میرنیوز

خرید انواع لوازم تحریر از فروشگاه اینترنتی دفتر دستک

خرید انواع لوازم تحریر از فروشگاه اینترنتی دفتر دستک 2021-05-02T16:12:21+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، حتی در عصر دیجیتال ثبت افکار و ایده‌ها در دفتر یادداشت می‌تواند تأثیرات شگرفی در اجرایی شدن آن ایده داشته باشد؛ حتی کمک می‌کند تا روشن‌تر و آزادتر فکر کنیم به ویژه در مواقع اضطراب. به همین دلیل دفتر منبع خوبی برای ثبت ایده‌ها و برنامه ریزی برای پیاده سازی آنها است.

دفتر یادداشت با کیفیت بالا، ماندگاری طولانی‌تری دارد؛ شما می‌توانید آسوده خاطر افکار و ایده‌ها و تمرینات کلاسی خود را در آن ثبت نمایید. این موضوع در کیفیت یادگیری و بهره وری شما نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود. هنگامی که به دنبال خرید دفتر برای ثبت افکار و برنامه ریزی روزانه هستید به وزن و کیفیت کاغذ نیز توجه نمایید. دفتر یادداشت با کاغذهای ۷۰ گرم و بالاتر بادوام هستند و از نفوذ رنگ جوهر خودکار یا خودنویس به پشت کاغذ جلوگیری می‌کنند.

در فروشگاه دفتر دستک ما بهترین‌های دفتر و دفترچه یادداشت را گردآوری کرده ایم تا به شما در ساماندهی و ثبت ایده‌ها و برنامه‌هایتان کمک کنیم.

دفتر یادداشت با جلد گالینگور یک گزینه بادوام است که به دلیل داشتن پوشش مقاوم از یادداشت‌های روزانه شما به خوبی محافظت می‌کند. دفتر مولسکین (Moleskine) و دفتر بنه نوت (Benenote) با دو نوع پوشش جلد گالینگور یا سخت و جلد نرم در دو اندازه A۵ و A۶ با رنگ بندی متنوع عرضه شده است که دارای یک عدد جیب داخلی در پشت جلد جهت نگهداری کاغذهای یادداشت کوچک است. همچنین دارای نوار نشانگر صفحه و نوار کش جهت حلقه شدن اطراف دفتر است تا همیشه دفتری منظم داشته باشید. مجموعه‌هایی با کاغذهای ابریشمی و کرم رنگ و خط دار که هر شخصی را برای نگارش بر سر شوق می‌آورد!

مجموعه دفاتر لاتن (Laton) با طراحی و بسته بندی خاص کاملاً متمایز تولید شده است. دفاتری با انواع کاغذ ابریشمی ساده، خط دار، شطرنجی و نقطه‌ای که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند.

همینطور برای یادداشت‌های روزانه ما به شما دفتر یادداشت شوالیه (Chevalier) را پیشنهاد می‌کنیم که با داشتن پوشش جلد مقوایی با کیفیت و منعطف همچنین کاغذ ۸۰ گرمی خط دار صاف و روشن دارای چند ویژگی مهم است که آن را تبدیل به یک انتخاب شایسته می‌کند! ضخامت و بافت کاغذ به گونه‌ای است که جوهر مرطوب مانند خودنویس و روان نویس بر روی آن پخش نشده و به پشت کاغذ نفوذ نمی‌کند. پوشش جلد از قبل تا شده به شما این امکان را می‌دهد تا بدون ایجاد خطوط ناهموار کاغذ را به عقب رانده و تا کنید. همچنین کاغذ دارای پرفراژ است که باعث می‌شود جدا کردن کاغذ از دفتر به راحتی و منظم انجام شود.

خودنویس

شاید برای برخی از افراد خودنویس یادآور دست‌های آغشته به جوهر و لکه‌های جوهر بر روی کاغذ و لباس باشد. اما با انتخاب درست دیگر این دغدغه‌های وجود ندارد!

امروزه در پاسخ به عصر دیجیتال گرایش به سبک‌های کلاسیک بیشتر شده است. با تبدیل شدن ایمیل و متن به ابزار اصلی برقراری ارتباط، خودنویس به ابزاری جانبی تبدیل شده است. در دنیای امروز نگارش با ابزاری مانند خودنویس یک انتخاب است نه اجبار! به همین دلیل مردم شروع به کشف هیجان نگارش با قلم و جوهر کرده اند. انتخاب‌های ما در خصوص لوازم روزمره و مصرفی بطور روشن نشان دهنده سبک زندگی ما است. همراه داشتن یک خودنویس در محل کار این احساس را در همکاران شما ایجاد می‌کند که در مورد کاری که انجام می‌دهید جدی هستید! بطور مثال اکثر قراردادهای مهم تجاری و سیاسی با خودنویس امضاء می‌شوند.

خرید انواع لوازم تحریر از فروشگاه اینترنتی دفتر دستک

خرید خودنویس در فروشگاه دفتر دستک با اصمینان و سهولت قابل انجام است. برخی از آنها با قیمت مناسب برای افرادی که به تازگی تمرین نوشتن با خودنویس را آغاز کرده اند پیشنهاد شده است مانند خودنویس دلار (Dollar)، استابیلو (Stabilo) و در بخشی دیگر مجموعه بسیار متنوعی از خودنویس لوکس از برندهای جهانی مانند پارکر (Parker)، واترمن (Waterman)، مونته گراپا (Montegrappa)، کاوکو (Kaweco)، استدلر (Steadtler)، فابرکاستل (Faber-Castell) عرضه شده است که در طراحی و ساخت آنها از مواد بسیار با کیفیت و فلزات قیمتی استفاده شده است.

مداد رنگی

نقاشی کردن یک قسمت اساسی از رشد کودک است. با دیدن نقاشی کودک می‌توانیم دنیا را از دید آنها نگاه کنیم و طرز فکر آنها نسبت به مسائل مختلف را بهتر درک کنیم. همچنین نقاشی و رنگ آمیزی نوعی بازی فکری برای کودکان به حساب می‌آید و ایده‌های آنها را متحول می‌کند.

خرید انواع لوازم تحریر از فروشگاه اینترنتی دفتر دستک

در فروشگاه دفتر دستک مجموعه متنوعی از مداد رنگی مرغوب و با کیفیت عرضه شده است. مداد رنگی تولید برندهای جهانی مانند فابرکاستل (Faber-Castell)، استدلر (Steadtler)، استابیلو (Stabilo)، پریمو (Primo) و بیک (Bic) و مداد رنگی تولید و ساخت ایران مانند پارس مداد (Pars-Medad)، آریا (Arya) و آرت لاین (Artline).

ماژیک طراحی

بزرگسالان و کودکان بطور یکسان از ماژیک استفاده می‌کنند که اغلب برای رنگ آمیزی، خوشنویسی و نشانه گذاری بر روی مطالب است.

ماژیک طراحی و نقاشی بطور معمول در بسته‌هایی با رنگ‌های بسیار متنوع و زنده ارائه می‌شوند. ماژیک طراحی در دو نوع مختلف عرضه می‌شود: بر پایه آب و بر پایه الکل. شما می‌توانید بسته به نیاز خود و پروژه‌های طراحی که دارید ماژیک مورد نظر خود را خریداری نمایید. ماژیک طراحی در قطرهای نوشتاری مختلف با انواع سر قلم گرد و قلم مویی طراحی و تولید می‌شوند.

ماژیک طراحی بر پایه آب

در این نوع ماژیک رنگدانه ها در آب و گلیسیرین معلق هستند. بعد از اینکه روی کاغذ علامت گذاری کردید آب بخار می‌شود و رنگدانه رنگ بر روی کاغذ ثابت می‌شود. از آنجا که رنگ حاصل از آن محلول در آب است می‌توانید آب را با یک قلم مو آبرنگ اضافه کنید تا به جلوه‌های هنری منحصر به فردی برسید.

ماژیک طراحی بر پایه الکل

بسیاری از هنرمندان ماژیک طراحی بر پایه الکل را که در آن رنگدانه های رنگی در الکل معلق هستند ترجیح می‌دهند. با تبخیر سریع الکل رنگدانه رنگ بصورت دائمی بر روی سطح باقی می‌ماند. این ماژیک‌های دائمی محلول در آب نیستند اما ممکن است محلول در الکل باشند!

رنگ دائمی ماژیک طراحی مبتنی بر الکل را می‌توان تقریباً بر روی هر سطحی اعمال کرد که همین امر باعث می‌شود همه کاره تر از ماژیک طراحی پایه آب باشد. یک اشکال در ماژیک طراحی پایه الکل این است که جوهر در انوع کاغذ نفوذ می‌کند و در صفحات بعدی نشانی از خود باقی می‌گذارد. با این حال جوهر بر پایه الکل بافت کاغذ را مانند جوهر بر پایه آب از بین نمی‌برد.

در فروشگاه دفتر دستک انواع مختلف ماژیک طراحی و نقاشی در بسته بندی‌های متنوع با رنگ‌های جذاب و درخشان از برندهای جهانی استابیلو (Stabilo)، پریمو (Primo)، استدلر (Steadtler)، بیک (Bic) و آرت لاین (Artline) عرضه شده است که شما می‌توانید با اطمینان از اصالت و کیفیت کالا تجربه خریدی مطمئن را داشته باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)