میرنیوز

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو 2021-09-06T10:22:05+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، لنوو یکی از برندهای با کیفیت اما کمتر شناخته شده نسبت به سایر برندهای لپ تاپ و رایانه شخصی است. نام کامل برند لنوو، Lenovo Group Limited است و به عنوان یک شرکت چینی و چند ملیتی شناخته می‌شود. این شرکت علاوه بر لپ تاپ و کامپیوتر به تولید انواع تجهیزات جانبی و دیجیتای نیز می‌پردازد و محصولات خود را تخت سری‌های Ideapad و Thinkbook عرضه می‌کند. این کمپانی در تلاش است تا محصولاتی تولید کند که نسبت به رقبای خود از کیفیت بالاتر و هزینه کمتری برخوردار باشد. لنوو دارای نمایندگی‌های بیشماری در سراسر دنیا از جمله ایران است که به فروش محصولات و همچنین ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان می‌پردازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات نمایندگی لنوو در ایران مطلب زیر را تا انتها دنبال نمایید.

معرفی نمایندگی لنوو

لنوو را می‌توان یکی از محبوب ترین برندها در خاورمیانه در زمینه لوازم الکترونیکی دانست. سری‌های مختلف از لپ تاپ‌های لنوو در بازار ایران به چشم می‌خورد و به دلیل کیفیت بالا و ظاهر خوبی که ارائه می‌دهد، مورد استقبال کاربران مختلف قرار گرفته است. لنوو نسبت به رقبای خود مانند ایسوس کیفیت بالاتر و قیمت پایین‌تری را ارائه می‌دهد به همین دلیل دانشجویان از کاربران همیشگی محصولات لنوو هستند.

نمایندگی لنوو در ایران شعبه‌های زیادی را دارد و افراد می‌توانند در صورت بروز مشکلی در محصولات لنوو با خیال راحت به این نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

شرکت لنوو چه محصولاتی را تولید می‌کند؟

شاید ما در بازار ایران بیشتر با لپ تاپ‌های لنوو مواجه شده باشیم اما باید بدانید که تنوع محصولات این شرکت منحصر به لپ تاپ نیست و موارد مختلف دیگری را نیز شامل می‌شود. تبلت‌های لنوو نیز از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت چینی هستند که دارای ظاهر زیبا و کیفیت خوبی نیز می‌باشند. اسمارت فون های لنوو، تجهیزات شبکه خانگی، تجهیزات شبکه حرفه ای، کامپیوترهای خانگی، کامپیوترهای رومیزی و آل این وان‌ها از دیگر محصولات تولید شده توسط لنوو هستند.

تبلت‌های لنوو با دو سیستم عامل اندرویدی و ویندوزی تولید می‌شوند و تحت عنوان‌های thinkpad و ideatab شناخته می‌شوند.

تلویزیون‌های هوشمند، پرینتر، سرور، ورک استیشن و لوازم جانبی الکترونیکی مختلف از دیگر محصولات لنوو هستند که در بسیاری از خانه‌ها یافت می‌شوند.

نمایندگی‌های فروش لنوو

نمایندگی‌های لنوو در دو دسته نمایندگی‌های فروش و نمایندگی تعمیرات وجود دارند و به ارائه انواع خدمات به مشتریان می پردارند. در نمایندگی فروش همانگونه که از نامش پیداست، محصولات لنوو با کیفیت بالا و کاملاً اورجینال به فروش می رسند. شاید قابل اعتمادترین مکان‌هایی که می‌توان از آنها محصولات لنوو را خریداری کرد همین نمایندگی‌های فروش لنوو باشند. در این نمایندگی‌ها در هنگام خرید انواع محصولات، گارانتی و ضمانت خرید کالا به خریداران ارائه می‌گردد.

در نمایندگی فروش لنوو، تنوع محصولات بسیار بیشتر از سایر مکان هاست و فروشندگان در رابطه با انواع محصولات این شرکت اطلاعات جامعی داشته و خریداران را با ویژگی‌های محصولات به طور کامل آشنا می‌کنند. همچنین قیمت محصولات در نمایندگی لنوو معمولاً نسبت به دیگر مکان‌ها بسیار مناسب‌تر خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو در بخش تعمیرات فعالیت زیادی داشته و انواع خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه می‌دهد. این خدمات شامل عیب یابی و تعمیرات انواع محصولات لنوو شامل لپ تاپ، تبلت، تجهیزات شبکه، تلویزیون‌های هوشمند و غیره است. تعمیرکاران و تکنسین‌هایی که در نمایندگی لنوو مشغول به کار هستند در کار خود کاملاً حرفه ای بوده و تجربه بالایی در تعمیرات انواع محصولات لنوو دارند. بنابراین معتبرترین مکانی که می‌توانید نسبت به تعمیرات محصولات لنوو اقدام نمایید، نمایندگی‌های تعمیرات آن است که در نقاط مختلف کشور قابل دسترسی است.

چه خدماتی در نمایندگی‌های لنوو ارائه می‌گردد؟

نمایندگی‌های مجاز لنوو خدمات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. همانطور که گفته شود در بخش فروش و تعمیرات این نماایندگی ها حضور فعال داشته و در راستای این خدمات تلاش بسیاری می‌نمایند. در صورتی که دارای دستگاهی از برند لنوو هستید می‌تواند برای عیب یابی و تعمیرات آن به نمایندگی لنوو مراجعه کنید. تعمیرکاران و متخصصین نمایندگی لنوو قادر به انجام تعمیرات نرم افزاری، تعمیرات سخت افزاری، نصب برنامه‌های مختلف، سرویس کردن دستگاه‌ها و … هستند. همچنین مشاورانی که در این نمایندگی‌های حضور دارند راهنمایی‌های لازم را در استفاده صحیح و نگهداری محصول به خریداران می‌نمایند.

در صورتی که قصد خرید یکی از محصولات لنوو را دارید می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز لنوو، مشاوره‌های لازم را دریافت کرده و متناسب با بودجه‌ای که دارید محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

نمایندگی لنوو

تعمیرات لپ تاپ و تبلت لنوو

شاید بیشترین تعمیراتی که در نمایندگی لنوو شاهد آن هستیم، تعمیرات لپ تاپ و تبلت است. دلیل آن را می‌توان به استفاده زیاد از این دو محصول ارتباط داد. البته محصولات لنوو دارای مقاومت و کیفیت بالایی در ساخت هستند اما مانند سایر محصولات الکترونیکی به دلایل مختلفی مانند ضربه خوردن، مراقبت نادرست یا بی احتیاطی شخصی، دچار خرابی‌هایی نیز می‌گردند.

تعمیرات لپ تاپ لنوو شامل بخش‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری می‌گردد. ممکن است نیاز به تعمیر قسمت‌هایی مانند صفحه کلید، تاچ پد، صفحه نمایش و یا تعویض قاب شکسته لپ تاپ باشد و یا مشکلات نرم افزاری مانند آپدیت کردن، ویروس کشی و برطرف نمودن مشکل صفحه آبی در دستگاه ایجاد شده باشد. در هر دو صورت متخصصینی که در نمایندگی لنوو حضور دارند با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته ای که دارند و همچنین با دانش روز خود قادر به برطرف نمودن تمام این مشکلات خواهند بود.

تبلت‌ها هم که دستگاه‌هایی میان لپ تاپ و گوشی هوشمند هستند، ممکن است دچار مشکلاتی مانند شکستن تاچ ال سی دی، هنگ کردن، بالا نیامدن، آسیب به برد و … گردند. تیم تعمیرات تبلت لنوو در نمایندگی‌های مجاز لنوو با آشنایی کاملی که با قطعات به کار رفته در انواع تبلت‌های لنوو دارند، می‌توانند دستگاه را با کیفیتی بالا تعمیر نمایند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی لنوو

بسیاری از تعمیرکاران موبایل و لپ تاپ وجود دارند که قادر به انجام تعمیرات این دستگاه‌ها هستند. اما توصیه می‌شود برای تعمیرات محصولات لنوو حتماً به نمایندگی‌های آن که در سراسر کشور وجود دارند مراجعه نمایید. دلیل این امر تکنسین‌های آموزش دیده ای هستند که برای کار کردن در این نمایندگی‌ها، فیلترهای مختلفی را گذرانده اند و از دانش فنی بالایی برخوردار هستند. تبحر بالای تعمیرکاران نمایندگی لنوو باعث می‌شود تا انجام تعمیرات در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعه، نمایندگی لنوو از قطعاتی استفاده می‌کند که کاملاً اورجینال و اصل بوده و مانند قطعه اصلی خود دستگاه کار کند. هزینه‌ای که نمایندگی‌ها بابت ارائه خدمات از مشتریان دریافت می‌کنند به نسبت سایر تعمیرکاران متفرقه بسیار کمتر بوده و در صورتی که محصول مورد نظر پیش از پایان یافتن گارانتی آن خراب شود، امکان تعمیر آن به صورت رایگان وجود خواهد داشت.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)