میرنیوز

تشدید بحران اقتصادی در رژیم اشغالگر قدس در پنجمین ماه شیوع «کرونا»

 تشدید بحران اقتصادی در رژیم اشغالگر قدس در پنجمین ماه شیوع «کرونا» 2020-07-06T00:07:43+04:30

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،روزنامه صهیونیستی معاریو این هفته با ارائه یک گزارش درباره حال و روز بیمارستان های مناطق اشغالی و وضعیت آنان در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد که تعداد اعضای کادر های پزشکی که در پی مراقبت از بیماران کرونایی به شدت تضعیف شده اند و یا به  ویروس مرگبار مبتلا شده اند، در حال افزایش است.

نویسنده این خبر همچنین با مورد خطاب قرار دادن مسئولان حکومتی رژیم اشغالگر هشدار داد که این وضعیت اسفبار باید هرچه زودتر برای اشغالی نشینان تبیین شده واقعیت ها به آنان گفته شود.

وی افزود: باید این واقعیت گفته شود که کنترل اوضاع از دست وزارت بهداشت خارج شده است.

بحرانی تر شدن روز به روز اوضاع در اراضی اشغالی در حالی است که بیش از 1 ماه پیش سران اسراییلی از جمله "یعقوب لیتسمان" وزیر بهداشت سابق رژیم اشغالگر از کاهش و چه بسا صفر شدن شمار مبتلایان به ویروس کرونا خبر داده بود.( وی از این سمت خود استعفا کرده است)

آخرین آمارها از وضعیت کرونا در میان صهیونیست ها

در حال حاضر براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، 29032 مبتلا به کرونا در اراضی اشغالی وجود دارد. در خلال 24 ساعت گذشته 599 مورد جدید ابتلا به ویروس نیز ثبت شده است.

حال با افزایش شمار صهیونیست های مبتلا به ویروس، بخش های اورژانس و مخصوص نگهداری بیماران کرونایی بیمارستان های اسرائیل که پیش از این در شرف تعطیلی بودند دوباره در حال بازگشایی هستند و چه بسا که در خلال روزهای آینده ارتش رژیم اشغالگر نیز با حضور در بیمارستان ها اقدام به احداث بخش های اورژانسی کند.

پس زدن حریدی ها از جامعه صهیونیستی؛ کرونایی هستی!

براساس آخرین اخبار منتشر شده از سوی پایگاه خبری «دی تایمز آو اسراییل» شماری از حریدیمی های ساکن قدس و شهر ویروس زده «بنی بارک» از پذیرش در برخی بیمارستان های تل آویو و انجام آزمایشات بالینی بر آن ها جلوگیری می شود چراکه به عقیده مدیران این بیمارستان ها ورود افراد از بنی بارک و یا صرف اینکه آن فرد فقط یک حریدی باشد! احتمال شیوع ویروس کرونا در محیط را به شدت افزایش می دهد.

رفتارهای خشن پلیس رژیم اشغالگر با حریدیمی های ساکن «بنی بارک» و دیگر شهرهای اراضی اشغالی طی ماههای گذشته که بسیاری از آنان را به دلایل مختلف از جمهل رعایت نکردن اصول منع رفت و آمد در سطح شهر بازداشت کرده و یا مورد ضرب و شتم قرار داده است، همچنان ادامه دارد.

در اواخر ماه گذشته تعدادی از یهودیان حریدیمی پس از حضور پراکنده در محله «مئه شاریم» که محله ای ارتدکس نشین است با پلیس محلی به شدت درگیر شدند که البته این درگیری به زخمی شدن چندتن از یهودیان و نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی انجامید.

در نخستین نگاه شاید اینگونه به نظر برسد که تجمع حریدیمی ها در کنار یکدیگر و طفره رفتن از قوانین منع رفت و آمد در شهرهای اشغالی نشین باعث شده تا درگیری هایی میان آنان با پلیس و یا حتی شهرک نشینان صهیونیست لیبرال شکل بگیرد اما قضیه عمیق تر از حرف ها است.

جامعه لائیک رژیم اشغالگر قدس از اینکه جوانان حریدیمی (یهودی های عمدتا مخالف رژیم صهیونیستی) از خدمت سربازی معاف هستند به شدت عصبانی اند خصوصا که شمار جوانان حریدیمی که به سن 18 سال رسیده اند و باید به خدمت سربازی بروند زیاد شده است.

بیکاری روبه افزایش ساکنان مناطق اشغالی

 

در تازه ترین نظرسنجی انجام شده توسط یک انستیتو یهودی-مسیحی که در راستای حمایت از رژیم اشغالگر فعالیت می کند، مشخص شده که حدود 9.6 درصد از شهرک نشینان این روزها و در خلال بحران همه گیر کرونا شبانه روز و به سختی در حال تلاش هستند تا نیازهای اولیه ای همچون غذا را برای خود و خانواده شان دست و پا کنند.

یک دهم ساکنان مناطق اشغالی به خاطر عدم توانایی در پرداخت مخارج اجاره منزل خود مجبور به ترک محل اسکان خود هستند. البته بسیاری از آنان حتی با وجود پرداخت هزینه مسکن قادر به پرداخت قبض آب و برق نبوده و در نتیجه نیمی از ماه را بدون انرژی و در مشقت سپری می کنند.

یائل استین رئیس انستیتو تحقیقاتی  «International Fellowship of Christians and Jews» که این نظر سنجی را انجام داده گفته است که اقتصاد اسرائیل از زمانی که بخش بهداشت این رژیم وارد مبارزه تمام عیار با ویروس کرونا شده بدتر شده است و روز به روز روبه تباهی می رود طوری که می توان گفت این روزها بزرگترین چالش و بحران اقتصادی 70 سال اخیر خود را تجربه می کند.

براساس آخرین نظرسنجی صورت گرفته توسط این سازمان، 40 درصد از شرکت کنندگان اسرائیلی در پاسخ به سوالاتی مبنی بر سطح رفاه زندگی شان معتقدند که دیگر توان پرداخت حتی یک قبض آب و یا برق را ندارند و حتی در تامین نیازهای اولیه شان مانند غذا درمانده شده اند.

پیشتر وزارت اقتصاد رژیم اسرائیل گزارش داده بود که این رژیم از ابتدای ماه مارس تا ماه می 1.5 میلیون درخواست‌نامه دریافت مزایای بیکاری ثبت کرده است.

علاوه بر این، 89 درصد از کارمندان اسرائیلی که از کار بیکار شده‌اند و دریافتی از سوی کارفرمایان حکومتی و خصوصی خود ندارند؛ بدون هیچ حمایتی از سوی تل‌آویو.

42.6 درصد از صهیونیست های پاسخ دهنده نیز اینگونه گفته اند که هیچ عضو خانواده یا حتی دوستی را برای رفع مشکلات مالی شان ندارند.

نکته قابل توجه این نظر سنجی آن است که اغلب افراد پاسخ دهنده (چه برخوردار از وضعیت مالی مناسب و چه نامناسب) آینده بسیار تاریکی را برای اقتصاد رژیم صهیونیستی و همچنین جامعه شان متصور هستند.

همچنین بر این اساس 21 درصد از جمعیت ساکن اراضی اشغالی منازل خود را در دوره کوتاه 4 ماهه شیوع ویروس کرونا از دست داده و مجبور شده اند به منزل والدین خود بازگردند.

"تامی بارششت" رئیس سازمان مدیران خدمات اجتماعی رژیم صهیونیستی گفته است که از هر خانواده 1 تا 2 نفر یا از کار بیکار شده اند یا به طور کل شغل خود را درپی شیوع ویروس از دست داده اند.

تنها یک چهارم پاسخ دهندگان صهیونیست گفتند که درآمد آنان تحت تاثیر کرونا قرار نگرفت.

اقتصاد رژیم صهیونیستی کوچکتر شد

براساس اخبار منتشر شده از سوی خبرگزاری «رویترز»  تنها امسال و پس از شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی 1 میلیون اسرائیلی فرم دریافت حق بیمه بیکاری پر کرده است.

اکنون بالای 25 درصد از جمعیت ساکن مناطق اشغالی بیکار هستند.( این رقم در خلال دو ماه گذشته به بالای 26 درصد افزایش پیدا کرده بود)

براساس اطلاعات انتشار یافته توسط مرکز «national herald»  تنها در یک چهارم ابتدایی سال 2020 در مقایسه با سال 2019 و در خلال 20 سال گذشته اقتصاد رژیم صهیونیستی بدترین وضع اقتصادی را سپری کرده است.

براساس آمار رسمی سایت bank of Israel نرخ بیکاری در اراضی اشغالی تا پایان سال 2021 رقم بی سابقه و غیر قابل انتظاری را ثبت خواهد کرد.

کارشناسان اقتصادی کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی معتقدند که امسال این رژیم 45 میلیون شکل (12.9 میلیون دلار) به طور مستقیم و غیر مستقیم در نتیجه شیوع ویروس کرونا ضرر خواهد کرد.

سران صهیونیست با اعلام اینکه از این به بعد باید کارخانه ها و شرکت های اسرائیلی با 70 درصد کارکنان خود ادامه دهند، سعی دارند اوضاع را کنترل کنند.

علاوه براین، آنان پیش بینی کرده اند که ادامه روند افزایشی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این روزها که به رقم 29 هزار نفر رسیده است به زودی تاثیرات منفی و قابل ملاحظه ای را در شاخص GDP (در آمد سالانه) برجای خواهد گذاشت.

"ناما سیکور" در یادداشتی برای «گلوبز» اقتصادی اسرائیل در مطلبی انتقادی از ضعف سران صهیونیستی در اداره اوضاع کرونایی اراضی اشغالی نوشته است: 100 روز از لحظه تصویب طرح اقتصادی دولت برای نجات اقتصادمان می گذرد.100 روز از بحران جهانی ویروس مرگ بار می گذرد اما با این وجود تنها نیمی از آنچه دولت برای نجات اقتصادی اسرائیل برنامه ریزی کرده بود اجرا شده است در حالی که دیگر کشورهای جهان در حال تغییر و بهبود طرح های اقتصادی خود در راستای افزایش رفاه حال شهروندان خود هستند اما اسرائیل از آنان به شکل خجالت آوری عقب مانده است.

تنها تصمیم اقتصادی مهمی که آخرین بار و از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا گرفته شد تا اقتصاد را از ضرر و زیان غیر قابل باور نجات دهد توسط مدیر کل موسسه بیمه ملی اسرائیل گرفته شد نه سیاستمداران اسرائیلی امری که با گذشت هر لحظه از آن، شهروندان این رژیم را به سوی تباهی و پرت شدن در یک دره عمیق (در نتیجه عدم کارشناسی سیاسی و اقتصادی و استراتژیک) سوق میدهد.

ضرر شدید کرونا به نیروی کار تازه نفس اراضی اشغالی؛ بحران مالی در فرودگاه اصلی اراضی اشغالی

یکی از بزرگترین قربانیان شیوع ویروس کرونا در رژیم صهیونیستی جوانان بوده اند. براساس آخرین گزارشهای منتشر شده توسط سازمان خدمات اشتغال اراضی اشغالی تنها 20 درصد از جوانان 24 ساله یا جوان تر پس از رفتن به مرخصی بدون حقوق به محل کار خود باز گشته اند. اغلب این افراد تحصیلات تکمیلی ندارند.

براساس این آمار 47.6 درصد از مجموع کسانی که در ماه مارس و آوریل به مرخصی بدون حقوق رفته اند و یا اخراج شده اند بین سنین 20 تا 34 سال هستند.

بحران در «ال عال اسراییل ایر لاین»؛ اکنون بیش از 100 خلبان این شرکت هوایی صهیونیستی در بدترین شرایط یعنی مرخصی بدون حقوق قرار دارند.

این شرکت اسرائیلی تا این لحظه 90 درصد از کارکنان خود را نیز تعلیق کرده است.

علاوه براین ال عال چندین پرواز باری و بسیاری از پروازهای مسافربری را برای جلوگیری از روند روبه افزایش بدهی هایش با این بهانه که خلبانان اعتصاب کرده اند، ملغی کرده است.

از سه روز پیش تا حالا نیز 500 کارمند دیگر خطوط هوایی این شرکت به مرخصی اجباری بدون حقوق فرستاده شدند.

مسئولان این فرودگاه در سال 2018 با اعلام اینکه شرکت هواپیمایی توانسته در سال 2018 به رقم جابجایی 23 میلیون مسافر دست پیدا کند، به شدت فخر فروشی می کردند اما حالا این میزان درآمد به شدت شاهد افت خواهد بود.

گفتنی است، دستیابی رژیم صهیونیستی به این میزان جابجایی مسافر در خلال یک سال به خاطر افزایش چشمگیر خطوط پروازی از مناطق اشغالی به کشورهای جهان بوده است نه استقبال گردشگران خارجی از اراضی اشغالی.

منبع : قدسنا

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار جهانی

حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت

 حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
2024-04-14T14:26:00+03:30
دونالد ترامپ در یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا قاضی پرونده پرداخت حق السکوت را فردی فاسد و حقه باز نامید.

اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند

 اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند
2024-04-14T14:25:58+03:30
اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را در حال به بازگشت به خانه‌های خود در شمال و مرکز غزه بودند، هدف قرار دادند.

واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»

 واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T14:11:54+03:30
معاون نمایندگی وزارت خارجه طالبان در هرات در واکنش به عملیات ترکیبی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: برای پیروزی ایران بر اسرائیل دعا می‌کنیم.

ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد

 ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد
2024-04-14T14:11:52+03:30
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن بیان اینکه ایران، در این مقطع، قصدی برای ادامه عملیات دفاعی ندارد، تاکید کرد: در صورت لزوم، برای صیانت از منافع مشروع خود د...

چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی

 چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی
2024-04-14T14:11:52+03:30
یک تحلیلگر لبنانی با برشمردن چند پیام راهبردی عملیات نظامی تلافی‌جویانه ایران ضد رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران با این عملیات پاسخ محکمی به همه دشمنان دا...

احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه

 احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه
2024-04-14T13:31:58+03:30
در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات انگلیس، فرانسه و آلمان در قبال پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل سفرای این سه کشور به وزارت امور خارجه اح...

یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است

 یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است
2024-04-14T13:18:40+03:30
وزارت خارجه یمن در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که این عملیات قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است.

روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد

 روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد
2024-04-14T13:05:19+03:30
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد و ابراز امیدواری کرد کشورهای منطقه مشکلات موجود ر...

هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش

 هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش
2024-04-14T13:05:18+03:30
سفیر ایران در لبنان در واکنش به عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل نوشت: بزرگترین اشتباه این جنایتکار و متحدانش تلاش برای پاسخگویی به عملیات امروز خواهد بود که ...

امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید

 امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید
2024-04-14T12:38:45+03:30
کشور امارات عربی متحده در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری شد.

واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل

 واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل
2024-04-14T12:38:42+03:30
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواستار خویشتن‌داری همه طرف‌ها برای جلوگیری از گسترش تنش در منطقه شد.

ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد

 ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد
2024-04-14T12:38:41+03:30
نمایندگی ایران در ژنو در واکنش به اقدام تلافی جویانه شب گذشته علیه اهداف نطامی رژیم اسرائیل نوشت: ایران در استفاده از حق ذاتی مبنی بر دفاع از خود در مواقعی ...

روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران

 روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران
2024-04-14T12:38:41+03:30
بعد از شب آرامی که غزه به دلیل عملیات تلافی جویانه و سنگین ایران ضد صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی داشت، اشغالگران از ساعاتی قبل حملات وحشیانه خود به غزه ...

بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا

 بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا
2024-04-14T12:25:11+03:30
مجلس نمایندگان آمریکا لایحه اختصاص بودجه حمایتی برای رژیم صهیونیستی را هفته آینده بررسی می‌کند.

اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست

 اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست
2024-04-14T11:45:49+03:30
وزیر خارجه اردن بعد از عملیات نظامی ایران در عمق فلسطین اشغالی اعلام کرد که توقف تجاوزات اسرائیل ضد غزه و پایان اشغالگری این رژیم تنها راه برای متوقف کردن ت...

واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل

 واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل
2024-04-14T11:45:49+03:30
عمان در واکنش به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری در منطقه شد.

«مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند

 «مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند
2024-04-14T11:45:47+03:30
سناتور پاکستانی ضمن تبریک حمله ایران به رژیم صهیونیستی تأکید کرد دولت اسلام‌آباد و سایر کشورهای اسلامی باید کنار ایران در این شرایط بایستند.

جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود

 جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود
2024-04-14T11:45:45+03:30
یک نویسنده عرب‌زبان با اشاره به اینکه ایران با راهبرد صبر پیش می‌رود و حساب‌شده عمل می‌کند، تأکید کرد که ایران به‌عنوان اولین کشوری که از ۴۰ سال گذشته مستقی...

ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد

 ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد
2024-04-14T11:05:13+03:30
حمله تلافی‌جویانه ایران با پرتاب ده ها موشک و بیش از ۱۰۰ پهپاد اهداف نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد

 سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد
2024-04-14T11:05:13+03:30
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی حمله ایران به این رژیم را «وسیع» توصیف کرد و گفت که این حملات هنوز ادامه دارند.

ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد

 ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
پایگاه ان‌بی‌سی در گزارشی با اشاره به پاسخ تنبیهی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ایران در دمشق، نوشت که مقام‌های آمریکایی نگران هستند اسرائیلی‌ه...

ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها

 ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها
2024-04-14T11:05:12+03:30
دفتر نخست‌وزیری رژیم اشغالگر در میان شوک حمله سنگین سپاه پاسداران به عمق اراضی اشغالی اعلام کرد که پاسخ حماس به پیشنهاد اخیر میانجی‌ها در مذاکرات قاهره برای...

اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد

 اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در واکنش به حملات گسترده پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی خواستار تشکیل نشست اضطراری شورای ...

پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی

 پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی
2024-04-14T11:05:11+03:30
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و به تیتر یک اکثر رسانه‌ها تبد...

واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»

 واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»
2024-04-14T11:05:11+03:30
عملیات گسترده تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در ساعات بامدادی روز یکشنبه با پوشش گسترده در رسانه‌های عبری‌زبان رژیم صهیونیستی همراه ب...

بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم

 بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم
2024-04-14T11:05:11+03:30
وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به حملات گسترده ایران به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما به دنبال تشدید تنش نیستیم.

واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی

 واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی
2024-04-14T11:05:11+03:30
یک سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به عملیات شب گذشته ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد.

بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!

 بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!
2024-04-14T11:05:10+03:30
رئیس‌جمهوری آمریکا اعتراف کرد که ایران تأسیسات نظامی اسرائیل را با موشک و پهپاد هدف قرار داده است.

بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی

 بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی
2024-04-14T11:05:10+03:30
عملیات تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم اسرائیل طی ساعات گذشته با پوشش گسترده در رسانه‌های عربی منطقه همراه بود.

تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟

 تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟
2024-04-14T11:05:10+03:30
کاهش اعتماد روسیه به بی‌طرفی سوئیس، فرار هزاران مرد اوکراینی به رومانی با شنا، تاکید اسلواکی بر حل مناقشه اوکراین از طریق مذاکره، درخواست کی‌یف از کمیته الم...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)