میرنیوز

تردید آلمان نسبت به واکسن "جانسون اند جانسون"

 تردید آلمان نسبت به واکسن "جانسون اند جانسون" 2021-10-08T10:13:37+03:30

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، کرونا در اروپا همراه با همه عواقب سیاسی، اجتماعی و اقتصادی آن همچنان ادامه دارد.

شیوع کرونا در مهدها و مدارس آلمان

جدیدترین اخبار کرونا در اروپا حاکی از آن است که بر اساس اطلاعات انستیتو رابرت کخ آلمان شیوع کرونا در مهد کودک ها و مدارس این کشور از ماه آگوست افزایش پیدا کرده است. بر این اساس تشدید شیوع کرونا در مدارس در سال جاری میلادی حدود دو ماه زودتر از سال گذشته اتفاق افتاده است.

بر اساس گزارش هفتگی انستیتو رابرت کخ آلمان نهادهای امنیتی در آلمان برای 4 هفته حدود 201 مورد ابتلا به کرونا در مهد کودک ها و 481 مورد هم در مدارس را ثبت کرده اند. نویسندگان این گزارش توضیح می دهند که در روند رو به رشد این بیماری فعالیت های آموزشی گسترده تر و انتقال راحت تر ویروس ایفای نقش می کند.

انستیتو رابرت کخ آلمان در این گزارش بخصوص از کاهش چشمگیر ابتلا به کرونا در خانه های سالمندان به دلیل واکسیناسیون و اقدامات حفاظتی خبر داده است.

کاهش محدودیت ها در ایتالیا

با توجه به کاهش موارد ابتلا به کرونا در ایتالیا دولت کاهش بیشترمحدودیت ها را در دستور کار قرار داده است. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده سینماها و تئاترها می توانند دوباره از ظرفیت کامل خود استفاده کنند. برای مراسمات ورزشی در فضاهای باز هم استفاده از ظرفیت 75 درصد برا تماشاگران مجاز است.

از طرفی برای دسترسی به بسیاری از اماکن و خدمات همچنان ارائه گواهی سلامت که در آن نوشته شده فرد واکسینه شده از کرونا بهبود یافته و یا بیماری را پشت سر گذاشته است ضرورت دارد.

واکسیناسیون کامل 80 درصد شهروندان ایتالیایی

بر اساس اطلاعات وزارت بهداشت ایتالیا تا به حال حدود 80 درصد افراد بالای 12 سال در این کشور کاملا علیه کرونا واکسینه شده اند.

درخواست شهروندان آلمانی برای لغو طرح استفاده اجباری از ماسک در مدارس

با توجه به نرخ بالای واکسیناسیون نتایج یک نظر سنجی نشان می دهد که اکثر شهرودان آلمانی خواستار لغو استفاده اجباری از ماسک در مدارس هستند. تنها 37 درصد شهروندان و 27 درصد والدین دارای کودکان مدرسه ای خواستار پایبندی به این قانون بوده اند.

این نظر سنجی که به سفارش آ ار دی آلمان انجام شده است نشان می دهد که اکثر 57 درصدی شهروندان و 71 درصد والدین دارای فرزندان مدرسه ای مخالف پوشیدن ماسک توسط کودکان در سر کلاس های درس هستند.

کاهش نگرانی شهروندان المانی درباره شیوع مجدد کرونا

همچنین نتایج این نظر سنجی نشان می دهد که در پاییز سال 2021 نگرانی شهروندان درباره افزایش موارد ابتلا به کرونا در هفته های آینده بسیار پایین تر از تابستان است. در شرایط فعلی میزان این نوع نگرانی در بین شهروندان 42 درصد است در حالی که در جولای گذشته اکثریت 62 درصدی شهروندان چنین نگرانی داشتند. موسسه اینفراتست دیامپ این نظ سنجی را در روزهای بین دوشنبه تا چهارشنبه از بین 1318 مورد افراد واجد شرایط انجام داده است.

دیدار مرکل و دراگی با محوریت کرونا در رم

ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا در دیدار با آنگلا مرکل، صد اعظم آلمان در رم، پایتخت این کشور از کمک های آلمان به این کشور در دوران کرونا قدر دانی کرده و گفت: من شخصا برای تبادل منظمی که در این سال های سخت بین دو کشور وجود داشته است قدردانی می کنم.

آلمان در دوران کرونا مراقبت از برخی بیماران کرونایی ایتالیایی در بیمارستان های خود را بر عهده گرفت.

دراگی همچنین از نقش تعیین کننده صدر اعظم در اجرای برنامه موسوم به نسل بعدی اتحادیه اروپا که کمک های میلیاردی برای بازسازی دوباره این کشور در دوران پسا کرونا را مد نظر قرار داده قدر دانی کرد.

"دراگی" صندوق کمک به کشورهای عضو اتحادیه اروپا را نشانه ملموسی از همبستگی اتحادیه اروپا که اکثر آن ها تحت تاثیر این بحران قرار گرفتند دانست.

صد اعظم آلمان هم در این دیدار ابراز اطمینان کرد که ایتالیا پول های کمکی اروپا را به روش بسیار خوبی هزینه می کند تا به دستاوردهایی برای مردم و کشورش دست یابد.

تردید آلمان درباره تاثیر واکسن جانسون اند جانسون

کمیسیون دائمی واکسیناسیون در آلمان ( استیکو) تزریق یک دوز واکسن جانسون اند جانسون برای مصونیت در برابر کرونا را کافی ندانسته و اعلام کرده کسانی که با این واکسن واکسینه می شوند باید برای مصونیت بهتر دوز دوم این واکسن را هم  حدود 4 هفته بعد از تزریق دوز اول دریافت کنند.

بیشترین موارد ابتلا به کرونا  آلمان در افراد واکسینه شده با جانسون اند جانسون

این نهاد بهداشتی در آلمان دلیل این درخواست خود را این اعلام کرد که بیشترین موارد ابتلا به کرونا دربین واکسینه شده ها در آلمان کسانی هستند که واکسن جانسون اند جانسون را دریافت کرده اند.

استیکو اعلام کرد که اثر بخشی این واکسن در برابر  دلتا کرونا نسبت به سایر واکسن های تایید شده نسبتا پایین است. این نهاد بهداشتی در آلمان از محافظت ناکافی این واکسن در برابر این ویروس از افراد واکسینه شده گفته است.

تا به حال نهادهای بهداشتی اروپا تزریق یک دوز واکسن جانسون اند جانسون را برای محافظت کامل افراد در برابر این ویروس کافی می دانستند این در حالی است که در سایر موارد واکسن های تایید شده تزریق دو دوز واکسن برای مصونیت کامل در برابر ابین بیماری لازم است.

بر اساس اطلاعات انستیو رابرت کخ آلمان تا به حال بیش از 3.2 میلیون نفر در آلمان با جانسون اند جانسون واکسینه شده اند.

توصیه استیکو برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا

استیکو همچنین دوز تقویت کننده واکسن برای افراد بالای 70 سال در این کشور را توصیه کرده است. به این ترتیب این نهاد آلمانی هم توصیه آژانس دارویی اروپا در این باره را تایید کرد.

استیکو بخصوص این واکس تقویت کننده را برای کادر بهداشت و درما و افراد مسن در خانه های سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای ضروری دانسته است.

ایجاد محدویت سنی در تزریق واکسن مدرنا در برخی کشورهای اروپایی

بعد از سوئد و دانمارک حالا فنلاند هم واکسیناسیون با واکسن مدرنا را محدود کرده است.  موسسه بهداشت و امور اجتماعی دراین کشور اعلام کرد که استفاده از این واکسن برای افراد زیر 30 سال در این کشور به دلیل مشاهده برخی عوارض جانبی روی قلب و عروق ها متوقف می شود.

مقامات بهداشتی در کشورهای سوئد و دانمارک هم روز چهارشنبه اعلام کردند که استفاده از واکسن مدرنا برای همه کودکان وجوانان در این کشور را متوقف می کنند.

کسری بودجه بالا در دولت آلمان

اداره آمار آلمان اعلام کرده که بحران کرونا شکاف های بودجه ای را در دولت ایجاد کرده است و این کشور را با کمبود بودجه مواجه کرده . بر اساس اطلاعات اداره آمار آلمان هزینه بودجه عمومی در نیمه ابتدایی سال 2021 حدود 10.8 درصد بیشتر از نیمه اول سال 2020 بوده است. بر این اساس این مبلغ در این دوره زمانی حدود 883.2 میلیرد یورو بوده است.

یک کارشناس بودجه در آلمان اعلام کرده که افزایش هزینه های بودجه عمومی عمدتا می تواند با افزایش تخصیص ها و کمک های بلاعوض در نتیجه همه گیری کرونا توضیح داده شود.

بیش از 10 هزار ابتلای روزانه در آلمان

انستیتو رابرت کخ آلمان هم نرخ ابتلاهای جدید به کرونا به ازای هر 100 هزار نفر در این کشور را 63.8 اعلام کرده است. به این ترتیب در عرض 24 ساعت حدود 10429 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 86 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

توصیه فرانسه برای استفاده از واکسن تقویت کننده

مقامات بهداشتی در فرانسه هم واکسن تقویت کننده برای کادر بهداشت و درمان را توصیه کرده اند.

"ینز اشپاهن" ، وزیر بهداشت آلمان هم نرخ واکسیناسیون بالاتر از حد انتظار در این کشور را خبر بسیار خوبی دانسته و آن را عامل امنیت بیشتر در پاییز و زمستان دانسته و در عین حال  اعلام کرد که آلمان هنوز در این راستا به هدف مد نظر خود نرسیده است.

وی اعلام کرد که با توجه به شرایط فعلی دیگر نیازی به اعمال محدودیت ها نیست.

این مقام آلمانی در عین حال استفاده از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری را همچنان مهم ارزیابی کرد.

انستیتو رابرت کخ آلمان آمار واکسینه شده ها در کشور را بیشتر از آمارهای رسمی تا به حال اعلام شده دانسته و تاکید کرده است که در بین بزرگسالان در این کشور تا 84 درصد حداقل یک بار علیه کرونا واکسینه شده و 80 درصد هم هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

انستیتو رابرت کخ بر اساس نظر سنجی ها به این نتیجه گیری دست یافته است.  

وزیر بهداشت آلمان و انستیتو رابرت کخ از شهروندان واکسیناسیون هم در برابر کرونا و هم آنفولانزا را درخواست کرده اند.

لوتار ویلر، رئیس انستیتو رابرت کخ آلمان همچنین از افزایش موارد ابتلا به کرونا در زمستان خبرداده و این مسئله را کاملا واضح دانست که موج ابتلاها در بین افراد واکسینه نشده وجود خواهد داشت.

وی همچنین لغو طرح استفاده اجباری از ماسک در مدارس برخی مناطق آلمان از جمله برلین و بایرن را بر خلاف توصیه های این نهاد بهداشتی دانسته و انتقاد شدیدی به آن وارد کرد.

وی همچنین درباره بار سنگین دو گانه بر کادر بهداشت و درمان از طریق افزایش موارد ابتلا به کرونا و آنفولانزا در فصل زمستان هشدار داده و گفت: اگر موارد زیادی از ابتلا به آنفولانزا و کرونا به صورت هم زمان شکل گیرد بیمارستان ها تحت فشار بالایی قرار خواهند گرفت. این شرایط برای بیماران دیگر هم خطرناک خواهد بود.

رئیس این نهاد بهداشتی در آلمان تاکید کرد که می توان با واکسیناسیون، رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک از این وضعیت جلوگیری کرد.

طرح واکسیناسیون اجباری برای بسیاری مشاغل در دستور کار دولت اوکراین

وزارت بهداشت اوکراین هم به دلیل افزایش روزافزون موارد ابتلا به کرونا در بین شهروندان واکسیناسیون اجباری برای بسیاری کارکنان را در دستور کار قرار داده است.

بر اساس اطلاعات این وزرتخانه معلمان همه مدارس ، مربیان و کارکنان بخش های اداری در اولویت اجرای این طرح قرار دارند. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده این گروه های کاری حدود یک ماه زمان دارند تا خود را علیه کرونا واکسینه کنند و افرادی که از این قانون پیروی نکنند باید بدون حقوق کار خود را کنار بگذارند.

اخیرا در کشور اوکراین مجددا موارد ابتلا به کرونا افزایش پیدا کرده است. نهادهای بهداشتی در این کشور روز پنجشنبه از ابتلای 15125 مورد ابتلای جدید به کرونا در عرض 24 ساعت و 314 مرگ روزانه خبر دادند. بر اساس اطلاعات نهادهای بهداشتی در اوکراین تا به حال تنها 15 درصد شهرودان این کشور که حدود 40 میلیون نفر هستند علیه کرونا واکسینه شده اند و نتایج نظر سنجی ها هم نشان می دهد که بیش از نیمی از شهروندان این کشور نمی خواهند علیه کرونا واکسینه شوند.

مسافران کشورهای مختلف آسان تر به انگلیس سفر می کنند

دولت انگلیس هم لیست قرمز سفر خود برای کشورها را به شدت محدود کرده است. بر اساس تصمیمات جدیدا اتخاذ شده کسی که از صبح دوشنبه از کشورهای برزیل، مکزیک و یا آفریقا جنوبی به انگلیس بیاید دیگر نیاز نیست 1 روز در قرنطینه اجباری وگران قیمت کرونای هتل ها قرار گیرد.

وزیر حمل و نقل انگلیس اعلام کرد که در آینده تنها 7 کشور در آمریکای جنوبی و مرکزی به جای 54 کشو در لیست مناطق قرمز کرونایی این کشور قرار خواهند داشت.

محدودیت ها در ایرلند شمالی لغو می شود

ایرلند شمالی هم به عنوان آخرین بخش انگلیس می خواهد از اواخر اکتبر تقریبا تمام قواعد کرونایی لغو کند.

تداوم محدودیت ها در فرانسه

فرانسه هم با وجود بهبود شرایط کرونایی اعلام کرده که فعلا به محدودیت ها  و طرح ارائه گواهی واکسن برای بازدید از بسیاری اماکن پایبند خواد ماند.

سخنگوی دولت فرانسه بعد از انجام مشاوره روز پنج شنبه در پاریس اعلام کرد که در حال حاضر زمان لغو همه محدودیت ها فرا نرسیده است.

وی افزود: اگر چه موارد ابتلای جدید به ازای هر 100 هزار نفر به زیر 50 کاهش پیدا کرده اما مجدا به صورت محلی افزایش می یابد و از طرفی این ویروس در پاییز و زمستان  به راحتی منتقل نمی شود.

انتقاد شدید دبیر کل سازمان ملل از احتکار واکسن در کشورهای ثروتمند

آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان مل متحد هم از کشورهای ثروتمند به دلیل احتکار واکس کرونا به شدت انتقاد کرده  و در کنفرانس مطبوعاتی با رئیس سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که جلوگیری از اهدای واکسن به کشورهای فقیر و توزیع ناعادلانه واکسن نه تنها یک مسئله غیر اخلاقی بلکه یک حماقت است.

وی هشدار داد که توزیع ناعادلانه واکسن شرایط برای بحران کرونا را مناسب می کند. وی درباره مرگ میلیون ها نفر دیگر در اثر ابتلا به کرونا و رکود اقتصادی ناشی از این همه گیری که می تواند تریلون ها دلار آسیب به بار آورد هشدار داد.

وی همچنین تاکید کرد که اگر ویروس کرونا در مناطق با نرخ واکسیناسیون پایین شیوع پیدا کند این احتمال وجو دارد که انواع مختلفی از این ویروس ایجاد شود که واکسن ها به آن کمکی نمی کند.

جدیدترین آمار کرونا در کشورهای مهم اروپا

بر اساس جدیدترین آمارها در فرانسه طی 24 ساعت 4,615نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 34 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

در انگلیس هم طی 24 ساعت 40,701نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 122 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده‌اند.

در ایتالیا هم طی 24 ساعت 2,938نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 41 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده‌اند.

در اسپانیاهم طی 24 ساعت 1,807نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 23 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده‌اند.

به این ترتیب بر اساس جدیدترین آمارها تا به‌ حال در فرانسه 7,043,316نفر از آغاز شیوع کرونا به آن مبتلا شده‌اند و 116,991نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان باخته‌اند.

در انگلیس هم تاکنون 8,046,390نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 137,417نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

در ایتالیا هم بر اساس جدیدترین آمارها تا به‌ حال 4,692,274نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 131,198نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

آمارها نشان می‌دهد که در اسپانیا هم تا به‌ حال 4,971,310 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 86,701 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان باخته‌اند.

در آلمان هم تا به‌ حال 4,306,757نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 94,910نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار جهانی

آزادی ۴ هزار تبعه افغان از زندان‌های پاکستان

 آزادی ۴ هزار تبعه افغان از زندان‌های پاکستان
2024-02-26T06:27:49+03:30
کنسولگری افغانستان در کراچی پاکستان از آزادی بیش از ۴ هزار تبعه افغان در یک سال گذشته از زندان‌های این کشور خبر داد.

راه دشوار اتحادیه اروپا برای استقلال هسته‌ای از آمریکا در دوران ترامپ

 راه دشوار اتحادیه اروپا برای استقلال هسته‌ای از آمریکا در دوران ترامپ
2024-02-26T06:27:49+03:30
سناریوی روی کار آمدن مجدد "دونالد ترامپ" در آمریکا در حالی این روزها به صورت جدی مطرح می‌شود و بحث‌ها درباره لزوم استقلال هسته‌ای اروپا را داغ کرد...

اوکراین با کانادا و ایتالیا هم توافقنامه امنیتی امضا کرد

 اوکراین با کانادا و ایتالیا هم توافقنامه امنیتی امضا کرد
2024-02-26T06:27:48+03:30
به دنبال کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان و دانمارک، نخست وزیران کانادا و ایتالیا هم در جریان سفر خود به کی‌یف، توافقنامه امنیتی با ولادیمیر زلنسکی امضا کردند ...

ادعای حمله پهپادی رژیم اسرائیل در مرز سوریه با لبنان

 ادعای حمله پهپادی رژیم اسرائیل در مرز سوریه با لبنان
2024-02-26T06:27:48+03:30
منابع وابسته به مخالفان دولت سوریه از حمله پهپادی رژیم اسرائیل به خودرویی در مرکز سوریه با لبنان خبر دادند.

کشاورزان خشمگین مقام آلمانی را هو کردند

 کشاورزان خشمگین مقام آلمانی را هو کردند
2024-02-26T06:27:48+03:30
در تداوم اعتراضات کشاورزان آلمانی علیه سیاست‌های اتحادیه اروپا تعداد زیادی از معترضان هم زمان با ورود رهبر حزب سبز در دولت ائتلافی در یک رویداد درون حزبی هی...

ویدئوی اختصاصی تسنیم| نیمه‌شعبان متفاوت کابل؛ شیعیان افغانستان همچنان پای کار امام زمان(عج) هستند

 ویدئوی اختصاصی تسنیم| نیمه‌شعبان متفاوت کابل؛ شیعیان افغانستان همچنان پای کار امام زمان(عج) هستند
2024-02-26T06:27:47+03:30
شیفتگان ولایتمدار در افغانستان در نیمه شعبان حال و هوای دیگری دارند و با برگزاری جشن‌هایی با شکوه، میلاد حضرت مهدی (عج) را گرامی داشتند.

دومین اعتصاب طولانی پزشکان انگلیسی در سال جاری

 دومین اعتصاب طولانی پزشکان انگلیسی در سال جاری
2024-02-26T06:27:47+03:30
پزشکان انگلیسی در اعتراض به دستمزدهای پایین به مدت ۵ روز دیگر اعتصاب کرده و اختلالات بیشتری را در سیستم بهداشت و سلامت این کشور ایجاد می‌کنند.

ادامه تنش‌ لفظی اسلام‌آباد و کابل/طالبان: مسئله خط فرضی دیورند به پیش از تشکیل پاکستان باز می‌گردد

 ادامه تنش‌ لفظی اسلام‌آباد و کابل/طالبان: مسئله خط فرضی دیورند به پیش از تشکیل پاکستان باز می‌گردد
2024-02-26T06:27:46+03:30
معاون سیاسی وزارت خارجه حکومت طالبان در واکنش به اظهارات مقامات پاکستانی درباره مرز مورد مناقشه دو کشور گفت: مسئله «دیورند» به پیش از تشکیل کشور پ...

پیروزی ترامپ بر نیکی هیلی در کارولینای جنوبی

 پیروزی ترامپ بر نیکی هیلی در کارولینای جنوبی
2024-02-26T06:27:46+03:30
دونالد ترامپ در رقابت‌های درون حزبی جمهوری‌خواهان در کارولینای جنوبی بر نیکی هیلی پیروز شد.

ارتش یمن: کشتی نفتی و تعدادی کشتی جنگی آمریکایی را هدف قرار دادیم

 ارتش یمن: کشتی نفتی و تعدادی کشتی جنگی آمریکایی را هدف قرار دادیم
2024-02-26T06:27:46+03:30
ارتش یمن از هدف قرار دادن یک فروند کشتی نفتی و تعدادی کشتی جنگی آمریکایی در خلیج عدن و دریای سرخ خبر داد.

تحولات اوکراین| کمبود شدید مهمات نیروهای مسلح اوکراین/ موافقت ترامپ با نظر پوتین درباره بایدن

 تحولات اوکراین| کمبود شدید مهمات نیروهای مسلح اوکراین/ موافقت ترامپ با نظر پوتین درباره بایدن
2024-02-26T06:27:46+03:30
فقدان بودجه کافی دولت اوکراین، قصد گروه ۷ برای تحریم کشورهای حامی روسیه، عدم امکان کی‌یف برای اجرای ضدحمله قبل از سال ۲۰۲۵، اولین قسط کمک مالی جدید اتح...

نجباء عراق: مخالف گفت‌وگو‌های دولت نیستیم ولی آمریکا دروغ‌گو است

 نجباء عراق: مخالف گفت‌وگو‌های دولت نیستیم ولی آمریکا دروغ‌گو است
2024-02-26T06:27:45+03:30
دبیر کل جنبش النجباء عراق گفت که این جنبش و گروه‌های مقاومت عراق مخالف گفت‌وگوهای دولت برای زمان‌بندی خروج نیروهای آمریکا از عراق نیستند ولی اشغالگر آمریکای...

نتانیاهو رئیس موساد را توبیخ کرد

 نتانیاهو رئیس موساد را توبیخ کرد
2024-02-26T06:27:45+03:30
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر دیشب تلفنی دیوید برنیاع رئیس موساد را به دلیل نرمش در مذاکرات پاریس ۲ مورد ملامت و توبیخ قرار داده است.

خودسوزی مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن

 خودسوزی مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن
2024-02-26T06:27:44+03:30
یک مرد ناشناس در مقابل ساختمان سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن دست به خودسوزی کرد.

ایهود باراک: نتانیاهو آمادگی دارد اسرا را فدای قدرت نمایی خود کند

 ایهود باراک: نتانیاهو آمادگی دارد اسرا را فدای قدرت نمایی خود کند
2024-02-26T06:27:43+03:30
ایهود باراک نخست وزیر و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد شدید اللحن از نتانیاهو از اسرائیلی‌ها خواست کنست را به محاصره خود در آوردند.

ادعای رسانه‌های صهیونیست در مورد توافق احتمالی تبادل اسرای

 ادعای رسانه‌های صهیونیست در مورد توافق احتمالی تبادل اسرای
2024-02-26T06:27:43+03:30
رسانه‌های صهیونیستی درباره توافق احتمالی تبادل اسرا میان اسرائیل و فلسطین، گمانه‌زنی‌هایی را مطرح کردند.

امیرعبداللهیان: هر برگ رای در انتخابات به منزله برافراشته‌تر شدن پرچم ایران در عرصه‌های بین‌المللی است

 امیرعبداللهیان: هر برگ رای در انتخابات به منزله برافراشته‌تر شدن پرچم ایران در عرصه‌های بین‌المللی است
2024-02-26T06:27:43+03:30
وزیر خارجه کشورمان گفت: ‏هر برگ رای در انتخابات پیش رو، به منزله برافراشته تر شدن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی خواهد بود.

تجاوز جدید آمریکا و انگلیس به یمن/ المیادین: صنعاء و استان‌های حجه و تعز ۲۲ بار هدف حمله قرار گرفتند

 تجاوز جدید آمریکا و انگلیس به یمن/ المیادین: صنعاء و استان‌های حجه و تعز ۲۲ بار هدف حمله قرار گرفتند
2024-02-26T06:27:42+03:30
رسانه‌های یمنی از تجاوز جدید آمریکا و انگلیس به صنعاء پایتخت یمن خبر دادند.

کنعانی: آمریکا و انگلیس بار دیگر ثابت کردند که حامی تمام عیار جنایات جنگی رژیم صهیونیستی هستند

 کنعانی: آمریکا و انگلیس بار دیگر ثابت کردند که حامی تمام عیار جنایات جنگی رژیم صهیونیستی هستند
2024-02-26T06:27:42+03:30
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به حملات نظامی گسترده شب گذشته آمریکا و انگلیس به یمن گفت: آمریکا و انگلیس بار دیگر ثابت کردند که حامی تمام عیار جنای...

صدو‌چهل‌و‌دومین روز«طوفان‌الاقصی»| تجاوز آمریکا و انگلیس به صنعاء همزمان با بمباران غزه/ ارتش یمن: کشتی‌های آمریکایی را هدف قرار دادیم

 صدو‌چهل‌و‌دومین روز«طوفان‌الاقصی»| تجاوز آمریکا و انگلیس به صنعاء همزمان با بمباران غزه/ ارتش یمن: کشتی‌های آمریکایی را هدف قرار دادیم
2024-02-26T06:27:42+03:30
در صدو چهل ودومین روز طوفان الاقصی حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطقی از غزه ادامه یافت و گزارش‌هایی هم از شنیده شدن صدای انفجارها و درگیری‌ه...

نمایندگی ایران در سازمان ملل: تهران خود را موظف به خودداری از دامن زدن به جنگ اوکراین می‌داند

 نمایندگی ایران در سازمان ملل: تهران خود را موظف به خودداری از دامن زدن به جنگ اوکراین می‌داند
2024-02-24T08:41:13+03:30
نمایندگی ایران در سازمان ملل با اشاره به این که هیچ محدودیت قانونی برای فروش موشک‌های بالستیک وجود ندارد، گفت:‌ تهران خود را موظف به خودداری از دامن زدن به ...

حزب‌الله: اسرائیل بعد از ۵ ماه برای رسیدن به تصویری کوچک از پیروزی دست و پا می‌زند

 حزب‌الله: اسرائیل بعد از ۵ ماه برای رسیدن به تصویری کوچک از پیروزی دست و پا می‌زند
2024-02-24T08:41:12+03:30
فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها بعد از ۵ ماه همچنان برای رسیدن به تصویری از پیروزی دست و پا می‌زنند تاکید کرد وتوه...

صدو‌چهل‌و‌یکمین‌روز«طوفان‌الاقصی»|بمباران سنگین نوار غزه و شهادت دهها نفر دیگر/ برزیل: اسرائیل نسل‌کشی در غزه را متوقف کند

 صدو‌چهل‌و‌یکمین‌روز«طوفان‌الاقصی»|بمباران سنگین نوار غزه و شهادت دهها نفر دیگر/ برزیل: اسرائیل نسل‌کشی در غزه را متوقف کند
2024-02-24T05:34:31+03:30
ارتش رژیم صهیونیستی از اولین دقایق بامداد امروز شنبه همزمان با یکصد و چهل و یکمین روز «طوفان الاقصی»، مناطق مختلف نوار غزه را هدف حملات گسترده خود...

صدو‌چهل‌و‌یکمین‌روز«طوفان‌الاقصی»|بمباران سنگین نوار غزه و شهادت دهها نفر دیگر/ رویارویی جوانان مبارز با اشغالگران در کرانه باختری

 صدو‌چهل‌و‌یکمین‌روز«طوفان‌الاقصی»|بمباران سنگین نوار غزه و شهادت دهها نفر دیگر/ رویارویی جوانان مبارز با اشغالگران در کرانه باختری
2024-02-24T02:00:57+03:30
ارتش رژیم صهیونیستی از اولین دقایق بامداد امروز شنبه همزمان با یکصد و چهل و یکمین روز «طوفان الاقصی»، مناطق مختلف نوار غزه را هدف حملات گسترده خود...

صدوچهل‌ویکمین روز «طوفان‌الاقصی»|بمباران سنگین مناطق مختلف نوار غزه و شهادت دهها نفر دیگر/ رویارویی جوانان مبارز با اشغالگران در کرانه باختری

 صدوچهل‌ویکمین روز «طوفان‌الاقصی»|بمباران سنگین مناطق مختلف نوار غزه و شهادت دهها نفر دیگر/ رویارویی جوانان مبارز با اشغالگران در کرانه باختری
2024-02-24T01:47:37+03:30
ارتش رژیم صهیونیستی از اولین دقایق بامداد امروز شنبه همزمان با یکصد و چهل و یکمین روز «طوفان الاقصی»، مناطق مختلف نوار غزه را هدف حملات گسترده خود...

ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از برگزاری موفق انتخابات در پاکستان/ جیلانی: منتظر سفر رئیسی به پاکستان هستیم

 ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از برگزاری موفق انتخابات در پاکستان/ جیلانی: منتظر سفر رئیسی به پاکستان هستیم
2024-02-23T18:54:22+03:30
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و جلیل عباس جیلانی، وزیر خارجه پاکستان در گفتگویی تلفنی آخرین مسائل بین دو کشور را بررسی کردند.

هیات بزرگ اقتصادی روسیه در راه تهران

 هیات بزرگ اقتصادی روسیه در راه تهران
2024-02-23T18:54:22+03:30
سفیر ایران در مسکو از سفر یک هیات بزرگ اقتصادی روسی به تهران خبر داد.

حمله رژیم صهیونیستی به کفرسوسه دمشق؛ خشم تل آویو از حمایت های سوریه از محور مقاومت/گزارش اختصاصی

 حمله رژیم صهیونیستی به کفرسوسه دمشق؛ خشم تل آویو از حمایت های سوریه از محور مقاومت/گزارش اختصاصی
2024-02-23T18:54:20+03:30
رژیم صهیونیستی در ادامه حملات تجاوزطلبانه خود با حمله به منطقه کفرسوسه دمشق یک ساختمان مسکونی را هدف ۴ موشک قرار داد. در جریان این حمله ۲ شهروند غیرنظامی سو...

سازمان منع تسلیحات شیمیایی: داعش مسئول حمله شیمیایی سال ۲۰۱۵ به شهرک «مارع» سوریه بود

 سازمان منع تسلیحات شیمیایی: داعش مسئول حمله شیمیایی سال ۲۰۱۵ به شهرک «مارع» سوریه بود
2024-02-23T18:54:20+03:30
سازمان منع تسلیحات شیمیایی سازمان ملل طی گزارشی گروه تروریستی داعش را مسئول حمله شیمیایی در تاریخ یکم سپتامبر ۲۰۱۵ به شهر «مارع» سوریه واقع در است...

کارخانجات روغن و آلومینیوم؛‌ بانک جدید اهداف ارتش اسرائیل در حمله به الغازیه لبنان/گزارش اختصاصی

 کارخانجات روغن و آلومینیوم؛‌ بانک جدید اهداف ارتش اسرائیل در حمله به الغازیه لبنان/گزارش اختصاصی
2024-02-23T18:54:20+03:30
اسرائیل پس از ناکامی در مواجهه با رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در درگیری های مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی با گسترش دامنه درگیری ها و حمله به مناطق مسکون...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)