میرنیوز

اجتماع هیأتی‌ها می‌تواند مشکلات اقتصادی جامعه را حل کند

اجتماع هیأتی‌ها می‌تواند مشکلات اقتصادی جامعه را حل کند 2023-06-10T14:14:04+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، رویداد توانمندسازی کسب و کار به همت جامعه ایمانی مشعر در سالن همایش‌های یاوران مهدی(عج) برگزار شد.

در این رویداد محسن شنبه عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: در صنعت نساجی باید به دنبال بهره‌وری هرچه بیش‌تر از نیروهای انسانی باشیم. باید به تولیدات داخلی اهمیت بیش‌تری داده شود، در مواردی فروشندگان مواد اولیه برای تعریف از کالایی آن را خارجی عنوان می‌کنند که این موضوع در کیفیت محصول تأثیری ندارد.

عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان با تاکید بر لزوم نوآوری در تولیدات، عنوان کرد: با توجه به اینکه پوشاک به طور روزانه مورد مصرف قرار می‌گیرد، باید به‌روز بوده و به دنبال نوآوری و ظرافت باشیم. نوآوری باید بر اساس اصول علمی باشد، ورود به عرصه صادرات از فعالیت در داخل راحت‌تر است درنتیجه باید با برنامه‌ریزی بلند مدت از همین امروز به فکر آینده و توسعه فعالیت باشیم. نساجی یک فعالیت جذاب و پرچالش است، یکی از مواد اولیه در این صنعت الیاف است که با توجه به اینکه حجم الیاف طبیعی دنیا جوابگوی نیازها نیست بیش‌تر از الیاف مصنوعی استفاده می‌شود. در الیاف مصنوعی نیز پنبه بیش‌ترین استفاده را دارد، همچنین الیاف ویسکوز که ازجمله الیاف بازیافتی است نیز با توجه به استحکامی که دارد مورد استفاده‌های بسیاری قرار می‌گیرد. در مواردی برای کاهش هزینه تمام شده و کیفیت مطلوب‌تر از ترکیب الیافت‌های مختلف استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پس از پنبه و ویسکوز، پلی استر الیاف مطلوب‌تر و مورد استفاده‌تر است، بیان کرد: تمام مواد اولیه درنهایت باید به پوشاک تبدیل شود و در این مسیر دچار تغییرات بسیاری می‌شود. تبدیل الیاف به نخ، نخ به پارچه، رنگ‌رزی و دوخت محصول این فرآیند را شامل می‌شوند، هرکدام از این مراحل به طور ویژه‌ای در کیفیت محصول نهایی مؤثر هستند. هرکدام از روش‌های ریسندگی خصوصیات ویژه‌ای به نخ می‌دهد، همچنین در تولید پارچه نیز روش‌های مختلفی ازجمله تاری پودی، حلقوی پودی و گرد بافت وجود دارد که هرکدام با ماشین‌های متفاوتی تولید می‌شوند.

شنبه ادامه داد: برای کار کردن با این ماشین‌ها نیز نیازمند دانش‌های ویژه‌ای هستیم، درنتیجه تحقق اهداف بدون دانش موضوع مختلف امکان پذیر نیست. هرکدام از پارچه‌ها خواص خود را دارند، پارچه‌های تاری پودی از کشسانی بهتر و برای تولید پیراهن، کت و … و پارچه‌های حلقوی پودی بیش‌تر برای تولید لباس‌های زمستانی، ورزشی، تی‌شرت، جوراب و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به اینکه جنس الیاف و محصول دارای شیوه‌ها و ابزار مختلفی است، شیوه‌های نگهداری از آن نیز متفاوت است و اگر هرکدام از این شیوه‌ها به درستی رعایت شود، عمر محصول کاهش پیدا می‌کند. صنعت نساجی بسیار اشتغال‌زا و بهره‌ور است، در این صنعت باید بدانیم در چه مرحله‌ای می‌خواهیم فعالیت کنیم و دانش لازم در این عرصه را کسب کنیم.

چگونه با شهرداری‌ها قرارداد پسماند ببندیم

شهرام توانا عضو کمیته تدوین فهرست بهای پسماند کشور اظهار کرد: تولید پسماند در ایران تقریباً دو برابر و نیم دنیا است. در دنیا ۷۰ درصد پسماندها بازیافت خواهد شد ولی در ایران تنها ۲۵ درصد از این حجم بازیافت پسماند خواهد شد. با توجه به شرایط موجود از طریق وزارت کشور به دنبال این هستیم که ائمه جمعه به طور هفتگی نسبت به موضوع پسماند و بازیافت تذکراتی داشته باشند. پسماندها به پنج دسته پسماندهای عادی، ویژه کشاورزی، صنعتی و پزشکی تقسیم می‌شوند، برای پسماند باید مراحل مختلفی را طی کرد که مرحله نخست مدیریت جمع‌آوری است که به دو حالت تفکیک از مبدا و جمع‌آوری مکانیزه انجام می‌شود.

توانا با بیان اینکه پس از جمع‌آوری به ایستگاه‌های میانی انتقال پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: پس از مرحله انتقال به ایستگاه، مجدد به کارخانه پسماند یا محل دفن منتقل می‌شود. در این مرحله شاهد تقسیم به کود آلی، ضایعات خشک، شیرابه و ریجکت هستیم که شیرابه و ریجکت بلای جان انسان‌ها هستند. با توجه به اینکه در قانون مدیریت پسماند، فعالیت در این عرصه با شهرداری است برقراری ارتباط با شهرداری بسیار مهم است، در برخورد با شهرداری باید با برخی از مفاهیم پایه شامل مدیریت، بهره‌وری و کار تیمی آشنا باشید. مدیریت به معنای کار توسط دیگران با برنامه‌ریزی مناسب است، وظایف مدیریت شامل چهار بخش برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، رهبری و کنترل است.

توانا با اشاره به اینکه مدیریت ترکیب علم و هنر است، بیان کرد: به طور خلاصه سیستم موفقیت‌آمیز از روش مهندسی کار، فرهنگ‌سازی و آموزش کار و همچنین انجام کار قانونی استفاده می‌کند.امروز مشکل اصلی جامعه ما عدم بهره‌وری است، برای بهره‌وری نیازمند کارایی و اثربخشی هستیم که کارایی به معنای انجام درست یک کار و اثربخشی به معنای انجام درست یک کار درست است. برای عقد قرارداد با شهرداری باید برنامه‌ریزی استراتژیک بلد باشیم، مطالعه قانون بیست ساله توسعه، شناخت محیط، ارزیابی ظرفیت‌ها، تسلط بر مکاتبات اداری و … نیز باید در دستورکار باشد.

اجتماع هیأتی‌ها می‌تواند مشکلات اقتصادی جامعه را حل کند

در ادامه حجت الاسلام معلی اظهار کرد: ظرفیت هیأت‌ها در سطح کشور یک ظرفیت بی‌نظیر و استثنایی است. تجمع هیأتی‌ها حول محور اقتصاد یک اتفاق مطلوب است، با جرأت می‌توان اعلام کرد که هیچ جمع دیگری بجز هیأتی‌ها نمی‌توانند مشکلات تولید و اقتصاد کشور را رفع کنند.

مسئول دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر با بیان اینکه هیأت‌ها در حوزه تولید محصولات مختلف توانسته‌اند به دستاوردهای خوبی برسند، عنوان کرد: می‌توانیم این تولید کنندگان را به صورت شبکه‌ای به یکدیگر متصل کنیم تا حمایت‌های لازم از آن‌ها انجام شود.

لزوم توجه به پیوست رزم اقتصادی در هیأت‌ها

در ادامه سیداحمد عبودتیان اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی، هیأت و هیأتی‌ها به شیوه متفاوتی حضور پیدا کرده‌اند. برخی از هیأتی‌ها با رویکردهای ویژه‌ای در عرصه جنگ اقتصادی ورود کرده‌اند، اگرچه همچنان جای کار بسیاری باقی است ولی همین‌که پس از ۴۰ سال وارد این عرصه شدیم، اتفاق مطلوب و مبارکی است.

دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوهای ویژه‌ای در دنیا ایجاد کرده است، عنوان کرد: این الگوها در عرصه‌های مختلفی وجود داشته است ولی در عرصه اقتصادی می‌توان به تشکیل جهاد سازندگی، مواسات، اقتصاد صلواتی مانند اربعین حسینی و … اشاره کرد. امروز مهم‌ترین مشکل ما دولتی بودن اقتصاد جامعه است، مقام معظم رهبری تاکید دارند که اقتصاد باید مردمی‌سازی شود و از هیأت‌ها برای ورود به این عرصه دعوت کرده‌اند.

عبودتیان با بیان اینکه فعالیت اقتصادی هیأت‌ها در ادامه مسیر اقدامات انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: باید پیوست رزم اقتصادی در هیأت‌ها باشد و به این موضوع توجه شود.
وی با اشاره به اینکه هیأتی‌ها باید بدانند که به عرصه مهمی ورود کرده‌اند، یادآور شد: امروز در مقیاس جنگ اقتصادی، تعداد هیأتی‌هایی که به این عرصه ورود کرده‌اند کم هستند.
دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری برای در حل مشکلات به حضور مردم است، ابراز کرد: مسئله حلقه میانی یک الگوی ویژه ولی بدون پیچیدگی است. الگوی مکتب انقلاب اسلامی از دو عنصر سادگی و فراگیری برخوردار است، باید در عرصه حلقه‌های میانی اقدامات بیش‌تری انجام دهیم، تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

فروش، اصلی‌ترین بخش تولید است

امیر نادعلی مشاور و مدرس امور بازاریابی و فروش حرفه‌ای اظهار کرد: دنیای فروش دنیای گسترده‌ای است. فروش بخش اصلی و مهم کسب و کار است، در حوزه کسب و کار، کشور ایران یک کشور تولیدی است ولی به دلیل اینکه در بحث فروش مشکل داریم، تولیدکنندگان با شکست مواجه می‌شوند. دیزاین و بسته‌بندی محصول نیز اهمیت بسیاری دارد، باید قیمت و کیفیت در این موضوع مدنظر قرار بگیرد و بررسی شود که در بازار چند رقیب داریم و در این رقابت کجای کار هستیم.

وی با اشاره به اینکه خوب، دشمن عالی است، خاطرنشان کرد: در حوزه تولید هر زمانی که نتیجه بگیریم خوب هستیم، در پیشرفت متوقف خواهیم شد و هیچ زمانی به عالی نخواهیم رسید. در زمان‌هایی تبلیغات می‌تواند به نفع رقبا باشد، اگر تبلیغات زیاد باشد ولی در بازار محصول به صورت گسترده برای فروش وجود نداشته باشد، تبلیغات ما منجر به فروش محصولات رقبا خواهد شد. بزرگ‌ترین سرمایه هر شرکت و مجموعه‌ای منابع انسانی است، در مجموعه تولیدی باید تعارفات را کنار گذاشته و به دنبال بهره‌وری هرچه بیش‌تر باشیم.

چگونه از بازیافت کسب درآمد کنیم؟

امین ارجمند مدیرعامل کارخانه پلیمر مدرن اظهار کرد: برای بازار مواد پلیمری هیچ مرجعی وجود ندارد. سایت ایران ضایعات یک سایت شخصی است که بر اساس مبادلات شخصی قیمت را اعلام می‌کند، گرانول حاصل فرآیندی بر ضایعات پلاستیک است. تمام صنایعی که با پلاستیک کار می‌کنند، ضایعات دارند، این صنایع یکی از منابع مهم درآمدی هستند.

وی با اشاره به اینکه برای فروش باید از ظرفیت‌های مختلف استفاده کرد، خاطرنشان کرد: یکی از بهترین بسترها در این عرصه، نمایشگاه‌ها است چراکه به‌روزترین اطلاعات در نمایشگاه‌ها ارائه می‌شود.خرید و فروش پتروشیمی در بازار آزاد ممنوع است، می‌توان پتروشیمی در بورس کالا خریداری کرده و آن‌ها را به نو مواد تبدیل کرد. حداقل سرمایه مورد نیاز برای راه‌اندازی یک خط تولید گرانول ۵ میلیارد تومان است، اگر دستگاه سه شیفت کار نکند و از تهیه مواد اولیه برای دستگاه مطمئن نباشیم، قطعاً به سودآوری نخواهیم رسید.

مدیرعامل کارخانه پلیمر مدرن با بیان اینکه قیمت گرانول با قیمت جهانی نفت تغییر پیدا می‌کند، ابراز کرد: درنتیجه برای سودآوری بیش‌تر و جلوگیری از ضرر باید خرید و فروش همراه با تحلیل بازار نفت انجام شود.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

آیا آمارهای فروش غیر رسمی در نمایشگاه کتاب واقعی است؟

 آیا آمارهای فروش غیر رسمی در نمایشگاه کتاب واقعی است؟
2024-05-19T22:58:52+03:30
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران هر روز بخشی از آمار فروش را به درگاه‌های غیررسمی و کارت به کارت مرتبط می‌‌کند،‌ اما این آمار چگونه احصا می‌شود؟

«مرد ابدی» در کمتر از یک هفته پس از انتشار به چاپ دوم رسید

 «مرد ابدی» در کمتر از یک هفته پس از انتشار به چاپ دوم رسید
2024-05-19T22:58:52+03:30
«مرد ابدی» نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب‌های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.

یکی از راهکارهای امام رضا (ع) برای جذب مردم به دین

 یکی از راهکارهای امام رضا (ع) برای جذب مردم به دین
2024-05-19T22:58:52+03:30
حوزه‌های علمیه و مراکز علمی و دانشگاهی تا زمانی که در عرصه معارف دین احساس نکنند باید به سمت رسانه بیایند، مردم به تعبیر امام رضا (ع) با زیبایی کلام اهل بیت...

روایت­‌هایی از کرامات «فاطمه شهر قم»

 روایت­‌هایی از کرامات «فاطمه شهر قم»
2024-05-19T22:58:51+03:30
کتاب «فاطمۀ شهر قم»، شامل ۲۰ روایت داستانی از ۲۰ کرامت حضرت معصومه(س) است که هرکدامشان هم به ماجرایی از گره­‌گشایی­‌های حضرت از کار زائر...

معتمدی: ذائقه سازی هنری را با کاشان می‌توان آغاز کرد‌

 معتمدی: ذائقه سازی هنری را با کاشان می‌توان آغاز کرد‌
2024-05-19T22:58:51+03:30
محمد معتمدی خواننده و فعال موسیقی، ضمن قدردانی از وزارت فرهنگ و شورای انقلاب فرهنگی برای تدوین سند‌ ملی موسیقی، بر آغاز ذائقه سازی هنری از کاشان تاکید کرد.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار برگزیدگان خود را معرفی کرد

 هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار برگزیدگان خود را معرفی کرد
2024-05-19T22:58:50+03:30
مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار شامگاه ۲۸ اردیبهشت در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در شهر گرگان برگزار و برگزیدگان این دوره از جشنواره معرفی شدند.

چند نکته به‌بهانه ساخت سریالی درباره شهید طهرانی‌مقدم

 چند نکته به‌بهانه ساخت سریالی درباره شهید طهرانی‌مقدم
2024-05-19T22:58:50+03:30
کتاب «مرد ابدی» با استقبال کم‌نظیر مخاطبان در نمایشگاه کتاب مواجه شد و توانست به چاپ دوم برسد، در عین حال خبری درباره ساخت سریالی با اقتباس از این...

۳ ناشر کودک بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص دادند

 ۳ ناشر کودک بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص دادند
2024-05-19T22:58:49+03:30
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران در آخرین نشست خبری خود در پاسخ به پرسش تسنیم، بیشترین آمار فروش را متوجه ۳ ناشر سرشناس حوزه کودک و نوجوان دانست.

بسته پیشنهادی متوقف شد؟/ ادامه بدقولی‌های کنداکتوری تلویزیون

 بسته پیشنهادی متوقف شد؟/ ادامه بدقولی‌های کنداکتوری تلویزیون
2024-05-19T22:58:49+03:30
عدم پخش «بسته پیشنهادی» تلویزیون یک بحث است و عدم اطلاع‌رسانی تلویزیون بحثی دیگر؛ مدتی است درباره بدقولی‌های کنداکتوری تلویزیون چه در بحث برنامه و...

عرب‌زبان‌ها کدام یک از سریال‌های ایرانی را بیشتر می‌بینند؟

 عرب‌زبان‌ها کدام یک از سریال‌های ایرانی را بیشتر می‌بینند؟
2024-05-19T22:58:49+03:30
کانال آی‌فیلم عربی در راستای تعامل بیشتر با بینندگان و تحقق خواسته‌هایشان به تازگی اقدام به انجام نظر سنجی از آنها کرده تا به مخاطب‌شناسی که اصل مهمی در سنج...

اجرای سمفونی فلک الافلاک در روز ملی لرستان

 اجرای سمفونی فلک الافلاک در روز ملی لرستان
2024-05-19T22:58:49+03:30
سمفونی فلک الافلاک اثری از کامبیز روشن روان پس از سه سال انتظار، در روز ملی لرستان در قلعه فلک الافلاک نواخته می‌شود.

در ایستگاه پایانی جشنواره رادیو پژواک چه گذشت؟

 در ایستگاه پایانی جشنواره رادیو پژواک چه گذشت؟
2024-05-19T22:58:48+03:30
معاون صدا در جریان اختتامیه سومین دوره جشنواره بین‌المللی پژواک از بین المللی شدن جشنواره مستند رادیویی «پژواک» در دوره بعدی خبر داد.

بازگشت علمی و فرهنگی به ریل اصلی پس از پرداخت بدهی‌ها

 بازگشت علمی و فرهنگی به ریل اصلی پس از پرداخت بدهی‌ها
2024-05-19T22:58:48+03:30
مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی در گفت‌وگویی با تسنیم از برنامه‌های این نشر برای ورود جدی به حوزه تولید محتوا برای گروه سنی کودک و نوجوان و بزرگسال گفت.

سونامی ترجمه بخش کودک نمایشگاه کتاب تهران را با خود برد

 سونامی ترجمه بخش کودک نمایشگاه کتاب تهران را با خود برد
2024-05-19T22:58:47+03:30
علیرضا سبحانی نسب ناشر کودک و نوجوان می‌گوید:‌ سونامی ترجمه در بازار نشر کودک نتیجه ناکارآمدی ممیزی در این حوزه است.

عادت مخصوص «حاج قاسم» در عملیات های دفاع مقدس

 عادت مخصوص «حاج قاسم» در عملیات های دفاع مقدس
2024-05-19T22:58:47+03:30
حجت‌الاسلام‌ غلامحسین بشردوست از روزهای فتح خرمشهرمی گوید: رو به روی سه‌راهی جفیر، قاسم سلیمانی، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله را در جلوی امامزاده عباس دیدم....

رسانه‌ها حق ندارند مردم را نسبت به آینده ناامید کنند

 رسانه‌ها حق ندارند مردم را نسبت به آینده ناامید کنند
2024-05-19T22:58:47+03:30
وزیر ارشاد گفت:‌ در حوزه رسانه‌ای هیچ رسانه‌ای حق ندارد، مردم را نسبت به گذشته پرافتخار پشیمان و نسبت به آینده با شکوه در انتظارش ناامید کند.

تقابل فرضیات علمی ساحت قرآن را دچار خدشه نمی‌کند

 تقابل فرضیات علمی ساحت قرآن را دچار خدشه نمی‌کند
2024-05-19T22:58:47+03:30
رئیس دانشگاه تهران گفت: قرآن کریم به عنوان کتاب جامع، راهنمای مهم برای محققانف اساتید و علما به حساب می‌آید.

نقدها و نظرهای رهبر انقلاب درباره رمان‌های خارجی در راه

 نقدها و نظرهای رهبر انقلاب درباره رمان‌های خارجی در راه
2024-05-19T22:58:46+03:30
معاون بین‌الملل موسسه انقلاب اسلامی گفت: کتاب «رمان خوانی با شوق» شامل نقدها و نظرهای رهبر معظم انقلاب درباره رمان‌های خارجی به کوشش محمدحسن مقیسه...

ادامه سریال بدقولی‌های کنداکتوری این بار با یک سریال تکراری!

 ادامه سریال بدقولی‌های کنداکتوری این بار با یک سریال تکراری!
2024-05-19T22:58:46+03:30
«وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت‌الله قرار بود به عنوان سریال شبانه آی‌فیلم باشد که به یک باره با «هشت و نیم دقیقه» جا به جا شد.

نمایشگاه کتاب تهران چقدر موفق بود؟

 نمایشگاه کتاب تهران چقدر موفق بود؟
2024-05-19T22:58:46+03:30
سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پس از ۱۱ روز فعالیت به کار خود پایان داد، اما این نمایشگاه چقدر موفق بود؟ چند گام رو به جلو یا چند گام رو به عقب ...

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)