میرنیوز

موبایل چی بخریم؟

موبایل چی بخریم؟ 2021-03-04T14:19:33+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موبایل کمک، امروز برای خرید موبایل در یک رنج قیمتی ده ها مدل نیاز به بررسی دارند. از انتخاب برند گرفته تا امکانات مورد نیاز، چالش های این خرید را چند برابر کرده اند. در این مقاله اما با یکی از کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای موبایل از شرکت موبایل کمک همراه شده ایم تا نکات مهمی را درباره خرید این محصول به شما عرضه داریم. برای خرید موبایل می توانید از این راهنما استفاده کنید.

قطعات اصلی موبایل های امروزی

به عنوان اولین قدم برای خرید موبایل بایستی با قطعات اصلی آنها آشنا شوید. آشنایی با قطعات اصلی موبایل باعث می شود تا راحت تر بتوانید برای این خرید اقدام کنید. خرید موبایل نیاز به بررسی چندین معیار دارد که خیلی از این معیارها به کیفیت قطعات باز می گردد. اما این قطعات اصلی کدامند و مناسب ترین گزینه برای انتخاب آنها در هنگام خرید چیست؟

ال سی دی و صفحه نمایش موبایل

به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات، در هنگام خرید موبایل باید به کیفیت صفحه نمایش دقت کنید. صفحه نمایش های موبایل های امروزی با کیفیت ها و همچنین فناوری های مختلفی تولید می شوند. از فناوری هایی مانند HDR10+ گرفته تا استانداردهایی مانند استاندارد محافظتی IP68 و کمتر از آن می توانند از جمله شرایط تعیین کننده در کیفیت صفحه نمایش باشند. هر کدام از این معیارها را باید به صورت مجزا بررسی کنید. البته صحبت کردن درباره برخی از شرایط و فناوری های به کار گرفته شده درباره ال سی دی و صفحه نمایش موبایل های امروزی بسیار تخصصی است. اگر علاقمند به یادگیری این مطالب هستید می توانید مقالات موجود در سایت موبایل کمک را دنبال کنید.

به صورت کلی بهتر است دنبال صفحه نمایش هایی بروید که حداقل کیفیت HD را برای شما ایجاد نمایند. هر چند امروزه موبایل های پرچم دار با کیفیت فوق العاده بالاتر و بهتر در اختیار کاربر قرار می گیرد، اما با این حال این کیفیت، حداقل شرایط ممکن است که باید در نظر گرفته شود.

خرید موبایل با باتری خوب

یکی دیگر از قطعات بسیار مهم که در هنگام خرید موبایل باید به آن نیز توجه ویژه داشته باشید، باتری است. توجه کنید که بهترین موبایل، با داشتن امکانات فوق العاده اگر باتری خوبی نداشته باشد، عملا امکان استفاده از آن وجود نخواهد داشت. باتری تامین کننده انرژی لازم برای روشن ماندن موبایل است. از این رو اگر در انتخاب این قطعه دقت نکنید ممکن است تنها امکان استفاده از فناوری ها و امکانات موبایل خود برای چند ساعت را داشته باشید. در حال حاضر حداقل ظرفیتی که باید در انتخاب باتری مناسب در نظر گرفت، 4000 میلی آمپر ساعت است. ظرفیت های کمتر از این مقدار عملا کارایی لازم برای برآورده کردن نیاز های کاربر امروز را ندارند.

نقش دوربین در خرید موبایل

یکی از مهم ترین قطعات موجود در موبایل ها که کاربران نیز علاقه بسیار زیادی به آن دارند، دوربین است. در حال حاضر موبایل های هوشمند با 5 تا 6 لنز دوربین به صورت همزمان تولید می شوند. از این رو دست گذاشتن روی موبایل هایی با دوربین ضعیف می تواند شما را از فناوری های بسیار پیشرفته ای دور نگه دارد. برای خرید مناسب ترین محصولات می توانید سراغ موبایل هایی بروید که حداقل کیفیت دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی را دارا هستند. در دوربین سلفی خیلی سخت گیر نباشد. این لنز را می توانید در کیفیت 10 تا 12 مگاپیکسلی هم به عنوان گزینه قابل قبول در نظر بگیرید.

موبایل چی بخریم؟

موبایل کمک همیار شما در خرید موبایل

شرکت موبایل کمک به عنوان یکی از معتبرترین و قدیمی ترین مراکز تعمیرات موبایل در تهران، با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع برندهای موبایل اعم از سامسونگ، ال جی، هواوی، اپل، شیائومی و  ... اقدام به تهیه مقالاتی برای شناخت هر چه بهتر کاربران نسبت به موبایل ها و همچنین قطعات آنها کرده است. علاوه بر استفاده از خدمات تعمیر موبایل که با گارانتی خود شرکت در موبایل کمک ارائه می شود، شما می توانید برای خرید موبایل نیز از اطلاعات سایت این مرکز استفاده نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

تثبیت قیمت جهانی طلا در بالاترین سطح یک ماهه

تثبیت قیمت جهانی طلا در بالاترین سطح یک ماهه
2021-04-16T14:14:21+04:30
قیمت جهانی طلا در معاملات روز جمعه، در حالی در بالاترین سطح ۱ ماهه خود تثبیت شد سود اوراق قرضه آمریکا افت کردند.

سهم زوج های جوان از تسهیلات ازدواج ۴۷ هزار فقره

سهم زوج های جوان از تسهیلات ازدواج ۴۷ هزار فقره
2021-04-15T17:04:20+04:30
بانک رفاه کارگران در راستای تحکیم بنیان خانواده در سال گذشته حدود ۴۷ هزار فقره تسهیلات به زوج های جوان پرداخت کرد.

آمادگی بانک رفاه برای تحقق شعار سال

آمادگی بانک رفاه  برای تحقق شعار سال
2021-04-15T16:50:59+04:30
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: حرکت در مسیر تحقق شعار سال و آمادگی برای مانع زدایی و پشتیبانی می تواند به حوزه تولید کشور و اشتغال زایی کمک کند. ...

فروشگاه مادران چطور می تواند به تجهیز سیسمونی کودک شما کمک کند؟

فروشگاه مادران چطور می تواند به تجهیز سیسمونی کودک شما کمک کند؟
2021-04-15T15:57:38+04:30
یکی از ابتدایی ترین دغدغه های والدین قبل و پس از تولد نوزاد، تهیه سیسمونی آن با بهترین محصولات و بهترین کیفیت ممکن است.

ارسال رایگان و فوری اقلام سوپر مارکتی در شهر های قرمز کرونایی

ارسال رایگان و فوری اقلام سوپر مارکتی در شهر های قرمز کرونایی
2021-04-15T15:40:59+04:30
فروشگاه اینترنتی افق کوروش به منظور حفظ سلامت شهروندان در شهرهای وضعیت قرمز، ارسال محصولات سوپرمارکتی را رایگان و در کمتر از یک ساعت تحویل مشتریان می‌دهد.

مدیریت اطلاعات مشتریان – سابکس

مدیریت اطلاعات مشتریان – سابکس
2021-04-15T15:04:20+04:30
با توجه به گسترش دسترسی افراد به اینترنت و بخصوص پلتفرم اینستاگرام، تعداد فروشگاه های اینترنتی در حال افزایش است و خرید های اینترنتی در بین مردم همه گیر شده ...

لیست قیمت بهترین حفاظ های ساختمان

لیست قیمت بهترین حفاظ های ساختمان
2021-04-15T14:51:00+04:30
از مهم‌ترین حفاظ‌های پیشنهاد شده برای روی دیوار، حفاظ شاخ گوزنی است.

قیمت دلار ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ وارد کانال ۲۳ هزار تومان شد

قیمت دلار ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ وارد کانال ۲۳ هزار تومان شد
2021-04-15T13:41:01+04:30
هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی ۲۳ هزار و ۵۱۶ تومان خریداری شده و ۲۳ هزار و ۹۹۱ تومان فروخته می‌شود.

طاقچه‌هایی که مجازی هستند

طاقچه‌هایی که مجازی هستند
2021-04-15T13:30:58+04:30
طاقچه مجازی یک محصول دکوراتیو با طراحی خاص است که بعد از نصب، حس وجود طاقچه‌های واقعی را بر روی دیوار ایجاد می‌کند. همان طاقچه‌هایی که حس نوستالژی دارد و در ...

نکات مهم در انتخاب کفپوش pvc

نکات مهم در انتخاب کفپوش pvc
2021-04-15T13:17:42+04:30
این روزها استفاده از کف‌پوش‌ها بیشتر دیده می‌شود و افراد ترجیح می‌دهند برای محیط‌های گوناگون از انواع مختلف کفپوش استفاده کنند.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی و خرید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی و خرید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی
2021-04-15T12:24:29+04:30
تجهیزات آشپزخانه صنعتی همانند لوازم آشپزخانه های معمولی است با این تفاوت که این لوازم دارای اندازه بزرگتر و جنس متفاوت تری هستند. ...

نحوه انتخاب بهترین لوله جدار چاه چگونه است؟

نحوه انتخاب بهترین لوله جدار چاه چگونه است؟
2021-04-15T12:11:00+04:30
استفاده از لوله جدار چاه فولادی از دیرباز تاکنون مورد توجه کشاورزان و صنایع بوده است.

اورژانس کامپیوتر؛ حال بد کامپیوتر شما را در محل رفع می‌کنیم

اورژانس کامپیوتر؛ حال بد کامپیوتر شما را در محل رفع می‌کنیم
2021-04-15T11:04:18+04:30
بر کسی پوشیده نیست که درست هنگامی که مشکلی برای کامپیوتر و لپ تاپ رخ می‌دهد، تعمیر سریع آن تا چه حد می‌تواند راهگشا باشد.

سیم کشی کمتر، نظم بیشتر

سیم کشی کمتر، نظم بیشتر
2021-04-15T10:37:42+04:30
دوربین مدار بسته نوعی محصول امنیتی و نظارتی برای مراقبت از شخص یا مکانی خاص است که سیستم های مختلفی دارد و تولیدکنندگان با قابلیت ها و تکنولوژی های روز دنیا ...

چگونه ارزان ترین بیمه موتور را درسال۱۴۰۰ بخرم + جدول نرخ بیمه موتورسیکلت

چگونه ارزان ترین بیمه موتور را درسال۱۴۰۰ بخرم + جدول نرخ بیمه موتورسیکلت
2021-04-15T10:24:21+04:30
با آمدن فصل بهار، برخی از عاشقان هیجان، موتورسیکلت‌های خود را از پارکینگ خارج می‌کنند تا دوباره لذت و هیجان زندگی خود را با موتورسواری مضاعف کنند. ...

جزییات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ۲۷ ارز افزایش یافت

جزییات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ۲۷ ارز افزایش یافت
2021-04-15T10:21:01+04:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۹ ارز کاهش و ۲۷ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.

راهنمای تمیز و براق کردن وسایل چوبی منزل؛ دیجی چوب

راهنمای تمیز و براق کردن وسایل چوبی منزل؛ دیجی چوب
2021-04-14T17:24:19+04:30
مدت زمان زیادی است که وسایل چوبی، بخش قابل توجهی از دکوراسیون منازل ما را به خود اختصاص داده‌اند.

نرده راه پله و درب آکاردئونی با کیفیت چه ویژگی دارد؟ لیست قیمت سال ۱۴۰۰

نرده راه پله و درب آکاردئونی با کیفیت چه ویژگی دارد؟ لیست قیمت سال ۱۴۰۰
2021-04-14T17:10:58+04:30
نرده ها انواع مختلفی داشته و مهم‌ترین آن‌ها نرده فلزی است. نرده فلزی خود به واسطه‌ی طراحی‌های متنوع و اشکال گوناگونی که دارد به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. ...

چرا مسترشبکه بهترین گارانتی تجهیزات شبکه در ایران است؟

چرا مسترشبکه بهترین گارانتی تجهیزات شبکه در ایران است؟
2021-04-14T16:30:59+04:30
در سال‌های اخیر فناوری اطلاعات به عنوان عضوی جدا نشدنی کسب و کارها چه بزرگ و چه کوچک بوده به همین دلیل نیاز به تجهیزات شبکه روز به روز افزایش یافته است. ...

دانلود قسمت هفتم سریال گیسو

دانلود قسمت هفتم سریال گیسو
2021-04-14T16:30:59+04:30
قسمت هفتم سریال گیسو (عاشقانه ۲) ساخته ی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری در سایت دانلود قانونی حلال دانلود منتشر شد.

برگزاری سلسله جلسات خیر و خرد توسط موسسه دارالاکرام

برگزاری سلسله جلسات خیر و خرد توسط موسسه دارالاکرام
2021-04-14T16:17:37+04:30
هشتمین نشست از سلسله جلسات خیر و خرد با موضوع «روابط خیریه ها و دولت» در موسسه دارالاکرام و با همکاری نشر نی برگزار گردید.

کدام دستگاه بدنسازی بیشتر، چربی می سوزاند؟

کدام دستگاه بدنسازی بیشتر، چربی می سوزاند؟
2021-04-14T14:57:38+04:30
چربی سوزی با دستگاه های بدنسازی یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش وزن و لاغر شدن است. برای این کار بهتر است بدانید کدام دستگاه برای چربی سوزی بهترین است. ...

آشنایی با انواع کاربردهای سلفون

آشنایی با انواع کاربردهای سلفون
2021-04-14T14:44:18+04:30
اگر برای فروشگاه، کارگاه، تولیدی خود یا هر کاربرد دیگری به سلفون احتیاج دارید، حتما این مطلب را تا انتها مشاهده کنید تا بتوانید به جواب تمام سوال های خود در ...

دانلود قسمت ۱۵ سریال ملکه گدایان

دانلود قسمت ۱۵ سریال ملکه گدایان
2021-04-14T14:44:17+04:30
قسمت پانزدهم سریال ملکه گدایان توسط سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع شد.

راهنمای جامع کاربرد نوع‌ها چاپ و نحوه خرید

راهنمای جامع کاربرد نوع‌ها چاپ و نحوه خرید
2021-04-14T14:30:59+04:30
اگر برای فروشگاه، کارگاه، تولیدی خود یا هر کاربرد دیگری به سلفون احتیاج دارید، حتما این مطلب را تا انتها مشاهده کنید تا بتوانید به جواب تمام سوال های خود در ...

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۲| ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز/سکه چند شد؟

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۲| ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز/سکه چند شد؟
2021-04-14T14:21:21+04:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۳۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ...

وظایف شرکت حسابداری چیست؟ خدمات حسابداری و مالی از دید شرکت تیوان

 وظایف شرکت حسابداری چیست؟ خدمات حسابداری و مالی از دید شرکت تیوان
2021-04-14T14:21:21+04:30
امروزه هر شرکت و سازمان ویا هر بخشی که دارای فعالیت اقتصادی می‌باشد، از کارخانه‌های بسیار بزرگ گرفته تا مغازه‌های کوچک برای آگاهی از گزارشات دقیق مالی نیاز ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۳

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
2021-04-14T14:21:20+04:30
قیمت هر اونس طلا روز دوشنبه با ۰.۳ درصد کاهش به ۱۷۳۸ دلار و ۵۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۳|آخرین قیمت‌ها در بازار طلا و ارز/دلار رشد کرد؟

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۳|آخرین قیمت‌ها در بازار طلا و ارز/دلار رشد کرد؟
2021-04-14T14:21:20+04:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۴۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ...

طرح «محیا»ی بانک صادرات ایران به حمایت از تولید آمد

 طرح «محیا»ی بانک صادرات ایران به حمایت از تولید آمد
2021-04-14T14:21:19+04:30
طرح «محیا» (مانع‌زدایی و حمایت یکپارچه از تولید) بانک صادرات ایران رونمایی شد تا در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، چرخ واحدهای...
X فیلم جدید کلیپ جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)