میرنیوز

در سلامت هستم/ ان‌شاءالله با یکدیگر در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند

در سلامت هستم/ ان‌شاءالله با یکدیگر در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند 2021-06-08T22:40:08+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس شبکه المنار لبنان ضمن ابراز اطمینان درباره سلامتی خود، گفت: در ابتدا از همه دوستداران و محبتی که به من درباره وضع سلامتی‌ام داشتند، تشکر می‌کنم و از همه دوستداران تشکر می‌کنم و به محبت دوستداران افتخار می‌کنم و به همه دوستداران اطمینان می‌دهم که در سلامت هستم. و این راه را با هم ادامه خواهیم داد ان شاءالله.

ابراز امیدواری برای به جای آوردن نماز در مسجد الاقصی

وی افزود: من شکر خدا در میان شما هستم و همچنان امید دارم که انشاءالله با یکدیگر در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.

دبیر کل حزب الله لبنان ادامه داد: از همه کسانی که در تاسیس شبکه المنار نقش داشتند و در راس آنها سید عیسی طباطبایی تشکر می‌کنم و از همه کسانی که در موفقیت و توسعه شبکه المنار از ابتدای تاسیس آن تا به امروز نقش داشته‌اند، تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: شبکه المنار کانالی نیست که به دنبال سود باشد و به دنبال هیجان و رقابت باشد بلکه این شبکه جانفشانی می‌کند و تاوان می‌دهد. این شبکه شهیدان، زخمی شدگان، اسیران، جانفشانان و پیروزمندان است.

انگیزه اصلی المنار برای پخش ماهواره‌ای انتفاضه فلسطین بود

نصرالله در ادامه گفت: انگیزه اصلی المنار برای پخش ماهواره‌ای انتفاضه فلسطین بود و این نشان دهنده این است که شبکه المنار شبکه آرمان فلسطین است.

نتانیاهو شکست خورده برای خروج از بحران به دنبال روی آوردن به همه گزینه هاست

آنچه در حال حاضر در فلسطین و قدس و مسجد الاقصی رخ می‌دهد نشان می‌دهد که ما در برابر دشمن کینه توز و احمق و دشمنی که به علت بحران داخلی خود فرار رو به جلو دارد، قرار داریم.

دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: نتانیاهو امروز شکست خورده و بحران زده است و به گزینه‌های مختلف و نابخردانه برای خروج از بحرانش روی می‌آورد. امکان روی آوردن نتانیاهو به گزینه احمقانه وجود دارد و باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد. فلسطینی‌ها در غزه و قدس و کرانه باختری و اراضی ۴۸ مصمم به حمایت از قدس و مقدسات هستند و همه امت اسلامی باید به مسئولیت خود عمل کنند.

نصرالله افزود: تعدی به قدس به مثابه جنگ منطقه‌ای است. اولین موضع گیری درباره معادله جدید برای قدس از یمن عزیز و از سوی عبدالملک الحوثی بیان شد. قدس و مسجد الاقصی موضوع کل امت اسلامی است.

المنار صدای ملت مظلوم یمن در جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن

وی در ادامه گفت: در جنگ ۳۳ روزه شبکه المنار آماده و حاضر بود و جانفشانی کرد و تصویر و صدایش هرگز قطع نشد. در جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن، شبکه المنار صدای ملت یمن بود و بهای آن حذف المنار از عرب ست و نیل ست بود.

متجاوزان به یمن به دنبال خروج از بن بست هستند

نصرالله گفت: امروز بهانه حمله آمریکایی-سعودی به یمن شکست خورده است و آنها به دنبال برون رفت و کسب دستاورد هستند. ما از روز اول به توان ملت یمن و پایداری و پیروزی آن اطمینان داشتیم. آنچه آن با حمله نظامی موفق به انجام آن نشدند به دنبال تحقق آن با تحریم‌های اقتصادی و محاصره ملت یمن هستند.

وی افزود: آمریکا نیرنگ می‌کند و دست به اقدامات گمراه کننده می‌زند. آمریکا با عوام فریبی، خود را به عنوان کمک کننده به توقف جنگ یمن معرفی می‌کند. آمریکا می‌خواهد که جنگ را پایان و محاصره را ادامه دهد.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: آنچه ما امروز در لبنان با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم در واقع بخشی از رنجی است که یمنی‌ها طی سالیان تحمل می‌کنند تا مجبور به امتیاز دادن شوند.

نصرالله در ادامه اعلام کرد: شبکه المنار به مسئولیت خود در مبارزه با تروریسم عمل کرد و در جریان آزادسازی الجرود لبنان شهیدانی داد.

مخالف برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی در لبنان هستیم

وی در ادامه گفت: از چند هفته قبل از تعویق برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد مقرر و احتمال تمدید دوره پارلمانی کنونی سخن گفته می‌شود. موضوع تعویق انتخابات به ذهن ما نیز خطور نکرده است و با کسی از متحدانمان در اینباره صحبت نکرده‌ایم. انتخابات باید در موعد مقرر آن برگزار شود. ما ضد انتخابات زودهنگام پارلمانی هستیم و این وقت تلف کردن است زیرا دستاورد جدیدی به همراه ندارد. آنانی که از انتخابات پارلمانی دم می‌زنند بفرمایند و دولت را تشکیل دهند. آنانی که به دنبال برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی هستند به دلایل حزبی آن‌را می‌خواهند.

حامی طرح نبیه بری برای تشکیل دولت لبنان هستیم

نصرالله گفت: ما حامی ادامه تلاش‌ها برای تشکیل دولت هستیم و اینکه نباید ناامید شد. ما حامی نبیه بری در طرحش هستیم. دست اندرکاران تشکیل دولت باید به دغدغه‌های مردم لبنان توجه کنند و نگرانی که در چشمان مردم لبنان است را مشاهده کنند. دست اندرکاران تشکیل کابینه باید بحث موضوعات انسانی را در درجه اول قرار دهند.

وی افزود: اتهام حزب الله مبنی بر اینکه عامل بحران است و نادید گرفتن علت حقیقی، همان موضع آمریکا و اسرائیل است. عملکرد کنونی در همه جنبه‌ها ضعیف است به ویژه که تشکیل دولت طولانی شده است. تراکم بحران‌ها اوضاع کشور را به اینجا رسانده است. بر اساس اطلاعات ما دارو در انبارها موجود است و محتکران دارو و نیز مواد غذایی را احتکار کرده‌اند. محتکران به اسم معروف هستند اما تحت پوشش سیاسی در آزادی به سر می‌برند. راهکار ریشه‌ای بحران اقتصادی به سال‌ها زمان نیاز دارد. محتکران امروز در لبنان، خائن و قاتل و فجار هستند.

راهکار حل مشکل بنزین در لبنان از طریق ایران امکان پذیر است

نصرالله تاکید کرد: وزیران کنونی باید علیه احتکار و محتکران اعلام جنگ کنند. حزب الله حاضر است که بیست هزار داوطلب برای مبارزه با احتکار و کمک به دولت اختصاص دهد. حل بحران بنزین در لبنان امکان پذیر است و این طی چند روز از طریق نفت ایران امکان پذیر است اما به تصمیم سیاسی جسورانه نیاز دارد. پیشنهاد ایران برای ارسال محموله‌های سوخت به لبنان و با پول ملی لبنان همچنان پابرجاست. هنگامی که از مسئولیت دولت مایوس شویم، حزب الله با ایران گفتگو خواهد کرد و از آن بنزین و گازوئیل خواهد خرید.

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: باید در راستای کاهش رنج مردم حرکت شود و ما اقداماتی به عمل خواهیم آورد.

سید حسن نصرالله در پایان گفت: تشکیل دولت جدید راه طبیعی مقابله با بحران‌های مالی و اقتصادی و سرو سامان دادن به اوضاع لبنان است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار جهانی

حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت

 حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
2024-04-14T14:26:00+03:30
دونالد ترامپ در یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا قاضی پرونده پرداخت حق السکوت را فردی فاسد و حقه باز نامید.

اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند

 اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند
2024-04-14T14:25:58+03:30
اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را در حال به بازگشت به خانه‌های خود در شمال و مرکز غزه بودند، هدف قرار دادند.

واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»

 واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T14:11:54+03:30
معاون نمایندگی وزارت خارجه طالبان در هرات در واکنش به عملیات ترکیبی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: برای پیروزی ایران بر اسرائیل دعا می‌کنیم.

ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد

 ایران برای صیانت از منافع مشروع تردید به خود راه نخواهد داد
2024-04-14T14:11:52+03:30
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن بیان اینکه ایران، در این مقطع، قصدی برای ادامه عملیات دفاعی ندارد، تاکید کرد: در صورت لزوم، برای صیانت از منافع مشروع خود د...

چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی

 چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربی
2024-04-14T14:11:52+03:30
یک تحلیلگر لبنانی با برشمردن چند پیام راهبردی عملیات نظامی تلافی‌جویانه ایران ضد رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران با این عملیات پاسخ محکمی به همه دشمنان دا...

احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه

 احضار سفرای انگلیس، آلمان و فرانسه به وزارت خارجه
2024-04-14T13:31:58+03:30
در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات انگلیس، فرانسه و آلمان در قبال پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل سفرای این سه کشور به وزارت امور خارجه اح...

یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است

 یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است
2024-04-14T13:18:40+03:30
وزارت خارجه یمن در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که این عملیات قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است.

روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد

 روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد
2024-04-14T13:05:19+03:30
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد و ابراز امیدواری کرد کشورهای منطقه مشکلات موجود ر...

هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش

 هشدار سفیر ایران در لبنان به رژیم اسرائیل و حامیانش
2024-04-14T13:05:18+03:30
سفیر ایران در لبنان در واکنش به عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل نوشت: بزرگترین اشتباه این جنایتکار و متحدانش تلاش برای پاسخگویی به عملیات امروز خواهد بود که ...

امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید

 امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشید
2024-04-14T12:38:45+03:30
کشور امارات عربی متحده در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری شد.

واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل

 واکنش شورای همکاری به عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد اسرائیل
2024-04-14T12:38:42+03:30
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواستار خویشتن‌داری همه طرف‌ها برای جلوگیری از گسترش تنش در منطقه شد.

ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد

 ایران در استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع دریغ نخواهد کرد
2024-04-14T12:38:41+03:30
نمایندگی ایران در ژنو در واکنش به اقدام تلافی جویانه شب گذشته علیه اهداف نطامی رژیم اسرائیل نوشت: ایران در استفاده از حق ذاتی مبنی بر دفاع از خود در مواقعی ...

روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران

 روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران
2024-04-14T12:38:41+03:30
بعد از شب آرامی که غزه به دلیل عملیات تلافی جویانه و سنگین ایران ضد صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی داشت، اشغالگران از ساعاتی قبل حملات وحشیانه خود به غزه ...

بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا

 بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا
2024-04-14T12:25:11+03:30
مجلس نمایندگان آمریکا لایحه اختصاص بودجه حمایتی برای رژیم صهیونیستی را هفته آینده بررسی می‌کند.

اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست

 اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست
2024-04-14T11:45:49+03:30
وزیر خارجه اردن بعد از عملیات نظامی ایران در عمق فلسطین اشغالی اعلام کرد که توقف تجاوزات اسرائیل ضد غزه و پایان اشغالگری این رژیم تنها راه برای متوقف کردن ت...

واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل

 واکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل
2024-04-14T11:45:49+03:30
عمان در واکنش به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری در منطقه شد.

«مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند

 «مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستند
2024-04-14T11:45:47+03:30
سناتور پاکستانی ضمن تبریک حمله ایران به رژیم صهیونیستی تأکید کرد دولت اسلام‌آباد و سایر کشورهای اسلامی باید کنار ایران در این شرایط بایستند.

جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود

 جایگاه ایران با حمله به اسرائیل هزاربرابر قوی‌تر می‌شود
2024-04-14T11:45:45+03:30
یک نویسنده عرب‌زبان با اشاره به اینکه ایران با راهبرد صبر پیش می‌رود و حساب‌شده عمل می‌کند، تأکید کرد که ایران به‌عنوان اولین کشوری که از ۴۰ سال گذشته مستقی...

ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد

 ای‌بی‌سی: ایران بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد شلیک کرد
2024-04-14T11:05:13+03:30
حمله تلافی‌جویانه ایران با پرتاب ده ها موشک و بیش از ۱۰۰ پهپاد اهداف نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد

 سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد
2024-04-14T11:05:13+03:30
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی حمله ایران به این رژیم را «وسیع» توصیف کرد و گفت که این حملات هنوز ادامه دارند.

ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد

 ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
پایگاه ان‌بی‌سی در گزارشی با اشاره به پاسخ تنبیهی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ایران در دمشق، نوشت که مقام‌های آمریکایی نگران هستند اسرائیلی‌ه...

ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها

 ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها
2024-04-14T11:05:12+03:30
دفتر نخست‌وزیری رژیم اشغالگر در میان شوک حمله سنگین سپاه پاسداران به عمق اراضی اشغالی اعلام کرد که پاسخ حماس به پیشنهاد اخیر میانجی‌ها در مذاکرات قاهره برای...

اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد

 اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد
2024-04-14T11:05:12+03:30
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در واکنش به حملات گسترده پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی خواستار تشکیل نشست اضطراری شورای ...

پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی

 پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی
2024-04-14T11:05:11+03:30
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و به تیتر یک اکثر رسانه‌ها تبد...

واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»

 واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»
2024-04-14T11:05:11+03:30
عملیات گسترده تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در ساعات بامدادی روز یکشنبه با پوشش گسترده در رسانه‌های عبری‌زبان رژیم صهیونیستی همراه ب...

بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم

 بلینکن: به دنبال تشدید تنش نیستیم
2024-04-14T11:05:11+03:30
وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به حملات گسترده ایران به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما به دنبال تشدید تنش نیستیم.

واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی

 واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی
2024-04-14T11:05:11+03:30
یک سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به عملیات شب گذشته ایران علیه رژیم اسرائیل خواستار خویشتنداری طرفین شد.

بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!

 بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!
2024-04-14T11:05:10+03:30
رئیس‌جمهوری آمریکا اعتراف کرد که ایران تأسیسات نظامی اسرائیل را با موشک و پهپاد هدف قرار داده است.

بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی

 بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی
2024-04-14T11:05:10+03:30
عملیات تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم اسرائیل طی ساعات گذشته با پوشش گسترده در رسانه‌های عربی منطقه همراه بود.

تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟

 تحولات اوکراین| آیا پایان کار کی‌یف نزدیک است؟
2024-04-14T11:05:10+03:30
کاهش اعتماد روسیه به بی‌طرفی سوئیس، فرار هزاران مرد اوکراینی به رومانی با شنا، تاکید اسلواکی بر حل مناقشه اوکراین از طریق مذاکره، درخواست کی‌یف از کمیته الم...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)