میرنیوز

بوت کمپ استاپ‌موشن،به‌روزترین متدآموزشی در مدرسه اینورس برگزار شد

بوت کمپ استاپ‌موشن،به‌روزترین متدآموزشی در مدرسه اینورس برگزار شد 2022-09-04T11:15:48+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این بوت کمپ (دوره آموزشی فشرده) ۶ روز به طول انجامید و هنرجویان در طول این دوره صفر تا ۱۰۰ یک پروژه استاپ‌موشن را با همکاری یکدیگر و به صورت یک کارگروهی حرفه‌ای پیاده سازی کردند. در نخستین بوت کمپ استاپ‌موشن مدرسه اینورس عقیل حسینیان و سوگل ثناگو به عنوان منتور از جدیدترین متدهای آموزشی استفاده کرده و فضایی شبیه به یک پروژه از طرف منتورها به عنوان کافرما برای هنرجویان تعریف شده بود. (ویدیو بوت کمپ را در انتهای مقاله مشاهده کنید)

معرفی بوت‌کمپ و کارکردهای آن

بوت‌کمپ یا دوره آموزشی فشرده، کوتاه و سخت گیرانه‌ای است که در آن منتورهای باتجربه به کمک تمرین‌های عملی شرکت کنندگان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کنند. صرفاً تمرکز این دوره بر تولید محتوا نیست و این فرآیند منظم چند روزه به افراد مهارت‌ها و دانشی را به صورت عملی و سریع آموزش می‌دهد که در هیچ کارگاه و دوره‌ای آموزش داده نمی‌شود.

بسیاری از صاحبان کسب و کار، کارآفرینان و مدیران شرکت‌های برتر و دانش بنیان در این بوت‌کمپ‌ها به دنبال نیروی انسانی مستعد و مورد نیاز خود می‌گردند به همین دلیل حضور در این (Boot Camp) می‌تواند فرصت مناسبی برای شبکه‌سازی و دستیابی به موقعیت‌های شغلی مناسب باشد. مدرسه اینورس علاوه بر آپدیت آموزش‌ها، بوت کمپ را به عنوان متد آموزشی فشرده در حوزه‌های تخصصی دیزاین و تبلیغات به بازار معرفی و ارائه کرده است.

چالش‌های بوت‌کمپ استاپ‌موشن برای شرکت کننده‌ها

این پروژه محدودیت زمانی و بودجه‌ای داشت و هنرجویان باید با هزینه ۸ تا ۱۲ میلیون تومان کل پروژه را پیاده سازی می‌کردند.

هنرجویانی که قبلاً دوره‌های آنلاین مدرسه اینورس را با موفقیت پشت سرگذاشته، نمونه کار ارسال کرده و کیفیت آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته بود؛ موفق شدند در این بوت‌کمپ آموخته‌های خود را به صورت حضوری پیاده سازی کرده و کسب تجربه کنند. در ۶ روز سخت اما جذاب در قالب گروه‌های دو نفره مراحل مختلف ساخت یک استاپ موشن از ایده تا اجرای نهایی طی شد.

«ویدیو این رویداد را از اینجا بوت کمپ استاپ‌موشن مشاهده کنید.»

رویدادهای روز نخست بوت‌کمپ استاپ موشن

در روز نخست افرادی که هیچ آشنایی با یکدیگر نداشتند مهارت‌های خود را شرح داده و بر اساس توانمندی‌هایشان گروه بندی شدند و مروری بر آموزش‌های دوره آنلاین استاپ موشن شد. تمامی مراحل کار ساخت استاپ‌موشن از ایده‌پردازی، سناریو نویسی و صداگذاری و موزیک باید توسط هنرجویان انجام می‌شد که آن‌ها را در معرض چالش‌های بسیاری قرار داد و خوشبتخانه این افراد به خوبی از عهده کار برآمدند.

آنچه در روز دوم بوت‌کمپ مدرسه اینورس گذشت

در روز دوم هنرجویان کار طراحی و ساخت پراپ‌ها و پاپت‌های متناسب هر پروژه را آغاز کرده و در این مسیر از همه ابزارهای مورد نیاز از اسکیس‌های دیجیتال تا خمیر و فوم و مقوا هم استفاده کردند. ایده پردازی و تایید آن بخش مهمی از کار بود که نیازمند مشورت و همکاری گروهی بود.

روز سوم: چالش‌های جدید بوت‌کمپ

روز سوم پراپ‌ها آماده شد و هنرجویان در محیط Dark Mode پیش تولید انیمیشن‌های خود را به اتمام رسانده و به کمک متخصصین Set Up و چیدمان نورپردازی و فیلم برداری انجام شد.

بوت کمپ استاپ‌موشن،به‌روزترین متدآموزشی در مدرسه اینورس برگزار شد

روز چهارم: شکل گیری جدی اجرای پروژه

روز چهارم در کنار منتورها ساخت انیمیشن به شکل رسمی آغاز شد. هنرجویان با کمک تجهیزات نورپردازی مستقرشده و سایر امکانات حرفه‌ای که در اختیارشان قرار گرفته بود انیمیت کردن را پیش بردند و با همراهی منتورها تلاش کردند از پس چالش‌های اجرای پروژه برآیند.

روز پنجم؛ آغاز یک پایان

در این روز هنرجویان تدوین، کامپوزیت و صداگذاری کارشان را به اتمام رسانده و برای یک ارائه کوتاه اما سرنوشت ساز آماده شدند.

روز ششم؛ اختتامیه

در این روز علاوه بر هنرجویان، حضار و منتورها، مدیران برخی از کسب و کارهای مهم مثل حمیدرضا چیت‌چیان؛ مدیر ارشد برند و ارتباطات دیجی‌کالا و نواب قزلباش؛ مدیر خلاقیت استودیو تابستان هم حضور داشتند و نتیجه کار هنرجویان را از نزدیک مشاهده کردند.

به گفته حمیدرضا چیت‌چیان، سطح بوت کمپ کیفیت بالایی داشت که مانع از انحصار تکنیکی، درآمدی و موجب گسترش دامنه انتخاب برای برندها و کسب و کارها می‌شود. استاپ موشن فضای جدیدی برای انتقال مفاهیم است و هنرجویان از طریق آموزش و زیبایی شناسی و خلاقیتی که دارند به فهم درستی از خواسته‌ی کسب و کار به عنوان کارفرما می رسند. دیجی کالا به عنوان برندی که از این تکنیک بیشترین استفاده را کرده با بریف اولیه از خلاقیت فردی هنرجویان استفاده می‌کند.

همچنین نواب قزلباش گفت: بوت کمپ مدرسه اینورس اولین بوت کمپ تخصصی استاپ موشن بوده و فراتر از کارگاه‌های برگزار شده است و الزامات خاصی برای انجام پروژه، خروجی در زمان معین و تیم ورک داشته و با توجه به فاکتور زمانی این دوره، کارها بسیاردرخشان بوده و هنرجویان قابلیت و مهارت‌های فنی و فردی مناسبی داشتند. بازار کار این حوزه برای افرادی که مهارت‌های خود را با توجه به نیازهای کارفرما به روز می‌کنند، مناسب و قابل توسعه است. همچنین جهت همکاری و استخدام هنرجویان ابتدا باید فضای حمایتی برای رشد این افراد در شرکت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

بوت کمپ استاپ‌موشن،به‌روزترین متدآموزشی در مدرسه اینورس برگزار شد

یک خبر خوش برای شما!

این بوت کمپ شروع یک جریان آموزشی جدید در مدرسه اینورس است که می‌کوشد هنرجویان را به چالش کشیده با یک دوره آموزشی سریع آن‌ها را از همه جهت برای حضور در بازار کار آماده کند. دغدغه اینورس همیشه ارائه آموزش‌های کاربردی متناسب با نیاز بازار کار بوده و این بوت‌کمپ‌ها می‌تواند هنرجویان را در معرض چالش‌هایی که در بازار کار انتظار آن‌ها را می‌کشد قرار دهد تا بتوانند مهارت‌های خود را به بهترین شکل با همراهی منتورهای ارتقا دهند.

خبر خوش اینکه بوت‌کمپ‌های دیگر مدرسه اینورس به زودی آغاز می‌شوند و در این دوره‌های حضوری شما می‌توانید زیر نظر منتورها به صورت فشرده نحوه پیاده سازی کامل یک پروژه را فرا بگیرید. برای شرکت در این بوت کمپ‌ها باید دوره‌های آنلاین مدرسه اینورس را بگذرانید و تمرین‌ها را انجام دهید. دوره‌های آنلاین بصورت ویدیوهای ضبط شده به همراه ارتباط با مدرس است که هنرجویان می‌توانند از هر شهری در این دوره‌ها شرکت کنند. این بوت کمپ‌ها بهترین فضا برای شبکه سازی و آشنایی با افراد تاثیر گذار صنعت‌های پیشرو کشور، مدیر تبلیغات، بازاریابی و برندینگ کسب و کارهای مختلف است که می‌تواند راه موفقیت شما در مسیر شغلی آینده را هموار کند. این دوره‌ها سرعت یادگیری را بالا برده و به شما این فرصت را می‌دهد که به صورت عملی استفاده از تکنیک‌ها را بیاموزید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از زمان برگزاری بوت‌کمپ‌های بعدی به سایت مدرسه اینورس به آدرس inverseschool.com مراجعه کنید یا صفحه این مدرسه را در شبکه‌های اجتماعی« inverseschool » دنبال کنید.

هنرجویان بوت کمپ استاپ موشن در مدرسه اینورس سال ۱۴۰۱

مصطفی خطیبی، محسن مقدم جاه، علی نجات، مجتبی زلفی گل، مرجان پیرعطا، سعید معصومی، امیرحسین شیردلان، نازنین آنالویی، سنا پوربهزاد، سارا احدی، احسان طاهریان، ریحانه ولایتی، سیلا شفیعی، آیدا خوش خبر، زهرا قدیانی، عمار رجبعلی، مریم موسی زاده، روژان ضیاالدینی، امین زیلویی، سجاد حجت نژاد، گلناز گودرزی

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)