میرنیوز

چند نکته برای انتخاب یک میز مطالعه استاندارد!

چند نکته برای انتخاب یک میز مطالعه استاندارد! 2021-09-12T13:02:06+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مطالعه یکی از ارکان اصلی یادگیری است و در هر برهه از تاریخ افراد اهل مطالعه بسیاری وجود دارند. امروزه با گسترش فرهنگ کتابخوانی بر تعداد این افراد افزوده شده است. گذشته از فرهنگ سازی اجتماعی پیشرفت تکنولوژی نیز بر افزایش مطالعه بی‌تأثیر نبوده است. امروزه افراد برای مطالعه از میزهای بسیار شیک و لاکچری استفاده می‌کنند. با توجه به این موضوع و افزایش میزان مطالعه در بین افراد استفاده از میز مطالعه استاندارد از اهمیت بسیاری برخوردار است. با وجود تنوع بسیار بالا در این نوع میز، میز مطالعه استاندارد طراحان چیدمان آرک، ایده آل‌ترین انتخاب برای متقاضیان آن است. گذشته از اهمیتی که ظاهر این نوع میز دارد، توجه به عناصر استاندارد آن از اهمیت بیشتری برخوردار است. یک وسیله هر چند زیبا اگر کاربری مناسبی نداشته باشد، دیگر زیبایی آن به چشم نمی‌آید. علاوه بر آن در استفاده بلند مدت آزاردهنده خواهد بود.

در انتخاب میز مطالعه استاندارد طراحان چیدمان آرک باید به چند نکته توجه کنید. هر چند میزهای این برند همه بر اساس استانداردهای تعیین شده ساخته می‌شوند اما طراحی هر میز برای هماهنگی با ارگونومیک بدن اپراتور استانداردهای مختلفی دارد. اگر به این موارد توجه کنید می‌توانید سال‌ها از یک میز مطالعه بهره ببرید. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین پارامترهای انتخاب این محصول را شرح می‌دهیم تا بتوانید به انتخاب درستی از میز مطالعه طراحان چیدمان آرک برسید.

ابعاد استاندارد: ابعاد استاندارد میز مطالعه یکی از مهم‌ترین پارامترهای تعیین کننده در انتخاب آن است. ممکن است افراد چندین ساعت از روز را به مطالعه اختصاص دهند. در این صورت ناچارند مدت زیادی پشت میز بنشینند. یک مطالعه استاندارد و با کیفیت زمانی رقم می‌خورد که افراد تمام تمرکز خود را به موضوع معطوف کنند. این امر در صورتی میسر خواهد شد که افراد در شرایط جسمی و به دنبال آن شرایط روحی مناسبی قرار بگیرند. اگر ابعاد میز استاندارد نباشد، نتیجه آن عدم تمرکز حین مطالعه خواهد بود. اگر حین مطالعه حتی در ساعات طولی آرامش خود را از دست نداده و یا احساس خستگی به سراغتان نیامد، مطمئن باشید که میز مطالعه استاندارد طراحان چیدمان آرک با ساختار ارگونومیک شما هماهنگ است. اگر این جمله برایتان مبهم است ادامه مطلب را مطالعه کنید.

وقتی شما مقابل میز می‌نشینید ارتفاع آن باید به اندازه‌ای باشد که گردنتان بیش از بیست درجه سانتی گراد خم نشود. علاوه بر آن سطح میز و آرنج شما باید در یک سطح قرار بگیرند. ارتفاع میز نباید به اندازه‌ای باشد که وقتی روی صندلی می‌نشینید کف پاهایتان از سطح زمین فاصله داشته باشد. اگر نسبت به قد شما بلند باشد نباید این تناقص را با افزایش ارتفاع صندلی جبران کنید. بنابراین هنگام خرید میز مطالعه استاندارد به سن و قد اپراتور آن توجه کنید. اگر میز مناسبی تهیه کنید دیگر از گردن درد، کمر درد و خستگی ناشی از آن رنج نخواهید برد و می‌توانید در یک شرایط جسمی آرام تمام تمرکز خود را بر روی موضوع مطالعه بگذارید. این موضوع دقیقاً همان تطابق ابعاد میز با ساختار ارگونومیک بدن انسان است.

هر شخص باید بر اساس سن و قد خود میز مناسبی تهیه کند. قطعاً ابعاد میز مطالعه کودک با میز مطالعه بزرگسال یک اندازه نخواهد بود. تمام استانداردها برای کودک و بزرگسال به یک اندازه اهمیت دارد. گذشته از تأثیری که میز مطالعه در سلامت جسمی افراد در دراز مدت دارد، نقش مؤثری در تشویق و ترغیب افراد برای مطالعه ایفا می‌کند. اهمیت این موضوع در کودکان و نوجوانان پر رنگ‌تر می‌شود. در نهایت این نکته را فراموش نکنید که هنگام انتخاب میز مطالعه استاندارد طراحان چیدمان آرک قد خود را در نظر بگیرید تا هنگام استفاده از میز مجبور به پایین انداختن یا بالاگرفتن گردن و دست‌ها نشوید و از اتلاف انرژی خود بکاهید.

میز تحریر میز مطالعه + طراحان آرک

جنس و کیفیت: در انتخاب میز مطالعه استاندارد طراحان چیدمان آرک عنصر مهم پس از ابعاد و ارتفاع میز، جنس و کیفیت آن است. امروزه میزهای مطالعه بیشتر از جنس چوب و ام دی اف هستند. این میزها از روکش‌های ملامینه ضد آب تشکیل شده‌اند که به راحتی قابل تمیز کردن هستند و مهم‌تر این که اشیایی مانند خودکار و غیره از روی سطح میز سر نمی‌خورد. علاوه بر ویژگی‌های ساختاری، این میزها از رنگ‌های چوب و طرح چوب هستند که حس گرمی و انرژی خاصی را به افراد منتقل می‌کنند. حتی در مدل‌های فانتزی نیز استحکام میز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدل میز: آدمی در استفاده هر چیزی نیاز به حال خوب دارد. حتی میز مطالعه نیز از این قاعده مستثنا نیست. بعد از تعیین استانداردهای ساختاری میز مطالعه نوبت به سلیقه شخصی می‌رسد. قطعاً میزی که تمام استاندارهای لازم برای آن رعایت شده باشد و در کنار نکات ایمنی زیبا و منحصر به فرد بوده و مطابق با سلیقه صاحب آن باشد، حس بهتری در فرد ایجاد می‌کند و قطعاً مطالعه با کیفیت‌تری را رقم می‌زند.

میز کم جا: هنگام خرید میز مطالعه استاندارد حتماً به فضای قرار دادن میز توجه کنید. اگر میز مطالعه کاربرد لازم را نداشته باشد و استفاده نشود، فقط یک وسیله جاگیر اضافی خواهد بود. برای فضای کوچک باید میز کوچکی انتخاب کنید اما سطح و ابعاد میز نباید آن چنان کوچک باشد که امکان باز کردن کتاب و جزوه وجود نداشته باشد.

حال که با نکات مهم جهت تهیه یک میز استاندارد برای مطالعه آشنا شدید بهتر است با انواع میز مطالعه استاندارد طراحان چیدمان آرک و مبلمان اداری این برند آشنا شوید. مبلمان اداری به مجموعه عناصر قابل استفاده در فضای اداری و خصوصی مانند میز مطالعه، میز لپ تاپ، میز کامپیوتر، میز جلسات و سایر ست‌های مبلمان گفته می‌شود. تمامی ست‌های مبلمان اداری با بهترین کیفیت در فروشگاه طراحان چیدمان آرک وجود دارد. در ادامه به معرفی دو نوع از میزهای آن می‌پردازیم.

میز لپ تاپ: این میز در مدل‌های مختلفی وجود دارد. اگر قصد دارید از میز لپ تاپ به عنوان میز مطالعه استفاده کنید، باید میزی تهیه کنید که هنگام کار با لپ تاپ و تایپ کردن و با نکته برداری آرنجتان روی میز قرار گیرد. شاید برایتان جالب باشد امروزه در ساخت میزهای لپ تاپ از سیستم خنک کننده استفاده می‌شود تا هنگام استفاده طولانی به تجهیزات لپ تاپ آسیب نرسد. این میز تنوع بالایی دارد و افراد می‌توانند بر حسب سلیقه و موارد استفاده به انتخاب درستی از این میز برسند.

میز کامپیوتر: میز کامپیوتر نسبت به میز مطالعه استاندارد طراحان چیدمان آرک ابعاد بزرگ‌تری دارد و فضاهای استانداری برای تجهیزات کامپیوتر مانند کیس، مانیتور، کیبورد و موس در ساخت این میز در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید بر حسب نیاز و امکانات و تجهیزات کامپیوتر خود میز مناسبی را از فروشگاه طراحان چیدمان آرک تهیه کنید.

چند نکته برای انتخاب یک میز مطالعه استاندارد!

چگونه با فروشگاه طراحان چیدمان آرک ارتباط برقرار کنیم؟

قبل از این که نحوه برقراری ارتباط با این فروشگاه را بیان کنیم، بهتر است به اختصار این فروشگاه را معرفی کنیم. این فروشگاه ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و فروش مبلمان اداری دارد و فروشگاه اینترنتی خود را در سال ۹۸ تأسیس کرده است. طراحان چیدمان آرک اولین فروشگاه اینترنتی با نماد اعتماد ۴ ستاره در این حوزه است. شما می‌توانید مجموعه‌ای از بهترین مبلمان اداری و محصولات متنوع و همچنین میز مطالعه استاندارد طراحان چیدمان آرک را از طریق سایت زیر سفارش داده و خرید کنید.

منبع: https://moblemanarc.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)