میرنیوز

انواع گیت کنترل تردد کسرا و کارایی گیت نفررو برای سازمان‌ها

انواع گیت کنترل تردد کسرا و کارایی گیت نفررو برای سازمان‌ها 2023-01-11T15:34:37+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، هرچند بسیاری از انواع گیت های تردد را می‌توان به دلیل کارایی مشابه به جای یکدیگر استفاده کرد اما بسیاری از عوامل از جمله کاربرد اتوماتیک گیت ها، جنس گیت مورد استفاده، سرعت عمل، جهت حرکت گیت و بسیاری موارد دیگر در انتخاب گیت مناسب تأثیر گذار هستند. به همین منظور لازم است تا سازمان‌ها قبل از اقدام به خرید گیت ورود و خروج اطلاعات لازم درباره ی انواع گیت های تردد را داشته باشند.

معرفی انواع گیت نفر رو و متداول‌ترین گیت های تردد کسرا

گیت کنترل تردد ورودی به دلیل نیازهای متفاوت سازمانی در انواع مختلفی تولید شده و در بازار وجود دارند. هرچند بسیاری از انواع گیت های تردد را می‌توان به دلیل کارایی مشابه به جای یکدیگر استفاده کرد اما بسیاری از عوامل از جمله کاربرد اتوماتیک گیت ها، جنس گیت مورد استفاده، سرعت عمل، جهت حرکت گیت و بسیاری موارد دیگر در انتخاب گیت مناسب تأثیر گذار هستند. به همین منظور لازم است تا سازمان‌ها قبل از اقدام به خرید گیت ورود و خروج اطلاعات لازم درباره ی انواع گیت های تردد را داشته باشند.

گیت های تردد که به طور معمول برای کنترل رفت و آمد افراد استفاده می‌شوند از طریق باز و بسته شدن توسط ریموت یا کلید کنترلی اجازه ورود و خروج به افراد مختلف را می‌دهند. در انواع دیگری از گیت های تردد باز و بسته شدن گیت توسط کارتخوان تعبیه شده روی گیت انجام می‌شود که در مکان‌هایی مانند ایستگاه مترو، اتوبوس و شهربازی‌ها بسیار کاربرد دارد. نوع دیگر گذرگاه کنترل تردد که بیشتر در سازمان‌ها استفاده می‌شود با اتصال به سیستم حضور غیاب محل مورد نظر می‌تواند اجازه ورود و خروج پرسنل به سازمان را بدهد. در ادامه متداول‌ترین گیت های تردد به همراه شرح مختصری از کارکرد آنها آورده شده است:

۱. گیت کنترل تردد شیشه‌ای (Glass Barrier)

گیت های کنترل ترد شیشه‌ای یا Glass Barrier به دلیل اینکه در ایستگاه‌های مترو کاربرد فراوانی دارند با نام گیت تردد مترویی نیز شناخته می‌شوند. گیت تردد شیشه‌ای سرعت بالایی داشته و با توجه به انعطاف پذیری بالایی که در تنظیم ارتفاع شیشه‌ها دارد می‌تواند سطح بالاتری از امنیت را در برخی از مکان‌های حساس برقرار کند.

۲. گیت تردد باله ای

این مدل از گیت تردد همانطور که از نامش پیداست دارای موانعی شبیه باله است که به صورت کشویی و با زاویه مشخص جهت ورود افراد باز یا بسته می‌شود. با توجه به اینکه در این نوع از گیت ها به دلیل کوتاه بودن ارتفاع باله ها فضای پایینی گیت خالی می‌باشد امنیت پایین‌تری داشته و در صورت به کارگیری لازم است تا یک نیروی نفر نیروی انسانی در زمان عبور و مرور افراد در محل حضور داشته باشد. با این وجود قیمت پایین این مدل از گیت کنترل ورود وخروج و همچنین ساده بودن تجهیزات آن می‌تواند گزینه مناسبی برای سازمان‌های اداری با سطح امنیت پایین باشد.

images_1673354776.png

۳. گیت تردد میله‌ای گیت کنترل تردد سه اهرمی (سه شاخه)

گذرگاه کنترل تردد میله‌ای یا گیت کنترل تردد اهرمی (شاخه‌ای) نوعی دیگر از گذرگاه تردد است که بیشتر در فروشگاه‌های بزرگ، ایستگاه‌های BRT، ساختمان‌های اداری بزرگ و … کاربرد دارد. این گیت تردد دارای تعدادی میله (به طور معمول سه میله) است که می‌تواند به صورت یک جهته یا دو جهته تنظیم شود. به این صورت که افراد فقز می‌توانند در درب ورودی فقط به آن وارد شوند و امکان خروج افراد از مکان فوق با گیت مورد نظر وجود ندارد. (در واقع گیت فقط در یک جهت حرکت می‌کند.) به دلیل کارایی بالا و همچنین قیمت ارزان، گیت کنترل تردد باله ای به عنوان یکی از پرطرفدارترین گیت های تردد نفر رو شناخته می‌شود.

۴. گیت کنترل تردد تمام قد (Full-Height Turnstile Gate)

یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین انواع گیت های کنترل تردد گیت تردد تمام قد است. گیت تمام قد با بدنه تمام استیل و ضخامت بالا ساخته می‌شود و ظرفیت ورود و خروج تنها یک نفر را در هر لحظه دارد. به این ترتیب که بعد از ورود افراد به داخل گیت تمام قد یا گیت نفر رو درب‌های گیت قفل می‌شود و افراد دیگری امکان ورود با گیت را نخواهند داشت. این مدلاز گیت ها با توجه به ساختار خود امنیت بسیار بالایی را فراهم کرده و در سازمان‌های نظامی و امنیتی مانند سفارت خانه‌ها، وزارت خانه‌ها و … کاربرد دارند.

۵. گیت تردد پروانه‌ای

گیت کنترل تردد پروانه‌ای یکی دیگر از انواع گیت های تردد است که به دلیل ظاهر زیبا، بی صدا بودن و کیفیت و کارایی بالا برای مکان‌هایی که دارای دکوراسیون خاص و شیک هستند بسیار مناسب است. گیت پروانه‌ای دارای بدنه ی مستحکم و مقاوم بوده و شیشه‌هایی با ضخامت بالا جهت باز و بسته شدن در زمان تردد افراد در آن به کار رفته است.

images_1673354817.png

۶. گیت ویلچررو (Swing Gate)

به منظور سهولت در عبور و مرور افراد معلول که توانایی حرکت نداشته و نیاز دارند تا از ویلچر جهت رفت و آمد خود استفاده کنند از گیت ویلچر رو در کنار سایر انواع گیت های تردد استفاده می‌شود. گیت کنترل تردد سوئینگ همچنین به دلیل پهن بودن مسیر عبور و مرور جهت عبور چند نفر به طور همزمان، حمل و نقل بار سنگین و حجیم، عبور برانکارد بیمارستانی و برخی موارد دیگر کاربرد دارد.

کلام آخر

گیت های تردد به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات سازمانی در ایجاد امنیت و همچنین نظم در کنترل تردد افراد کاربردهای فراوانی در مکان‌های مختلف دارند. استفاده از گیت تردد در سازمان‌هایی مانند بانک‌ها، کارخانجات، مؤسسات مالی، سازمانهای نظامی و … امری اجتناب ناپذیر بوده و نیاز است تا سازمان‌ها با کسب اطلاعات جامع درباره هر یک از انواع گیت های کنترل تردد موجود در بازار بهترین محصول را برای خود برگزینند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد گیت های کنترل تردد کسرا و خرید دستگاه حضور و غیاب از طریق مراجعه به وب سایت شرکت کسرا به آدرس www.kasraco.net و یا از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۱۴۵۲۰۰۰ داخلی ۳ یا ۰۹۱۹۶۷۶۹۹۷۴ اقدام به خرید گذرگاه‌های کنترل تردد کنید.

یکی از تجهیزات پرکاربرد در سازمان‌ها مختلف به ویژه سازمان‌هایی با تعداد پرسنل بالا و دارای پارکینگ، گیت کنترل تردد (گیت کنترل تردد نگهبانی) است که با توجه به نوع سازمان و کارایی آن در انواع مختلفی ارائه می‌شود. منظور از گیت کنترل تردد در واقع موانع فیزیکی است که در محل‌های مختلف جهت کنترل تردد افراد نصب می‌شود و از این طریق قادر است امنیت بالایی را برای سازمان یا مکان‌های مختلف فراهم کند. برای درک بهتر کارایی این گیت ها می‌توان به گیت های ورود و خروج در فروشگاه‌های بزرگ، مترو، ایستگاه اتوبوس و … اشاره کرد. گذرگاه‌های کنترل تردد را می‌توان به صورت دستی یا خودکار (اتوماتیک) به کار برد و به این صورت اجازه ورود و خروج افراد را به محل‌های مورد نظر کنترل کرد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)