میرنیوز

چمن مصنوعی؛ بهترین چمن مقاوم در برابر خشکسالی

چمن مصنوعی؛ بهترین چمن مقاوم در برابر خشکسالی 2021-09-13T14:52:01+04:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چمن سرا، همان طور که می توانید تصور کنید، زندگی در این مناطق خشک به معنی بارش باران حداقلی می باشد. به این دلیل دولت محدودیت های منابع آبی را برای شهروندان تعیین می کند تا به این ترتیب تا آن جا که امکان پذیر است در مصرف آب صرفه جویی گردد و به بخش های مهمتری اختصاص یابد.

اولین چیزی که در مناطق خشک با محدودیت آبی رو به رو می شود، چیست؟

چمن های طبیعی همیشه تشنه که بخش عظیمی از آب مصرفی را شامل می شوند. علاوه بر چمن های خانگی، چمن هایی که در بخش های تجاری و مکان های تفریحی شهری وجود دارند نیز این مصرف آب را دو چندان می نمایند. در واقع این چمن ها مانند هر گیاه دیگری به آب نیاز دارند تا به زیست خود ادامه دهند و بتوانند رشد کنند و سالم بمانند.

راه حل چیست؟

هزینه های مصرف آب موجب می شود تا به فکر خرید چمن مصنوعی بیفتیم که بسیاری از هزینه ها از جمله هزینه قبض آب را به شدت کاهش می دهد.

گروه چمن سرا به عنوان فروشگاه برتر و نخست چمن مصنوعی در ایران محصولات خود را به گونه طراحی کرده و می سازد که بتوانند در برابر سخت ترین شرایط آب و هوایی نیز مقاومت کنند. زیبایی و جذابیت ظاهری این چمن ها نیز بی شباهت به چمن های واقعی نیست و با کمترین میزان مشکل، بهترین فضای سبز را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

چرا خرید چمن مصنوعی راه حلی مناسبی در مناطق خشک است

چمن مصنوعی؛ بهترین چمن مقاوم در برابر خشکسالی

اما چمن مصنوعی شما را وارد به هیچ یک از این کارهای سخت و تکراری نمی کند و همیشه زیبایی خود را تحت هر شرایطی حفظ می کند.

با انتخاب چمن مصنوعی که از کیفیت بالایی برخوردار است، می توانید سرمایه گذاری بلند مدتی داشته باشید و از همه مهمتر، به صرفه جویی در مصرف آب محل زندگی خود که با خشکسالی مواجه است، کمک می نمایید. بی شک برای کسب اطلاعات بیشتر و ارزیابی سایر مزیت های چمن مصنوعی برای محلی زندگی تان، با ما در تماس باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

اینترنت «شاد» امسال هم برای ایرانسلی‌ها رایگان است

اینترنت «شاد» امسال هم برای ایرانسلی‌ها رایگان است
2021-09-23T14:12:09+03:30
همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰، ایرانسل تعرفۀ اینترنت همراه و ثابت را برای استفاده از سامانۀ آموزش آنلاین شاد، رایگان کرد.

انتخاب و استفاده از میکروفن  USB

انتخاب و استفاده از میکروفن  USB
2021-09-23T14:12:09+03:30
میکروفن های USB میکروفون هایی بسیار آسان و مناسب برای ضبط پادکست هستند که به راحتی به کامپیوتر و لپ تاپ شما متصل می شوند. اما در هنگام تصمیم گیری برای خرید چ...

اعتماد مشتریان به بانک ملی ایران بیشتر شد

اعتماد مشتریان به بانک ملی ایران بیشتر شد
2021-09-23T14:12:08+03:30
رشد منابع جذب شده از طریق سپرده گذاری در بانک ملی ایران نشان می دهد اعتماد مردم به این بانک با قوت در حال افزایش است.

بهترین قیمت روز انواع آهن آلات ( میلگرد ، نبشی ، ناودانی ، ورق و ... )

بهترین قیمت روز انواع آهن آلات ( میلگرد ، نبشی ، ناودانی ، ورق و ... )
2021-09-23T14:12:06+03:30
آهن آلات ساختمانی در واقع محصولات فولادی هستند که به طور مستقیم و غیر مستقیم در ساختمان کاربرد دارند.

تعاون؛ رمز پیروزی در دفاع مقدس اقتصادی

تعاون؛ رمز پیروزی در دفاع مقدس اقتصادی
2021-09-23T14:12:05+03:30
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

فرش ماشینی خوب و با کیفیت را از کجا بخریم؟

فرش ماشینی خوب و با کیفیت را از کجا بخریم؟
2021-09-23T14:12:05+03:30
فرش یکی از لوازم ضروری منازل ایرانی است.

تکمیل زنجیره ارزش بتن و فناوری‌های نوین آن با محوریت صدرفردا

تکمیل زنجیره ارزش بتن و فناوری‌های نوین آن با محوریت صدرفردا
2021-09-23T14:12:04+03:30
شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا با هدف عالی تکمیل زنجیره ارزش مواد پیشرفته، پس از بررسی پیشرفت‌های روزانه تکنولوژی بتن و فناوری های وابسته و با ارائه خدمات من...

خرید عمده چسب شمال از ایران رنگ

خرید عمده چسب شمال از ایران رنگ
2021-09-23T14:12:03+03:30
چسب شمال از سال ۱۳۶۱ یکی از شناخته‌ شده‌ترین تولید کننده‌های رزین، چسب و محصولات شیمیایی در کشور است. شرکت صنایع شیمیایی رزین و چسب شمال (سهامی خاص) در سال ۱...

طرز تهیه کیک شکلاتی از نوع ساده تا مجلسی

طرز تهیه کیک شکلاتی از نوع ساده تا مجلسی
2021-09-23T14:12:02+03:30
اغلب افراد ترجیح می‌دهند که انواع کیک را در خانه بپزند زیرا معمولا کیکی که تازه در خانه پخته می‌شود، طعم و مزه دیگری دارد. در این میان کیک‌های شکلاتی طرفدارا...

اپلیکیشن اوانو در گوگل‌پلی یک میلیونی شد

اپلیکیشن اوانو در گوگل‌پلی یک میلیونی شد
2021-09-23T14:12:01+03:30
بر اساس جدیدترین اطلاعات به‌دست آمده، تعداد نصب اپلیکیشن اوانو در استور گوگل‌پلی از مرز یک میلیون عبور کرد.

ثبت برند لباس

ثبت برند لباس
2021-09-23T14:12:00+03:30
نیاز بشر به پوشاک و لباس همواره جزء حیاتی‌ترین نیازهای وی به شمار می رود.

قیمت سکه اول مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه اول مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید
2021-09-23T13:02:07+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه اول مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید.

قیمت دلار اول مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۳۰ تومان رسید

قیمت دلار اول مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۳۰ تومان رسید
2021-09-23T12:48:30+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه اول مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۳۰ تومان رسید.

افت قیمت جهانی طلا پس از اجلاس فدرال‌رزرو

افت قیمت جهانی طلا پس از اجلاس فدرال‌رزرو
2021-09-23T08:48:35+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، پنجشنبه تحت تاثیر بیانیه فدرال‌رزرو که احتمال افزایش زودتر از موعد نرخ بهره آمریکا را بالا برد، افت کرد.

آیا میلگرد ارزان می‌شود؟

آیا میلگرد ارزان می‌شود؟
2021-09-22T17:38:22+03:30
ارزان یا گران شدن قیمت میلگرد به عنوان یکی از مصالح مهم در ساختمان‌سازی می‌تواند پروژه‌های زیادی را تحت شعاع قرار دهد.

هزینه تعویض باتری در مراکز معتبر چقدر است؟

هزینه تعویض باتری در مراکز معتبر چقدر است؟
2021-09-22T17:38:22+03:30
باتری خودرو یک منبع تولیدکننده جریان برق است که نقش کلیدی در راه‌اندازی موتور و استارت خودرو دارد. باتری‌ها تا زمانی که خودرو روشن باشد در حال کار هستند و با...

سنگر ما سنگر بانک صادرات ایران است و باید مانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه کار کنیم

سنگر ما سنگر بانک صادرات ایران است و باید مانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه کار کنیم
2021-09-22T17:38:21+03:30
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: همه ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم و باید برای خدمت به مردم، پاسداشت خون شهدا، تحقق آرمان‌های امام و منویات مقام معظم رهبری...

هر چند وقت یکبار باید همه وسایل برقی خانه خود را تمیز کنید؟

هر چند وقت یکبار باید همه وسایل برقی خانه خود را تمیز کنید؟
2021-09-22T15:48:25+03:30
ما در این مقاله به شما می‌گوییم که بهتر است هر چند وقت یک بار وسایل برقی خانه خود را تمیز کنید. پس با ما همراه باشید.

۵ راه کاهش مصرف انرژی رادیاتور در اتاق‌های ساختمان

۵ راه کاهش مصرف انرژی رادیاتور در اتاق‌های ساختمان
2021-09-22T15:08:47+03:30
نحوه استفاده صحیح از رادیاتور در اتاق‌های ساختمان در راستای کاهش مصرف انرژی بسیار مهم است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

کار نکردن دکمه های صفحه لمسی مایکروفر و نحوه تعمیر آن

کار نکردن دکمه های صفحه لمسی مایکروفر و نحوه تعمیر آن
2021-09-22T14:31:54+03:30
در این مقاله به بررسی علت کار نکردن دکمه های صفحه لمسی مایکروفر و نحوه برطرف کردن این مشکل می پردازیم.

ارائه خدمات استارتاپ‌های خوش ذوق آموزشی کشور روی پلتفرم شاد

ارائه خدمات استارتاپ‌های خوش ذوق آموزشی کشور روی پلتفرم شاد
2021-09-22T14:31:54+03:30
نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموزی یا همان به اختصار شاد، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید رونمایی شد.

در خرید اینترنتی موبایل به چه نکاتی باید توجه کنید؟

در خرید اینترنتی موبایل به چه نکاتی باید توجه کنید؟
2021-09-22T14:31:53+03:30
امروزه در عصر دیجیتال، پیداکردن فروشگاه اینترنتی موبایل کار چندان دشواری نیست، اما در این تنوع و کثرت، شاید خرید اینترنتی موبایل از یک فروشگاه معتبر، آسان نب...

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی میناکاری و صنایع دستی اصفهان از بازار مینا 

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی میناکاری و صنایع دستی اصفهان از بازار مینا 
2021-09-22T14:31:53+03:30
هدایای تبلیغاتی جدید و طرح اقتصادی دو ویژگی بسیار مهمی هستند که همیشه شرکت و سازمان‌های مختلف به دنبال آن هستند.

توان تسهیلات دهی بانک توسعه تعاون افزایش می یابد

توان تسهیلات دهی بانک توسعه تعاون افزایش می یابد
2021-09-22T14:31:52+03:30
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش توان تسهیلات دهی بانک توسعه تعاون خبر داد.

معرفی پمپ و انواع آن

معرفی پمپ و انواع آن
2021-09-22T14:31:52+03:30
پمپ وسیله‌ای مکانیکی است که جهت انتقال سیال از ارتفاع پایین به ارتفاع بالاتر و یا انتقال آن از منطقه کم فشار به منطقه پر فشار مورد استفاده قرار می‌گیرد. ...

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست امکان پذیر است؟

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست امکان پذیر است؟
2021-09-22T14:31:52+03:30
شرکت آریا سازه ارتفاع البرز مجری کلیه خدمات کار در ارتفاع بدون داربست و با روش دسترسی با طناب می باشد.

شروع نمایشگاه ایران آگروفود، پر انرژی‌تر از همیشه

شروع نمایشگاه ایران آگروفود، پر انرژی‌تر از همیشه
2021-09-22T14:31:51+03:30
یکی از علت‌های مهم تشکیل نمایشگاه، عرضه و معرفی برندها و کالاهای جدید آنها برای آگاهی مصرف‌کنندگان و فعالان در آن صنعت است.

بانکداری دیجیتال ؛ خدمت نوآورانه و کاربردی بانک ایران زمین

بانکداری دیجیتال ؛ خدمت نوآورانه و کاربردی بانک ایران زمین
2021-09-22T14:31:51+03:30
بانک ایران‌زمین یکی از بانک‌های پیشرو در بانکداری دیجیتال در کشور است.

پروتئین وی اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

پروتئین وی اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟ 
2021-09-22T14:31:50+03:30
امروزه سلامت بدن و جسم اهمیت زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی علاوه بر تمرین ورزش‌های سازنده، از مواد غذایی مناسب و مکملّ نظیر پروتئین وی و کراتین بدنسازی ج...

چکش تخریب چیست ؛ معرفی ۴ مدل از انواع چکش تخریب

چکش تخریب چیست ؛ معرفی ۴ مدل از انواع چکش تخریب
2021-09-22T14:31:50+03:30
همان طور که از اسم این دستگاه پیداست،این ابزار یک وسیله بسیار قدرتمند است که توان و قدرت بالایی جهت تخریب انواع سازه اعم از بتن و آسفالت دارد. ...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)