میرنیوز

طراحی سایت، اولین گام ورود به دنیای دیجیتال

طراحی سایت، اولین گام ورود به دنیای دیجیتال 2022-01-15T15:32:38+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با توجه به گسترش روز به روز فضای IT و افزایش کسب و کارهای اینترنتی، احتمالا شما هم به این فکر کردید که چگونه وارد این عرصه شوید یا وضعیت کسب و کارتان را بهبود دهید. طراحی سایت اولین گام ورود به دنیای دیجیتال است. شاید بپرسید چرا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام نه و چرا وبسایت؟‌ در ادامه به این سوال پاسخ داده خواهد شد.

طراحی سایت حرفه ای و کارآمد سبب گسترش کسب کار در بعد مکانی و زمانی می شود به همین سبب می تواند میزان فروش و سودآوری را تا حد زیادی افزایش دهد. احتمالا بسیار راجع به درآمد چند صد میلیونی از وبسایت شنیده اید اینها شایعه نیستند واقعا برخی توانسته اند به این درآمد ها دست یابند اما این کار ساده نبوده و زحمت بسیاری برای آن کشیده شده است. اما اگر شما هم در عرصه دیجیتال حرفه ای کار کنید می توانید به این اعداد دست یابید.

طراحی سایت

طراحی سایت اولین گام ورود به دنیای دیجیتال است و مانند شناسنامه برای کسب و کار است. افراد به وبسایت ها بسیار بیشتر از شبکه های اجتماعی اعتماد می کنند و برایشان اعتبار بیشتری دارند. سطح اجتماعی کسب و کاری که وبسایت دارد و کسب و کاری که صرفا در شبکه های اجتماعی پیج دارد کاملا متفاوت است. به همین سبب اگر در اینستاگرام چند پیج را بررسی کنید بین آنها حتما پیج هایی را خواهید دید که وبسایت نیز دارند یا در شرف پیاده سازی وب سایت می باشند.

با توجه به روند افزایشی کسب و کارهای دیجیتال اگر به این دنیا وارد نشوید و نتوانید خودتان را وفق دهید در عرصه رقابت کمرنگ یا حتی حذف خواهید شد.

مزایای اصلی طراحی سایت برای کسب و کار

عدم وابستگی به زمان و فروش شبانه روزی

با طراحی یک سایت حرفه ای مشتریان شما می توانند در هر ساعتی از شبانه روز محصولات مد نظر خود را خریداری کنند و شما حتی در خواب هم فروش خواهید داشت.

عدم وابستگی به مکان

یک وبسایت سبب می شود تا هر فردی از هر منطقه ای بتواند خرید خود را انجام دهد و دیگر مشتریان شما وابسته به یک منطقه خاص نخواهند بود. در واقع شما نیازی به خواب پول و یا اجاره مغازه و دفتر نخواهید داشت و با هزینه بسیار کمتر می توانید مشتریان بیشتری داشته باشید.

اعتبار و اعتماد مشتریان

با داشتن یک سایت و دریافت نماد اعتماد الکترونیک و پیاده سازی یک پروسه پرداخت ایمن افراد بسیار آسانتر به شما اعتماد می کنند. طبق تحقیقات از دیدگاه مشتریان به کسب و کارهای دارای وبسایت، اعتبار بیشتری دارند و قابل اعتماد ترند.

گسترش کسب و کار

شما به راحتی با یک وبسایت و سئو آن می توانید در نتایج گوگل قرار بگیرید و مشتریانتان را در وسعت بیشتری گسترش دهید.

البته دقت کنید که حتما وبسایت شما کارایی و ظاهر مناسب داشته باشد تا سبب جذب مشتریان شود زیرا به همان مقدار که کسب و کار گسترش پیدا می‌کند رقبا نیز بیشتر و قویتر می‌شوند.

طراحی سایت حرفه ای

با توجه به مزایای بالا احتمالا شما هم وسوسه شده اید که یک وبسایت برای کسب و کار خود تهیه کنید. برای پیشی از رقبا لازم است شما یک وبسایت حرفه ای متناسب با کارایی و بودجه خود از یک شرکت معتبر تهیه کنید.

شرکت رایانیتا ارائه دهنده انواع خدمات طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو می باشد که توانسته است با پایین آوردن مخارج جانبی هزینه خود را بسیار کاهش دهد و با قیمت مناسب کار با کیفیت تحویل مشتریان دهد. این شرکت تضمین بازگشت وجه ارائه می دهد و اگر شما رضایت نداشته باشید تمامی مبلغ بدون هیچ شرطی به شما بازگردانده خواهد شد.

این شرکت مشاوره رایگان دارد که می توانید پیش از سفارش از آنها مشاوره بگیرید و همچنین برای تمامی وبسایت ها یکسال خدمات پشتیبانی رایگان ارائه می‌دهند که شما خیالتان از بابت تغییرات آسوده باشد. همچنین تمامی موارد لازمه را به خودتان نیز آموزش می دهند که پس از دوره پشتیبانی خودتان هم بتوانید کارهای سایت را جلو ببرید.

مارکت پلیس

طراحی مارکت پلیس

یکی از فعالیت های اصلی مجموعه رایانیتا طراحی سایت مارکت پلیس یا به عبارتی دیگر طراحی سایت چند فروشندگی می باشد . دو شیوه پیاده سازی برای طراحی مارکت پلیس متناسب با بودجه و میزان پیچیدگی قابل اجرا است :

استفاده از وردپرس: این روش سریعتر و کم هزینه تر است ولی در همه موارد پیشنهاد نمیشود زیرا در مواردی که کار مقداری پیچیدگی داشته باشد بهینگی مطلوب نخواهد داشت.

برنامه نویسی کامل: این روش هزینه و زمان بیشتری نیاز دارد اما کار کاملا بهینه و کاملا قابل گسترش خواهد بود.

بهتر است برای نیاز سنجی ابتدایی با مشاوران رایانیتا تماس بگیرید. (شماره تماس ۰۲۱۴۷۶۲۰۰۷۰ تماس بگیرید و یا به وبسایت RAYANITA.COM)

شرکت رایانیتا برای تمامی سفارش های طراحی سایت مارکت پلیس نسخه PWA ( وب اپلیکیشن ) رایگان نیز هدیه می دهد. هم چنین اگر برای سایت خود نیاز به اپلیکیشن اندروید و IOS داشته باشید این شرکت برای شما پیاده سازی می کنند. شما می توانید با سفارش از یک شرکت هم بستگی و یکپارچگی میان اپلیکیشن ها و وبسایتتان داشته باشید.

سفارش سئو

سفارش سئو

پس از طراحی سایت برای قرارگیری در نتایج گوگل نیاز به خدمات سئو و تولید محتوای مستمر دارید. شرکت رایانیتا با توجه به بودجه شما به صورت کاملا اختصاصی برای شما بهترین شیوه سئو را در نظر می‌گیرند تا در کوتاه ترین مدت در جایگاه مناسب قرار بگیرید. پس از بالا آمدن در عبارات اصلی برای حفظ جایگاه به شما آموزش هایی می دهند که دیگر نیاز به پرداخت هزینه نداشته باشید و به راحتی از بودن در نتایج گوگل لذت ببرید و درآمد کسب کنید.

سفارش سایت و سئو نیز مشمول تخفیف ویژه می‌شود. برای ارتباط با کارشناسان این مرکز می توانید با شماره تماس ۰۲۱۴۷۶۲۰۰۷۰ تماس بگیرید و یا به وبسایت RAYANITA.COM مراجعه نمایید.

تنها با مشاهده وبسایت این مجموعه میزان حرفه ای بودن آنها را متوجه خواهید شد. این شرکت دارای مقام از مسابقات تخصصی فن‌آورد نیز می باشند و یک شرکت فناور محسوب می شوند.

به صورت معمول تمامی افراد در طول روز حداقل یکبار موضوعی را جستجو میکنند و در ماه میلیاردها جستجو در گوگل ثبت می شود. پس سئو و بودن در نتایج گوگل بسیار اهمیت دارد. سئو معمولا فرایندی طولانی تر دارد و بین ۳ تا ۱۸ ماه وابسته به میزان سختی عبارات کلیدی می تواند طول بکشد. اما سرمایه گذاری بسیار مناسبی برای کسب و کار می باشد چی بهتر از نتایج گوگل.

مشاوره رایگان

بهتر است قبل از سفارش طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو از کارشناسان متخصص این حوزه مشاوره بگیرید تا تمامی نیازمندیهای شما کاملا شناسایی شده و کار طبق نیازهای شما پیاده سازی شود. این شرکت قبل از شروع پیاده سازی به شما فازبندی و زمانبندی ارائه می دهند و تمامی کار ها طبق همان زمان پیش خواهد رفت و شما خیالتان از بابت تحویل به موقع آسوده خواهد بود. همین حالا تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید تماس بگیرید یا از طریق سایت درخواست خود را ثبت کرده و منتظر تماس کارشناسان باشید.

شماره تماس : ۰۲۱۴۷۶۲۰۰۷۰

وبسایت: RAYANITA.COM

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)