میرنیوز

برترین برندهای دستگاه‌های لیزر در سال ۱۴۰۱

برترین برندهای دستگاه‌های لیزر در سال ۱۴۰۱ 2022-08-23T09:04:09+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اولین کاری که کلینیک‌های زیبایی انجام می‌دهند خرید دستگاه لیزر الکساندرایت است و این به خاطر کیفیت و بازدهی این لیزر قدرتمند است. در کنار لیزر الکس بهترین دستگاه کلینیکال رفع موهای زائد که آن را مکملی بی بدیل می‌دانند دستگاه لیزر دایود است. کلینیک‌های پوست و مو باید در زمان خرید آن بسیار دقت کنند، در ادامه قصد داریم بهترین برند دستگاه لیزر که واردات آن به صورت اصلی انجام می‌شود به شما معرفی نماییم.

از بین بردن موهای زائد همواره دغدغه بسیاری از افراد بوده است، این مسئله در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. برای از بین بردن این موها دستگاه‌های لیزر موهای زائد بهترین گزینه است تا جایی که وجود این نوع دستگاه‌ها در کلینیک‌های زیبایی و سلامت پوست و مو تقریباً الزامی محسوب می‌شود.

اولین کاری که کلینیک‌های زیبایی انجام می‌دهند خرید دستگاه لیزر الکساندرایت است و این به خاطر کیفیت و بازدهی این لیزر قدرتمند است، در کنار لیزر الکس بهترین دستگاه کلینیکال رفع موهای زائد که آن را مکملی بی بدیل می‌دانند دستگاه لیزر دایود است.

با توجه به تحریم‌های اقتصادی که علیه ایران وجود دارد، وارد کردن دستگاه‌های اصل و باکیفیت مشکل بوده و بازار مستعد عرضه اجناس تقلبی و چینی است؛ از این‌رو کلینیک‌های پوست و مو باید در زمان خرید بسیار دقت کنند.

خرید دستگاه لیزر اصل تا چه اندازه اهمیت دارد؟

با توجه به آنچه که بیان شد، تعداد دستگاه‌های لیزر اصل و باکیفیت در بازار خیلی کمتر شده، این در حالی است که اجناس بی‌کیفیت و تقلبی به وفور یافت می‌شوند؛ حال سوال اینجاست که چرا باید دستگاه لیزر موهای زائد حتماً اصل باشد و خرید لیزرهای تقلبی چه ایرادی دارد؟ برای پاسخ این سوال از معایب دستگاه‌های تقلبی صحبت می‌کنیم، معایبی مثل:

بازدهی پایین: دستگاه لیزرهای چینی طول موج کمی دارند که باعث می‌شود اثرگذاری آن‌ها پایین باشد. در برخی از موارد حتی توانایی برطرف کردن موهای زائد را آنطور که شما انتظار دارید، نخواهند داشت.

آسیب رسانی: اشعه دستگاه لیزر مستقیم به پوست می تابد از این‌رو سلامت آن باید توسط مراجع بهداشتی تایید شود تا هنگام استفاده به پوست بدن آسیب نرساند؛ اما لیزرهای تقلبی از هیچ فیلتری عبور نکرده و ممکن است خطرات جدی برای بدن داشته باشد.

کم بودن طول عمر: عمر مفید یک دستگاه را قطعات آن مشخص می‌کنند و چون دستگاه‌های فیک از قطعات بی‌کیفیت ساخته شده‌اند، معمولاً زودتر خراب می‌شوند.

عدم ارائه خدمات پس از فروش: قطعاً هر کلینیکی با خرید لیزر موهای زائد، می‌خواهد تا مدت‌ها از آن استفاده کند. برای چنین هدفی شرکت ارائه‌دهنده این دستگاه باید خدمات پس از فروشی شامل تامین قطعات یدکی را ارائه کند تا در صورت خرابی، تعمیر آن ممکن باشد. امتیازی که لیزرهای غیر اصل از آن محروم هستند.

با توجه به نکاتی که در بالا گفته شد، اهمیت خرید دستگاه لیزر اصل بر شما مشخص شد. حالا که از خرید دستگاه اصل مطمئن شدید، باید بدانید که این دستگاه‌های اصل از کجا قابل تهیه هستند و کدام برند معتبر است و خدمات پس از فروش دارد. نکته بسیار مهم دیگری که باید در زمان خرید دستگاه لیزر موهای زائد اصل به آن توجه داشته باشید، تناسب تکنولوژی دستگاه با پوست مشتریان است؛ به عبارت دیگر، شما باید دستگاه متناسب با تیپ پوستی ایرانیان خریداری کنید. در ادامه راجب به این موارد صحبت خواهیم کرد.

دستگاه لیزر الکساندرایت متناسب با تیپ پوستی ایرانی‌ها

اواین لیزر تولید شده برای مقابله با موهای زائد در دنیا، لیزر الکساندرایت (Alexandrite) است که پس از عرضه به سرعت توسط سازمان‌های معتبر مانند CE اروپا و FDA آمریکا تایید شد و کیفیت بالای آن در سراسر دنیا غوغا کرد. طول موج لیزر الکساندرایت ۱۰۶۴ نانومتر است که باعث شده برای مدل‌های مختلف پوست و مو مناسب باشد؛ حتی پوست‌های سفید و موهای نازک و روشن نیز از دست این قاتل در امان نیستند.

بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت در بازار ایران

در واقع دستگاه لیزر الکساندرایت که بین بسیاری از مردم به لیزر الکس معروف شده است، باعت ایجاد انقلاب شگرفی در صنعت زیبایی پوست گردید و مشتریان کلینیک‌های زیبایی با خیالی راحت تحت نظر پزشکی متخصص از دستگاه الکساندرایت استفاده می‌کنند.

معروف‌ترین مدل این دستگاه در بازار ایران، لیزر الکس المنت است؛ این دستگاه محصول شرکت المنیک کره جنوبی است و توسط شرکت ام بی که نماینده این کمپانی است به ایران وارد می‌شود. در واقع شرکت ام بی بهترین جا برای خرید دستگاه لیزر الکساندرایت اصل است زیرا نمایندگی رسمی این محصول بوده و همچنین انواع خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات مانند تامین قطعات و … را ارائه می‌کند.

همراه همیشگی الکس، دستگاه لیزر دایود

یکی از مهمترین مباحث مهم زیبایی با وجود پیشرفت و توسعه در این حوزه، همچنان رفع موی زائد است. دستگاه‌های متنوعی در بازار ایران وجود دارد که از تکنولوژی‌های منحصر به فردی بهره می‌برند اما همواره این سوال برای زیبایی جویان وجود دارد که چه تکنولوژی بهترین جوابدهی را برای رنگ پوست و موی ایرانیان به ارمغان می‌آورد. با معرفی تکنولوژی دستگاه لیزر دایود، که طول موج ۸۰۸ نانو متر را تولید می‌کند این تقاضا برطرف گردید، چرا که این طول موج و این فناوری که با استفاده از لیزر بار اقدام به تولید طول موج ۸۰۸ نانومتر می‌کند بهترین بازدهی را بر تیپ پوست و مو نسبتاً روشن تایپ ۳ و گندمی تایپ ۴ دارد، که شاخصه طیف پوستی ایرانیان است.

لیزر دایود از یکی از تکنولوژی‌های پیشرفته و نسبتاً جدید است که برای نابود کردن موهای زائد استفاده می‌شود. با اینکه زمان زیادی از عرضه این دستگاه نگذشته اما به واسطه ویژگی‌هایی مثل موتور ۲۵۰۰ واتی، هندپیسی با طول عمر ۳۰۰۰۰۰۰ شات و سرعت عملکرد بالا، بسیار محبوب شده و میزان استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است. همچنین به دلیل اینکه اشعه این لیزر مستقیماً فولیکول‌های مو را هدف قرار می‌دهد، عوارض جانبی کمتری نسبت به رقبای خود به جا می‌گذارد.

خرید دستگاه لیزر دایود برای تمامی کلینیک های زیبایی یک الزام است

خرید دستگاه لیزر دایود در کنار دستگاه الکس را می‌توان برای کلینیک‌های زیبایی امری ضروری دانست؛ زیرا هر دستگاهی را نمی‌توان برای همه افراد استفاده کرد چون ممکن است با برخی از تیپ‌های پوستی سازگاری نداشته باشد. جهت آشنایی بیشتر با دستگاه لیزر دایود و همچنین اطلاع از قیمت و خرید آن، می‌توانید اینجا مراجعه کنید.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

با توجه به متقاضیان زیادی که برای رفع موهای زائد به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند، استفاده از لیزرها برای این منظور رواج یافته و کلینیک‌ها برای اینکه بتوانند رضایت مشتریان خود را به دست بیاورند به دنبال خرید دستگاه‌هایی مثل لیزر الکساندرایت و لیزر دایود هستند؛ اما از آنجایی که ایران در تحریم اقتصادی است، پیدا کردن دستگاه‌های اصل و باکیفیت مشکل است.

ما مفتخریم که بازرگانی ام بی را به عنوان بهترین برند واردات دستگاه‌های زیبایی در ایران معرفی کنیم و به شما مژده بدهیم که این شرکت از ۱ شهریور برای خرید لیزر الکساندرایت و دستگاه دایود تخفیف ویژه به مدت محدودی در نظر گرفته است. جهت استفاده از این فرصت طلایی به سایت بازرگانی ام بی ( https://lasermb.com /) مراجعه کرده یا از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی، خیابان پیامبر شرقی، خیابان حاجی زاده، مجتمع تجاری اداری گلشن واحد ۴۱۰ اداری بازرگانی ام بی

شماره تماس: ۰۲۱۴۶۱۴۰۱۰۵

کد پستی: ۱۴۷۱۷۵۵۲۹۸

آدرس ایمیل: info@lasermb.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)