X دانلود اهنگ نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

نکات مهم برای خرید چمن مصنوعی که فروشندگان به شما نمی‌گویند!

نکات مهم برای خرید چمن مصنوعی که فروشندگان به شما نمی‌گویند! 2020-05-23T11:41:20+04:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه چمن مصنوعی، چمن مصنوعی که از بهترین مواد تولید شده باشد همانند فرش‌های داخل خانه است و معمولا هیچگونه آسیبی به شما نخواهد رساند، مهم اینجاست که هرچه از شرکت‌های معتبر و تخصصی چمن مصنوعی استفاده بکنید بهتر است برای مثال شرکت نیوساد چمن مصنوعی‌های بسیاری را در ایران، عراق و افغانستان پخش می‌کند که بهترین آنها می‌تواند چمن مصنوعی تزئینی نیوساد باشد.

ضد آفتاب بودن چمن مصنوعی طبق استاندارد و کاملا قابل ارائه، می‌دانید این موضوع آن قدر مهم است که بسیاری از کسانی که چمن مصنوعی با گارانتی را هم خریداری کرده‌اند، بعدها متوجه شده‌اند که چون چمن مصنوعی خریداری شده دارای آنتی یو وی نیست حتی در آفتاب‌های بسیار کم تهران و اصفهان هم سوخته‌اند و از بین رفته است،  اما  چمن مصنوعی نیوساد که در سایت grassiran۲۴.com هم بسیار آن را معرفی کرده‌اند دارای آنتی یو وی می‌باشد و مهم‌تر آن که این فروشگاه اینترنتی چمن مصنوعی grassiran۲۴.com دارای اینماد دو ستاره می‌باشد.

لاتکس چمن مصنوعی در این  مورد در روزهای اول چمن مصنوعی در ایران واقعا مشکل ساز شده بود خصوصا در فصل‌های سرما اما چرا و چطور؟ جالب اینجاست که چمن مصنوعی را روی یک لایه‌ای به نام چتایی چمن مصنوعی می‌بافند که معمولا هم وارداتی هست و پس از آن که بافته شد وارد بخشی می‌شود که بر روی پشت چمن مصنوعی ماده‌ای را می‌ریزند که باعث بشود نخ‌های چمن مصنوعی روی این لایه محکم تا سالیان سال ایستادگی کنند اما جالب اینجاست که بسیاری از کارخانه‌های چینی از ماده‌ای چسب مانند استفاده می‌کنند که این موکت چمن مصنوعی یا فرش چمن مصنوعی را در فصل سرما همانند یک تخته چوب سفت می‌کند ولی زمانی که کالا و محصول درستی باشد از مواد لاتکس برای این کار استفاده می‌کنند و چمن مصنوعی را لایه‌ای نرم می‌سازد و در زمان خرید تکه‌ای از فرش را خم کنید ببینید همانند فرش‌های خانگی خم می‌شوند یا اینکه حالت شکنندگی بوجود می‌آید؟ البته اگر از فروشندگان چمن مصنوعی هم بپرسید یا از سایت grassiran۲۴.com فروشگاه آنلاین چمن مصنوعی خریداری کنید این مورد رفع خواهد شد.

نکات مهم برای خرید چمن مصنوعی که فروشندگان به شما نمی‌گویند!

قیمت چمن مصنوعی واقعا چرا اینقدر متفاوت است؟ چمن مصنوعی تزئینی و چمن مصنوعی ورزشی که به طور کلی دارای قیمت‌های متفاوتی هستند که در این بخش کلا در مورد خرید چمن مصنوعی تزئینی صحبت خواهیم کرد آن هم اینکه برای مثال چمن مصنوعی نیوساد چون از نخ چمن مصنوعی هلندی استفاده می‌کند و متریال جنس اصلی معمولا قیمت‌های آن با کالاهای دیگر کمی بالاتر است ولی واقعا نیاز شما را تا سال‌ها مرتفع می‌سازد برای خرید چمن مصنوعی تزئینی می‌توانید با فروشگاه اینترنتی grassiran۲۴.com مراجعه کنید.

نکات مهم برای خرید چمن مصنوعی که فروشندگان به شما نمی‌گویند!

فروش چمن مصنوعی به چه صورت است؟ فروش چمن مصنوعی هم همانند بیشتر منسوجات قوانین خود را دارد برای مثال چمن مصنوعی هم همانند موکت‌های مرغوب می‌توان متراژ زوج خریداری کرد برای مثال می‌شود ۴ مترمربع خریداری کرد یا مثلا اگر نیاز به ۹ متر مربع چمن مصنوعی برای تراس یا اتاق خواب دارید  قاعدتا باید ۱۰ متر مربع خریداری کنید می‌دانید چرا؟ چون تمام عرض رول‌های چمن مصنوعی دو متر و چهار متر هستند و برای همین موضوع فروش چمن فقط به صورت زوج در کل دنیا است، مگر آن که انتهای رول چمن مصنوعی مانده باشد.

نصب رایگان چمن مصنوعی واقعیت دارد ؟

با خیال راحت برایتان توضیح بدهم که امکان ندارد چمن مصنوعی را خریداری کنید که سود خوبی روی آن نشده باشد که  برای هر متر مربع هم که حدودا در سال ۹۹ بابت هر متر مربع نصب چمن مصنوعی ۱۵ هزارتومان اخذ می‌گردد البته کاملا قیمت نصب چمن مصنوعی به روز محاسبه می‌شود و کرایه حمل هم که تقریبا در داخل تهران حدود ۱۰۰ هزار تومان هست پس چطور می‌توان با سود ۱۰%  این کار را انجام داد ؟ بعضی از موارد واقعا جای فکر دارد  که چرا و چطور ؟! کسی که 10 متر چمن مصنوعی خریداری کرده، مثلا متری ۸۰ هزار تومان کل پرداخت آن شده، ۸۰۰ هزارتومان یعنی به زبان ساده هر متر مربع 10 هزار تومان سود کرده، یعنی کلا ۸۰ هزار تومان  خوب حالا یک کرایه حدودا و تقریبا ۵۰ هزارتومان داشته باشد و یک قوطی چسب تقریبا ۴۵ هزارتومان و هزینه رفت و آمد نصاب و دستمزد نصاب آن هم تقریبا ۵۰ هزار تومان پس ۸۰ هزار تومان سود در قبال ۱۴۵ هزار تومان هزینه آیا شدنی است؟ حتی با سود ۲۰ درصد هم که در نظر بگیریم خواهیم دید هزینه‌های دفاتر تلفن و غیره را هم پوشش نخواهد داد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

جزییات قیمت رسمی انواع ارز/نرخ تمام ارزها ثابت ماند

جزییات قیمت رسمی انواع ارز/نرخ تمام ارزها ثابت ماند
2020-06-07T08:51:16+04:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

قالب‌های راست‌چین و فارسی‌سازی شده تم فارست را از کجا تهیه کنیم؟

قالب‌های راست‌چین و فارسی‌سازی شده تم فارست را از کجا تهیه کنیم؟
2020-06-06T17:54:39+04:30
اگر کمی با فضای طراحی سایت با وردپرس یا راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس آشنا باشید حتما با مارکت تم فارست آشنا هستید.

چندتکه لباس نوزاد سایز صفر تهیه کنیم؟

چندتکه لباس نوزاد سایز صفر تهیه کنیم؟
2020-06-06T17:14:40+04:30
خرید لباس نوزاد تقریبا بیشترین زمان را در میان سایر وسایل کودک در هنگام خرید سیسمونی از ما خواهد گرفت چرا که باید بتوانیم درست‌ترین سایز و نوع را برای نوزاد ...

ظهور سوپراپلیکیشن‌ها در اکوسیستم پرداخت کشور

ظهور سوپراپلیکیشن‌ها در اکوسیستم پرداخت کشور
2020-06-06T17:14:39+04:30
دنیای اپلیکیشن‌های امروز، دنیایی فراتر از تک محصول یا تک خدمت بودن است.

فروش مکنده نجاری و لوله خرطومی مکنده در فروشگاه اینترنتی چوبینر

فروش مکنده نجاری و لوله خرطومی مکنده در فروشگاه اینترنتی چوبینر
2020-06-06T17:01:22+04:30
در کارگاه‌ها و کارخانجات صنایع چوب هنگام برش، سوراخ‌کاری و عملیاتی از این قبیل براده‌های چوب و گردوغبار در هوا منتشر می‌شود. این گردوغبار و خرده‌های چوب منتش...

علی اصغر حاجی بابا ؛ مردی که آتش را در مشت داشت

علی اصغر حاجی بابا ؛ مردی که آتش را در مشت داشت
2020-06-06T17:01:21+04:30
علی اصغر حاجی بابا پدر صنعت ریخته گری ایران هفته گذشته روی در نقاب خاک کشید اما مسیری که این کارآفرین متعهد به پیشرفت ایران اسلامی، در صنعت کشور گشود تا همیش...

آشنایی با تحصیل در فرانسه

آشنایی با تحصیل در فرانسه
2020-06-06T16:48:04+04:30
در متن زیر به بررسی اعزام دانشجو به فرانسه، تحصیل دندانپزشکی در فرانسه، تحصیل داروسازی در فرانسه پرداخته ایم.با ما همراه باشید.

خرید آنلاین از افق کوروش آغاز شد

خرید آنلاین از افق کوروش آغاز شد
2020-06-06T16:34:38+04:30
با راه‌اندازی خرید آنلاین افق کوروش، مشتریان می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن یا وب‌سایت اُکالا، سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند و در کمتر از یک ساعت و...

بازدید سرپرست وزیر صنعت معدن و تجارت از کارخانه‌جات گروه صنعتی میهن

بازدید سرپرست وزیر صنعت معدن و تجارت از کارخانه‌جات گروه صنعتی میهن
2020-06-06T16:21:20+04:30
سرپرست وزیر صنعت معدن و تجارت از کارخانجات گروه صنعتی میهن از جمله "شهرلبنیات" میهن که دومین سایت بزرگ و مدرن تولید لبنیات در خاورمیانه است ضمن اشا...

نیمی از ساکنان کلانشهرها مستأجر هستند

نیمی از ساکنان کلانشهرها مستأجر هستند
2020-06-06T15:38:01+04:30
معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: ۴۳ درصد تهرانی ها و حدود ۵۰ درصد ساکنان کلانشهرها اجاره نشین هستند.

قیمت سکه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ به ۷ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ به ۷ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید
2020-06-06T15:38:00+04:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ در معاملات بازار آزاد تهران به ۷ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید.

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن
2020-06-06T15:14:42+04:30
اینکه با توجه به محدودیت‌های خود برای یادگیری زبان انگلیسی، به دنبال روش‌های سریع و کوتاه‌ترین زمان ممکن باشید چیز بدی نیست؛ اما آیا کوتاه‌ترین زمان ممکن یعن...

مزایای کفپوش و دیوارپوش های پی‌وی‌سی

مزایای کفپوش و دیوارپوش های پی‌وی‌سی
2020-06-06T15:14:41+04:30
کفپوش و دیوارپوش هر دو از پرمصرف‌ترین محصولات در دکوراسیون داخلی به شمار می‌روند. این دو محصول را در محل‌های مختلفی می‌توان نصب کرد و محدودیت خاصی برای آنها ...

استعلام خلافی خودرو با موبایل+ خرید طرح ترافیک

استعلام خلافی خودرو با موبایل+ خرید طرح ترافیک
2020-06-06T14:58:02+04:30
اینکه خلافی خودرو به روز باشد، برای عده زیادی اهمیت دارد. برای کسانی که می‌خواهند به محض پرداخت کامل خلافی، رسید تسویه آن را نیز در اختیار داشته باشد، استعلا...

رایج‌ترین مشکلات گوشی موبایل را بشناسید + راه‌حل رفع

رایج‌ترین مشکلات گوشی موبایل را بشناسید + راه‌حل رفع
2020-06-06T14:48:05+04:30
مشکلات گوشی موبایل متفاوت می‌باشد و کاربران گوشی‌های موبایل ممکن است بنا به دلایل گوناگونی با مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیاری مواجه شوند. ...

خرید اینترنتی از فروشگاه‌ها  با  ارسال سراسری در شیپور رسما رونمایی شد

خرید اینترنتی از فروشگاه‌ها  با  ارسال سراسری در شیپور رسما رونمایی شد
2020-06-06T14:48:05+04:30
رضا اربابیان، مدیرعامل شیپور از رونمایی رسمی قابلیت "خرید امن" از هزاران فروشگاه  با امکان ارسال سراسری  محصول به محل مورد نظر کاربران شیپور خبر دا...

سمپل عطر چیست؟ خرید بهترین سمپل عطر زنانه و مردانه

سمپل عطر چیست؟ خرید بهترین سمپل عطر زنانه و مردانه
2020-06-06T14:31:22+04:30
سمپل عطر نمونه کوچکی از عطر اصلی است که توسط شرکت‌ها و برندهای سازنده هر عطر برای معرفی و تست هر محصول تولید می‌شود.

خرید مبل چستر با رنگ سال ۹۹ بدون مراجعه حضوری

خرید مبل چستر با رنگ سال ۹۹ بدون مراجعه حضوری
2020-06-06T13:51:22+04:30
با خرید مبل چستر شبیه حرفه‌ای‌ها دست به ایده‌پردازی بزنید.

قیمت جدید شکر ابلاغ شد/نرخ مصوب درب کارخانه ۶۳۰۰ تومان

قیمت جدید شکر ابلاغ شد/نرخ مصوب درب کارخانه ۶۳۰۰ تومان
2020-06-06T13:24:41+04:30
نرخ مصوب هر کیلوگرم شکر، درب کارخانه در نود و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار ۶۳۰۰۰ ریال تعیین شد.

طراحی حرفه‌ای سایت باربری، فروشگاهی و سفارشی

طراحی حرفه‌ای سایت باربری، فروشگاهی و سفارشی
2020-06-06T13:11:23+04:30
اگر برای کسب و کار خود در حوزه‌های مختلف به سایتی نیاز دارید که نیاز مشتریان شما را تا حدود زیادی رفع کند باید یک طراحی حرفه‌ای سایت را در برنامه خود بگنجانید.

آوای ترمه، مجری تبلیغات محیطی و بیلبوردهای تبلیغاتی

آوای ترمه، مجری تبلیغات محیطی و بیلبوردهای تبلیغاتی
2020-06-06T13:11:22+04:30
تبلیغات محیطی در ابعاد بزرگ یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌تواند سبب دیده شدن برند شما شود.

قیمت جدید شکر ابلاغ شد/نرخ مصوب؛ ۶۳۰۰ تومان درب کارخانه

قیمت جدید شکر ابلاغ شد/نرخ مصوب؛ ۶۳۰۰ تومان درب کارخانه
2020-06-06T13:11:22+04:30
نرخ مصوب هر کیلوگرم شکر، درب کارخانه در نود و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار ۶۳۰۰۰ ریال تعیین شد.

قیمت جدید شکر ابلاغ شد/نرخ اعلامی، ۶۳۰۰ تومان درب کارخانه

قیمت جدید شکر ابلاغ شد/نرخ اعلامی، ۶۳۰۰ تومان درب کارخانه
2020-06-06T12:58:01+04:30
نرخ مصوب هر کیلوگرم شکر، درب کارخانه در نود و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار ۶۳۰۰۰ ریال تعیین شد.

شهردار اصفهان از شرکت به پرداخت ملت بازدید کرد

شهردار اصفهان از شرکت به پرداخت ملت بازدید کرد
2020-06-06T11:24:42+04:30
شهردار اصفهان و هیئت همراه او با هدف آشنایی و به‌کارگیری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت «به‌پرداخت ملت» به‌منظور هوشمندسازی کلان‌شهر اصفهان از این شرکت بازدید ...

خرید کولر گازی

خرید کولر گازی
2020-06-06T11:11:20+04:30
با نزدیک شدن به فصل گرم سال بازار خرید کولر گازی بسیار داغ است و همه افراد در خانه یا محل کار خود را آماده گذراندن تابستان می کنند.

اسباب‌کشی آنلاین، مطمئن و ارزان با نوبار

اسباب‌کشی آنلاین، مطمئن و ارزان با نوبار
2020-06-06T11:11:20+04:30
اگر قصد اسباب کشی دارید، حتماً یکی از مهمترین دغدغه‌های شما انتخاب اتوباری است که بهترین خدمات را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیارتان قرار دهد.

چند ساعت بخوابیم؟

چند ساعت بخوابیم؟
2020-06-06T11:11:19+04:30
اگر به میزان خواب توصیه شده (بین ۷ تا ۹ ساعت در شبانه روز) توجه کنید، متوجه می‌شوید تقریباً حدود یک سوم از زندگی خود را در خواب می‌گذرانید.

سینک، هود، گاز و فر چی بخریم؟

سینک، هود، گاز و فر چی بخریم؟
2020-06-06T11:11:19+04:30
این سوالی است که برای اغلب خریداران تجهیزات آشپزخانه پیش می‌آید و با رشد تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه و فروشگاه‌ها و اطلاعات بسیار درباره محصولات، چالش بزرگ...

شیمی بازار؛ اولین پلتفرم B۲B صنایع شیمیایی ایران

شیمی بازار؛ اولین پلتفرم B۲B صنایع شیمیایی ایران
2020-06-06T11:01:19+04:30
شیمی بازار به عنوان اولین پلتفرم B۲B‌ صنایع شیمیایی در ایران،‌ این‌بار با خدماتی متنوع‌تر،‌ میزبان شرکت‌های فعال در حوزه صنایع شیمیایی خواهد بود. ...

قیمت سکه طرح جدید به ۷ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه طرح جدید به ۷ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید
2020-06-06T10:31:22+04:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز شنبه ۱۷ خرداد ۹۹ به ۷ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید.