میرنیوز

هشدار درباره زمستان سخت کرونایی در آلمان

 هشدار درباره زمستان سخت کرونایی در آلمان 2021-10-09T11:26:57+03:30

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کرونا در آستانه فصل سرما همچنان بحرانی حل نشده در اتحادیه اروپا باقی مانده و با وجود آغاز دوز سوم واکسیناسیون در بسیاری کشورهای این منطقه جولان می دهد.

یک پنجم شهرودان آلمانی هنوز واکسینه نشده‌اند

جدیدترین اخبار کرونا در اروپا حاکی از آن است که بر اساس نظر سنجی مرکز فدرال شفاف سازی بهداشت آلمان تا به حال 81 درصد مردم این کشو حداقل اولین دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. حدود یک پنجم شهروندان (19 درصد) هم هنوز واکسینه نشده اند. از بین افراد واکسینه نشده هم حدود نیمی (52 درصد) اعلام کرده‌اند که در آینده هم نمی خواهند هیچ واکسن کرونایی را دریافت کنند.

از هر چهار نفر یک نفر (27 درصد) هم اعلام کرده اند که تصمیم دارند بالاخره واکسن بزنند. 21 درصد واکسینه شده ها هم هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌اند. دلیل افرادی که در آلمان نمی خواهند واکسینه شوند این است که می گویند درباره ماده واکسن خیلی کم تحقیق و تست شده و این واکسن تاثیرات جانبی احتمالی می تواند داشته باشد. افراد مردد و دیگر واکسینه نشده ها که تصمیم واکسیناسیون دارند هم حفاظت شخصی در برابر ابتلا به این بیماری و درخواست برای بازگشت به زندگی نرمال را به عنوان دلیل این اظهار نظر خود اعلام کرده‌اند.

این نظر سنجی نشان می دهد که در مجموع اکثر قریب به اتفاق شهروندان نظر خوب و یا بسیار خوبی درباره واکسن کرونا داشتند. البته از این نظر تفاوت هایی بین افراد واکسینه شده و واکسینه نشده وجود داشت.

این نظر سنجی در جولای سال 2021 از بین 3832 شهروند واجد شرایط بالای 16 سال به صورت تلفنی انجام شده است.

استونی، لتونی و اوکراین در لیست مناطق پر خطر کرونایی آلمان

دولت فدرال آلمان از روز یکشنبه کشورهای استونی، لتونی  و اوکراین را در لیست مناطق پر خطر کرونایی المان قرار می دهد. این خبر را انستیتو "رابرت کخ" آلمان روز جمعه اعلام کرده و همچنین خبر داد که یمن هم در این لیست قرار می گیرد.

آلمان کشورهایی را در این لیست مناطق پر خطر کرونایی قرار می دهد که خطر ابتلای بسیار بالایی از طرف مسافران ورودی از این کشورها وجود داشته باشد و البته برای این منظور تنها آمار بالای مبتلایان در نظر گرفته نمی شود، بلکه معیارهای دیگری از جمله سرعت گسترش این ویروس، بار سنگین بر سیستم بهداشت و درمان و همچنین عدم داده های کافی کرونایی در نظر گرفته می شود.

بهبود نسبی شرایط  صنعت مهمان نوازی در آلمان

صنعت مهمان نوازی در آلمان هم به صورت قابل توجهی در مسیر بهبود و بازیابی از محدودیت های ناشی از بحران کروناست، اما هنوز به صورت کلی به سطح قبل از بحران کرونا نرسیده است. این خبر را انجمن هتل ها و رستوران ها موسوم به دهوگا روز جمعه اعلام کرد. بر این اساس هتل ها و رستوران ها نسبت به ماه سپتامبر 5.3 درصد کم تر از سال قبل از کرونا یعنی سال 2019 فروش داشتند. با این حال تا حدودی کاهش درآمدها در این صنعت جبران شده است.

بر اساس اطلاعات اداره فدرال آلمان مشاغل اقامتی مربوط به صنعت مهمان نوازی تقریبا در ماه آگوست به سطح قبل از بحران کرونا بازگشتند. البته هتل های مخصوص برگزاری اجلاس ها و باشگاه ها همچنان با ضررهای قابل توجهی دست و پنجه نرم می کنند. بزرگترین چالش کنونی این صنعت کمبود کارکنان و افزایش هزینه ها است.

این بررسی نشان می دهد که کمبود کارکنان و افزایش هزینه ها ، کمبود نیروی ماهر در حال حاضر مشکل 79.6 درصد شرکت ها است.

بر اساس اطلاعات اداره فدرال آلمان گرایش به رفتن به سفر هم در آلمان ایجاد شده است. تعداد اقامت های شبانه مهمانان داخلی 8.2 درصد بیشتر از آگوست 2019 بوده که نشان دهنده گرایش شدید به سفر در داخل این کشور است. البته تعداد اقامت های شبانه هتل ها توسط مهمانان خارجی همچنان 52.7 درصد کم تر از سطح قبل از بحران کرونا است.

 "آندریاس گاسن"، رئیس پزشکان بیمه خدمات درمانی قانونی المان هم  انتظار دارد که بعد از اصلاح نرخ واکسیناسیون رسمی کاهش سریع محدویت های کرونایی در دستور کار قرار گیرد.

وی در گفتگویی با یک رسانه آلمانی اعلام کرده که با یک نرخ واکسیناسیون پایین دیگر نمی توان به نفع اقدامات و محدودیت های کرونایی حرف زد.

انستیتو رابرت کخ آلمان اخیرا اعلام کرده که نرخ واکسیناسیون در کشور بیشتر از آمارهای رسمی ارائه شده است و تعداد افرادی که در بین بزرگسالان حداقل یک دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند حدود 84 درصد است و سهم افراد کاملا واکسینه شده هم حدود 80 درصد است.

افزایش اندک نرخ مبتلایان جدید به کرونا در آلمان

انستیتو رابرت کخ المان هم صبح امروز از افزایش اندک نرخ مبتلایان جدید به ازای هر 100 هزار نفر خبر داد که از افزایش این رقم به 64.4 خبر داد. این نهاد بهداشتی در آلمان همچنین اعلام کرد که در عرض 24 ساعت 8854 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شدند.

هشدار درباره زمستان سخت کرونایی در آلمان

"کارل لایترباخ"، از کارشناسان بهداشت حزب سوسیال دموکرات و مشاور دولت آلمان هم اعلام کرده که این مسئله منطقی است که نخست وزیران در اسرع وقت دوباره با صدر اعظم این کشور ملاقات کنند. وی تاکید کرد که مذاکرات برای تشکیل دولت ائتلافی جدید نباید مانع پرداختن به مسائل پیرامون این بحران شود.

وی در عین حال گفت: این پاندمی در صورتی که ویروس خطرناک تر دیگری ظهور پیدا نکند. در اواخر بهار 2022 پایان می یابد. البته ما زمستان سختی را در پیش رو خواهیم داشت در صورتی که به نرخ واکسیناسیون ضروری برای مصونیت کامل در برابر این بیماری دست پیدا نکنیم. بنابراین اقدامات حفاظتی و محدودیت ها نباید به صور قابل توجهی پایان یابد.

وی خواستار کاهش محدودیت ها بخصوص برای افراد واکسینه شده شده و تاکید کرد که این امر انگیزه برای واکسیناسیون را بیشتر می کند.

با توجه به گسترش شدید ویروس کرونا در لتونی دولت این کشور مجددا وضعیت فوق العاده اعلام کرده است. دولت این کشور عصر روز جمعه بعد از بحث های طولانی اعلام کرد که از 11 اکتبر تا 11 ژانویه وضعیت اضطراری سه ماهه در این کشور عضو اتحادیه اروپا وضع می شود.

دولت لتونی همچنین محدودیت هایی را برای افراد واکسینه شده و نشده مد نظر قرار داد که مجددا زندگی عمومی و فعالیت های اقتصادی را محدود می کند. بر اساس اطلاعات دفتر ریاست جمهوری لتونی واکسیناسیون اجباری برای کارکنان بخش های دولتی هم در دستور کار قرار گرفته است. شرکت های خصوصی هم باید دوباره به دور کاری روی آورند.

نرخ بی سابقه مرگ و میر کرونایی در رومانی

با توجه به نرخ بی سابقه مرگ و میر در  رومانی دولت این کشور مذاکراتی را برای انتقال بیماران با مجارستان انجام می دهد. این خبر را معاون وزیر کشور رومانی اعلام کرده است. مجارستان اواخر هفته پیشنهاد کمک به رومانی دراین باره را ارائه داد. در 24 ساعت گذشته در رومانی 357 نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که رکوردی بی سابقه ازابتدای شیوع کرونا در این کشور محسوب می شود. در این کشور اروپایی تنها حدود یک سوم بزرگسالان علیه کرونا واکسینه شده اند. دلیل این نرخ واکسیناسیون اعتماد پایین به نهادهای دولتی و کمپین های غلط اطلاعاتی است.

انتقاد اتحادیه اروپا از تعلل مسکو در به رسمیت شناختن متقابل طرح گذر واکسیناسیون

 "مارکوس ادرر"، سفیر اتحادیه اروپا در مسکو روسیه را متهم می کند که در طرح به رسمیت شناختن متقابل گذرنامه های واکسیناسیون به اندازه کافی سریع عمل نمی کند. وی در گفتگو با یک روزنامه روسی اعلام کرد که اتحادیه اروپا قبلا تمام اسناد مورد نیاز برای به رسمیت شناختن متقابل این طرح را به وزرت بهداشت این کشور ارائه داده است.

وی تاکید کرد که اما طرف روسی هنوز مدارک لازم که باید برای چنین اقدامی به کمیسیون اروپا در بروکسل ارائه شود را آماده نکرده است. این مقام اروپایی اعلام کرد که اگر هر دو طرف گذرنامه های واکسیناسیون را به صورت متقابل به رسمیت بشناسند سفرهای بین دو کشور کاملا تسهیل می شود.

"ادرر" همچنین اعلام کرد که حتی اگر واکسن اسپونیک روسی توسط سازمان بهداشت جهانی و آژانس دارویی اروپا ( اما) هم به رسمیت شناخته نشود روس ها می توانند با یک گواهی واکسیناسیون تایید شده در اتحادیه اروپا به این منطقه سفر کنند.

تشدید فشارها بر افراد واکسینه نشده در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ هم می خواهد با قواعد جدید نرخ واکسیناسیون در این کشور را افزایش دهد. نخست وزیر این کشور اعلام کرد که از اول نوامبر قواعد سخت برای پذیرش مهمانان در مهمانسراها اعمال می شود. همچنین دسترسی به رستوران ها و کافه ها تنها برای افراد واکسینه شده مقدور خواهد بود. آزمایش ها و تست های کرونا هم باید با هزینه شخصی و خارج از ساعات کاری انجام شود. کارفرمایان هم می توانند در این کشور قواعد سخت گیرانه‌ای را اعمال کنند.

نخست وزیر این کشور اعلام کرد که لوکزامبورگ چاره دیگری جز اعمال این قواعد سخت گیرانه ندارد. وی افزود: این کشور نمی تواند بار اضافی بیشتر بر سیستم بهداشت و درمان را بپذیرد و تحمل کند. بر اساس اطلاعات نهادهای بهداشتی در لوکزامبورگ در این کشور تا به حال 76.9 درصد شهروندان بالای 12 سال حداقل یک بار علیه کرونا واکسینه شده اند. حدود 23.1 درصد هم هنوز واکسن را دریافت نکرده‌اند.

جدیدترین آمار کرونا در کشورهای مهم اروپا

بر اساس جدیدترین آمارها در فرانسه طی 24 ساعت 4,470 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 38 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

در انگلیس هم طی 24 ساعت 36,060 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 124 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده‌اند.

در ایتالیا هم طی 24 ساعت 3,023 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 30 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده‌اند.

در اسپانیاهم طی 24 ساعت 2,309 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 77 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده‌اند.

به این ترتیب بر اساس جدیدترین آمارها تا به‌ حال در فرانسه 7,047,786 نفر از آغاز شیوع کرونا به آن مبتلا شده‌اند و 117,029 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان باخته‌اند.

در انگلیس هم تاکنون 8,081,300 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 137,541 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

در ایتالیا هم بر اساس جدیدترین آمارها تا به‌ حال 4,695,291 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 131,228 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

آمارها نشان می‌دهد که در اسپانیا هم تا به‌ حال 4,973,619 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 86,778 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان باخته‌اند.

در آلمان هم تا به‌ حال 4,316,499 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 94,988 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار جهانی

حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت

 حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
2024-04-14T14:26:00+03:30
دونالد ترامپ در یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا قاضی پرونده پرداخت حق السکوت را فردی فاسد و حقه باز نامید.

اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند

 اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند
2024-04-14T14:25:58+03:30
اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را در حال به بازگشت به خانه‌های خود در شمال و مرکز غزه بودند، هدف قرار دادند.

واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»

 واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T14:11:54+03:30
معاون نمایندگی وزارت خارجه طالبان در هرات در واکنش به عملیات ترکیبی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: برای پیروزی ایران بر اسرائیل دعا می‌کنیم.

ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد

 ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد
2024-04-14T14:11:52+03:30
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن بیان اینکه ایران، در این مقطع، قصدی برای ادامه عملیات دفاعی ندارد، تاکید کرد: در صورت لزوم، برای صیانت از منافع مشروع خود د...

چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی

 چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی
2024-04-14T14:11:52+03:30
یک تحلیلگر لبنانی با برشمردن چند پیام راهبردی عملیات نظامی تلافی‌جویانه ایران ضد رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران با این عملیات پاسخ محکمی به همه دشمنان دا...

احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه

 احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه
2024-04-14T13:31:58+03:30
در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات انگلیس، فرانسه و آلمان در قبال پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل سفرای این سه کشور به وزارت امور خارجه اح...

یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است

 یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است
2024-04-14T13:18:40+03:30
وزارت خارجه یمن در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که این عملیات قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است.

روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد

 روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد
2024-04-14T13:05:19+03:30
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد و ابراز امیدواری کرد کشورهای منطقه مشکلات موجود ر...

هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش

 هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش
2024-04-14T13:05:18+03:30
سفیر ایران در لبنان در واکنش به عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل نوشت: بزرگترین اشتباه این جنایتکار و متحدانش تلاش برای پاسخگویی به عملیات امروز خواهد بود که ...

امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید

 امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید
2024-04-14T12:38:45+03:30
کشور امارات عربی متحده در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری شد.

واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل

 واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل
2024-04-14T12:38:42+03:30
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواستار خویشتن‌داری همه طرف‌ها برای جلوگیری از گسترش تنش در منطقه شد.

ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد

 ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد
2024-04-14T12:38:41+03:30
نمایندگی ایران در ژنو در واکنش به اقدام تلافی جویانه شب گذشته علیه اهداف نطامی رژیم اسرائیل نوشت: ایران در استفاده از حق ذاتی مبنی بر دفاع از خود در مواقعی ...

روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران

 روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران
2024-04-14T12:38:41+03:30
بعد از شب آرامی که غزه به دلیل عملیات تلافی جویانه و سنگین ایران ضد صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی داشت، اشغالگران از ساعاتی قبل حملات وحشیانه خود به غزه ...

بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا

 بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا
2024-04-14T12:25:11+03:30
مجلس نمایندگان آمریکا لایحه اختصاص بودجه حمایتی برای رژیم صهیونیستی را هفته آینده بررسی می‌کند.

اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست

 اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست
2024-04-14T11:45:49+03:30
وزیر خارجه اردن بعد از عملیات نظامی ایران در عمق فلسطین اشغالی اعلام کرد که توقف تجاوزات اسرائیل ضد غزه و پایان اشغالگری این رژیم تنها راه برای متوقف کردن ت...

واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل

 واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل
2024-04-14T11:45:49+03:30
عمان در واکنش به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری در منطقه شد.

«مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند

 «مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند
2024-04-14T11:45:47+03:30
سناتور پاکستانی ضمن تبریک حمله ایران به رژیم صهیونیستی تأکید کرد دولت اسلام‌آباد و سایر کشورهای اسلامی باید کنار ایران در این شرایط بایستند.

جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود

 جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود
2024-04-14T11:45:45+03:30
یک نویسنده عرب‌زبان با اشاره به اینکه ایران با راهبرد صبر پیش می‌رود و حساب‌شده عمل می‌کند، تأکید کرد که ایران به‌عنوان اولین کشوری که از ۴۰ سال گذشته مستقی...

ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد

 ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد
2024-04-14T11:05:13+03:30
حمله تلافی‌جویانه ایران با پرتاب ده ها موشک و بیش از ۱۰۰ پهپاد اهداف نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد

 سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد
2024-04-14T11:05:13+03:30
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی حمله ایران به این رژیم را «وسیع» توصیف کرد و گفت که این حملات هنوز ادامه دارند.

ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد

 ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
پایگاه ان‌بی‌سی در گزارشی با اشاره به پاسخ تنبیهی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ایران در دمشق، نوشت که مقام‌های آمریکایی نگران هستند اسرائیلی‌ه...

ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها

 ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها
2024-04-14T11:05:12+03:30
دفتر نخست‌وزیری رژیم اشغالگر در میان شوک حمله سنگین سپاه پاسداران به عمق اراضی اشغالی اعلام کرد که پاسخ حماس به پیشنهاد اخیر میانجی‌ها در مذاکرات قاهره برای...

اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد

 اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در واکنش به حملات گسترده پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی خواستار تشکیل نشست اضطراری شورای ...

پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی

 پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی
2024-04-14T11:05:11+03:30
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و به تیتر یک اکثر رسانه‌ها تبد...

واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»

 واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»
2024-04-14T11:05:11+03:30
عملیات گسترده تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در ساعات بامدادی روز یکشنبه با پوشش گسترده در رسانه‌های عبری‌زبان رژیم صهیونیستی همراه ب...

بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم

 بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم
2024-04-14T11:05:11+03:30
وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به حملات گسترده ایران به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما به دنبال تشدید تنش نیستیم.

واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی

 واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی
2024-04-14T11:05:11+03:30
یک سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به عملیات شب گذشته ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد.

بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!

 بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!
2024-04-14T11:05:10+03:30
رئیس‌جمهوری آمریکا اعتراف کرد که ایران تأسیسات نظامی اسرائیل را با موشک و پهپاد هدف قرار داده است.

بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی

 بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی
2024-04-14T11:05:10+03:30
عملیات تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم اسرائیل طی ساعات گذشته با پوشش گسترده در رسانه‌های عربی منطقه همراه بود.

تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟

 تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟
2024-04-14T11:05:10+03:30
کاهش اعتماد روسیه به بی‌طرفی سوئیس، فرار هزاران مرد اوکراینی به رومانی با شنا، تاکید اسلواکی بر حل مناقشه اوکراین از طریق مذاکره، درخواست کی‌یف از کمیته الم...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)