میرنیوز

آمریکا عادت به شکست از ما دارد/ روایت جدید از ماجرای دریایی عمان

آمریکا عادت به شکست از ما دارد/ روایت جدید از ماجرای دریایی عمان 2021-11-04T12:15:53+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در اجتماع مردمی ۱۳ آبان که در مقابل لانه جاسوسی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، گفت: امروز برای ملت ایران روز بزرگی است چرا که غلبه بر بزرگترین امپراطوری جهان یعنی آمریکا، اقدامی بزرگ بود.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان سال ۵۸ آمریکا در اوج قدرت سیاسی اقتصادی خود به سر می‌برد، افزود: هنوز ملت ایران در آغاز یک انقلاب شکوهمند بودند و سازه‌های قدرت عظیم امروزی خود را ایجاد نکرده بودند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: این شجاعت و ایستادگی در فضای آن روز جهان یکی از شگفت انگیز ترین واقعیت‌های تاریخی برای بشر و برای ملت عزیز ایران بود.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: ما با آمریکایی درگیر شده بودیم که تاریخ عالم و جغرافیای جهان در نقطه به نقطه آن از تجاوزگری‌ها، مداخلات تهاجمی، اشغال‌ها، کودتاها، مسلط کردن دیکتاتورها رنج می‌برد. اگر فهرست جنگ‌هایی که آمریکا از ۱۰۰ سال پیش در اقصا نقاط عالم به راه انداخته است را برشماریم، پی می‌بریم بیش از ۴۰ جنگ بزرگ توسط بیش از ۴۰ جنگ بزرگ محصول سیاست‌های آمریکا در عالم است.

وی گفت: آمریکا علیه اروپا و کشورهای اروپایی، آفریقایی، آمریکای جنوبی، خاورمیانه، شرق دور و روسیه در همه جا جنگیده است. بیش از هشت میلیون کشته محصول جنگ‌های مستقیم آمریکا است. به جز جنگ‌های نیابتی که ایالات متحده صحنه‌گردان و عقبه سیاسی آنها بوده است. بیش از ۲۰۰ مداخله در امور داخلی کشور در حد کودتا، تحریم اقتصادی و فتنه‌های داخلی، محصول سیاست ابرقدرتی است که در طول تاریخ حیات سیاسی خود اراده کرده که فقط با گسترش قدرت نظامی، اهداف سیاسی‌اش را دنبال کند.

فرمانده کل سپاه افزود: ۷۵۰ پایگاه نظامی آمریکا در جهان هر کدام تلاش کرده‌اند تا سیطره سیاسی و نظامی در جهان ایجاد کنند. آمریکا کارخانه تولید دیکتاتورها در همه عالم بوده است.  

سرلشکر سلامی اظهار داشت: سلاطین حاکم در بسیاری از کشورهای عربی و آمریکای لاتین حاصل اقدامات آمریکا هستند. جغرافیای جهان مملو است از دیکتاتورهایی که از رحم دموکراسی آمریکا پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. او که مجسمه آزادی دارد، بیشترین اختناق، خفقان و به دار کشیدن آزادی‌خواهان عالم و تولید و تکثیر دستگاه‌های شکنجه و ارسال آن به همه دیکتاتورها و آموزش فنون شکنجه برای به بند کشیدن حقیقت‌جویان و عدالت‌خواهان عالم را در کارنامه خود دارد.

وی گفت: آمریکا تنها قدرتی است که دوبار از سلاح هسته‌ای علیه یک ملت در ناکازاکی و هیروشیما، استفاده و در کمتر از یک چشم به هم زدن صدها هزار انسان را خاکستر کرد. او کسی است که در ایران با کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ رژیم شاهنشاهی را مستقر کرد. آزادی‌خواهی و مشروطه‌خواهی، همه این مفاهیم را از جغرافیای سیاسی ایران حذف کرد و بهترین و بزرگترین لقبی که به شاه ایران داد، ژاندارم منطقه بود. آمریکا از ایران به عنوان یکی از ستون‌های استراتژی تسلطش بر غرب آمریکا استفاده کرد.

فرمانده کل سپاه  بیان کرد: آمریکا هویت فرهنگی ملت ایران را زدود و عظمت ملت ایران و اسلام را مورد هدف قرار داد. ثروت‌های مادی و معنوی این ملت و سایر ملت‌ها را به غارت برد. استکبار زائیده غصب ثروت و هویت ملت‌های دیگر، امنیت و فرهنگ ملت‌های دیگر از جمله ملت‌های مسلمان است.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: در منطق سیاسی آمریکا هر کسی بر جهان اسلام مسلط باشد، می‌تواند بر کل عالم تسلط یابد؛ اینجا سکوی پرتاب آمریکا به تراز قدرت جهانی تبدیل شده بود.

وی گفت: این نقشه سیاسی ایران بود که در متن و نقشه جغرافیای سیاسی آمریکا دیده می‌شد؛ یک ایران وابسته، فقیر، فاقد آزادی و بدون مردم‌سالاری که به عنوان نایب منطقه آمریکا باید عمل می‌کرد و انقلاب ایران این فضای سلطه سیاسی را به هم زد. یک غلبه بی‌نظیر و شگفت‌انگیز در سیاست‌های منطقه‌ای و جهانی آمریکا اتفاق افتاد. نظم آمریکایی که تلاش داشت بر نیمی از جغرافیای سیاره زمین مسلط شود، در هم فروشکست. این آغاز راه بود همان‌گونه که امام (ره) فرمودند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ‌انقلاب ما آغاز یک جهاد بزرگ از سوی ملت ایران بود تا مجد و عظمت از دست رفته ایران بازیابی شود، اظهار داشت: ضربه‌ای که آمریکا خورده بود، بسیار سخت و هراس‌انگیز بود. آمریکا تصور می‌کرد منطق سیاسی انقلاب به سرعت فضای تنفس سیاسی جهان اسلام را در هم خواهد نوردید، بنابراین همه قوای خود را بسیج کرد و مداخلاتش را ادامه داد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: تحمیل جنگ هشت ساله که عقبه سیاسی و نظامی آن بر عهده آمریکا بود، محصول واکنش سازمان‌یافته و برنامه‌ریزی شده و خطرناک آمریکا علیه ملت ایران بود.

وی افزود: ایران بزرگ سیاست رهبران آمریکا را شکست و کارتر را از انتخاب مجدد ساقط کرد. وقتی  جاسوس‌خانه آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در 42 سال پیش و در چنین روزی فتح شد که درواقع یورش جوانان به قلب سیاسی آمریکا در منطقه جهان اسلام بود و نویدبخش فرسایش و تحلیل این قدرت به دست مسلمانان در جهان بود؛ قطعه‌ای از یک جهاد بزرگ بود. 

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: لذا آمریکا برای آزادی گروگان‌ها که سفیران جاسوس آمریکا در این سرزمین بودند، دست به مداخله نظامی زد اما در بیابان‌های طبس گرفتار خشم و غضب الهی شد و همان‌گونه که امام فرمودند طوفان شن همانند ابابیل بر ابرهه فرود آمد و آمریکا در مداخله مستقیم نظامی خود شکست خورد و افسردگی بر سیمای سیاسی مقاماتشان نشست.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: تحریم اقتصادی علیه ایران آغاز شد، بعد از کارتر، ریگان راهبرد سیاست مواجهه فعال تحت عنوان «درگیری فعال» با جمهوری اسلامی ایران را برگزید. در جنگ به شکل مستقیمی حمایت اطلاعاتی، تسلیحاتی و اقتصادی از صدام در دستور کار آمریکا قرار گرفت و همه قدرت‌های شیطانی در عقبه این ائتلاف خطرناک علیه ملت ایران سازماندهی شدند. 

وی اظهار داشت: کارتر هم با شکست مواجه شد هرچند به نفع عراق مداخله نظامی کرد اما نیروی دریایی ایران در خلیج‌فارس با ضربات مهلک بر پیکره قدرت دریایی آمریکا، آخرین تیر را شلیک کردند. هرچند آمریکا هواپیمای ایرباس را در خلیج‌فارس ساقط کرد اما همه اینها برای ملت ایران انگیزه‌های جدید آفرید تا قله‌های جدید را فتح کند. 

فرمانده کل سپاه گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز شما در کارنامه و کلکسیون نبردهای آمریکا علیه انقلاب، نظام و ملت ایران هیچ صفحه‌ای را نمی‌بینید که با پیروزی نگاشته شده باشد؛ آنها عادت کرده‌اند مدام از ملت ایران شکست بخورند اما هنوز برایشان درس عبرت نشده است.

وی در بخش دیگری از این سخنرانی،  گفت: تا زمانی که ملت ایران در کنار نائب امام زمان(عج الله) می ایستند هیچ آسیبی به این مملکت نخواهد رسید، این گفته امام(ره) است.  

سرلشکر سلامی تاکید کرد:  ما مصمم هستیم از منافع، استقلال، کرامت و عزت ملت ایران تا آخرین قطره خون دفاع کنیم. این لباس، لباس فداکاری و قربانی شدن در راه آرزوهای عظیم این ملت بزرگ است. ما به همه جهان گفته‌ایم که به هیچ کشوری چشم‌داشتی نداریم، حضور ما در همه جا بر اساس درخواست دولت‌ها و اراده ملت‌ها است.  

وی ادامه داد: نفوذ ما، فیزیکی نیست، نفوذ معنوی است، ما هرگز به دنبال جنگ نیستیم، اما برای دفاع از منافع خود مصمم هستیم.  

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: آن چه که در روز ۱۷ ربیع الاول اتفاق افتاد و دیروز اخبار آن منتشر شد گواه صادقی است بر اینکه فرزندان این ملت در برابر هر قدرتی که بخواهد به منافع آنها آسیبی بزند جوانمردانه  مومنانه، شجاعانه با صلابت می ایستند.  

سرلشکر سلامی تصریح کرد: دیروز این خبر بزرگ منتشر شد، آمریکایی‌ها در صحنه هایی از تروریست ها دفاع می کنند و در صحنه هایی از سارقان بین المللی نفت.  

وی گفت: آنها آمده بودند نفت ما را به سرقت ببرند و ما بر اساس سناریوی دقیق تشخیص دادیم که اگر این کشتی را تصرف کنیم، آمریکایی‌ها مداخل خواهند کرد. این پیش‌بینی شده بود، فرزندان ما همه احتمالات را سنجیده بودند، شما گام‌های محکم فرزندانتان را وقتی بر بالگرد سوار می‌شدند، دیدید، آنها تکثیر شده‌های روح حاج قاسم هستند. اینها قاسم بودند با همان عشق و شور و شعور برای دفاع از منافع این ملت به میدان رفتند.  

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: آمریکایی‌ها برای حمایت از غاصبان نفت به میدان آمدند ولی شما آرامش و وقار و صلابت را دقیقاً از صفحات تلویزیون در قامت و شاکله فرزندانتان دیدید.  

سرلشکر سلامی با بیان اینکه خداوند سکینه ای بر قلب این مجاهدان نازل کرده بود گفت: فرزندان ما در میدان مقابله در اوج آرامش در قلب حادثه حضور یافتند خصلت این بچه ها اینگونه است، هرچه به میدان خطر نزدیک تر می‌شودند، شاداب‌تر، آرام تر و مطمئن تر هستند.  

وی تصریح کرد: این مواجهه شکوه ایمان را نشان داد و نماد استواری یک ملت بود، اینها چند سپاهی نبودند، نمادهای درخشش ایمان یک ملت بودند که این چنین برای این ملت افتخار آفریدند.  

فرمانده کل سپاه تصریح کرد : ما به همه می‌گوییم در مورد ایران محاسبات خود را اصلاح کنند و قدرت این ملت و عظمت او را به رسمیت بشناسند.  

سرلشکر سلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی لنگرگاه امنیت این منطقه است به همسایگانمان هم می‌گوییم نیازی نیست برای برقراری امنیت از کسانی کمک بگیرید که در تامین امنیت خود ناتوان هستند، تکیه کردن به تکیه گاه نامطمئن موجب سقوط می شود. هرگز به ستونهای نامطمئن تکیه نکنید. از کنار دیوارهای ترک‌خورده عبور نکنید.  

وی گفت: امنیت این منطقه برقرار است این را همگان دیدند فرزندان قهرمان ارتش دلاور ما هم این گونه عمل می کند، اخبار آنها را در مقابله با سرقت سارقان دریایی این روزها شنیده‌ایم قلمروهای دوردست دریا تحت اشراف کنترل و مدیریت نیروهای مسلح ما است.  

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: در صحنه بمانید، انتهای راه چیزی باقی نمانده است فجر اکبر نزدیک است با هم پیش می‌رویم سربلند باشید.

تکمیل می‌شود...

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)