میرنیوز
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، جشن ۶۰ سالگی گروه صنعتی پاکرخ، چهارشنبه، ۵ دی ماه با حضور جمعی از مسئولین، بزرگان صنعت شوینده، تامین کنندگان مواد اولیه، بزرگان صنعت پخش، صنعت تبلیغات، مدیران فروشگاههای مطرح زنجیرهای و اینترنتی در هتل پارسیان استقلال برگزار شد.
مجموعه صنعتی پاکرخ با ۶۰ سال قدمت یکی از قدیمیترین شرکتهای ایرانی در حوزه آرایشی و بهداشتی است. این شرکت در دهه ۴۰ تحت عنوان لابراتوار دکتر حمیدی تاسیس شد و در همان سالها از اولین تولیدکنندههای شامپو باکیفیت فوقالعاده در ایران بود و شامپو سیب را به با نام تجاری ایرن عرضه کرد.
پاکرخ در دهه ۵۰ اولین نرمکننده موی سر را با عنوان لطیفه تولید میکند. این شرکت در دهه ۶۰ شامپو بچه را با کیفیت کاملاً متفاوت با نام لطیفه و خمیر دندان با کیفیت و استاندارد جهانی به نام کرند را تولید میکند و در دهه ۸۰ خمیردندان سیلورگیت را عرضه میکند. در دهه ۹۰ نیز نسل جدید لطیفه با نام تجاری لطیفه طلایی توسط این شرکت تولید و عرضه میشود.
گروه صنعتی پاکرخ با برندهای لطیفه، پاکرخ، کرند و سیلورگیت شناخته میشود. این مجموعه از سال ۹۸ با مدیریت جدید جان تازهای گرفته و در حال ارائه تولیدات داخلی با نام کاملاً ایرانی در سطح استانداردهای جهانی است و حتی شرایط تحریمی مانع از تولید و عرضه محصولات باکیفیت توسط این گروه نشده است.
خانواده شاهرضایی که با چهار دهه فعالیت برندهای متفاوتی را در بازار ایران به تبدیل به لیدر بازار کردهاند، در سال ۹۸ تصمیم میگیرند که به جای سرمایهگذاری در شرکتها و برندهای نسل جدید، در یک شرکت قدیمی سرمایهگذاری کنند و این شرکت را به دوران اوج موفقیت خود در گذشته برگردانند.
در واقع خانواده شاهرضایی روی شرکت قدیمی سرمایهگذاری میکنند که در آن سال درگیر مسائل مختلفی بوده و آنطور که باید توان رقابت با دیگر شرکتها را نداشته است.
در نتیجه همین رویکرد هم است که شرکت پاکرخ در ۶۰ سالگی رکوردهای سرمایهگذاری و تولید را شکست و به دوران اقتدارش برگشت. علاوه بر این محصولات این شرکت متوسط رشد ۴۷ درصدی فروش را تجربه کرده و بعضاً تا ۱۹۰ درصد رشد فروش را نیز ثبت کرده است.
شرکت پاکرخ در حال تولید و عرضه محصولات گوناگون برای نسلهای مختلف است و قصد دارد در ادامه فعالیت خود به دنبال گسترش سبد محصولات تخصصی و حضور در بازارهای صادراتی متنوع باشد.
مالک گروه صنعتی پاکرخ: تولیدکنندگان فقط ثبات میخواهند
محمدعلی شاهرضایی، مالک گروه صنعتی پاکرخ در این مراسم بیان کرد: تولیدکنندگان فقط ثبات میخواهند و در این زمینه نیازمند حمایت مجلس و دولت هستند. اگر به تولید در کشور کمک نکنیم، هیچ اتفاقی نمیافتد و نباید انتظار سایر موارد را داشته باشیم.
وی گفت: نمایندگان مجلس به تولید کمک میکنند، اما همچنان در فرآیند تولید درگیر چالشهایی همچون کمبود و قطع برق و گاز و بحث ارز هستیم. در این زمینه اخیراً با وزیر صمت صحبت کردهایم و ایشان وعدههایی درخصوص رفع این مشکلات دادهاند.
مالک گروه صنعتی پاکرخ ضمن تشکر از شرکتهای همکار، موسسان و مدیران سابق شرکت پاکرخ گفت: ۶ سال است که در این مجموعه مشغول فعالیت هستیم، اگر زحمات این افراد نبود، ما الان اینجا نبودیم.
خوشحالی همگانی از مصرفکننده گرفته تا کارگر و تامینکننده امضای کار من است
امیرمحمد شاهرضایی، رئیس هیاتمدیره گروه صنعتی پاکرخ در این مراسم بیان کرد: در شرایط فعلی کشور چنین جشنی برگزار شده تا از امید، آینده و درخشش صحبت کنیم.
شاهرضایی در مورد تغییرات و تحولات گروه پاکرخ توضیح داد: مسیر تغییر و تحول در مجموعه شاهرضایی دو سال قبل و با ورود برند دورکو آغاز شد. برند دورکو بسیار با اصالت، با کیفیت و خوشنام است و آینده درخشانی دارد.
رئیس هیاتمدیره گروه صنعتی پاکرخ تصریح کرد: در ادامه مسیر تغییر، تحولات جدی در حوزه مدیریت و رهبری شرکت ایجاد شد و افراد مختلف با ۱۹۰ سال تجربه از شرکتهای داخلی و خارجی به مجموعه ملحق شدند. برنامههای مختلفی را دنبال کردیم و سپس به سراغ برند لطیفه رفتیم و ساعتها برای این برند وقت گذاشتیم.
شاهرضایی با بیان این که خط قرمزهای ما در این مسیر کاملاً مشخص است، گفت: همه در این مسیر از تامین کننده و کارگر گرفته تا توزیع کننده و مصرف کنننده باید خوشحال باشند. خوشحالی همگانی امضای کار من است و به این سمت هم حرکت کردهایم.
تعهد اول پاکرخ عرضه محصولات باکیفیت است
آرش طوسی نیز در این مراسم گفت: قصه پاکرخ یک قصه ۶۰ ساله است و تعهد اول این شرکت رساندن بهترین و با کیفیتترین محصولات به مردم ایران است. بنیان این شرکت از زمان تاسیس براساس لابراتوار و آزمایشگاه بوده، این اتفاقی است که در شرکتهای محدودی رخ میدهد.
طوسی با تاکید بر این که اصل سرمایه پاکرخ ارزشها و افرادی است که در این شرکت مشغول به کار هستند، گفت: در طول پنج سال گذشته اولین اقدامی که در این شرکت اتفاق افتاد این بود که زیرساختهای اساسی شرکت در بخش تولید و سایر دپارتمانها بهروزرسانی شد. دومین اقدام نیز بهروزرسانی و بهینهسازی سبد محصولات شرکت بود، در این زمینه کیفیت محصولات از سطح مطلوبی برخوردار بوده، اما به طور متوسط ۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است وهمچنین با وجود این که این برند ایرانی است، مواد اولیه از بهترین منابع خارجی تهیه و تامین شده است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع : خبرگزاری مهر
آیین نامه واردات خودروی جانبازان اصلاح شد
معرفی و بررسی سایت هایی شبیه ایران موجو
سررسید پیک فدک همراه برای برنامهریزی و موفقیت شما!
آخرین خبر از عرضه خودروهای وارداتی؛ مهلت وکالتی کردن حساب تا دوشنبه
نرخ ارز چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳؛ ورود رسمی دلار به کانال ۶۷ هزار تومانی
اهمیت حمایت از کارخانهها و شرکتهای تولیدی در صنعت ساختمان
معرفی سایت های خرید طلای آب شده زیر نظر اتحادیه طلا و جواهر
تفاوت ثبت شرکت با ثبت برند
قیمت طلا ۱۰ دی ۱۴۰۳؛ سکه امامی ۴۵۰ هزار تومان گران شد
واردات خودرو از مرز ۳۵ هزار دستگاه گذشت
سفر به بندرعباس؛ سفر به یک شهر دیگر با اپلیکیشن «ماکسیم»
۳۵ هزار خودرو وارد کشور شد
نرخ ارز دوشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۳؛ قیمت فروش دلار در سامانه رسمی ارز تجاری
شیشه آلات آزمایشگاهی و کاربرد آنها برای موارد مختلف
نحوه شکایت از بانک
سقف متحرک ارزان؛ دیگر نیازی به هزینههای سرسامآور نیست!
راهنمای جامع خرید بلیط هواپیما کودک و سفر با کودکان در هواپیما
معرفی موتور سیکلت هوندا hornet ۱۸۵
قیمت جهانی طلا امروز ۱۰ دی؛ طلا در مسیر صعود
آغاز دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی از هفته آینده
زمان دور جدید عرضه خودروهای وارداتی اعلام شد
کدام مدل فر توکار بوش را بخریم؟
رکورد نزولی قیمت تیرآهن امروز در بازار
وب سرویس چیست؟ کاربردهای وب سرویس ارسال پیامک
قیمت کمد دیواری؛ همه چیز درباره انتخاب بهترین مدل با بودجه مناسب
مقایسه مدلهای مختلف اکستریم + انتخاب بهترین مدل
کاربردهای پنل پیامکی برای اطلاع رسانی در رسانهها
تور ریلی مشهد مقدس؛ سفری راحت و ایمن با قطار
مقایسه هتل لیلیوم کیش و هتل سان رایز
خودرو ۷.۲ میلیارد دلار ارز گرفت