میرنیوز

آژانس دارویی اروپا یک بیماری نادر عصبی را از عوارض احتمالی تزریق آسترازنکا اعلام کرد

 آژانس دارویی اروپا یک بیماری نادر عصبی را از عوارض احتمالی تزریق آسترازنکا اعلام کرد 2021-09-09T17:15:19+04:30

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، دلتا ویروس کرونا همچنان در اروپا جولان داده و با وجود آمار بالای واکسیناسیون موارد ابتلا در این منطقه همچنان بالا است.

تداوم روند افزایشی ابتلا به کرونا در آلمان

جدیدترین اخبار کرونا در اروپا حاکی از آن است که انستیتو رابرت کخ آلمان صبح امروز از ابتلای 15431 مورد جدید ابتلا به کرونا در عرض 24 ساعت خبر داد که به این ترتیب نرخ مبتلایان جدید در این کشور به ازای هر 100 هزار نفر در عرض 24 ساعت به 83.5 رسید. 50 نفر دیگر هم در این مدت در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

آتش سوزی مهیب در بیمارستان کرونایی در مقدونیه شمالی

در یک آتش سوزی در یک بیمارستان موقت کرونایی در مقدونیه شمالی حداقل 14 نفر جان خود را از دست دادند. دادستانی عمومی این کشور دستور کالبد شکافی برای شناسایی اجساد را صادر کرده است. این آتش سوزی بعد از وقوع انفجاری در یک بیمارستان در شمال غرب این کشور رخ داد. نخست وزیر مقدونیه شمالی از وقوع یک تراژدی بزرگ سخن گفت. وی در پیامی توئیتری اعلام کرد که آتش خاموش شده اما زندگی تعداد زیادی از دست رفته است.

افزایش اختلالات روانی و اضافه وزن در بین کودکان آلمانی

بحران کرونا بر اساس یک بررسی جدید به افزایش درمان ها به دلیل اضافه وزن و اختلال خوردن در کودکان و نوجوانان منجر شده است. بر اساس گزارش موسوم به DAK-Gesundheit 2020 در بیمارستان های آلمان در سال 2020 60 درصد دختران و پسران بیشتری نسبت به سال قبل به دلیل چاقی و اختلالات خوردن تحت درمان قرار گرفته اند. همچنین کمبود وزن شدید، بی اشتهایی و پرخوری هم به شدت در بین کودکان آلمانی در دوران کرونا افزایش پیدا کرده است. در این بررسی داده ها و اطلاعات مربوط به 800 هزار کودک بستری شده در بیمارستان ها مورد ارزیابی قرار گرفته است. مدیر عامل این بررسی اعلام کرده که داده های بیمارستان ها پیامدهای هشدار دهنده همه گیری کرونا برای سلامت کودکان و نوجوانان را نشان می دهد.

ابراز نگرانی بخش‌های مراقبت‌های ویژه آلمان درباره شرایط کرونایی پاییز

انجمن مراقبت های ویژه در آلمان Divi با نگرانی به شرایط کرونایی در پاییز می نگرد. استفان کلوگ رئیس این انجمن در کنفرانسی در وایمار اعلام کرد: شرایط حالا به خوبی تحت کنترل است، اما ما خود را برای موج چهارم بزرگتری در پاییز آماده می کنیم. وی افزایش آمار مبتلایان و بستری ها در پاییز را پیش بینی کرده و درباره درگیری بخصوص جوانان به بیماری سخت کووید 19 هشدار داد.

وی همچنین درباره روند کند واکسیناسیون و اینکه هنوز 20 درصد افراد بالای 70 سال در این کشور واکسن نزده اند ابراز نگرانی کرد.

تشدید قواعد کرونایی در سوئیس

با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشور سوئیس دولت این کشور تعهد به ارائه شواهد واکسیناسیون و بهبودی از کرونا را تا حد زیادی گسترش می دهد. دولت این کشور اعلام کرده که از دوشنبه آینده تنها افراد واکسینه شده و بهبود یافته از کرونا و یا افرادی که تست کرونای آن ها منفی است حق دسترسی به رستوران ها و بسیاری امکانات تفریحی و فرهنگی را دارند.

انتقاد وزیر بهداشت آلمان از روند کند واکسیناسیون

وزیر بهداشت آلمان از روند کند واکسیناسیون در کشورش گله کرده و اعلام کرد که تا به حال 61.7 درصد ساکنان آلمان کاملا علیه کرونا واکسینه شده و 66.2 درصد هم حداقل یک بار علیه این بیماری واکسینه شده‌اند. وی با اشاره به اینکه 72.4 درصد بزرگسالان علیه کرونا ایمن شده‌اند در عین حال اعلام کرد که هنوز تعداد زیادی از آن ها برای غلبه بر همه گیری واکسینه نشده‌اند.

انتقاد شدید سازمان بهداشت جهانی از توزیع ناعادلانه واکسن

رئیس سازمان بهداشت جهانی هم به اولویت بندی های شرکت های داروسازی در توزیع واکسن کرونا انتقاد شدیدی وارد کرده و به این ترتیب روز چهارشنبه به پیام انجمن تجارت بین الملی IFPMA که اعلام کرده بود کشورهای ثروتمند اکنون دوزهای واکسن زیادی در اختیار دارند که می توانند بدون محدود کردن کمپین واکسیناسیون خود به کشورهای فقیر هم واکسن بدهند انتقاد واکنش نشان داده و گفت: وقتی این خبر را خواندم وحشت کردم. مدتهاست که واکسن کافی برای هم کشورهای ثروتمند و هم فقیر وجود دارد.

بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی تا به حال 80 درصد همه واکسیناسیون های جهانی در کشورهای با درآمد بالا و متوسط انجام شده است. هنوز هیچ کشور فقیری یک نرخ واکسیناسیون 10 درصد را به دست نیاورده است.

وی افزود: ما از ابتدا خواستار رفتار برابر بودیم نه زمانی که ثروتمندترین کشورها کاملا تامین شوند.

درخواست مجدد سازمان بهداشت جهانی برای تعلیق مرحله سوم واکسیناسیون

رئیس سازمان بهداشت جهانی همچنین گفت: تا زمانی که شرکت ها و کشورهایی که عرضه جهانی واکسن را کنترل می کنند فکر می کنند فقرای جهان باید به آنچه باقی مانده اکتفا کنند من سکوت نخواهم کرد. وی بار دیگر با آغاز مرحله سوم و تقویت کننده واکسیناسیون که بسیاری کشورهای اروپایی آن را در دستور کار قرار داده اند مخالفت کرده و گفت: با تعلیق مرحله سوم واکسیناسیون در بسیاری کشورها مردم می توانند سریع تر علیه کرونا واکسینه شوند.

اعتراضات ضد محدودیت‌های کرونایی در بلغارستان

در بلغارستان هم مالکان و کارکنان صنعت غذا و هتلداری به دلیل محدودیت های جدید کرونایی به دلیل گسترش دلتا کرونا در این کشور اعتراض کردند. آن ها روز چهارشنبه در تجمع گسترده‌ای در مرکز شهر صوفیه خواستار جبران خسارت های مالی 80 درصدی برای ضررهای شرکت های خود شدند.

آژانس دارویی اروپا یک بیماری نادر عصبی را از عوارض احتمالی آسترازنکا اعلام کرد

آژانس دارویی اروپا EMA حالا همچنین سندرم موسوم به Guillain-Barré-Syndrom ، یک بیماری عصبی نادر را به عنوان عارضه جانبی احتمالی واکسن کرونای آسترازنکا اعلام کرده است. این نتیجه بر اساس بررسی منظم امنیتی توسط این آژانس دارویی در اروپا به دست آمده است. این نهاد اروپایی همچنین برخی از دیگر عوارض جانبی کم تر جدی واکس های جانسون اند جانسون ، مدرنا و آسترازنکا را هم شناسایی کرده است.

نگرانی شهروندان آلمانی از عواقب مالی بحران کرونا

بدهی مالی بالا در دوران کرونا و عواقب آن برای کیف پول شخصی به نگرانی شماره یک شهروندان آلمانی تبدیل شده است. این نتیجه یک بررسی انجام شده با عنوان ترس های آلمانی ها است. در این بررسی حدود 53 درصد از 2400 شرکت کننده اعلام کردند که ترس زیادی از افزایش مالیات ها و یا کاهش خدمات اجتماعی ناشی از بحران کرونا دارند. در جایگاه دوم ترس های آلمانی نگرانی از تورم بالا وجود داشت. 50 درصد شهروندان آلمانی از هزینه های روزافزون زندگی گله داشتند.

بر اساس اطلاعات اداره فدرال آلمان بدهی های عمومی در بحران کرونا حدود 14.4 درصد و یا 273.8 میلیارد یورو افزایش پیدا کرده و به رکود بالایی رسیده است. نرخ تورم هم در ماه آگوست به 3.9 درصد رسید که بالاترین سطح در سال های اخیر محسوب می شود.

هشدار آلمان درباره شیوع جهش تازه موسوم به "مو"

"کارل لایترباخ"، از کارشناسان بهداشت حزب سوسیال دموکرات و مشاوران دولت آلمان در پیامی توئیتری از نوع جدید ویروس کرونا موسوم به Mu-Variante هشدار داده و گفت این نوع شناسایی شده در ژاپن نسبت به بیون تک و یا آنتی بادی های افراد بهبود یافته از کرونا مقاوم تر از همه دیگر انواع این ویروس است.

وی هشدار داد: وقتی گونه ای مانند نوع موسوم به مو به سطح بالایی از سرایت منجر می شود بسیار خطرناک خواهد بود.

ژاپن اخیرا، شناسایی اولین موارد ابتلا به سویه "مو" از ویروس کرونا در این کشور را تایید کرد و این سویه اخیرا از سوی سازمان جهانی بهداشت جزو سویه های قابل توجه و تحت نظر طبقه بندی شده است.

پیش از این نیز این سویه در آمریکای جنوبی و اروپا شناسایی شده بود.

سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه سویه مو را به فهرست سویه های قابل توجه خود اضافه کرد.

سازمان جهانی بهداشت می گوید این سویه جدید از ویروس کرونا که "مو" نامگذاری شده و آن را زیر نظر دارد، دارای جهش‌هایی است که می تواند این ویروس را در برابر واکسن‌های موجود مقاوم‌تر کند.

به گفته مسولان سازمان جهانی بهداشت، شیوع این سویه در کشورهای کلمبیا و اکوادور شتاب گرفته است.

سویه مو نخستین بار در کلمبیا شناسایی شد اما حالا در 39 کشور موارد ابتلا به آن مشاهده شده است.

سازمان جهانی بهداشت بر این باور است که چهار سویه نگران کننده از ویروس کرونا از جمله انواع آلفا در 193 کشور و دلتا در 170 کشور جهان وجود دارد و پنج سویه جهش‌یافته دیگر از جمله "مو" باید تحت نظارت قرار بگیرند.

تردید بلغاری‌ها برای انجام واکسیناسیون

تردید شهروندان برای انجام واکسیناسیون منجر به افزایش شمار قربانیان کرونایی در بلغارستان شده است. یکی از مسئولان واکسیناسیون در این کشور از تمایل کم شهروندان برای تزریق واکسن سخن گفته است. به این ترتیب شمار مرگ های کرونایی در بلغارستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی بیشتر است. بخصوص شیوع ویروس دلتا محرک قوی برای افزیش روند مرگ و میرهای کرونایی در این کشور شده است. با این همه تازه 20 درصد ساکنان این کشور که حدود 7 میلیون سکنه دارد کاملا علیه کرونا واکسینه شده اند. میانگین واکسیناسیون کامل در اتحادیه اروپا 69 درصد است.

رکورد جدید ابتلا به کرونا در نروژ

کشور نروژ هم مجددا بیشترین آمار ابتلا به کرونا در عرض یک هفته از آغاز شیوع کرونا در این کشور را ثبت کرده است. نهادهای بهداشتی این کشور روز چهارشنبه اعلام کردند که در هفته اخیر 9956 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند که 15 درصد بیشتر از هفته قبل از آن بوده است. با توجه به افزایش آمار های ابتلای جدید به کرونا دولت می خواهد طرح کاهش محدودیت ها را به تاخیر بیاندازد.

یکی از دلایل موارد بالای ابتلا به کرونا میزان پایین نرخ واکسیناسیون در این کشور اعلام شده است.

پلیس ایتالیا علیه مخالفان واکسن اقدام می‌کند

پلیس ایتالیا اقدام علیه مخالفان واکسیناسیون که اقدامات خشونت آمیزی برنامه ریزی کرده اند را در دستور کار قرار می دهد. کارکنان پلیس و یک واحد از بازرسان ویژه در خانه برخی مظنونین مدارکی را یافته و ضبط کرده اند.

جدیدترین آمار کرونایی در کشورهای مهم اروپا

بر اساس جدیدترین آمارها در فرانسه طی 24 ساعت 12,828 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 100 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

در انگلیس هم طی 24 ساعت 38,975 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 191 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده‌اند.

در ایتالیا هم طی 24 ساعت 5,923 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 69 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده‌اند

در اسپانیا هم طی 24 ساعت 5,618 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 81 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده‌اند.

به این ترتیب بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در فرانسه 6,866,856 نفر از آغاز شیوع کرونا به آن مبتلا شده‌اند و 115,259 هم بر اثر ابتلا به آن جان باخته‌اند.

در انگلیس هم تاکنون 7,094,592 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 133,674 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

در ایتالیا هم بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال 4,585,423 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 129,707 هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

آمارها نشان می‌دهد که در اسپانیا هم تا به حال 4,898,258 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 85,147 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان باخته‌اند.

در آلمان هم تا به حال 4,044,712 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 92,988 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار جهانی

حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت

 حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
2024-04-14T14:26:00+03:30
دونالد ترامپ در یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا قاضی پرونده پرداخت حق السکوت را فردی فاسد و حقه باز نامید.

اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند

 اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند
2024-04-14T14:25:58+03:30
اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را در حال به بازگشت به خانه‌های خود در شمال و مرکز غزه بودند، هدف قرار دادند.

واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»

 واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T14:11:54+03:30
معاون نمایندگی وزارت خارجه طالبان در هرات در واکنش به عملیات ترکیبی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: برای پیروزی ایران بر اسرائیل دعا می‌کنیم.

ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد

 ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد
2024-04-14T14:11:52+03:30
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن بیان اینکه ایران، در این مقطع، قصدی برای ادامه عملیات دفاعی ندارد، تاکید کرد: در صورت لزوم، برای صیانت از منافع مشروع خود د...

چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی

 چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی
2024-04-14T14:11:52+03:30
یک تحلیلگر لبنانی با برشمردن چند پیام راهبردی عملیات نظامی تلافی‌جویانه ایران ضد رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران با این عملیات پاسخ محکمی به همه دشمنان دا...

احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه

 احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه
2024-04-14T13:31:58+03:30
در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات انگلیس، فرانسه و آلمان در قبال پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل سفرای این سه کشور به وزارت امور خارجه اح...

یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است

 یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است
2024-04-14T13:18:40+03:30
وزارت خارجه یمن در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که این عملیات قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است.

روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد

 روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد
2024-04-14T13:05:19+03:30
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد و ابراز امیدواری کرد کشورهای منطقه مشکلات موجود ر...

هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش

 هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش
2024-04-14T13:05:18+03:30
سفیر ایران در لبنان در واکنش به عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل نوشت: بزرگترین اشتباه این جنایتکار و متحدانش تلاش برای پاسخگویی به عملیات امروز خواهد بود که ...

امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید

 امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید
2024-04-14T12:38:45+03:30
کشور امارات عربی متحده در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری شد.

واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل

 واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل
2024-04-14T12:38:42+03:30
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواستار خویشتن‌داری همه طرف‌ها برای جلوگیری از گسترش تنش در منطقه شد.

ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد

 ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد
2024-04-14T12:38:41+03:30
نمایندگی ایران در ژنو در واکنش به اقدام تلافی جویانه شب گذشته علیه اهداف نطامی رژیم اسرائیل نوشت: ایران در استفاده از حق ذاتی مبنی بر دفاع از خود در مواقعی ...

روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران

 روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران
2024-04-14T12:38:41+03:30
بعد از شب آرامی که غزه به دلیل عملیات تلافی جویانه و سنگین ایران ضد صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی داشت، اشغالگران از ساعاتی قبل حملات وحشیانه خود به غزه ...

بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا

 بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا
2024-04-14T12:25:11+03:30
مجلس نمایندگان آمریکا لایحه اختصاص بودجه حمایتی برای رژیم صهیونیستی را هفته آینده بررسی می‌کند.

اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست

 اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست
2024-04-14T11:45:49+03:30
وزیر خارجه اردن بعد از عملیات نظامی ایران در عمق فلسطین اشغالی اعلام کرد که توقف تجاوزات اسرائیل ضد غزه و پایان اشغالگری این رژیم تنها راه برای متوقف کردن ت...

واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل

 واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل
2024-04-14T11:45:49+03:30
عمان در واکنش به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری در منطقه شد.

«مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند

 «مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند
2024-04-14T11:45:47+03:30
سناتور پاکستانی ضمن تبریک حمله ایران به رژیم صهیونیستی تأکید کرد دولت اسلام‌آباد و سایر کشورهای اسلامی باید کنار ایران در این شرایط بایستند.

جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود

 جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود
2024-04-14T11:45:45+03:30
یک نویسنده عرب‌زبان با اشاره به اینکه ایران با راهبرد صبر پیش می‌رود و حساب‌شده عمل می‌کند، تأکید کرد که ایران به‌عنوان اولین کشوری که از ۴۰ سال گذشته مستقی...

ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد

 ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد
2024-04-14T11:05:13+03:30
حمله تلافی‌جویانه ایران با پرتاب ده ها موشک و بیش از ۱۰۰ پهپاد اهداف نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد

 سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد
2024-04-14T11:05:13+03:30
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی حمله ایران به این رژیم را «وسیع» توصیف کرد و گفت که این حملات هنوز ادامه دارند.

ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد

 ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
پایگاه ان‌بی‌سی در گزارشی با اشاره به پاسخ تنبیهی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ایران در دمشق، نوشت که مقام‌های آمریکایی نگران هستند اسرائیلی‌ه...

ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها

 ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها
2024-04-14T11:05:12+03:30
دفتر نخست‌وزیری رژیم اشغالگر در میان شوک حمله سنگین سپاه پاسداران به عمق اراضی اشغالی اعلام کرد که پاسخ حماس به پیشنهاد اخیر میانجی‌ها در مذاکرات قاهره برای...

اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد

 اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در واکنش به حملات گسترده پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی خواستار تشکیل نشست اضطراری شورای ...

پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی

 پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی
2024-04-14T11:05:11+03:30
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و به تیتر یک اکثر رسانه‌ها تبد...

واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»

 واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»
2024-04-14T11:05:11+03:30
عملیات گسترده تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در ساعات بامدادی روز یکشنبه با پوشش گسترده در رسانه‌های عبری‌زبان رژیم صهیونیستی همراه ب...

بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم

 بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم
2024-04-14T11:05:11+03:30
وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به حملات گسترده ایران به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما به دنبال تشدید تنش نیستیم.

واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی

 واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی
2024-04-14T11:05:11+03:30
یک سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به عملیات شب گذشته ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد.

بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!

 بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!
2024-04-14T11:05:10+03:30
رئیس‌جمهوری آمریکا اعتراف کرد که ایران تأسیسات نظامی اسرائیل را با موشک و پهپاد هدف قرار داده است.

بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی

 بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی
2024-04-14T11:05:10+03:30
عملیات تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم اسرائیل طی ساعات گذشته با پوشش گسترده در رسانه‌های عربی منطقه همراه بود.

تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟

 تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟
2024-04-14T11:05:10+03:30
کاهش اعتماد روسیه به بی‌طرفی سوئیس، فرار هزاران مرد اوکراینی به رومانی با شنا، تاکید اسلواکی بر حل مناقشه اوکراین از طریق مذاکره، درخواست کی‌یف از کمیته الم...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)