میرنیوز

معرفی محصولات فروشگاه کمپرسورسازان

معرفی محصولات فروشگاه کمپرسورسازان 2021-09-01T12:48:14+04:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کمپرسور سازان، ما بهترینها را می سازیم تا انتخاب برایتان آسان شود. 
قیمتهای کاملا رقابتی است، کافی است یکبار از محصولات کمپرسورسازان استفاده کنید تا مشتری دائم ما شوید.

جهت مشاوره و خرید محصولات : ۰۹۱۲۷۱۶۱۸۵۰ – ۴۶۸۴۹۶۲۹ ۰۲۱

محصولات تولیدی کمپرسورسازان به شرح ذیل می باشد :

۱.کمپرسور هوا و پمپ باد پیستونی از ظرفیت ۲۵۰ الی ۱۲۰۰ لیتر با هواساز ABAC ایتالیا 
۲.کمپرسور اسکرو از ظرفیت ۱۰۰۰ لیتر به بالا با ایراند Rotorcomp آلمان
۳.کمپرسور باد با موتور خودرو
۴.درایر تبریدی ( خشک کن کمپرسور باد ) از ظرفیت ۵۰۰ لیتر به بالا با برند Mikropor ترک
۵.تله آبگیر ۶۵۰ لیتر الی ۲۰.۰۰۰ لیتر با برند Mikropor ترک
۶.درایر جذبی
۷.رادیاتور کمپرسور اسکرو 
۸.بلوک هواساز ( سیلندر ) کمپرسور پیستونی 
۹.ایرند (هواساز) کمپرسور اسکرو
۱۰.روغن مخصوص کمپرسور اسکرو

معرفی محصولات فروشگاه کمپرسورسازان

کمپرسورسازان اولین مرجع تخصصی کمپرسور باد و درایر می باشد . اگر می خواهید همانند یک کارشناس حرفه ای بهترین کمپرسورها را تشخیص بدهید، پیشنهاد می کنم حتما به وب سایت compressorsazan.com مراجعه فرمایید.

آیا راز اختلاف قیمت کمپرسور اسکرو را می دانید؟
آیا بهترین و دقیق ترین روش تعیین ظرفیت کمپرسور هوا را می دانید؟
آیا مشخصات فنی و بهترین برند و مارک کمپرسور اسکرو را می شناسید؟
آیا نحوه راه اندازی و نصب و نگهداری از کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده را می دانید؟
آیا نیاز به فیلم آموزشی رایگان (کمپرسور اسکرو، کمپرسور موتور خودرویی، کمپرسور پیستونی، کمپرسور باد، کمپرسور هوا، پمپ باد، درایر تبریدی و جذبی ) دارید؟
پاسخ تمامی سوالات خود را می توانید در وب سایت compressorsazan.com مشاهده کنید .

معرفی محصولات فروشگاه کمپرسورسازان

کمپرسور اسکرو چیست؟

کمپرسور هوا اسکرو یک نوع کمپرسور صنعتی است و در بسیاری از صنایع که به نیروی هوای فشرده برای راه اندازی دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید خود به آن احتیاج دارند مورد استفاده قرار می گیرد.
که هرگونه اختلال در تولید هوای فشرده، توقف بخش قابل توجهی از فرآیند تولید و بعضاً خسارت غیر قابل جبرانی را در پی دارد. لذا در دسترس بودن و آماده به کار بودن کمپرسورهای تولید کننده هوای فشرده از اهمیت بالایی برخوردار است.
کمپرسور اسکرو معمولا به نام کمپرسور پیچی نیز شناخته می شود. و یک نوع کمپرسورهای جابه جایی مثبت به حساب می آید. اگر شما به هوای فشرده به صورت مداوم و ۲۴ ساعته نیاز دارید پیشنهاد کمپرسورسازان به شما انتخاب کمپرسور اسکرو است. کمپرسور اسکرو بیشتر در صنایع بزرگ استفاده می شود که به هوای فشرده یا دبی بیشتر از ۱۰۰۰ لیتر بر دقیقه نیاز دارند.

کمپرسور پیستونی چیست؟

کمپرسور پیستونی متداول ترین نوع از کمپرسور های باد است که در صنایع نسبتا کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کمپرسور محدوده نسبتا وسیعی را شامل می شود و معمولا از سایز ۲۵۰ تا ۱۲۰۰ لیتری در کارگاه های صنعتی تامین هوای فشرده می کند.
فشار تولید شده در کمپرسورهای پیستونی بین ۸ تا ۱۲ بار می باشد . بخش های اصلی کمپرسور های پیستونی شامل الکترو موتور، واحد هواساز و مخزن ذخیره هوا می باشد. شرکت کمپرسورسازان بنا به درخواست مشتری و توان مورد نیاز، از مرغوب ترین الکترو موتورهای ایرانی (الکتروژن و موتوژن) برای دستگاه های کمپرسور استفاده می کند.


چرا باید از درایر تبریدی برای کمپرسور باد استفاده کرد؟

درایر صنعتی  تبریدی یا خشک کن تبریدی وظیفه حذف رطوبت و ذرات آب از هوای فشرده تولید شده توسط کمپرسور باد را به عهده دارد.
در هوای فشرده تولید شده توسط کمپرسور باد، رطوبت و ذرات آب وجود دارد که این رطوبت به ماشین آلات و ابزار آلات مصرفی آسیب می زند .
برای اینکه باعث خورندگی قطعات فلزی به کار گرفته شده در دستگاه های بادی شما می شود پس برای اینکه دستگاه های شما طول عمر بیشتری داشته باشد بایستی از درایر تبریدی استفاده کنید.

۵ نکته طلایی قبل از خرید درایر تبریدی کمپرسور باد

۱-درایر تبریدی زمانی قادر به حذف ۱۰۰ درصدی رطوبت از هوای فشرده است که نقطه شبنم ۳ درجه داشته باشد چرا که خشک کن های تبریدی که نقطه شبنم بالاتری مثلا ۷ درجه داشته باشد از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و نمی توانند به درستی رطوبت را بگیرند.
۲-درایر تبریدی حتما دارای میکروفیلتر اولیه و ثانویه باشد و این میکروفیلتر ها درون دستگاه درایر تبریدی نصب شده باشد ، در غیر این صورت باید هزینه اضافی و جداگانه ای برای نصب میکروفیلترها بپردازید.
۳-بهترین نوع گاز درایر تبریدی R-۱۳۴-A میباشد
۴-ظرفیت درایر تبریدی پیشنهادی به شما بایستی حداقل ۲۰ درصد از ظرفیت کمپرسور باد شما بیشتر باشد.
۵-توجه داشته باشید که درایر تبریدی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

خرید لوله پلیکا در شرایط بازار فعلی

خرید لوله پلیکا در شرایط بازار فعلی
2021-09-21T17:45:12+04:30
خرید لوله پلیکا برای سازندگان بسیار مهم است. قیمت لوله پلیکا می تواند در هزینه ساخت بنا تاثیرگذار باشد. انواع لوله پلیکا فاضلابی، ساختمانی و غیره را از مرکز ...

چطور قیمت آجر نما را از کارخانه تولید کننده آجر بگیریم؟

چطور قیمت آجر نما را از کارخانه تولید کننده آجر بگیریم؟
2021-09-21T17:45:10+04:30
پروسه استعلام قیمت انواع آجر نما همواره دارای مشکلاتی بوده است.

پارتیشن‌های اداری مدولار انعطاف‌پذیری زیادی برای تجارت شما به ارمغان می‌آورند

پارتیشن‌های اداری مدولار انعطاف‌پذیری زیادی برای تجارت شما به ارمغان می‌آورند
2021-09-21T17:45:09+04:30
برخی دفاتر معمولی امروزی با پلان باز، از ردیفی از میزهای اداری تشکیل شده‌اند که شاید فضای خصوصی کمتری به کارمندان بدهد.

ثبت برند خشکبار

ثبت برند خشکبار
2021-09-21T17:45:08+04:30
چنانچه قصد راه اندازی یک کارگاه یا مغازه خشکبار دارید بایستی بدانید که برای جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران از برند شما بایستی برای ثبت برندتان اقدام کنید...

چگونه از ترافیک ناخواسته بر روی وب سایت خود جلوگیری کنیم؟

چگونه از ترافیک ناخواسته بر روی وب سایت خود جلوگیری کنیم؟
2021-09-21T17:45:08+04:30
اگر شما هم جزء افرادی هستید که دارای تصاویر و ویدئوهای بی‌نظیر در زمینه کاری خود هستید که ساعت‌ها بر روی تهیه آنها وقت گذاشته‌اید و هم اکنون از بازدید بالایی...

قبل از خرید ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نکات زیر را بدانید

قبل از خرید ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نکات زیر را بدانید
2021-09-21T17:45:07+04:30
ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نقش مهمی در روند تولید محصولات پرتیراژ دارند. استفاده از تجهیزات مدرن که فن‌آوری بالایی دارند، می‌تواند بر افزایش کیفیت محصولات تاث...

پوستر دیواری لوکس و ارزان قیمت

پوستر دیواری لوکس و ارزان قیمت
2021-09-21T17:45:07+04:30
پوستر دیواری از جمله دیوار پوش‌های قدیمی به شمار می رود، که با گذشت زمان بر تنوع و کیفیت این کالای شیک و زیبا افزوده شده است.

بالابر ویلچر چیست؟

بالابر ویلچر چیست؟
2021-09-21T17:45:06+04:30
از بالابر ویلچر برای جابجایی راحت‌تر معلولان و افراد مسن استفاده می شود.

اجاره خودرو راه حلی ساده برای سفری آسان

اجاره خودرو راه حلی ساده برای سفری آسان
2021-09-21T17:45:06+04:30
چه در یک سفر داخلی باشید و چه در یک کشور خارجی، اجاره خودرو راه حلی آسان برای دسترسی راحت به مکان‌های مختلف است. اگر در یک سفر کاری مهم هم باشید، در شهر شلوغ...

۸ نکته که همه فراموش می‌کنند در تلفن هوشمند خود رعایت کنند

۸ نکته که همه فراموش می‌کنند در تلفن هوشمند خود رعایت کنند
2021-09-21T17:45:05+04:30
استفاده مداوم از تلفن هوشمند، جمع‌آوری اطلاعات و فایل‌های بسیاری را به همراه دارد که از راه‌های ارتباطی مختلفی انجام می‌شود.

چرا پرده زبرا به پرفروش‌ترین پرده بازار تبدیل شده است؟

چرا پرده زبرا به پرفروش‌ترین پرده بازار تبدیل شده است؟
2021-09-21T15:08:27+04:30
پرده زبرا به دلیل ویژگی هایی که دارد از محبوب ترین انتخاب های مشتریان است. اما چرا این پرده در دکوراسیون منزل جزو انتخاب های اصلی افراد است؟ دلایلش را اینجا ...

ابهامات طرح آزادسازی واردات خودرو/ نظام قیمت گذاری باید اصلاح شود

ابهامات طرح آزادسازی واردات خودرو/ نظام قیمت گذاری باید اصلاح شود
2021-09-21T15:08:26+04:30
اندیشکده سیاست گذاری امیرکبیر در بیانیه ای ۶ ابهام طرح آزادسازی واردات خودرو را تشریح و تاکید کرد که پیش از هر اقدامی، اصلاح نظام قیمت گذاری خودرو باید در دس...

نکات مهم رزرو مسافرخانه در تهران

نکات مهم رزرو مسافرخانه در تهران
2021-09-21T14:28:26+04:30
برای آن که سفر شما به تهران خاطره‌ای خوش را در ذهنتان حک کند ما در این مطلب قصد داریم به بیان نکاتی مهم و کاربردی بپردازیم تا شما بتوانید مناسب‌ترین مسافرخان...

قیمت سکه ٣٠ شهریور ١۴٠٠ به ١١ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان رسید

قیمت سکه ٣٠ شهریور ١۴٠٠ به ١١ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان رسید
2021-09-21T14:01:50+04:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ٣٠ شهریور ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان رسید .

چرا از آژانس تبلیغاتی ایران نوین برای خدمات تبلیغات و بازاریابی استفاده کنیم؟

چرا از آژانس تبلیغاتی ایران نوین برای خدمات تبلیغات و بازاریابی استفاده کنیم؟
2021-09-21T12:41:52+04:30
در این مطلب با مرکز تبلیغات در ایران بیشتر آشنا می شوید.

کار در اروپا و ویزای شنگن با راز آسمان پایتخت

کار در اروپا و ویزای شنگن با راز آسمان پایتخت
2021-09-21T12:18:28+04:30
پیدا کردن کار یکی از عمده دلایل مهاجرت از کشور است اما اینکه بتوانید کشورهای مناسب کار در اروپا را پیدا کنید مقداری سخت است.

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید
2021-09-21T11:48:30+04:30
مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، با حضور دکتر اخلاقی، عضو هیات مدیره بانک سپه و اعضای هیات مدیره این هلدینگ بزرگ معدنی کشور ...

موقعیت ویژه برای تحصیل علاقمندان به رشته داروسازی کالج اویسینا

موقعیت ویژه برای تحصیل علاقمندان به رشته داروسازی کالج اویسینا
2021-09-21T11:48:29+04:30
کالج بین المللی اویسینا در بیست ‌و پنجمین سالگرد تاسیس خود شرایط ویژه ای را برای علاقمندان به تحصیل در رشته داروسازی فراهم آورده است.

بهترین ابزارهای پی ال سی کدام‌اند؟

بهترین ابزارهای پی ال سی کدام‌اند؟
2021-09-21T11:48:29+04:30
در ادامه به انواع plc و همچنین برندهای مختلف و مشهور آن آشنا خواهیم پرداخت.

ایرانسل جایزۀ نوآوری گروه MTN را دریافت کرد

ایرانسل جایزۀ نوآوری گروه MTN را دریافت کرد
2021-09-21T11:25:08+04:30
ایرانسل در گردهمایی سالانۀ گروه MTN با موضوع راهکارهای سازمانی، موفق شد جایزۀ ویژۀ نوآوری را دریافت کند.

شهر فافا، ۲۲ سال در کنار شما

شهر فافا، ۲۲ سال در کنار شما
2021-09-21T11:25:08+04:30
مطمئناً شما نیز مثل دیگر کاربرانی که خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند، دوست دارید از سرگذشت برخی فروشگاه‌های اینترنتی بدانید اینکه چگونه شروع کرده...

تقدیر دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از همراه اول

تقدیر دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از همراه اول
2021-09-21T11:25:08+04:30
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با اعطای لوح تقدیر از مدیرعامل همراه اول تقدیر کرد.

به میزبانی بانک سرمایه؛ اولین نشست هم‌اندیشی ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی برگزار شد

به میزبانی بانک سرمایه؛ اولین نشست هم‌اندیشی ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی برگزار شد
2021-09-21T11:25:07+04:30
اولین نشست هم‌اندیشی ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی به پیشنهاد بانک سرمایه با حضور رؤسا ومسئولین ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی کشور، روز دوشنبه 29 ش...

انتقال بیمه شخص ثالث را در پاییز ۱۴۰۰ چگونه انجام دهیم؟

انتقال بیمه شخص ثالث را در پاییز ۱۴۰۰ چگونه انجام دهیم؟
2021-09-21T11:25:07+04:30
تا به حال برایتان پیش آمده که قصد داشته باشید خودروی خود را به فروش برسانید؟ یا به علت رانندگی خوبی که داشتید، بخواهید تخفیف بیمه شخص ثالث را به خودروی جدیدت...

هر آنچه باید درباره بخیه (Suture) بدانید

هر آنچه باید درباره بخیه (Suture) بدانید
2021-09-21T11:25:07+04:30
بخیه برای بستن زخم روی پوست یا سایر بافت‌ها توسط پزشک استفاده می‌شود.

رسیدن به نمره ایده آل در آزمون آیلتس

رسیدن به نمره ایده آل در آزمون آیلتس
2021-09-21T11:25:07+04:30
یکی از آزمون‌های بین المللی بسیار پر طرفدار و کاربردی در حال حاضر برای زبان انگلیسی ، آزمون آیلتس است. کسانی که قصد ادامه تحصیل و یا کار در کشورهای دیگر را د...

رزین وینیل استر، بهترین پوشش محافظ مخازن بتنی و فولادی در برابر خوردگی

رزین وینیل استر، بهترین پوشش محافظ مخازن بتنی و فولادی در برابر خوردگی
2021-09-21T11:25:06+04:30
مخازن یکی از حساس‌ترین و استراتژیک‌ترین سازه های عصر حاضر هستند که بصورت فولادی و یا بتنی و یا ترکیبی از هر دو طراحی و ساخته می شوند. ...

شرایط کلی کار در اروپا

شرایط کلی کار در اروپا
2021-09-21T11:25:06+04:30
پیدا کردن کار یکی از عمده دلایل مهاجرت از کشور است اما اینکه بتوانید کشورهای مناسب کار در اروپا را پیدا کنید مقداری سخت است.

دیوار ماژولار و کاربردهای آن در صنعت ساخت و ساز

دیوار ماژولار و کاربردهای آن در صنعت ساخت و ساز
2021-09-21T11:25:06+04:30
دیوار ماژولار چیست؟ آیا می‌دانستید سال‌هاست چنین دیواری به حوزه ساخت و ساز وارد شده‌است؟

برگزاری دوره آموزشی عارضه یابی برای شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین توسط شتاب دهنده صدرفردا

برگزاری دوره آموزشی عارضه یابی برای شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین توسط شتاب دهنده صدرفردا
2021-09-21T11:25:05+04:30
شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا با هدف ارتقای سواد عارضه یابی کارکنان شرکت های تابعه صدرتامین یک دوره آموزشی سه روزه تحت عنوان دوره آموزشی عارضه یابی برگزار خو...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)