میرنیوز
به گزارش ایسنا، بنابراعلام ۱۹کالا، اگر قصد خرید گوشی موبایل را داشته باشید قطعاً برخی از مدلهای این برند را نیز مدنظر قرار دادهاید. ۱۹ کالا در ادامه به برخی از واقعیتهای مرتبط به برند شیائومی اشاره خواهد کرد که ممکن است در تصمیم به خرید شما تاثیرگذار باشد.
جالب است بدانید که شیائومی همواره سعی کرده تا بهترین و قدرتمندترین تراشههای موجود در بازار را در گوشیهای خود استفاده کند. در واقع هم پرچمداران و هم میانردههای این برند از نظر قدرت سختافزاری به نسبت بسیاری دیگر از کمپانیهای مدعی موجود در بازار حرفهای زیادی برای گفتن دارند.
پس اگر به دنبال گوشیهایی هستید که عملکرد سختافزاری بسیار خوبی داشته باشند، قطعاً مدلهای مختلف گوشی شیائومی پاسخگوی نیاز شما خواهند بود و اما در پاسخ به این سوال که شاید سوال خیلی از خریداران هم باشد میبایست گفت که کند شدن گوشی بیشتر به نحوه استفاده شما از گوشی موبایلتان برمیگردد و به برندی خاصی مربوط نمیشود در واقع این امر ممکن است برای تمام برندها اتفاق بیافتد.
در واقع میبایست قبل از خرید یک گوشی بدانید که از آنچه انتظاری دارید، اگر این موضوع را در نظر بگیرید میتوانید صرفنظر از برند، گوشی مناسبتری را خریداری کنید. گوشیهای شیائومی بهخوبی پاسخگوی نیاز شما به مدت طولانی خواهند بود و از این نظر مشکلی نخواهید داشت؛ اما در نظر داشته باشید باید نسبت به استفاده از مشخصههایی مثل باتری، حافظه، نوع برنامههایی که بر گوشی خود نصب میکنید، حساسیت به خرج دهید.
حتی در نصب تعداد برنامهها نیز، مقدار رم و حافظه موبایل خود را در نظر داشته باشید، زیرا این موارد از جمله مهمترین دلایلی هستند که کند شدن گوشی را در پیدارند.
نقطه قوت گوشیهای شیائومی چیست؟
از مهمترین نقطه قوت گوشیهای این برند میتوان به طراحی جذاب و کیفیت ساخت عالی بدنه آنها اشاره کرد. برای مثال کمتر گوشی این برند را این روزها میتوانید ببینید که از محافظ گوریلاگلس و یا پوشش نانو دافع آب و مایعات بهره نبرده باشد که به نسبت بسیاری دیگر از برندهای موجود در بازار یک امتیاز عالی محسوب میشود.
دومین موردی که مخصوصاً برای بسیاری از گیمرها و کسانی که استفاده سنگینی از گوشیهای خود دارند، حائز اهمیت است، سختافزار این گوشیهاست.
همانطور که گفته شد شیائومی همواره سعی میکند برای رقابت و ماندن در این بازار پرزرق و برق، از بهترین تراشههای موجود در بازار استفاده کند. اگر امتیاز ثبتشده برای گوشی شیائومی در بنچمارکهای مختلف را با سایر برندها مقایسه کنید، متوجه این موضوع خواهید شد.
سومین موردی که برای بسیاری از خریداران حائز اهمیت است تنوع محصولات این برند متناسب با بودجه و سلیقه خریدار است. برای مثال این شرکت چندین خط تولید راهاندازی کرده که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند.
برای مثال سری ردمی نوت ازجمله میانردههای پرقدرت و عالی این برند محسوب میشوند که تمرکز عمده این شرکت بر دوربینها و سختافزار آنهاست درحالیکه از قیمت بسیار عالی نیز برخوردارند.
سری شیائومی ردمی نیز از جمله پایینردههای این برند محسوب میشوند که با وجود قیمت بسیار عالی، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار میدهند.
از دیگر خطوط تولید این شرکت میتوان به ردمی کی اشاره کرد که بازهم گوشیهای بسیار خوبی را ارائه میدهد. سری پوکو نیز منحصراً به تولید گوشیهای گیمینگ اختصاص دارد و پردازنده قدرتمند و سیستم خنک کننده مایع مواردیست که این شرکت برای عملکرد بهتر و ارائه تجربه بهتری از گیم در محصولات خود بکار گرفته است. در ادامه ۱۹ کالا به موارد دیگری نیز اشاره خواهد کرد.
جدا از کیفیت و نوآوریهایی که این شرکت در طراحی گوشیهای خود بکار گرفته، موارد دیگری نیز وجود دارد که از جمله امتیازات این کمپانی بزرگ آسیاییست.
از آن جمله میتوان به سیاست فروش این شرکت اشاره کرد که مستقیماً بر قیمتگذاری محصولاتش تأثیرگذار بوده است. اگر قصد خرید گوشی را داشته باشید و سری به بازار هم زده باشید، بهراحتی متوجه خواهید شد که این گوشیها به نسبت امکاناتی که دارند قیمت بسیار مناسبی نیز دارند، بهراستی دلیل آن چیست؟
مهمترین آن را میتوان فروش آنلاین مستقیم و بدون تبلیغات پولی اشاره کرد:
در واقع شیائومی پول خود را صرف تبلیغات نمیکند و از این طریق باعث صرفهجویی در هزینههای ساخت و بازاریابی شده که به دنبال آن قیمت تمامشده محصولاتش بسیار کاهش مییابد؛ اما علاوه بر این، سیاستهای دیگری را هم در پیش گرفته، برای مثال محصولات خود را تنها بهصورت آنلاین به فروش میرساند.
به این طریق واسطهها را حذف کرده و حاشیه سود خرده فروشی به حداقل مقدار ممکن میرسد. نتیجه آن تحویل یک محصول باکیفیت و با برچسب قیمتی بسیار کم است. جالب است بدانید که این شرکت تنها به تبلیغات از شبکههای اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان متکی است.
سیاست دیگری که این غول تکنولوژی آسیایی در پیشگرفته «فلش سلز» است. در این روش این شرکت محصولات خود را در تعداد محدودی و بهصورت نوبتی (۴۰ تا ۵۰ هزار دستگاه در هر نوبت.) به فروش میرساند. از این طریق هزینههای نگهداری را به صفر رسانده و سود خوبی کسب میکند.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع : خبرگزاری ایسنا
راهنمای سفر به مشهد در خلوتترین زمانها
قیمت آجر سفال ۱۴۰۳؛ محاسبه تعداد آجر در هر متر مربع دیوار ۲۰سانتی
بررسی مهمترین دلایل کار نکردن ماشین لباسشویی
چگونه سوختگی فرش را از بین ببریم؟
تقویت سئو با افزایش دامین اتوریتی و خرید ورودی گوگل
خدمات تخصصی شیشه اتومبیل تهران
قیمت سکه یک میلیون تومان افزایش یافت
برنجهای وارداتی در حال ترخیص است
قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد+ جدول
امروز اول آذر سکه در بازار طلا ۵۲میلیون و ۶۳۰هزار تومان معامله شد
مقایسه ویدئو پروژکتور با تلویزیون
سیستم ERP چیست؟
چگونه زبان انگلیسی را در سه ماه یاد بگیریم؟
آموزش برق خودرو آموزشگاه تهران پایتخت
معرفی و خرید بهترین تشک های خارجی
آغاز حراج جدید سکه از ساعت ۱۲
آغاز حراج جدید سکه ازساعت۱۲
قیمت هر اونس طلا امروز به ۲۶۴۰ دلار و ۸۵ سنت رسید
قیمت طلا و سکه ۲۹ آبان؛ سکه ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۲۹ آبان؛ پیشتازی دلار نیما
از خلاقیت تا تولید؛ چرا خدمات پرینت سه بعدی تحولی در صنعت شماست؟
معرفی بهترین مقاصد برای سفر در فصول سرد سال
اتوماسیون ایمیل مارکتینگ؛ استراتژی برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل
رجیستری گوشی های آیفون آغاز شد
هدیه ای خاص برای فرزندتان با فروشگاه کودک شاپ
انواع دیوار سبک و ارزان
ترکیب رنگ تجهیزات اداری؛ ایجاد محیطی جذاب و کارآمد
قیمت طلا ۲۸ آبان؛ قیمت سکه ۵۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد
اهدای تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به هتلهای ایرانگردی و جهانگردی
سرطان پروستات شایعترین علت مرگ و میر مردان/ضرورت معاینات دورهای