میرنیوز
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از مهمترین فاکتورها در رابطه با جذب افراد به یک فروشگاه جهت خرید چیدمان طزاحی وسایل استفاده شده در آن است. هرچه این چیدمان و کالاهای موجود در این فروشگاه قاعده مند تر و منظم تر باشند احتمال جذب مشتری به آن ها بالاتر است.
گروه آرلو با مدیریتی ارزش محور، متعهد و مشتری مدار در حوزه طراحی و تجهیز فضاهای فروشگاهی فعالیت می کند. انگیزه و اشتیاق ما برای به سرانجام رسانیدن پروژه ها بر رسالت و ماموریت این مجموعه استوار است: تخصص ما تجهیز و راه اندازی فروشگاههای موفق است. رفتار تجاری این مجموعه با حس مسئولیت و پایبندی به اصول اخلاقی متمایز می گردد. این اساس ارتقای سطح کیفی، رقابت و جایگاه تجاری این گروه در درازمدت است.
یخچال ایستاده چیست؟
یخچال ایستاده یکی از ضروری ترین اقلام مورد استفاده در ویترین و دکوراسیون سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی است. این نوع خاص از یخچال امروزه در طرح ها و سایزهای مختلف برای کاربردهای متنوع تولید و استفاده می شوند. یخچال ایستاده بدلیل حجم فضای داخلی بالا، این امکان را برای فروشندگان فراهم آورده است که بتوانند اقلام متنوع و فراوانی را در فروشگاه های خود عرضه کنند.
همچنین، به دلیل طراحی زیبای این نوع از یخچال ها، فروشگاه ها می توانند فضای زیبا، مدرن و منظمی را ایجاد کنند. بدلیل نورپردازی موجود در جدیدترین مدل های این نوع از یخچال های ایستاده فروشگاهی، خریداران به راحتی جذب این قسمت از فروشگاه شده و می توانند به راحتی اجناس مورد نیاز خود را انتخاب کنند. این امر می تواند به فروش بیشتر مغازه و فروشگاه نیز کمک شایانی کند.
به علاوه، بهینه بودن این یخچال ها در مصرف انرژی و برق، این امکان را برای فروشندگان فراهم آورده است که بتوانند با هزینه کمتری امور خود را مدیریت کنند. استفاده از تکنولوژی های نوین در ساخت یخچال ها، مانند بدون برفک بودن و تهویه مناسب، منجر به تولید جدیدترین یخچال های ایستاده فروشگاهی شده است.
طراحی هایپرمارکت و سوپرمارکت
امروزه با تاسیس و راه اندازی سوپرمارکتها و هایپرمارکتهای مدرن، فرهنگ خرید مشتریان از شکل سنتی تغییر و به ساختاری جدید و به روز تبدیل شده است. فراهم آوردن فضایی با دکوراسیون و تجهیزات فروشگاهی جدید جهت نمایش محصولات متنوع و پیرو آن متمرکز بودن انواع کالاهای مورد نیاز خانوار در این فضا، تجربه خریدی لذتبخش و کارآمد را به مشتریان هدیه می دهد. هایپرمارکت با دربر داشتن فضاهای متنوع جهت ارائه محصولات غذایی، پروتئین، میوه و سبزیجات، نان و شیرینی، پوشاک، آرایشی و بهداشتی و بسیاری محصولات دیگر، مشتریان را از مراجعه به صنوف و فروشگاه های دیگر که مستلزم صرف وقت و انرژی زیادی است بی نیاز می کند.
در این میان طراحی هایپرمارکت، دکوراسیون داخلی، نورپردازی و … از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا هم حداکثر محصولات ممکن به بهترین نحو در فروشگاه عرضه گردد و هم حس مثبتی به مشتریان از حرکت در فروشگاه و مشاهده بخشهای مختلف القا گردد.
محصولات و خدمات قابل ارائه در هایپرمارکت و سوپرمارکت عبارتند از: سیستمهای برودتی فروشگاهی شامل انواع یخچال و فریزر فروشگاهی، سردخانه، کانتر، سیستم های قفسه بندی فروشگاهی، میز صندوق فروشگاهی(چک اوت)، چرخ و سبد خرید فروشگاهی، سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری فروشگاهی، گیت ورود و خروج، قفسه نان، قفسه میوه و سبزیجات، انواع اکسسوری فروشگاهی، نورپردازی و … که همگی در قالب یک پکیج جامع به مشتریان عرضه می گردد.
کارایی یخچال ویترینی
یخچال ویترینی یکی از ملزومات اصلی فروشگاه ها و سوپرمارکت های بزرگ است که در بهتر دیده شدن اجناس و بالا رفتن فروش تاثیر زیادی دارد. یخچال و فریزرهای فروشگاهی به طور پیوسته مطابق با تکنولوژی های روز دنیا به بازار عرضه می شود.
برای اینکه کسب و کار فروشگاه داران در میان رقبا از رونق کافی برخوردار باشد باید به طور مداوم تجهیزات فروشگاهی را بروز رسانی کنند.
یخچال های ویترینی انواع گوناگونی دارند که با توجه به نوع کسب و کار و مواد غذایی که قرار است در آن نگهداری شود اندازه و گنجایش متفاوتی دارند.
یخچال های ویترینی کوچک
یخچال ویترینی همان یخچالی است که در بدو ورود به یک فروشگاه مواد غذایی قابل روئیت است. یخچال ویترینی علاوه بر اینکه مواد غذایی موجود در خود را خنک نگه می دارد، به دلیل زیبایی و قابلیت نمایش مناسب اجناس داخل خود، مورد توجه بسیاری از فروشگاه ها از جمله، هایپرمارکت، سوپرمارکت، قصابی، شیرینی فروشی، کافه و رستوران ها قرار گرفته است.
یخچال ویترینی کوچک به دلیل ابعاد کوچکی که دارند، برای فروشگاه ها و مغازه های مواد غذایی کوچک بسیار مناسب هستند.
در قنادی ها برای نمایش انواع کیک ها و شیرینی ها، در قصابی ها برای نمایش و نگهداری گوشت و همچنین در کافی شاپ ها و بستنی فروشی ها برای نمایش مواد غذایی سرد و گرم، یخچال ویترینی بهترین گزینه است.
ابعاد یخچال ویترینی کوچک در حد ۱ الی ۲ متر می باشد، و بنابراین برای فضای کوچک بسیار مناسب است. یکی از مهمترین ویژگی این نوع از یخچال ها وزن کم آن ها است.
بنابراین به راحتی برای تغییر دکوراسیون قابل جابجایی هستند. یکی دیگر از مزیت های یخچال ویترینی، به صرفه بودن از لحاظ مصرف انرژی است.
تمیزکاری مداوم و روزانه یخچال های ویترینی یکی از معضل های بزرگ پرسنل یک فروشگاه هستند که به دلیل کوچک بودن این نوع از یخچال ها، این معضل تا حدود زیادی حل شده است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع : خبرگزاری مهر
برنجهای وارداتی در حال ترخیص است
قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد+ جدول
امروز اول آذر سکه در بازار طلا ۵۲میلیون و ۶۳۰هزار تومان معامله شد
مقایسه ویدئو پروژکتور با تلویزیون
سیستم ERP چیست؟
چگونه زبان انگلیسی را در سه ماه یاد بگیریم؟
آموزش برق خودرو آموزشگاه تهران پایتخت
معرفی و خرید بهترین تشک های خارجی
آغاز حراج جدید سکه از ساعت ۱۲
آغاز حراج جدید سکه ازساعت۱۲
قیمت هر اونس طلا امروز به ۲۶۴۰ دلار و ۸۵ سنت رسید
قیمت طلا و سکه ۲۹ آبان؛ سکه ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۲۹ آبان؛ پیشتازی دلار نیما
از خلاقیت تا تولید؛ چرا خدمات پرینت سه بعدی تحولی در صنعت شماست؟
معرفی بهترین مقاصد برای سفر در فصول سرد سال
اتوماسیون ایمیل مارکتینگ؛ استراتژی برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل
رجیستری گوشی های آیفون آغاز شد
هدیه ای خاص برای فرزندتان با فروشگاه کودک شاپ
انواع دیوار سبک و ارزان
ترکیب رنگ تجهیزات اداری؛ ایجاد محیطی جذاب و کارآمد
قیمت طلا ۲۸ آبان؛ قیمت سکه ۵۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد
اهدای تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به هتلهای ایرانگردی و جهانگردی
سرطان پروستات شایعترین علت مرگ و میر مردان/ضرورت معاینات دورهای
تقسیم ارث و ترکه و قوانین حقوقی که باید بدانید
معرفی مؤسسه حقوقی در سعادت آباد
راهنمای خرید عطر پاییزی؛ عطر و ادکلن مناسب پاییز کدام است؟
دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و پرو ۲۰۲۴؛ قیمت و ویژگی ها
قیمت میلگرد؛ نوسانات قیمت میلگرد و عوامل تاثیرگذار بر بازار فولاد
غذاهای محلی قشم؛ طعم بینظیر جنوب ایران
آیا ۵ روتین مهم و اساسی یک فروشنده حرفهای را میدانید؟