میرنیوز

چرا برای سفر در اروپا از اتوبوس استفاده کنیم؟

چرا برای سفر در اروپا از اتوبوس استفاده کنیم؟ 2020-09-16T16:02:24+04:30

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ایوار، کیفیت اتوبوس‌های امروزی کاملا متفاوت از انواع قدیمی‌ آنهاست. سفر با اتوبوس در اروپا طرفداران زیادی دارد، چرا که هزینه‌ی این نوع سفر نسبت به پرواز و قطار بسیار به‌صرفه‌تر است.

اما هر گردی گردو نیست ...

بعلاوه، مسیرهای اتوبوس‌رو چشم‌اندازهای بی‌نظیری دارند که شما را محو زیبایی خود می‌کنند.

اتوبوس‌های فلیکس یکی از بزرگترین کمپانی‌های بین‌المللی در حوزه‌ی جابجایی مسافر است.

چرا برای سفر در اروپا از اتوبوس استفاده کنیم؟

فلیکس باس

فلیکس باس یکی از شرکت‌های معروف و بزرگ در زمینه‌ی جابجایی مسافر در سراسر اروپا است و از محبوب‌ترین شرکت‌های حمل و نقل محسوب می‌شود.

اتوبوس‌های فلیکس به اتوبوس‌های سبز هم معروف است چراکه سوخت آن کمترین آلودگی را برای محیط زیست دارد.

چرا برای سفر در اروپا از اتوبوس استفاده کنیم؟

سه دوست به نام‌های آندره شوارملین، دانیل کراس و جان انگرت ایده‌ی تاسیس فلیکس باس را در سال ۲۰۱۰ مطرح کردند تا این شرکت جایگزینی باشد برای شرکت راه آهن دولتی آلمان.

فلیکس باس با همکاری شرکت‌های اتوبوس‌ منطقه‌ایِ سراسر اروپا خدمات ارائه می‌دهد. فلیکس باس در واقع مسئولیت مجوز رسمی برنامه‌های بلندمدت مورد نیاز برای راه‌اندازی شبکه را برعهده دارد و شرکت‌های همکار مسئول راه‌اندازی روزانه‌ی مسیرها هستند.

ویژگی اتوبوس‌های فلیکس

. یکی از جنبه‌های مثبت فلیکس باس این است که در فرودگاه‌های بسیاری از شهرهای اروپایی ایستگاه دارد.

. اتوبوس‌های فلیکس به بیش از ۲۰۰۰ مقصد در ۲۸ کشور اروپایی سفر دارند.

. با فلیکس باس از صندلی‌های بزرگ و راحت، ‌داشتن سرویس بهداشتی، اینترنت با سرعت ۴G، پریز برق و پذیرایی با هزینه کم، برخوردار خواهید بود.

. فلیکس باس برای مسیرهای طولانی مانند وین – هامبورگ، عموما شب‌رو هستند تا مسافر زمان برای استراحت هم داشته باشد. با اتوبوس شب‌رو در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید، این اتوبوس‌ها نسبت به اتوبوس‌های روز رو تعداد توقف کمتری در مسیر دارند.

. با این اتوبوس‌ها امکان رزرو گروهی بالای ۱۰ نفر را دارید.

. اتوبوس‌های فلیکس عموما سروقت و بدون تاخیر به مقصد می‌رسند.

چرا برای سفر در اروپا از اتوبوس استفاده کنیم؟

تهیه بلیط از شرکت فلیکس باس

فروش بلیط‌های فلیکس باس به‌صورت آنلاین صورت می‌گیرد و مسافران غیراروپایی باید از طریق کارت‌های اعتباری خود این بلیط‌ها را تهیه کنند. کسانی‌که دارای کارت اعتباری نیستند، می‌توانند از طریق آژانس‌های نماینده در ایران مانند ایوار، بلیط اتوبوس اروپا خود را خریداری کنند.

مسافران می‌توانند در محل نیز این نوع بلیط‌ها را تهیه کنند. اما از آنجایی‌ که ظرفیت و تعداد اتوبوس محدود است، باید این موضوع را در نظر داشته باشند که ممکن است صندلی خالی پیدا نکنند، بنابراین بهتر است پیش از سفر نسبت به رزرو بلیط اتوبوس خود از طریق نمایندگی‌های فلیکس باس در ایران اقدام کنند.

میزان بار در اتوبوس‌های فلیکس

. می‌توان باری تا وزن ۷ کیلوگرم و در ابعاد ۴۲*۳۰*۱۸ سانتی‌متر را با خود به داخل اتوبوس برد.

. چمدانی که به بخش بار تحویل داده می‌شود باید نهایتا ۲۰ کیلوگرم وزن و ابعاد آن ۸۰*۵۰*۳۰ سانتی‌متر باشد. مسافران این میزان بار را بدون هزینه به بخش بار تحویل خواهند داد.

. اگر مسافر چمدان (بار) اضافه داشته باشد، هم در زمان انجام رزرو و هم بعد از رزرو و به‌صورت تلفنی، هماهنگ شده با بخش خدمات مشتریان در آلمان، می‌تواند نسبت به پرداخت آن اقدام کند.

. مسافران توجه داشته باشند که در بعضی مواقع ممکن است اتوبوس بار اضافی قبول نکند. هزینه‌ی بار اضافی به هنگام رزرو ۵ یورو است، اما اگر این بار پس از رزور مشخص شود، مسافر موظف است شخصا هماهنگی‌های لازم را از طریق تماس تلفنی یا در محل انجام دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

محکومیت آذویکو به تحویل خودروی جایگزین و پرداخت خسارت به مشتریان/ مهلت ایفای تعهدات؛ پایان بهمن ۹۹

محکومیت آذویکو به تحویل خودروی جایگزین و پرداخت خسارت به مشتریان/ مهلت ایفای تعهدات؛ پایان بهمن ۹۹
2020-09-24T18:39:08+03:30
مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت، گفت: شرکت آذویکو ملزم به تحویل خودروی جایگزین و پرداخت خسارت مشتریان حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری شد.

قیمت سکه ۳ مهر ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۳ مهر ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید
2020-09-24T18:25:52+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنج شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۹ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

مدیران جهادی از هر بحرانی عبور می کنند

مدیران جهادی از هر بحرانی عبور می کنند
2020-09-24T15:25:43+03:30
نمایشگاه‌های هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستاوردهای مهندسان بسیجی گروه صنعتی ایران خودرو، باحضور فرشادمقیمی، مدیرعامل ایرانخودرو و سردار بلالی، مشا...

در جنگ اقتصادی به خودکفایی کامل خواهیم رسید

در جنگ اقتصادی به خودکفایی کامل خواهیم رسید
2020-09-24T15:25:43+03:30
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در ارتقای استاندارد خودروها از اروپا چهار به اروپا پنج از هیچ کارشناس خارجی استفاده نکردیم.

تسلا از تعرفه‌های دولت ترامپ شکایت کرد / سقوط ۱۰ درصدی سهام تسلا

تسلا از تعرفه‌های دولت ترامپ شکایت کرد / سقوط ۱۰ درصدی سهام تسلا
2020-09-24T12:19:06+03:30
پس از شکایت شرکت تسلا از دولت ترامپ و نماینده تجاری آن، رابرت لایتایزر، در مورد تعرفه‌های وضع شده بر آیتم‌هایی که این شرکت از چین وارد می‌کند، سهام این شرکت ...

چگونه سرور مجازی ترکیه داشته باشیم؟

چگونه سرور مجازی ترکیه داشته باشیم؟
2020-09-23T16:49:06+03:30
حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به انجام امور بانکی خود از کشور ترکیه باشید و یا نیاز به باز کردن اکانت دولوپری گوگل و یا امور فریلنسری باشید ولی این کشور ...

چگونه مرکز فروش چمن مصنوعی را بیابیم؟

چگونه مرکز فروش چمن مصنوعی را بیابیم؟
2020-09-23T16:49:06+03:30
استفاده از چمن مصنوعی از هر لحاظی از جمله وقت، پول، صرفه جویی در مصرف انرژی مفید و به صرفه می باشد. اما مراکز و شرکت های بسیاری در این زمینه وجود دارند که شا...

وکیل رایگان، خدمتی نو از موسسه حقوقی اوستا

وکیل رایگان، خدمتی نو از موسسه حقوقی اوستا
2020-09-23T16:49:05+03:30
معنای لغوی وکیل، کارگزار ،مباشر ،کسی که شخص انجام کارهای خود را به وی واگذار می کند ،نمایندگان مجلس که از طرف مردم انتخاب می شود. ...

قیمت سکه ۲ مهر ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲ مهر ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید
2020-09-23T14:59:07+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی
2020-09-23T13:52:24+03:30
نحوه ترجمه مدارک تحصیلی صادره از وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد به صورت کامل در این مطلب توضیح داده شده است.

نکاتی درباره کپسول گاز بوتان

نکاتی درباره کپسول گاز بوتان
2020-09-23T13:52:24+03:30
برای این که با کپسول گاز بوتان و قیمت آن بیشتر آشنا شوید، با این مطلب همراه شوید.

قیمت جهانی طلا به افت ادامه داد / نگاه سرمایه‌گذاران به سوی بانک مرکزی آمریکا

قیمت جهانی طلا به افت ادامه داد / نگاه سرمایه‌گذاران به سوی بانک مرکزی آمریکا
2020-09-23T13:12:25+03:30
با تقویت دلار و نزدیک شدن آن به بالاترین سطح ۲ ماهه قیمت طلا برای دومین جلسه متوالی افت کرد. سرمایه‌گذاران از نزدیک ناظر اظهارات مقامات فدرال‌رزرو در مورد وض...

بهترین مرکز سرویس و تعمیر رادیاتور در ایران

بهترین مرکز سرویس و تعمیر رادیاتور در ایران
2020-09-23T12:35:50+03:30
مانند هر سیستم گرمایشی، تعمیر رادیاتور نیز ممکن است برای شما اتفاق بیفتد، و رادیاتور شما دچار خرابی  شود و کار نکند.

اجاره سرور اختصاصی ایران

اجاره سرور اختصاصی ایران
2020-09-23T12:15:49+03:30
سرور اختصاصی چیست و بهترین سرور اختصاصی دارای چه ویژگی هایی می باشد، این سوالی هست که پاسخش در متنی که توسط داده پردازی مبین ارائه شده و در ادامه به آن می پر...

جدیدترین گوشی های ۲۰۲۰ ال جی در راه ایران (با قیمت تکرار نشدنی!)

جدیدترین گوشی های ۲۰۲۰ ال جی در راه ایران (با قیمت تکرار نشدنی!)
2020-09-23T12:15:48+03:30
 حالا که هر روز فناوری های تازه به بازار تلفن های همراه هوشمند اضافه می شود، برند های مختلف تلاش می کنند جای بزرگتری برای خود در این بازار باز کنند. اما برای...

چرا مردم تمایل فراوانی را برای خرید آپارتمان در اندیشه و سکونت در این شهر زیبا را دارند؟

 چرا مردم تمایل فراوانی را برای خرید آپارتمان در اندیشه و سکونت در این شهر زیبا را دارند؟
2020-09-23T12:05:40+03:30
خرید آپارتمان در اندیشه در سال‌های اخیر با افزایش چشم‌گیری همراه بوده است و افراد بسیاری قصد دارند تا در شهر جدید اندیشه سکونت کنند ولی...

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۷/۰۲| قیمت طلا در مرز ۱۹۰۰ دلار

 قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۷/۰۲| قیمت طلا در مرز ۱۹۰۰ دلار
2020-09-23T12:05:40+03:30
به دنبال تشدید مجدد تنش ها بین آمریکا و چین و در حالی که نگرانی ها از کندی ترمیم اقتصادی همچنان ادامه دارد قیمت طلا روز چهارشنبه اندکی افزایش داشت، اما تقوی...

کشتی‌آرای: دلار اجازه کاهش قیمت طلا و سکه را نداد/ حباب سکه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان!

 کشتی‌آرای: دلار اجازه کاهش قیمت طلا و سکه را نداد/ حباب سکه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان!
2020-09-23T12:05:40+03:30
کشتی‌آرای با بیان اینکه با توجه به کاهش ۵۰ دلاری طلای جهانی باید قیمت طلا و سکه در بازار داخلی با کاهش بیشتری همراه می شد، گفت: افزایش قیمت دلار مانع از کاه...

بی ثباتی بازار طلا تا پایان ۲۰۲۰ در واکنش به انتخابات آمریکا

 بی ثباتی بازار طلا تا پایان ۲۰۲۰ در واکنش به انتخابات آمریکا
2020-09-23T12:05:40+03:30
شرکت خدمات مالی سیتی گروپ پیش بینی می کند به خاطر مخاطراتی که حول انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وجود دارد، قیمت طلا تا پایان سال جاری میلادی رکورد زده و ۲۰۰ ...

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها امروز ۹۹/۰۷/۰۲|افزایش قیمت ارز؛ دلار ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان شد

 قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها امروز ۹۹/۰۷/۰۲|افزایش قیمت ارز؛ دلار ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان شد
2020-09-23T12:05:40+03:30
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با افزایش ۳۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی دیروز ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

گزارش تسنیم| جزئیات رشد قیمت طلا و ارز در ۶ ماهه نخست امسال/ سکه ۱۱۶ درصد رشد کرد + جدول

 گزارش تسنیم| جزئیات رشد قیمت طلا و ارز در ۶ ماهه نخست امسال/ سکه ۱۱۶ درصد رشد کرد + جدول
2020-09-23T12:05:40+03:30
بررسی تغییرات قیمت طلا و ارز نشان می‌دهد، در ۶ ماه نخست امسال قیمت سکه ۱۱۶ درصد و دلار ۷۹ درصد افزایش یافته است.

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۷/۰۲؛ دلار رکورد می‌زند؟/ سکه ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۷/۰۲؛ دلار رکورد می‌زند؟/ سکه ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
2020-09-23T12:05:40+03:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۲۴۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۷ هزار و ...

قیمت دلار دوم مهر ۱۳۹۹ به ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید / هر یورو ۳۲ هزار و ۱۰۰ تومان

قیمت دلار دوم مهر ۱۳۹۹ به ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید / هر یورو ۳۲ هزار و ۱۰۰ تومان
2020-09-23T11:19:07+03:30
قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهار شنبه دوم مهرماه ۱۳۹۹ در صرافی های بانکی به ۲۷هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

جزئیات نرخ رسمی ۴۷ ارز/کاهش نرخ رسمی یورو و پوند

جزئیات نرخ رسمی ۴۷ ارز/کاهش نرخ رسمی یورو و پوند
2020-09-23T11:19:06+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۳ ارز افزایش و ۳۲ واحد پولی کاهش یافت. نرخ ۱۲ ارز دیگر نیز ثابت بود.

چگونه از امنیت یک اپلیکیشن پرداخت مطمئن شده و به آن اعتماد کنیم؟

چگونه از امنیت یک اپلیکیشن پرداخت مطمئن شده و به آن اعتماد کنیم؟
2020-09-23T10:42:30+03:30
وقتی صحبت از اپلیکیشن‌های موبایل می شود شاید اولین فکری که به ذهن ما برسد بحث امنیت اطلاعات و حفظ حریم خصوصی باشد؛ مخصوصا وقتی بخواهیم یک اپلیکیشن پرداخت را ...

منهول پیش ساخته پلی اتیلن

منهول پیش ساخته پلی اتیلن
2020-09-23T10:15:57+03:30
آدم رو یا منهول آماده از جنس بتنی، فایبرگلاس یا کامپوزیت و پلی اتیلنی تکجداره یا دو جداره بوده که بصورت استوانه ای کوچک به صورت عمودی تولید می شود. ...

درمان زخم با عسل

درمان زخم با عسل
2020-09-23T10:02:30+03:30
مردم هزاران سال است که از عسل برای ترمیم زخم‌های خود استفاده می‌کنند. در حالی که شاید امروزه گزینه‌های بسیار موثرتری برای ترمیم زخم‌ها وجود داشته باشد ولی با...

فواید درمانی بوییدن انواع گل

فواید درمانی بوییدن انواع گل
2020-09-23T09:49:11+03:30
بوییدن گلهای مختلف، حس آرامش و دلنشینی را به آدم منتقل می کند که حسی فراموش نشدنی است. استشمام عطر گل های خوشبو می تواند بر اعصاب و افکار افراد مختلف تاثیر ب...

چگونه بهترین قالب کیک را بخریم

چگونه بهترین قالب کیک را بخریم
2020-09-23T09:35:48+03:30
انتخاب نوع قالب مناسب کیک، نقش بسیار مهمی در کیفیت خوب پخت انواع کیک دارد.

تور مالدیو و تور ارمنستان، دم دستی‌های دوران کرونا

تور مالدیو و تور ارمنستان، دم دستی‌های دوران کرونا
2020-09-22T18:29:03+03:30
با گسترش شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها، بسیاری از پروازهای خارجی لغو و به تبع آن همه تورهای مسافرتی خارجی لغو گردید.