میرنیوز

«اردوغان» رییس‌جمهور ماند/ امیر قطر تبریک گفت

«اردوغان» رییس‌جمهور ماند/ امیر قطر تبریک گفت 2023-05-28T19:40:47+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی، از دقایقی پیش رأس ساعت ۸ شعب اخذ رأی در مناطق مختلف ترکیه باز شد تا مردم این کشور برای انتخاب سیزدهمین رئیس‌جمهور، در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری به «رجب طیب اردوغان» یا «کمال قلیچدار اوغلو» رأی بدهند؛ انتخابات تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت و پس از آن شمارش آرا آغاز می‌شود.

دور اول انتخابات دو هفته پیش ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) هم‌زمان با انتخابات پارلمانی برگزار شد، اما هیچکدام از ۳ نامزد انتخابات نتوانستند بیش از نیمی از آرا را کسب کنند و انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور اول انتخابات اردوغان ۴۹/۵۲ درصد، قلیچدار اوغلو ۴۴/۸۸ درصد، و سینان اوغان ۵/۱۷ درصد آرا را کسب کردند؛ سینان اوغان هم رسماً اعلام کرده که در دور دوم انتخابات از اردوغان حمایت می‌کند.

۶۰ میلون و ۶۹۰ هزار نفر در داخل ترکیه و ۳ میلیون و ۲۸۶ هزار نفر در خارج کشور، واجد شرایط رأی‌دادن هستند. میزان مشارکت در دور اول ۸۹ درصد بود و بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که در دور دوم انتخابات هم مشارکت بالا خواهد بود.

در این دور از انتخابات بیش از ۱۹۱ هزار صندوق در ۱۰۹۴ شعب اخذ رأی در ۹۷۳ منطقه در سرتاسر ترکیه مستقر شده است.

پوشش لحظه‌ای و حواشی دور اول انتخابات پارلمانی و ریاست‌جمهوری ترکیه را از اینجا دنبال کیند.

این خبر به‌روزرسانی می‌شود...

تبریک امیر قطر به اردوغان به مناسبت پیروزی مجدد در انتخابات

تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در پیامی به رجب طیب اردوغان، پیروزی مجدد او را در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه تبریک گفت.

«اردوغان» رییس‌جمهور ماند/ امیر قطر تبریک گفت

هواداران اردوغان جشن پیروزی را آغاز کردند

الجزیره؛
اردوغان رییس‌جمهور ماند

شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از منابع آگاه خود از پیروزی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد.

نتایج شمارش ۸۷.۵۵ درصد آرای ریاست جمهوری ترکیه؛

اردوغان: ۵۲.۹۳ درصد

قلیچدار اوغلو: ۴۷.۰۷

الجزیره خبر داد؛
کمیسیون عالی انتخابات ترکیه: میزان مشارکت عمومی داخل کشور ۸۴.۵۷ و خارج از کشور ۹۱.۳۱ بوده است

بر اساس اعلام کمیسیون عالی انتخابات ترکیه، میزان مشارکت عمومی رای دهندگان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه ۸۴.۵۷ درصد و میزان مشارکت در خارج از کشور ۹۱.۳۱ درصد است.

دستور جدید کمیسیون عالی انتخابات ترکیه

کمیسیون عالی انتخابات ترکیه هم اکنون ممنوعیت انتشار نتایج اولیه را لغو کرد. بر این اساس، همه رسانه‌های ترکیه می‌توانند نتایج را به صورت لحظه به لحظه منتشر کنند.

پیشتر بر اساس دستورالعمل کمیسیون عالی انتخابات ترکیه، قرار بود تا ساعت ۲۱ به وقت محلی، رسانه های رسمی این کشور نتایج آراء را رسانه ای نکنند.

موضع‌گیری سخنگوی حزب جمهوری خواه خلق همزمان با شمارش آراء

سخنگوی حزب جمهوری خواه خلق همزمان با شمارش آراء در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در این کشور گفت: اکنون در مرحله حساسی هستیم. باید با جدیت پیگیر شمارش آراء باشیم.

ادامه شمارش آراء در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه

شمارش آرا در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه ادامه دارد.

رئیس کمیسیون عالی انتخابات ترکیه: خبری در مورد موارد منفی که بر روند رأی‌گیری تاثیر گذاشته باشد، دریافت نکرده‌ایم

«احمد ینر» (Ahmet Yener) رئیس کمیسیون عالی انتخابات ترکیه مقارن با آغاز شمارش آراء در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در این کشور در پیامی اعلام کرد: هنوز هیچ خبری در مورد موارد منفی که بر روند رأی‌گیری تاثیر گذاشته باشد، دریافت نکرده‌ایم. نتایج دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ممکن است زودتر از نتایج دور اول مشخص شود. همانطور که می دانید ۲۴ حزب سیاسی و همچنین نامزدهای ریاست جمهوری ما در انتخابات ۱۴ ماه می (دور اول انتخابات ریاست جمهوری ترکیه) مشارکت داشتند. اکنون چون فقط ۲ نامزد ریاست جمهوری در این انتخابات شرکت داشته اند، فکر می کنم نتایج زودتر اعلام خواهد شد.

پیام «اردوغان» همزمان با آغاز شمارش آراء

«رجب طیب اردوغان» رییس‌جمهور کنونی ترکیه و یکی از ۲ نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در این کشور، هم اکنون و مقارن با پایان زمان رأی گیری و شمار آراء با انتشار پیامی اعلام کرد: از همه برادرانم می‌خواهم تا زمان اعلام نتایج رای‌گیری، مراقب آراء باشند.

وی در این خصوص ادامه داد: اکنون زمان حفاظت از اراده ملت ما تا آخرین لحظه است.

پایان زمان رأی‌گیری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه/ شمارش آراء آغاز شد

مراکز رأی‌گیری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه درهای خود را بستند. بسته شدن درب مراکز رأی گیری در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، به منظور آماده سازی برای آغاز شمارش آراء است.

شمارش آراء از ساعت ۱۷ به وقت محلی آغاز می‌شود

ناظران احزاب در آنکارا نزدیکی از شعب اخذ رأی در حال تجمع هستند؛ انتخابات در فضایی آرام پیش می رود و از ساعت ۱۷ به وقت محلی با پایان زمان اخذ رأی شمارش آراء آغاز خواهد شد.

اردوغان موقع رأی‌دادن پول و عروسک پخش کرد

رسانه‌های ترکیه با انتشار تصاویری اعلام کردند رجب طیب اردوغان امروز در محل رأی‌دادن (مدرسه‌ای در استانبول) بین مردم حاضر پول و عروسک پخش کرد.

اردوغان در دور اول انتخابات نیز موقع رأی‌دادن بین مردم پول پخش کرد و معلوم نیست آیا این حرکت تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود یا نه.

قلیچدار اوغلو: برای رهایی از رژیم استبدادی، رأی بدهید

کمال قلیچدار اوغلو، یکی از نامزدهای اصلی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه با حضور در یکی از شعب اخذ رأی در آنکارا، رأی خود را به صندوق انداخت.

قلیچدار اوغلو پس از انداختن رأی به صندوق، خطاب به مردم ترکیه و در مخالفت با دولت اردوغان گفت:برای رهایی از رژیم استبدادی و به منظور برقراری دموکراسی واقعی، از همه شهروندان می‌خواهم که به مراکز رأی‌دهی مراجعه کنند.

این انتخابات به دلیل تلاش برای فریب در شرایط دشواری برگزار می شود، اما من معتقدم که شهروندان آزادند و مایل به حضور در پای صندوق های رای هستند.

اردوغان رأی‌ خود را به صندوق انداخت

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور فعلی ترکیه و یکی از نامزدهای اصلی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری به همراه همسرش با حضور در یکی از شعب اخذ رأی در استانبول، رأی خود را به صندوق انداخت.

اردوغان که در حوزه‌ای انتخاباتی در استانبول رای خود را به صندوق انداخت، گفت: فکر می‌کنم روند شمارش آراء امروز به سرعت انجام شود. چنین مشارکتی در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه برای دمکراسی این کشور، ضروری است.

وی افزود: مشارکت ۹۰درصد در دور اول، رایج است. ترکیه در دور اول با مشارکت ۹۰درصدی، بر پایبندی خود به دمکراسی صحه گذاشت. امیدوارم نتایج انتخابات به صلاح ترکیه باشد. از رای‌دهندگان می‌خواهیم تا پای صندوق‌ها رفته و به دمکراسی پایبند باشند.

سینان اوغان: فشار به مردم برای گرفتن رأی، نتایجی خوبی ندارد
سینان اوغان که در دور اول انتخابات با کسب ۵ درصد آراء نفر سوم شد، از ائتلاف مخالفان جدا شد و رسما اعلام کرد که در دور دوم از اردوغان حمایت می‌کند.

اوغان پس از انداختن رأی به صندوق، در اظهاراتی منتقدانه نسبت به جبهه مخالفان اردوغان گفت: این انتخابات به ما نشان داد محاکمه انسان‌ها در ملاء عام و فشار به مردم برای گرفتن رأی‌شان چه نتایجی به بار می‌آورد، از این جهت انتخابات بسیار مهمی را سپری می کنیم.

تصاویری از انتخابات ترکیه (۲)/ مردِ طوطی‌به‌دوش هم رأی داد!

چاووش اوغلو: انتخابات دور اول، نشانه بلوغ دموکراتیک مردم ترکیه بود
«مولود چاووش اوغلو»، وزیر خارجه ترکیه، پس از انداختن رأی خود به صندوق گفت: دور اول انتخابات که با بلوغ دموکراتیک برگزار شد، برای تمام جهان درس‌آموز بود. مردم ترکیه خواهان و طرفدار دموکراسی هستند و امیدوارم دور دوم هم مانند دور اول جشن دموکراسی باشد.

انتقال رایگان زلزله‌زدگان ترکیه به شعب اخذ رأی

به گفته مقامات و رسانه‌های ترکیه، بسیاری از زلزله‌زدگان ۶ فوریه (۱۷ بهمن ۱۴۰۰) که شهرها و خانه‌های خود را ترک کردند، هم‌اکنون برای شرکت در انتخابات با حمل‌ونقل رایگان به محل سکونت خود برگشته‌اند.

در زلزله بهمن‌ماه بیش از ۵۰ هزار نفر از استان‌های جنوبی ترکیه جان باختند.

بنا بر گزارش رسانه‌های ترکیه، استان‌های مناطق جنوبی ترکیه که بیش از ۹ میلیون رأی دارند، به صورت سنتی بیشتر هوادار حزب عدالت و توسعه و رجب طیب بودند، اما اکنون دچار دودستگی شده‌اند؛ برخی همچنان از اردوغان دفاع می‌کنند و برخی دیگر نیز از نحوه پاسخ‌دهی دولت به مطالبات زلزله‌زدگان ناامید شدند و از قلیچدار اوغلو حمایت می‌کنند.

تصاویری از دور دوم انتخابات ترکیه (۱)

آغاز دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه


آغاز دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه


آغاز دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه

آغاز دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه

آغاز دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار جهانی

حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت

 حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
2024-04-14T14:26:00+03:30
دونالد ترامپ در یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا قاضی پرونده پرداخت حق السکوت را فردی فاسد و حقه باز نامید.

اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند

 اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند
2024-04-14T14:25:58+03:30
اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را در حال به بازگشت به خانه‌های خود در شمال و مرکز غزه بودند، هدف قرار دادند.

واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»

 واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T14:11:54+03:30
معاون نمایندگی وزارت خارجه طالبان در هرات در واکنش به عملیات ترکیبی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: برای پیروزی ایران بر اسرائیل دعا می‌کنیم.

ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد

 ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد
2024-04-14T14:11:52+03:30
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن بیان اینکه ایران، در این مقطع، قصدی برای ادامه عملیات دفاعی ندارد، تاکید کرد: در صورت لزوم، برای صیانت از منافع مشروع خود د...

چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی

 چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی
2024-04-14T14:11:52+03:30
یک تحلیلگر لبنانی با برشمردن چند پیام راهبردی عملیات نظامی تلافی‌جویانه ایران ضد رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران با این عملیات پاسخ محکمی به همه دشمنان دا...

احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه

 احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه
2024-04-14T13:31:58+03:30
در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات انگلیس، فرانسه و آلمان در قبال پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل سفرای این سه کشور به وزارت امور خارجه اح...

یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است

 یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است
2024-04-14T13:18:40+03:30
وزارت خارجه یمن در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که این عملیات قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است.

روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد

 روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد
2024-04-14T13:05:19+03:30
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد و ابراز امیدواری کرد کشورهای منطقه مشکلات موجود ر...

هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش

 هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش
2024-04-14T13:05:18+03:30
سفیر ایران در لبنان در واکنش به عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل نوشت: بزرگترین اشتباه این جنایتکار و متحدانش تلاش برای پاسخگویی به عملیات امروز خواهد بود که ...

امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید

 امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید
2024-04-14T12:38:45+03:30
کشور امارات عربی متحده در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری شد.

واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل

 واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل
2024-04-14T12:38:42+03:30
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواستار خویشتن‌داری همه طرف‌ها برای جلوگیری از گسترش تنش در منطقه شد.

ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد

 ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد
2024-04-14T12:38:41+03:30
نمایندگی ایران در ژنو در واکنش به اقدام تلافی جویانه شب گذشته علیه اهداف نطامی رژیم اسرائیل نوشت: ایران در استفاده از حق ذاتی مبنی بر دفاع از خود در مواقعی ...

روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران

 روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران
2024-04-14T12:38:41+03:30
بعد از شب آرامی که غزه به دلیل عملیات تلافی جویانه و سنگین ایران ضد صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی داشت، اشغالگران از ساعاتی قبل حملات وحشیانه خود به غزه ...

بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا

 بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا
2024-04-14T12:25:11+03:30
مجلس نمایندگان آمریکا لایحه اختصاص بودجه حمایتی برای رژیم صهیونیستی را هفته آینده بررسی می‌کند.

اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست

 اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست
2024-04-14T11:45:49+03:30
وزیر خارجه اردن بعد از عملیات نظامی ایران در عمق فلسطین اشغالی اعلام کرد که توقف تجاوزات اسرائیل ضد غزه و پایان اشغالگری این رژیم تنها راه برای متوقف کردن ت...

واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل

 واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل
2024-04-14T11:45:49+03:30
عمان در واکنش به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری در منطقه شد.

«مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند

 «مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند
2024-04-14T11:45:47+03:30
سناتور پاکستانی ضمن تبریک حمله ایران به رژیم صهیونیستی تأکید کرد دولت اسلام‌آباد و سایر کشورهای اسلامی باید کنار ایران در این شرایط بایستند.

جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود

 جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود
2024-04-14T11:45:45+03:30
یک نویسنده عرب‌زبان با اشاره به اینکه ایران با راهبرد صبر پیش می‌رود و حساب‌شده عمل می‌کند، تأکید کرد که ایران به‌عنوان اولین کشوری که از ۴۰ سال گذشته مستقی...

ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد

 ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد
2024-04-14T11:05:13+03:30
حمله تلافی‌جویانه ایران با پرتاب ده ها موشک و بیش از ۱۰۰ پهپاد اهداف نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد

 سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد
2024-04-14T11:05:13+03:30
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی حمله ایران به این رژیم را «وسیع» توصیف کرد و گفت که این حملات هنوز ادامه دارند.

ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد

 ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
پایگاه ان‌بی‌سی در گزارشی با اشاره به پاسخ تنبیهی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ایران در دمشق، نوشت که مقام‌های آمریکایی نگران هستند اسرائیلی‌ه...

ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها

 ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها
2024-04-14T11:05:12+03:30
دفتر نخست‌وزیری رژیم اشغالگر در میان شوک حمله سنگین سپاه پاسداران به عمق اراضی اشغالی اعلام کرد که پاسخ حماس به پیشنهاد اخیر میانجی‌ها در مذاکرات قاهره برای...

اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد

 اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در واکنش به حملات گسترده پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی خواستار تشکیل نشست اضطراری شورای ...

پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی

 پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی
2024-04-14T11:05:11+03:30
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و به تیتر یک اکثر رسانه‌ها تبد...

واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»

 واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»
2024-04-14T11:05:11+03:30
عملیات گسترده تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در ساعات بامدادی روز یکشنبه با پوشش گسترده در رسانه‌های عبری‌زبان رژیم صهیونیستی همراه ب...

بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم

 بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم
2024-04-14T11:05:11+03:30
وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به حملات گسترده ایران به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما به دنبال تشدید تنش نیستیم.

واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی

 واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی
2024-04-14T11:05:11+03:30
یک سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به عملیات شب گذشته ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد.

بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!

 بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!
2024-04-14T11:05:10+03:30
رئیس‌جمهوری آمریکا اعتراف کرد که ایران تأسیسات نظامی اسرائیل را با موشک و پهپاد هدف قرار داده است.

بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی

 بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی
2024-04-14T11:05:10+03:30
عملیات تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم اسرائیل طی ساعات گذشته با پوشش گسترده در رسانه‌های عربی منطقه همراه بود.

تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟

 تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟
2024-04-14T11:05:10+03:30
کاهش اعتماد روسیه به بی‌طرفی سوئیس، فرار هزاران مرد اوکراینی به رومانی با شنا، تاکید اسلواکی بر حل مناقشه اوکراین از طریق مذاکره، درخواست کی‌یف از کمیته الم...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)