدیریت بهتر بیماریهای کلیوی
گاز رادُن دومین عامل ابتلا به سرطان ریه است
کاهش چشمگیر مصرف آب، برق و گاز در وزارت علوم
نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد اعلام و ثبتنام آذرماه آغاز شد
تجلیل از دستیاران برتر آزمون تخصصی و فوق تخصصی علوم پزشکی ایران
مشکل پرداخت وام شهریه دانشجویان حل شد