میرنیوز

ثبت برند لباس

ثبت برند لباس 2021-09-23T14:12:00+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ثبت شرکت، از طرفی درخواست گسترده از سوی جامعه سبب شده تا افراد مشغول فعالیت در زمینه تولید پوشاک بوده و به منظور گسترش فعالیت خود اقدام به ثبت قانونی مجموعه تولیدی خود کنند.
در صورتی که در زمینه تولید پوشاک فعالیت می کنید و قصد دارید تا برند خود را به ثبت برسانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مزایای ثبت‌ برند لباس

ثبت برند لباس مزایایی دارد که هر تولید کننده پوشاکی را ترغیب به انجام این کار می‌کند. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :
 

۱- جلوگیری از سوء استفاده افراد از برند لباس تولید شما : از آنجا که رقابت در این بازار پر رونق بسیار بالاست ، لذا افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند باید برای جلوگیری از سوء استفاده از کلاهبرداران و افراد سودجو برای ثبت برند لباس خود اقدام کنند.
۲- جلوگیری از سرقت طرح ها و ایده های طراحی پوشاک توسط افراد سودجو
۳- افزایش ارزش و منزلت تولیدی شما در میان مشتریان
۴- افزایش اعتبار بین المللی با دریافت علامت مخصوص ® بالای برند تجاری پوشاک
۵- امکان بازاریابی بین المللی    

ثبت برند لباس چگونه است ؟

ثبت برند لباس عبارت است از نام، نشانه، علامت، عبارت و یا ترکیبی از این ها که با هدف متمایز کردن کالا و خدمات خود با کالا و خدمات دیگر رقبا به کار گرفته می شود.
هر فردی بخواهد برندی را ثبت کند باید در یکی از طبقات برند بین المللی آن را به ثبت برساند. در ادامه طبقاتی که می‌توان اقدام به ثبت برند لباس کرد را با جزییات آن ذکر خواهیم کرد و شما می‌توانید با توجه به محصول موردنظرتان و مجوز فعالیت خود برند خود را در یکی از این طبقات به ثبت برسانید.
در صورتی که برای ثبت برند لباس و پوشاک نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی بازرگان به شماره ۰۲۱۴۵۵۱۸ تماس بگیرید.

طبقات مربوط به ثبت برند پوشاک کدامند؟

با توجه عناوین مندرج در مجوز فعالیت اعم از جواز کسب، جواز تاسیس، پروانه بهره برداری و غیره، ثبت برند لباس در طبقه ۲۵ امکانپذیر است.

طبقه ۲۵- ثبت برند پوشاک و لباس  :

طبقه ۲۵ برند مربوط است به ثبت برند پوشاک اعم از لباس ، کفش و کلاه.

مراحل ثبت برند پوشاک :

۱- همواره به یاد داشته باشید که پیش از انجام هرگونه اقدامی باید استعلام بگیرید. زیرا اگر کسی قبل از شما برندی مانند شما و یا شبیه به برند شما در همان طبقه مورد نظر شما ثبت کرده باشید امکان ثبت برند مورد نظر خود را ندارید.
۲- پس از استعلام برند مورد نظر و احراز قابل ثبت بودن آن، بایستی مدارک مورد نیاز را آماده کنید. در ادامه این مطلب به ذکر مدارک لازم برای ثبت برند لباس می‌پردازیم.
۳- مرحله بعدی ثبت اظهارنامه برند مورد نظر در سامانه اداره علامت است.
۴- پس از تکمیل و ارسال اینترنتی اظهارنامه ثبت برند لباس مورد نظر شما، پرونده در نوبت بررسی کارشناسان (۳ کارشناس) و در نهایت رئیس اداره ثبت علامت تجاری قرار می گیرد. چنانچه ثبت برند مورد نظر شما از نظر همگی این افراد بلامانع تشخیص داده شود، این موضوع در سامانه به اطلاع شما خواهد رسید.
سپس برای تشکیل پرونده فیزیکی برند مورد نظرتان بایستی به اداره مالکیت معنوی مراجعه کرده و اقدام به پرداخت هزینه روزنامه رسمی ثبت علامت و همچنین پرداخت هزینه حق الثبت علامت تجاری کنید.
لازم به ذکر است که بایستی بار دیگر، ۳۰ روز پس از انتشار روزنامه رسمی نوبت اول، به منظور پرداخت هزینه نوبت دوم روزنامه رسمی به این اداره رجوع کنید.
۵- در آخر پس از انتشار نوبت دوم روزنامه رسمی باید مجددا برای دریافت گواهی نامه ثبت برند خود به اداره مذکور مراجعه کنید.

مدارک لازم برای ثبت برند لباس :

با توجه به اینکه شخصی که قصد ثبت برند لباس دارد شخص حقیقی است یا شخص حقوقی، لذا مدارک لازم برای ثبت برند متفاوت خواهد بود.

الف) مدارک مورد نیاز برای ثبت برند شخص حقیقی:

۱- کپی برابر اصل مدارک هویتی شخص متقاضی ثبت برند لباس
۲- کپی برابر اصل کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برند
۳- کپی برابر اصل مجوز فعالیت
۴- ده نمونه از برند در ابعاد ۶ در ۶ سانتی متر

ب) مدارک لازم برای ثبت برند شخص حقوقی:

۱- کپی روزنامه رسمی ثبت شرکت
۲- کپی آخرین روزنامه رسمی تغییرات شرکت
۳- کپی برابر مدارک هویتی تمام افراد دارای حق امضا
۴- کپی برابر اصل مجوز فعالیت ( جواز تاسیس ، پروانه بهره برداری و … )
۵- کپی برابر اصل کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برند
۶- ده نمونه از برند در ابعاد ۶ در ۶ سانتی متر
        

انتهای رپرتاژ آگهی
 

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

هر جمعه ۴۰ تن مرغ گرم در میادین تره بار تهران توزیع می‌شود

هر جمعه ۴۰ تن مرغ گرم در میادین تره بار تهران توزیع می‌شود
2021-10-22T13:55:56+03:30
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع ۴۰ تن مرغ گرم در میادین میوه و تره بار پایتخت طی روزهای تعطیل خبر داد.

افت دلار قیمت جهانی طلا را بالا برد

افت دلار قیمت جهانی طلا را بالا برد
2021-10-22T11:02:30+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، جمعه، در حالی رشد کرد که ارزش دلار در مقابل ارزهای مهم جهان پایین آمد.

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)