میرنیوز

مزایای نصب درب استیل ضد سرقت برای ساختمان‌ها

مزایای نصب درب استیل ضد سرقت برای ساختمان‌ها 2022-12-11T18:45:12+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از بهترین و ارزان‌ترین روش مقابله با سارقین نصب درب ورودی ضد سرقت است. درب‌های ضد سرقت دارای مدل‌های بسیار متنوع هستند که در جنس‌های مختلف تولید می‌شوند. یکی از محبوب‌ترین و مقاوم‌ترین مدل درب ورودی، درب ضد سرقت استیل است. درب استیل در دسته درب ضد سرقت لوکس بازار قرار دارد و از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار است. نصب درب ضد سرقت را نمی‌توان به معنای امنیت صد در صد برای منازل دانست اما احتمال سرقت را بسیار کاهش می‌دهد.

مزایا و ویژگی‌های درب ضد سرقت

از مهم‌ترین مزایای نصب درب ضد سرقت می‌توان به ایجاد امنیت برای اهالی ساختمان‌ها اشاره نمود. اما با نصب این درب‌ها به غیر از امنیت می‌توانید از دیگر مزایای این محصولات نیز بهره مند شوید. از مهمترین ویژگی‌های نصب درب ضد سرقت می‌توان به این موارد اشاره نمود:

مهمترین و اصلی ترین هدف برای خرید درب ضد سرقت، ایجاد امنیت است.

ظاهر زیبا و لوکس درب‌های ضدسرقت نسبت به دربهای معمولی.

دارای عایق صوتی و از ورود و خروج صدا تا حد زیادی جلوگیری می‌کنند.

دارای عایق حرارتی بود و موجب کاهش اتلاف انرژی می‌شوند.

دارای مشخصه ضد حریق بوده و در مقابل آتش تا حد زیادی مقاوم هستند. در نتیجه از انتقال آتش جلوگیری می‌کنند. اما نمی‌توان توقع مقاومت بالایی را مانند درب ضد حریق از این محصولات داشته باشیم.

به دلیل استفاده از نوارهای درزگیر از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری می‌شود.

با استفاده از تجهیزات الکترونیکی مانند قفل دیجیتال و چشمی هوشمند امکان کنترل از راه دور درب را خواهید داشت.

این مشخصات و ویژگی‌ها موجب شده تا درب‌های ضد سرقت نسبت به درب ورودی معمولی دارای قیمت بالاتری باشند. قیمت درب ضد سرقت بر اساس میزان مقاومت و کیفیت آن متغییر است. به این نکته نیز توجه نمائید تمام مشخصاتی که به آن اشاره شد، مربوط به محصولات باکیفیت و اصل بازار است و اگر اقدام به خرید درب ضد سرقت ارزان و غیراصلی نمائید نمی‌توانید این موارد را از آن توقع داشته باشید.

درب استیل، لوکس‌ترین مدل درب ضد سرقت در بازار

همان طور که اشاره شد درب‌های ضد سرقت دارای مدل‌های بسیار متنوعی هستند. یکی از مدل‌های لاکچری و بسیار مقاوم در میان انواع درب ضد سرقت، درب استیل است. درب ورودی استیل دارای بدنه بسیار مستحکم بوده و همین عامل موجب شده علاوه بر مقاومت در برابر سارقان از طول عمر بالایی نیز برخوردار باشد. درب استیل علاوه بر مقاومت بالا از ظاهری بسیار لوکس برخوردار است و اغلب در ساختمان‌های شیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مهمترین مشخصات و ویژگی‌های درب ورودی استیل می‌توان به عدم نیاز تعمیر و سرویس این درب‌ها در طولانی مدت اشاره نمود.

اصلی ترین کاربرد این مدل از محصولات در ضد سرقت، استفاده به عنوان درب لابی، درب آپارتمان، درب ویلا و درب فروشگاه است. ممکن است قیمت بالا شما را از خرید این مدل از درب ورودی منصرف کند اما باید بدانید به دلیل عدم تعمیر و سرویس و همچنین طول عمر بالا، خرید این درب‌ها در دراز مدت برای شما صرفه اقتصادی دارد.

مرکز فروش انواع درب ضد سرقت استیل و چوبی

برای خرید به کدام فروشگاه درب ضد سرقت مراجعه نمائیم؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه نمائید، مراجعه به یک مرکز فروش معتبر است. در این سال‌ها به دلیل استقبال از خرید درب‌های ضد سرقت، فروشگاه‌های مختلفی در این زمینه تأسیس شده اند. از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید از این مراکز قیمت بسیار مناسب محصولات و اطمینان از کیفیت و اصالت محصولات است.

از قدیمی‌ترین فروشگاه‌هایی که اقدام به فروش و ساخت انواع درب ضد سرقت سفارشی در ایران نموده است، می‌توان به راسان درب اشاره نمود.

برای خرید انواع درب ضد سرقت و درب ورودی استیل می‌توانید به این فروشگاه مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۲۹۳۱۵۲۱۰ تماس بگیرید.

پرفروش‌ترین مدل درب ورودی ضد سرقت کدام است؟

این محصولات دارای بدنه مستحکم و بسیار مقاوم هستند و عاملی که موجب اختلاف در قیمت و ظاهر این محصولات شده است، نوع روکش درب است. از انواع درب ضد سرقت بر اساس شکل ظاهری و نوع روکش می‌توان به این موارد اشاره نمود:

درب ضد سرقت چوبی

درب رویه فلزی

درب روکش پی وی سی

درب ضد سرقت فلزی از محصولات ارزان قیمت بازار است. این محصولات دارای ظاهری ساده بوده و از اصلی ترین فاکتورها برای خرید این نوع درب، قیمت ارزان آن است. درب روکش پی وی سی و درب چوبی از دیگر محصولات محبوب در بازار هستند. درب چوبی نسبت به درب‌های روکش پی وی سی از قیمت گران‌تری برخوردار هستند ولی در عوض ظاهری بسیار شیک و لوکس دارند. در میان مدل‌های متنوع درب چوبی درب‌های ساخته شده با روکش راش به دلیل قیمت نسبتاً ارزان‌تر از فروش بیشتری برخوردار هستند. درب روکش پی وی سی با طرح چوب هم از دیگر مدل‌های درب ضد سرقت پرفروش هستند.

مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف از خرید درب ضد سرقت، ایجاد امنیت برای اهالی ساختمان و مراقب از جان و مال افراد است، به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از توجه به قیمت درب و ظاهر آن به مقاومت درب توجه نمائید.

البته تمام مدل‌های درب ضد سرقت اصل، دارای بدنه مستحکم و مقاوم بوده و راه نفوذ را برای سارقان می‌بندد.

قیمت درب ضد سرقت فلزی

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

یکی از مهم‌ترین خدماتی که فروشندگان درب ضد سرقت برای مشتریان خود در نظر گرفته اند، تأسیس فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت است. در این فروشگاه‌ها شما قادر خواهید بود در سریع‌ترین زمان از تمام مدل‌های در ضدسرقت در بازار دیدن نمائید، از مشخصات و ویژگی‌های محصولات آگاه و در سریع‌ترین زمان اقدام به خرید نمائید. همچنین با خرید از این فروشگاه‌ها می‌توانید از قیمت و اصالت درب اطمینان داشته باشید.

از معروف‌ترین مدل‌های درب ورودی ضد سرقت می‌توان به مدل ونوس‌، سارای، تاوریژ، آبنوس و کرکره‌ای اشاره نمود. از لوکس‌ترین مدل در ضد سرقت نیز می‌توان به درب ورودی لابی اشاره نمود. درب لابی استیل، چوبی و فلزی از مدل‌های موجود در بازار است.

مقایسه درب ضد سرقت ترک و درب ایرانی

درب‌های ضد سرقت موجود در بازار دارای سه مدل درب ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی هستند. درب‌های چینی معمولاً دارای کیفیت پایینی بوده و از ارزان‌ترین محصولات به شمار می‌روند. از محبوب‌ترین محصولات در این زمینه باید به درب‌های ترک و درب ایرانی اشاره نمود. البته درب ضد سرقت ترک اصل در این سال‌ها به دلیل افزایش قیمت ارز و در نتیجه قیمت بالای این محصولات، از فروش کمتری برخوردار شده است. درب ضد سرقت ایرانی از محصولات مقاوم بازار به شمار می‌رود که دارای قیمت ارزان‌تر از محصولات ترک هستند اما از لحاظ مقاومت و ظاهر مشابه محصولات ترک هستند.

توصیه ما به شما خرید درب ضد سرقت ایرانی است. شما با پرداخت هزینه کمتر نسبت به محصولات ترک می‌توانید محصولی مقاوم و لوکس را برای ساختمان خود تهیه نمائید و علاوه بر آن از تولیدکنندگان درب ضد سرقت فعال در داخل کشور هم حمایت نمائید.

جمع بندی

درب استیل ضد سرقت از مقاوم‌ترین مدل‌های درب ورودی ساختمان است که علاوه بر امنیت ظاهری بسیار لوکس و زیبا به ساختمان شما می‌بخشد. برای ساخت این درب‌ها معمولاً از شیشه‌های سکوریت، نشکن و ضد گلوله استفاده می‌شود که ظاهری بسیار جذاب به درب ورودی ساختمان شما می‌بخشد.

برای خرید درب ضد سرقت استیل و سایر درب‌های ساختمانی با شماره ۰۹۱۲۹۳۱۵۲۱۰ تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)