میرنیوز

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۷

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ 2021-09-02T12:18:16+04:30

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 193 هزار تومان، قیمت دلار 28 هزار و 24  تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید12 میلیون و 90 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 11 میلیون و 800 هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 300 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 870 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 350هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و583 هزار تومان و هر مثقال طلا 5 میلیون و 170 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

* قیمت های درج شده در این خبر با استناد به نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.

 علاوه بر این در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار 27 هزار و 791 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 27 هزار و241 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 32  هزار و 473 تومان و قیمت خرید یورو نیز 31 هزار و 830 تومان اعلام شده است.

 

بروز رسانی: یک شنبه 7 شهریورماه  ساعت: 11:30

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

27  هزار و 791

قیمت دلار (بازار آزاد)

28هزار و 24

قیمت یورو (صرافی بانکی)

32 هزار و  473

قیمت یورو (بازار آزاد)

32 هزار و 475

قیمت درهم

7هزار و 624

قیمت پوند

38 هزار و 805

 

بروزرسانی: ‌یک شنبه 7 شهریورماه  ساعت: 11:30

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  11 میلیون و 800  هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

12 میلیون و 90 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

6 میلیون و 300هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

3  میلیون و 770  هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون و 350  هزار

 

بروز رسانی: ‌یک شنبه 7 شهریورماه  ساعت: 11:30

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 193  هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 587  هزار

مثقال طلا

5  میلیون و 170هزار

انس طلا(دلار)

1817

 

 انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

خرید لوله پلیکا در شرایط بازار فعلی

خرید لوله پلیکا در شرایط بازار فعلی
2021-09-21T17:45:12+04:30
خرید لوله پلیکا برای سازندگان بسیار مهم است. قیمت لوله پلیکا می تواند در هزینه ساخت بنا تاثیرگذار باشد. انواع لوله پلیکا فاضلابی، ساختمانی و غیره را از مرکز ...

چطور قیمت آجر نما را از کارخانه تولید کننده آجر بگیریم؟

چطور قیمت آجر نما را از کارخانه تولید کننده آجر بگیریم؟
2021-09-21T17:45:10+04:30
پروسه استعلام قیمت انواع آجر نما همواره دارای مشکلاتی بوده است.

پارتیشن‌های اداری مدولار انعطاف‌پذیری زیادی برای تجارت شما به ارمغان می‌آورند

پارتیشن‌های اداری مدولار انعطاف‌پذیری زیادی برای تجارت شما به ارمغان می‌آورند
2021-09-21T17:45:09+04:30
برخی دفاتر معمولی امروزی با پلان باز، از ردیفی از میزهای اداری تشکیل شده‌اند که شاید فضای خصوصی کمتری به کارمندان بدهد.

ثبت برند خشکبار

ثبت برند خشکبار
2021-09-21T17:45:08+04:30
چنانچه قصد راه اندازی یک کارگاه یا مغازه خشکبار دارید بایستی بدانید که برای جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران از برند شما بایستی برای ثبت برندتان اقدام کنید...

چگونه از ترافیک ناخواسته بر روی وب سایت خود جلوگیری کنیم؟

چگونه از ترافیک ناخواسته بر روی وب سایت خود جلوگیری کنیم؟
2021-09-21T17:45:08+04:30
اگر شما هم جزء افرادی هستید که دارای تصاویر و ویدئوهای بی‌نظیر در زمینه کاری خود هستید که ساعت‌ها بر روی تهیه آنها وقت گذاشته‌اید و هم اکنون از بازدید بالایی...

قبل از خرید ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نکات زیر را بدانید

قبل از خرید ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نکات زیر را بدانید
2021-09-21T17:45:07+04:30
ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نقش مهمی در روند تولید محصولات پرتیراژ دارند. استفاده از تجهیزات مدرن که فن‌آوری بالایی دارند، می‌تواند بر افزایش کیفیت محصولات تاث...

پوستر دیواری لوکس و ارزان قیمت

پوستر دیواری لوکس و ارزان قیمت
2021-09-21T17:45:07+04:30
پوستر دیواری از جمله دیوار پوش‌های قدیمی به شمار می رود، که با گذشت زمان بر تنوع و کیفیت این کالای شیک و زیبا افزوده شده است.

بالابر ویلچر چیست؟

بالابر ویلچر چیست؟
2021-09-21T17:45:06+04:30
از بالابر ویلچر برای جابجایی راحت‌تر معلولان و افراد مسن استفاده می شود.

اجاره خودرو راه حلی ساده برای سفری آسان

اجاره خودرو راه حلی ساده برای سفری آسان
2021-09-21T17:45:06+04:30
چه در یک سفر داخلی باشید و چه در یک کشور خارجی، اجاره خودرو راه حلی آسان برای دسترسی راحت به مکان‌های مختلف است. اگر در یک سفر کاری مهم هم باشید، در شهر شلوغ...

۸ نکته که همه فراموش می‌کنند در تلفن هوشمند خود رعایت کنند

۸ نکته که همه فراموش می‌کنند در تلفن هوشمند خود رعایت کنند
2021-09-21T17:45:05+04:30
استفاده مداوم از تلفن هوشمند، جمع‌آوری اطلاعات و فایل‌های بسیاری را به همراه دارد که از راه‌های ارتباطی مختلفی انجام می‌شود.

چرا پرده زبرا به پرفروش‌ترین پرده بازار تبدیل شده است؟

چرا پرده زبرا به پرفروش‌ترین پرده بازار تبدیل شده است؟
2021-09-21T15:08:27+04:30
پرده زبرا به دلیل ویژگی هایی که دارد از محبوب ترین انتخاب های مشتریان است. اما چرا این پرده در دکوراسیون منزل جزو انتخاب های اصلی افراد است؟ دلایلش را اینجا ...

ابهامات طرح آزادسازی واردات خودرو/ نظام قیمت گذاری باید اصلاح شود

ابهامات طرح آزادسازی واردات خودرو/ نظام قیمت گذاری باید اصلاح شود
2021-09-21T15:08:26+04:30
اندیشکده سیاست گذاری امیرکبیر در بیانیه ای ۶ ابهام طرح آزادسازی واردات خودرو را تشریح و تاکید کرد که پیش از هر اقدامی، اصلاح نظام قیمت گذاری خودرو باید در دس...

نکات مهم رزرو مسافرخانه در تهران

نکات مهم رزرو مسافرخانه در تهران
2021-09-21T14:28:26+04:30
برای آن که سفر شما به تهران خاطره‌ای خوش را در ذهنتان حک کند ما در این مطلب قصد داریم به بیان نکاتی مهم و کاربردی بپردازیم تا شما بتوانید مناسب‌ترین مسافرخان...

قیمت سکه ٣٠ شهریور ١۴٠٠ به ١١ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان رسید

قیمت سکه ٣٠ شهریور ١۴٠٠ به ١١ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان رسید
2021-09-21T14:01:50+04:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ٣٠ شهریور ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان رسید .

چرا از آژانس تبلیغاتی ایران نوین برای خدمات تبلیغات و بازاریابی استفاده کنیم؟

چرا از آژانس تبلیغاتی ایران نوین برای خدمات تبلیغات و بازاریابی استفاده کنیم؟
2021-09-21T12:41:52+04:30
در این مطلب با مرکز تبلیغات در ایران بیشتر آشنا می شوید.

کار در اروپا و ویزای شنگن با راز آسمان پایتخت

کار در اروپا و ویزای شنگن با راز آسمان پایتخت
2021-09-21T12:18:28+04:30
پیدا کردن کار یکی از عمده دلایل مهاجرت از کشور است اما اینکه بتوانید کشورهای مناسب کار در اروپا را پیدا کنید مقداری سخت است.

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید
2021-09-21T11:48:30+04:30
مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، با حضور دکتر اخلاقی، عضو هیات مدیره بانک سپه و اعضای هیات مدیره این هلدینگ بزرگ معدنی کشور ...

موقعیت ویژه برای تحصیل علاقمندان به رشته داروسازی کالج اویسینا

موقعیت ویژه برای تحصیل علاقمندان به رشته داروسازی کالج اویسینا
2021-09-21T11:48:29+04:30
کالج بین المللی اویسینا در بیست ‌و پنجمین سالگرد تاسیس خود شرایط ویژه ای را برای علاقمندان به تحصیل در رشته داروسازی فراهم آورده است.

بهترین ابزارهای پی ال سی کدام‌اند؟

بهترین ابزارهای پی ال سی کدام‌اند؟
2021-09-21T11:48:29+04:30
در ادامه به انواع plc و همچنین برندهای مختلف و مشهور آن آشنا خواهیم پرداخت.

ایرانسل جایزۀ نوآوری گروه MTN را دریافت کرد

ایرانسل جایزۀ نوآوری گروه MTN را دریافت کرد
2021-09-21T11:25:08+04:30
ایرانسل در گردهمایی سالانۀ گروه MTN با موضوع راهکارهای سازمانی، موفق شد جایزۀ ویژۀ نوآوری را دریافت کند.

شهر فافا، ۲۲ سال در کنار شما

شهر فافا، ۲۲ سال در کنار شما
2021-09-21T11:25:08+04:30
مطمئناً شما نیز مثل دیگر کاربرانی که خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند، دوست دارید از سرگذشت برخی فروشگاه‌های اینترنتی بدانید اینکه چگونه شروع کرده...

تقدیر دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از همراه اول

تقدیر دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از همراه اول
2021-09-21T11:25:08+04:30
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با اعطای لوح تقدیر از مدیرعامل همراه اول تقدیر کرد.

به میزبانی بانک سرمایه؛ اولین نشست هم‌اندیشی ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی برگزار شد

به میزبانی بانک سرمایه؛ اولین نشست هم‌اندیشی ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی برگزار شد
2021-09-21T11:25:07+04:30
اولین نشست هم‌اندیشی ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی به پیشنهاد بانک سرمایه با حضور رؤسا ومسئولین ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی کشور، روز دوشنبه 29 ش...

انتقال بیمه شخص ثالث را در پاییز ۱۴۰۰ چگونه انجام دهیم؟

انتقال بیمه شخص ثالث را در پاییز ۱۴۰۰ چگونه انجام دهیم؟
2021-09-21T11:25:07+04:30
تا به حال برایتان پیش آمده که قصد داشته باشید خودروی خود را به فروش برسانید؟ یا به علت رانندگی خوبی که داشتید، بخواهید تخفیف بیمه شخص ثالث را به خودروی جدیدت...

هر آنچه باید درباره بخیه (Suture) بدانید

هر آنچه باید درباره بخیه (Suture) بدانید
2021-09-21T11:25:07+04:30
بخیه برای بستن زخم روی پوست یا سایر بافت‌ها توسط پزشک استفاده می‌شود.

رسیدن به نمره ایده آل در آزمون آیلتس

رسیدن به نمره ایده آل در آزمون آیلتس
2021-09-21T11:25:07+04:30
یکی از آزمون‌های بین المللی بسیار پر طرفدار و کاربردی در حال حاضر برای زبان انگلیسی ، آزمون آیلتس است. کسانی که قصد ادامه تحصیل و یا کار در کشورهای دیگر را د...

رزین وینیل استر، بهترین پوشش محافظ مخازن بتنی و فولادی در برابر خوردگی

رزین وینیل استر، بهترین پوشش محافظ مخازن بتنی و فولادی در برابر خوردگی
2021-09-21T11:25:06+04:30
مخازن یکی از حساس‌ترین و استراتژیک‌ترین سازه های عصر حاضر هستند که بصورت فولادی و یا بتنی و یا ترکیبی از هر دو طراحی و ساخته می شوند. ...

شرایط کلی کار در اروپا

شرایط کلی کار در اروپا
2021-09-21T11:25:06+04:30
پیدا کردن کار یکی از عمده دلایل مهاجرت از کشور است اما اینکه بتوانید کشورهای مناسب کار در اروپا را پیدا کنید مقداری سخت است.

دیوار ماژولار و کاربردهای آن در صنعت ساخت و ساز

دیوار ماژولار و کاربردهای آن در صنعت ساخت و ساز
2021-09-21T11:25:06+04:30
دیوار ماژولار چیست؟ آیا می‌دانستید سال‌هاست چنین دیواری به حوزه ساخت و ساز وارد شده‌است؟

برگزاری دوره آموزشی عارضه یابی برای شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین توسط شتاب دهنده صدرفردا

برگزاری دوره آموزشی عارضه یابی برای شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین توسط شتاب دهنده صدرفردا
2021-09-21T11:25:05+04:30
شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا با هدف ارتقای سواد عارضه یابی کارکنان شرکت های تابعه صدرتامین یک دوره آموزشی سه روزه تحت عنوان دوره آموزشی عارضه یابی برگزار خو...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)