میرنیوز

مصاحبه| تحلیلگر عمانی: «شارلی ابدو» در خدمت صهیونیسم کار می‌کند

 مصاحبه| تحلیلگر عمانی: «شارلی ابدو» در خدمت صهیونیسم کار می‌کند 2023-01-10T08:54:13+03:30

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» که پیشتر با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) درصدد پیشبرد پروژه اسلام هراسی برآمده بود اینک با توهین به مرجعیت دینی و سیاسی ایران و جهان اسلام، پروژه ایران هراسی را در دستور کار قرار داده‌؛ اقدامی در لوای آزادی بیان که تابعی از لابی‌گری سیاسی و اهداف ایدئولوژیک است.

البته با توجه به سابقه این نشریه، وقتی «شارلی ابدو» از ذهن می‌گذرد، بی‌درنگ مفاهیمی همچون «تحقیر»، «توهین» و «افترا» به ذهن متبادر می‌شود که در لوای آزادی بیان علیه افراد و اعتقادات آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در همین زمینه مصاحبه‌ای با «حمد بن سالم» نویسنده و تحلیلگر سیاسی عمان انجام داده‌ایم.

حمد بن سالم در ابتدای گفتگو با خبرنگار تسنیم اعلام کرد: در رابطه با سوال شما درباره مجله شارلی ابدو و هجمه‌های آن علیه مراجع دینی ایران و سایر کشورهای اسلامی، حقیقت آن است که شارلی ابدو یک مجله معروف صهیونیستی بوده و اینکه گفته می‌شود یک مجله طنز فرانسوی می‌باشد، درست نیست. زیرا می‌بینیم که این مجله همواره مسلمانان و کشورهای جهان سوم (درحال توسعه) را مورد توهین و تمسخر قرار می‌دهد.

وی افزود: اما ندیده‌ایم که این مجله یهودیان را مسخره کند؛ چرا که خودش ساخته و پرداخته یهودیان بوده و در دست آنهاست و در خدمت آنها کار می‌کند. این مجله شوم یعنی شارلی ابدو چندی قبل با کاریکاتورهای توهین‌آمیز خود به پیامبر اکرم (ص) اهانت کرد، پس جای تعجب نیست که امروز یا فردا دیگر (شخصیت‌های) مسلمانان را مورد اهانت قرار دهد.

این تحلیلگر عمانی تصریح کرد: شارلی ابدو در خدمت سیاست جهانی فراماسونری و صهیونیسم بوده و در هجمه فرهنگی علیه سایر ملل پیشتاز است. اگر این مجله واقعا قصد حرف زدن دارد و آنگونه که ادعا می‌کند آزاد است و آزادی و آزادی بیان را دنبال می‌کند تا زمانی که هیچ انتقادی علیه یهودیان یا فراماسونری‌ها و یا نظام سرمایه‌داری غرب مطرح نمی‌کند، این ادعای آزادی درست نیست و همه این‌ها غیرقابل قبول است.

حمد بن سالم ادامه داد: بنابراین طرف‌های اسلامی و حتی غیر اسلامی از کشورهای جهان سوم باید به این اهانت‌ها واکنش نشان بدهند. درواقع‌علی‌رغم واکنش‌هایی که به اقدامات این مجله انجام شد یا آنچه که می‌توان آن را حمله به رئیس سابق مجله مذکور توصیف کرد، اما این مجله همچنان اصرار دارد پیام خود را برساند؛ پیامی خبیث و مسموم که هرازچندگاهی در قالب کاریکاتورهایی نشان داده می‌شود که به نفع صهیونیسم جهانی و فراماسونری‌ جهانی و علیه مسلمانان است.

وی تاکید کرد: بنابراین آنها (غربی‌ها و صهیونیسم) این هجمه‌‌ها ضد روسیه و ایران و چین را طبیعی می‌دانند اما انتقاد از صهیونیست‌هایی که به مردم فلسطین و مقدسات اسلامی حمله می‌کنند ، طبیعی نیست! آنها چنین چیزی را قبول نمی‌کنند و چیزی که مورد قبول آنهاست یک حمله واحد ضد مسلمانان می‌باشد.

این نویسنده و تحلیلگر عرب زبان در ادامه این گفتگو اظهار داشت: هم‌زمانی اهانت‌های مجله شارلی ابدو با حمله ایتمار بن گویر، صهیونیست افراطی به مسجدالاقصی درواقع ماهی‌گیری از آب گل‌آلود است و می‌خواهد بگوید که شما نباید از این اقدام (یورش وحشیانه بن گویر به مسجدالاقصی) انتقاد کنید؛ وگرنه ما به مراجع شما حمله خواهیم کرد. البته این کاملا طبیعی است؛ چرا که از نظر آنها هجمه ضد مسلمانان قابل توجیه بوده و عربده کشی یهودیان در فلسطین نیز جایز است، اما هرگونه صحبت درباره یهودیان ممنوع بوده و یهودی‌ستیزی توصیف می‌شود.

حمد بن سالم تاکید کرد: درواقع از نظر آنها هر فردی که درباره یهودیان یا حتی هولوکاست ادعایی آنها صحبت و یا به آن شک کند، کفر مطلق محسوب می‌گردد. بنابراین واقعا این آزادی که آنها ادعایش را دارند عجیب است. «امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری فرانسه اجازه نشر این اهانت‌ها و حمله به مقدسات اسلامی را می‌دهد چرا؟ چون او اصالتا صهیونیست است؛ حتی اگر خودش علنا این را اعلام نکرده باشد.

وی افزود: اما در هرصورت ماکرون ساخته صهیونیست‌هاست و آنها هستند که وی را در فرانسه به قدرت رساندند. زیرا رقبای دیگری نیز در فرانسه بودند اما ناگهان دیدیم که این جوان کوچک برای رهبری فرانسه انتخاب شد و از آن زمان فرانسه یک روز خوش ندیده است و از یک فاجعه وارد فاجعه‌ای دیگر می‌شود. ایستادن ماکرون در کنار آمریکا ضد روسیه در بحران اوکراین یک موضع اشتباه است.

این تحلیلگر عمانی تصریح کرد: طبیعتا این موضع در حمایت از صهیونیسم است، زیرا صهیونیست‌ها در میان اوکراینی‌هایی هستند که بر این کشور حکومت می‌کنند. آنها صهیونیست‌ها و مزدوران آمریکا هستند که در گسترش بیماری‌ها و اپیدمی‌ها نقش دارند و در کارخانه‌های بیولوژیک کار می‌کنند؛ بدون اینکه کسی به آنها اعتراض کند. آنها در خدمت صهیونیسم جهانی هستند که هدف آن، طبق ادعاهایشان حفظ «میلیارد طلایی» است.

وی ادامه داد: البته همه چیز به امر خداست و گسترش و استقرار انسان‌ها به امر خدا صورت گرفت. بنابراین نه صهیونیسم و نه هیچ طرف دیگری نمی‌تواند روی «میلیارد طلایی» بماند. پروردگار جهانیان است که هستی را اداره می‌کند و همه بلاهایی که امروز در جهان می‌بینیم نتیجه جنگ و دشمنی آنها (غربی‌ها و صهیونیست‌ها) با خدا و اصرار آنها به انجام کارهایی است که بر خلاف شرعیات و قوانین خدا می‌باشد، کارهایی نظیر ترویج همجنس‌گرایی در سراسر جهان.

حمد بن سالم در ادامه اظهار داشت: آنها از ما نیز می‌خواهند که شریعت خدا را زیر پا بگذاریم. این «همجنس‌گرایی» مصیبتی بود که قوم لوط به آن وارد شد و عذاب پروردگار به آنها رسید، پس آیا امروز خداوند نمی‌تواند آنها (غربی‌ها و صهیونیست‌ها) را عذاب کند و آیا در برابر آنها ناتوان است؟ قطعا نه.

وی در پایان تاکید کرد: این جلال و عزت الهی است که باقی خواهد ماند و بر این جهان سیطره دارد و هیچ کس نمی‌تواند آن را تصرف کند؛ نه شرق و نه غرب و نه فراماسونری. آنها هرگز به میلیارد طلایی که هدفشان است نخواهند رسید و از بین خواهد رفت. این خلقت خداست که باقی می‌ماند و طبیعتا روی زمین مبارزه بین نیکی و شر وجود دارد. درحالی که آنها افتخار می‌کنند که نماینده طرف شر روی زمین هستند، اما پیروزی همیشه با خیر است.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار جهانی

حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت

 حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
2024-04-14T14:26:00+03:30
دونالد ترامپ در یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا قاضی پرونده پرداخت حق السکوت را فردی فاسد و حقه باز نامید.

اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند

 اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند
2024-04-14T14:25:58+03:30
اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را در حال به بازگشت به خانه‌های خود در شمال و مرکز غزه بودند، هدف قرار دادند.

واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»

 واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T14:11:54+03:30
معاون نمایندگی وزارت خارجه طالبان در هرات در واکنش به عملیات ترکیبی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: برای پیروزی ایران بر اسرائیل دعا می‌کنیم.

ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد

 ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد
2024-04-14T14:11:52+03:30
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن بیان اینکه ایران، در این مقطع، قصدی برای ادامه عملیات دفاعی ندارد، تاکید کرد: در صورت لزوم، برای صیانت از منافع مشروع خود د...

چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی

 چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی
2024-04-14T14:11:52+03:30
یک تحلیلگر لبنانی با برشمردن چند پیام راهبردی عملیات نظامی تلافی‌جویانه ایران ضد رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران با این عملیات پاسخ محکمی به همه دشمنان دا...

احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه

 احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه
2024-04-14T13:31:58+03:30
در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات انگلیس، فرانسه و آلمان در قبال پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل سفرای این سه کشور به وزارت امور خارجه اح...

یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است

 یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است
2024-04-14T13:18:40+03:30
وزارت خارجه یمن در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که این عملیات قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است.

روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد

 روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد
2024-04-14T13:05:19+03:30
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد و ابراز امیدواری کرد کشورهای منطقه مشکلات موجود ر...

هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش

 هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش
2024-04-14T13:05:18+03:30
سفیر ایران در لبنان در واکنش به عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل نوشت: بزرگترین اشتباه این جنایتکار و متحدانش تلاش برای پاسخگویی به عملیات امروز خواهد بود که ...

امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید

 امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید
2024-04-14T12:38:45+03:30
کشور امارات عربی متحده در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری شد.

واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل

 واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل
2024-04-14T12:38:42+03:30
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواستار خویشتن‌داری همه طرف‌ها برای جلوگیری از گسترش تنش در منطقه شد.

ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد

 ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد
2024-04-14T12:38:41+03:30
نمایندگی ایران در ژنو در واکنش به اقدام تلافی جویانه شب گذشته علیه اهداف نطامی رژیم اسرائیل نوشت: ایران در استفاده از حق ذاتی مبنی بر دفاع از خود در مواقعی ...

روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران

 روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران
2024-04-14T12:38:41+03:30
بعد از شب آرامی که غزه به دلیل عملیات تلافی جویانه و سنگین ایران ضد صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی داشت، اشغالگران از ساعاتی قبل حملات وحشیانه خود به غزه ...

بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا

 بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا
2024-04-14T12:25:11+03:30
مجلس نمایندگان آمریکا لایحه اختصاص بودجه حمایتی برای رژیم صهیونیستی را هفته آینده بررسی می‌کند.

اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست

 اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست
2024-04-14T11:45:49+03:30
وزیر خارجه اردن بعد از عملیات نظامی ایران در عمق فلسطین اشغالی اعلام کرد که توقف تجاوزات اسرائیل ضد غزه و پایان اشغالگری این رژیم تنها راه برای متوقف کردن ت...

واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل

 واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل
2024-04-14T11:45:49+03:30
عمان در واکنش به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری در منطقه شد.

«مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند

 «مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند
2024-04-14T11:45:47+03:30
سناتور پاکستانی ضمن تبریک حمله ایران به رژیم صهیونیستی تأکید کرد دولت اسلام‌آباد و سایر کشورهای اسلامی باید کنار ایران در این شرایط بایستند.

جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود

 جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود
2024-04-14T11:45:45+03:30
یک نویسنده عرب‌زبان با اشاره به اینکه ایران با راهبرد صبر پیش می‌رود و حساب‌شده عمل می‌کند، تأکید کرد که ایران به‌عنوان اولین کشوری که از ۴۰ سال گذشته مستقی...

ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد

 ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد
2024-04-14T11:05:13+03:30
حمله تلافی‌جویانه ایران با پرتاب ده ها موشک و بیش از ۱۰۰ پهپاد اهداف نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد

 سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد
2024-04-14T11:05:13+03:30
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی حمله ایران به این رژیم را «وسیع» توصیف کرد و گفت که این حملات هنوز ادامه دارند.

ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد

 ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
پایگاه ان‌بی‌سی در گزارشی با اشاره به پاسخ تنبیهی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ایران در دمشق، نوشت که مقام‌های آمریکایی نگران هستند اسرائیلی‌ه...

ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها

 ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها
2024-04-14T11:05:12+03:30
دفتر نخست‌وزیری رژیم اشغالگر در میان شوک حمله سنگین سپاه پاسداران به عمق اراضی اشغالی اعلام کرد که پاسخ حماس به پیشنهاد اخیر میانجی‌ها در مذاکرات قاهره برای...

اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد

 اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در واکنش به حملات گسترده پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی خواستار تشکیل نشست اضطراری شورای ...

پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی

 پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی
2024-04-14T11:05:11+03:30
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و به تیتر یک اکثر رسانه‌ها تبد...

واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»

 واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»
2024-04-14T11:05:11+03:30
عملیات گسترده تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در ساعات بامدادی روز یکشنبه با پوشش گسترده در رسانه‌های عبری‌زبان رژیم صهیونیستی همراه ب...

بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم

 بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم
2024-04-14T11:05:11+03:30
وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به حملات گسترده ایران به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما به دنبال تشدید تنش نیستیم.

واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی

 واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی
2024-04-14T11:05:11+03:30
یک سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به عملیات شب گذشته ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد.

بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!

 بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!
2024-04-14T11:05:10+03:30
رئیس‌جمهوری آمریکا اعتراف کرد که ایران تأسیسات نظامی اسرائیل را با موشک و پهپاد هدف قرار داده است.

بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی

 بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی
2024-04-14T11:05:10+03:30
عملیات تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم اسرائیل طی ساعات گذشته با پوشش گسترده در رسانه‌های عربی منطقه همراه بود.

تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟

 تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟
2024-04-14T11:05:10+03:30
کاهش اعتماد روسیه به بی‌طرفی سوئیس، فرار هزاران مرد اوکراینی به رومانی با شنا، تاکید اسلواکی بر حل مناقشه اوکراین از طریق مذاکره، درخواست کی‌یف از کمیته الم...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)