میرنیوز

دیزل ژنراتور چیست و چگونه کار می کند؟

دیزل ژنراتور چیست و چگونه کار می کند؟ 2022-02-22T14:22:54+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آیا تا به حال به فکر خرید دستگاه دیزل ژنراتور برای برق اضطراری افتاده‌اید؟ دستگاه‌های دیزل ژنراتور جریان برق مستمر ساختمان‌ها را در هرمکان جغرافیایی و در هر زمانی تأمین می‌کنند. ژنراتورهای دیزلی کاربردهای مختلفی دارند که یکی از آن‌ها استفاده برای مصارف شخصی است. در این مقاله با ما همراه باشید تا با طرز عملکرد دستگاه‌های دیزل ژنراتور آشنا شوید.

دیزل ژنراتور با عملکرد اضطراری چیست؟

دستگاه دیزل ژنراتور اضطراری که به آن در اصطلاح Genset هم می‌گویند، دستگاهی است که یک موتور دیزل و یک ژنراتور دارد. فرآیند عملکرد این دو در کنارهم، انرژی سوخت گازوئیل را به انرژی برق تبدیل می‌کند. درنتیجه دستگاه به عنوان برق پشتیبان جای برق شبکه را می‌گیرد و تمام دستگاه‌هایی که به برق نیاز دارند می‌توانند از انرژی برق تولیدی دستگاه استفاده کنند، حتی اگر برق شبکه اصلی وجود نداشته باشد.

اکثر دستگاه‌های دیزل ژنراتور با سوخت گازوئیل با عملکرد اضطراری در موقع قطع برق، یک منبع مورد اطمینان تأمین انرژی به‌صورت مکمل هستند و کاربردشان تأمین برق مورد نیاز در مواقع قطع برق ناشی از حوادثی از قبیل طوفان، سیل و یا ساعات اوج مصرف است.

دستگاه دیزل ژنراتور اضطراری چطور کار می‌کند؟

منبع سوخت اصلی ژنراتورهای اضطراری، گازوئیل است. گازوئیل به نسبت سایر منابع سوختی در دمای بسیار بالاتری می‌سوزد و همین مسئله آن را به سوختی کارآمدتر و قدرتمندتر تبدیل کرده‌است.

دیزل، سوخت گازوئیل را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند و همین انرژی است که باعث چرخیدن روتور ژنراتور می‌شود و انرژی مکانیکی در آن زمان تبدیل به برق می‌شود. ژنراتور علاوه بر روتور، استاتور و میدان مغناطیسی بین این دو را دارد. میدان مغناطیسی باعث چرخیدن روتور شده تا از طریق القای الکترومغناطیسی دراستاتور ولتاژ ایجاد کند. پس از اتصال به بار، ولتاژ استاتور به صورت جریان الکتریکی جریان پیدا می‌کند و امکان تولید برق به ژنراتور را می‌دهد و برق تولیدی از طریق کلید حفاظت اتصال کوتاه نصب شده بر روی دیزل ژنراتور قابل استفاده است.

طرز کار ژنراتورهای دیزلی

هوا داخل دیزل دمیده شده تا فشرده شود و سپس گازوئیل مطابق با حجم استارت اولیه به آن اسپری می‌شود.

ترکیب هوای فشرده و متراکم و گازوئیل باعث احتراق هوا شده و دیزل استارت می‌خورد.

گرمای حاصل از دیزل به انرژی مکانیکی تبدیل می‌شود، حال نوبت به ژنراتور می‌رسد که به کار بیفتد و انرژی مکانیکی را به برق تبدیل کند.

با نگهداری مناسب و تأمین سوخت کافی می‌توان ساعت‌ها، روزها، و حتی هفته‌ها از ژنراتورهای دیزلی استفاده کرد، درنظر داشته باشید شرایط محیطی از قبیل ارتفاع از سطح دریا، دما و رطوبت هوا و مدت زمان کارکرد در میزان توان خروجی یک دیزل ژنراتور تأثیرگذار است.

اجزا و قطعات دیزل ژنراتورهای اضطراری

یک دستگاه دیزل ژنراتور از قطعات مهمی تشکیل شده است که عملکرد کلیه این قطعات به واسطه مصرف سوخت برق مورد نیاز را تأمین می‌کند، در بخش دیزل تجهیزاتی از قبیل رادیاتور، استارت، دینام، سیلندرها، توربوشارژر عناصر اصلی بشمار می‌آید. همچنین در بخش ژنراتور مواردی از قبیل سیم پیچی مسی، روتور، استاتور و … عناصر کلیدی است.

دیزل ژنراتور چیست و چگونه کار می کند؟

یکی دیگر از قطعات مهم دستگاه دیزل ژنراتور عبارت است از تابلو کنترل دستگاه که شامل کلید انتقال اتوماتیک اضطراری و کنترل پنل می‌باشد. تابلو ژنراتور یک عدد باکس نصب شده در انتهای یک دستگاه دیزل ژنراتور (درکنار ژنراتور) می‌باشد، تا عملکرد و یکپارچگی ژنراتور را هم حفظ کند. کنترل پنل دستگاه دیزل ژنراتور منطق عملکرد دستگاه را کنترل می‌کند و کلید انتقال قدرت، مسئولیت حفاظت ژنراتور را به عهده دارد.

از کمپانی‌های معتبر تولید کنترل پنل، می‌توان به کنترل پنل Deep Sea، Comap ، Datakom و PCC اشاره داشت. همچنین کمپانی‌های معتبر تولید تجهیزات ابزار دقیق می‌توان به Schneider Electric ، Merlin Gerin ، Hyundai ، ABB اشاره کرد.

گازوئیل درون مخزن سوخت تعبیه شده در داخل شاسی، زیر دیزل ژنراتور نگهداری می‌شود. مخزن سوخت بسته به نوع و مصرف ژنراتور می‌تواند ظرفیت‌های متفاوتی داشته باشد.

ژنراتور خانگی (سیار) در مقایسه با ژنراتورهای صنعتی

ژنراتورها بسته به کاربردی که دارند در اندازه‌ها و قدرت‌های مختلفی تولید می‌شوند. دستگاه‌های دیزل ژنراتور با عملکرد اضطراری که برای تأمین برق یک بیمارستان، بانک و … در مواقع اضطراری به‌کار می‌روند بسیار بزرگ‌تر از ژنراتورهای سیار هستند که برای ماشین‌های کاروان استفاده می‌شوند.

دستگاه‌های ژنراتور تولید برق می‌توانند به صورت سیار و قابل حمل نیز باشند. ژنراتورهای قابل حمل می‌توانند از لحاظ وزنی در حدی باشند که یک نفر بتواند آن را به راحتی جابجا کند، به طور معمول این گونه ژنراتورها مصارف مسکونی و یا خانگی دارند. از نظر راحتی، سهولت و هزینه‌های جاری، ژنراتورهای سیار هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. ژنراتورهای سیار معمولاً کم هزینه هستند، انرژی کمتری تولید می‌کنند و نسبت به ژنراتورهای اضطراری دیزلی سر و صدای کمتری دارند. منبع اصلی سوخت بیشتر این ژنراتورها بنزین است، اما برخی مدل‌ها هم هستند که با گازوئیل، پروپان مایع یا گاز طبیعی کار می‌کنند.

دیزل ژنراتور چیست و چگونه کار می کند؟

از مزایای ژنراتورهای سیار، قابلیت جابجایی نسبتاً ساده و راحت آنها می‌باشد. مواقعی هم که از آنها استفاده نمی‌کنید می‌توانید آنها را در جای امن و دور از چشم نگهداری کنید. و هر وقت که لازم شد آن‌ها را به صورت دستی به خانه یا کاروان وصل کنید یا کلید قطع و وصل را بزنید. اگر در شرایط آب و هوایی نامساعد مجبور به استفاده از ژنراتورهای سیار شدید حتماً روی ژنراتور را بپوشانید. بارزترین تفاوت بین ژنراتورهای سیار و ژنراتورهای صنعتی همین ثابت و بی‌حرکت بودن ژنراتورهای اضطراری صنعتی است. به همین خاطر است که متخصصان برای نصب این مدل ژنراتورها در فضای اتاق دیزل یا بیرون از ساختمان یا محیط‌کار از محفظه‌های مقاوم در برابر آب‌وهوا (کاناپی) استفاده می‌کنند.

مزیت اصلی ژنراتورهای صنعتی اضطراری این است که به محض قطع جریان برق شبکه بلافاصله روشن می‌شوند و مطابق با توان خروجی، برق مورد نیاز برای روشن کردن تمام وسایل برقی خانگی یا محیط کار را تأمین می‌کند.

ژنراتورهای دیزلی اضطراری بخاطر نوع سوخت مصرفی‌شان (گازوئیل) مقرون به‌صرفه‌تر و بهینه‌تر هستند چرا که مدت زمان بیشتری کار می‌کنند. ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که سوخت مصرفی ژنراتور، گاز طبیعی و پروپان باشد، آنوقت است که ژنرانور ساعات بسیار طولانی‌تری کار می‌کند.

میزان توان خروجی یک دستگاه دیزل ژنراتور در کنار کمپانی سازنده آن، ارتباط مستقیم با قیمت دیزل ژنراتوردارد. در ازای هزینه بالاتری که می‌پردازید، ضریب اطمینان بالاتر، عملکرد مورد اطمینان و بهتری خواهید داشت.

سایر مزایای یک دیزل ژنراتور عبارتند از:

مصرف سوخت بهینه

ضریب اطمینان بالا

عملکرد در شرایط بحران

عملکرد در شرایط آب و ‌هوایی غیرنرمال

طراحی حجم فیزیکی دستگاه در مقایسه با توان تولیدی آن

قابلیت استفاده در محیط‌های محلی و دورافتاده

کنترل بارگیری به صورت اتوماتیک

ساختار محکم

میزان آلایندگی پایین

کاربرد ژنراتورهای اضطراری

برق تولیدی و پایایی ژنراتورهای دیزلی اضطراری باعث شده که از این ژنراتورها در هرشرایط جغرافیایی برای کاربردهای مختلف استفاده کرد که برخی از کاربردهای ژنراتورها عبارتند از:

تأمین برق اضطراری ساختمان‌های مسکونی

تأمین برق اضطراری مراکزداده

تأمین برق اضطراری مراکز درمانی و بیمارستان‌ها

تأمین برق اضطراری ساختمان و ادارات دولتی

کاربرد در حوزه کشاورزی، دامپروری و شیلات

تأمین برق در پروژه‌هایی که هیچ برق شبکه‌ای ندارد مثل خطوط انتقال گاز، معادن و...

تأمین برق اضطراری در سدها و پروژه‌های عمرانی

تأمین برق اضطراری در مگامال‌ها

تأمین برق اضطراری نمایشگاه‌ها و کارناوال‌ها

تأمین برق اضطراری در فرودگاه‌ها

تأمین برق اضطراری در کشتیرانی و یا معادن

ژنراتورهای دیزلی برای هرشرایط و موقعیتی که برق پشتیبان لازم داشته باشند مناسب هستند اما پیشنهاد می‌کنیم برای مشاوره بیشتر در خصوص تهیه انواع دیزل ژنراتورها، با توجه به حساسیت انتخاب اصولی و صحیح دیزل ژنراتور، با متخصصین این حوزه در تماس داشته باشید و از آنها مشاوره بگیرید.

شرکت صنایع کوپله رعد با بهره مندی از تیم متخصص و دانش روز می‌تواند مشاوره‌های لازم در جهت انتخاب یک دستگاه دیزل ژنراتور ایده آل، مطابق با مصرف در ساختمان و یا پروژه خود را به شما ارائه دهد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)