میرنیوز

قیمت مصوب نصب و اجرای چمن مصنوعی فوتبال در اردیبهشت ۱۴۰۲

قیمت مصوب نصب و اجرای چمن مصنوعی فوتبال در اردیبهشت ۱۴۰۲ 2023-05-07T11:53:53+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، فوتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها در سراسر جهان است و سالانه به تعداد طرفداران این ورزش افزوده خواهد شد. شاید برایتان جالب باشد که چمن مصنوعی فوتبال این روزها تبدیل به جایگزین چمن طبیعی شده است و در اکثر ورزشگاه‌ها یا سالن‌های ورزشی از این محصول استفاده می‌شود. اما سوالی که وجود دارد این است که چه رازی پشت چمن مصنوعی فوتبال نهفته است که باعث محبوبیت آن می‌شود؟ قیمت نصب و اجرای چمن مصنوعی فوتبالبه چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

ظاهر سبز و یکدست چمن مصنوعی، جذابیت بازی و مسابقات فوتبال را چند برابر می‌کند و تراکم و انعطاف پذیری الیاف، سطحی ایمن برای بازیکنان پدید می‌آورد. حالت ارتجاعی الیاف باعث می‌شود تا حداقل فشار بر ماهیچه‌ها و مفاصل بازیکنان وارد شود و بدین ترتیب، بازیکنان می‌توانند برای مدت طولانی به ورزش مشغول شوند.

در صورتی که قصد خرید و نصب چمن مصنوعی فوتبال را دارید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید. در ادامه مطالب، نگاهی کلی به چمن مصنوعی فوتبال و مراحل نصب و اجرای آن خواهیم داشت و در آخر، فاکتورهای مؤثر در قیمت نصب و اجرای چمن مصنوعی فوتبال را خدمت شما ارائه خواهیم کرد.

تاریخچه چمن مصنوعی فوتبال

بازی فوتبال برای اولین بار در اوایل قرن نوزدهم میلادی و در کشورهای غربی ظاهر شد. در ابتدا، بازیکنان از زمین‌های چمن طبیعی برای ورزش و مسابقات استفاده می‌کردند اما در اثر گذر زمان و به دلیل مشکلات هزینه‌بر و وقت‌گیر بودن مراقبت از زمین چمن طبیعی مانند آبیاری مداوم، استفاده از سم‌کش‌ها و آفت‌کش‌ها در بازی زمانی منظم، طراحان و فعالان ورزشی با یکدیگر اقدام به انجام آزمایش‌های متعدد و ساخت چمن مصنوعی ورزشی کردند.

چمن مصنوعی را می‌توان تلفیقی از هنر و زیبایی دانست که با کیفیت مناسب و قیمت اقتصادی به بازار عرضه می‌شود و تمام نیازهای ورزشکاران را تأمین می‌سازد. این محصول، امروزه مورد استقبال گسترده باشگاه‌ها و فعالان ورزشی قرار گرفته است و مطابق با دستورالعمل‌های فیفا و استانداردهای بهداشتی طراحی می‌شود و زیبایی و نشاط را در زمین‌های ورزشی به ارمغان می‌آورد.

شاید برایتان جالب باشد که ویژگی‌های چمن مصنوعی فوتبال یکی از عوامل مؤثر در قیمت نصب و اجرای چمن مصنوعی فوتبال است. برای مثال، وزن الیاف چمن فوتبال باعث افزایش مقاومت محصول در برابر آسیب‌های بیرونی می‌شود. از سوی دیگر، تراکم و ارتفاع الیاف چمن مصنوعی باید مطابق با دستوالعمل‌های فیفا باشد و یک سطح ایمن برای بازیکنان ایجاد نماید. از دیگر فاکتورهای مؤثر در قیمت چمن فوتبال، لایه زیره است که نقشی حیاتی در ماندگاری و طول عمر محصول دارد.

ویژگی‌های چمن مصنوعی فوتبال

بافت الیاف چمن‌های ورزشی با چمن مصنوعی چند منظوره یا تزئینی متفاوت است و یکی از فاکتورهای مؤثر در قیمت محصول است. از دیگر مشخصه‌های مؤثر در قیمت چمن مصنوعی فوتبال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارتفاع الیاف مطابق با استاندارد فیفا و بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر

برخورداری از دیتکس مناسب و ضخامت بالای الیاف

لایه زیره ۲ لایه یا ۳ لایه

الیاف انعطاف‌پذیر با قابلیت ارتجاعی و بازگشت پذیری

قابلیت خروج آب

چمن مصنوعی ورزشی چمنزار دارای استانداردهای لازم بوده و مطابق با استانداردهای ورزشی و بهداشتی تولید می‌ شود ساختار این محصولات به گونه‌ای است که ورزشکاران بتوانند بهترین عملکرد را در هنگام ورزش و بازی داشته باشند. در این راستا، شما می‌توانید با نصب و اجرای چمن مصنوعی فوتبالی، یک سطح تخصصی و ایمن برای مسابقات و تمرین‌های مبتدی تا حرفه‌ای پدید آورید.

قیمت مصوب نصب و اجرای چمن مصنوعی فوتبال در اردیبهشت ۱۴۰۲

مراحل نصب و اجرای چمن مصنوعی فوتبال

قبل از آنکه به بررسی عوامل مؤثر در قیمت نصب و اجرای چمن مصنوعی فوتبال بپردازیم، بهتر است که نگاهی به مراحل و گام‌های اجرای چمن فوتبال داشته باشیم.

مراحل اجرای چمن فوتبال را می‌توان در گام‌های زیر دسته بندی و مرتب کرد:

گام اول

در ابتدا، تمام پوشش‌های گیاهی تا ارتفاع چند سانتی‌متری، گیاه زدایی و پاکسازی می‌شوند. سپس، سطح زمین با مواد سخت پوشانده می‎‌شود و یک شیب مناسب برای پیشگیری از تجمع آب در سطح زمین ایجاد می‌گردد.

گام دوم

بعد از آنکه سطح زمین با لایه‌های مختلفی از انواع شن و ماسه شسته پوشانده شد، فرآیند غلطک زنی برای ایجاد سطحی یکدست و سخت انجام می‌شود.

گام سوم

لایه ژئوتکستایل بر روی سطح یکدست پهن می‌شود و چمن‌های مصنوعی مطابق با دستور نقشه بر روی آن قرار می‌گیرند. برای ایجاد یک سطح یکدست و سرسبز از نوار اتصال و چسب پلی‌اورتان در محل درزها استفاده می‌شود و تمام درزها به طور کامل و یکدست به یکدیگر متصل می‌شوند.

گام چهارم

در این مرحله، سیلیس و گرانول به دو صورت دستی یا با کمک ماشین در میان الیاف چمن مصنوعی تزریق می‌شوند. شن سیلیس باعث می‌شود تا ایستادگی الیاف چمن مصنوعی افزایش یابد و از کوبیدگی و ساییدگی الیاف چمن مصنوعی پیشگیری می‌کند. بعد از تزریق فیلرها، نوبت به فرچه‌کشی الیاف می‌رسد.

گام پنجم

در مرحله آخر، خط‌کشی‌های زمین با استفاده از رنگ‌های مخصوص تکمیل می‌شوند و یک زمین تخصصی فوتبال با سطحی ایمن و سرسبز برای شما به ارمغان خواهد آمد.

عوامل مؤثر در قیمت نصب و اجرای چمن مصنوعی فوتبال

در مطالب فوق، ویژگی‌های چمن مصنوعی فوتبال و مراحل نصب و اجرای آن را با یکدیگر بررسی کردیم. همانطور که در مطالب فوق مطالعه کرده‌اید، انواع چمن مصنوعی ورزشی از ویژگی‌های مختلفی برخوردار است و قیمت هر یک از محصولات، براساس نوع کاربری و ویژگی‌های منحصر به فرد، متفاوت خواهد بود؛ لذا برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت انواع چمن مصنوعی ورزشی، چمن مصنوعی تزئینی و چمن مصنوعی چند منظوره از شما دعوت می‌نمائیم تا با مشاورین و متخصصین مجموعه چمنزار در تماس باشید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید.

قیمت مصوب نصب و اجرای چمن مصنوعی فوتبال در اردیبهشت ۱۴۰۲

سخن پایانی

در مطالب فوق، یک راهنما کلی از اجرا و نصب چمن مصنوعی فوتبال ارائه کردیم. اگر همچنان برای خرید چمن مصنوعی باکیفیت مصمم هستید، از شما دعوت می‌کنیم تا به وب‌سایت چمنزار رفته و از محصولات این فروشگاه دیدن فرمائید. مجموعه چمنزار در تمام مراحل نصب و اجرای چمن مصنوعی همراه شما خواهد بود.

یکی از برتری‌های مجموعه چمنزار این است که بعد از نصب چمن مصنوعی، با ارائه خدمات پس از فروش، همچنان همراه شما خواهد بود. کارشناسان این مجموعه بعد از سه ماه، از زمین ورزشی بازدید خواهند کرد و در صورت کاهش میزان سیلیس و گرانول، فیلرها مجدداً به زمین تزریق می‌شوند. بازدید دوره‌ای دوم بعد از یکسال انجام خواهد شد و بازدید دوره‌ای سوم نیز بعد از سه سال انجام می‌شود و مشکلاتی از جمله ساییدگی یا پارگی چمن مصنوعی در قسمت‌های پرتردد به طور کامل ترمیم می‌شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)