میرنیوز

میثاقیان: به همسرم گفته‌ام آخر در زمین فوتبال می‌میرم و مرگ طبیعی ندارم/ بازیکنانم با یک پا هم بازی می‌کنند

 میثاقیان: به همسرم گفته‌ام آخر در زمین فوتبال می‌میرم و مرگ طبیعی ندارم/ بازیکنانم با یک پا هم بازی می‌کنند 2021-11-17T16:02:24+03:30

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: در جریان هستید که این دومین هفته است که بالای سر تیم هستم. به این دلیل هفته دوم است که ما برای بازی با نفت مسجدسلیمان فقط یک جلسه تمرین داشتیم و برای بازی با هوادار هم فقط دو تمرین انجام دادیم. بعد از آنهم بازی‌ها تعطیل شد و در این 15 روز تعطیلی، 10 جلسه تمرینی و دو بازی دوستانه داشتیم.

وی در ادامه یادآور شد: 10 روز است که پنجره نقل‌وانتقالاتی ما باز شده و خودم هم 15 روز است، تیمی را تحویل گرفتم که شرایط خوبی نداشت و همه شاهد هستید. همه مرا می‌شناسند که جزو مربیانی هستم که در این شهر افتخارات زیادی در ابومسلم، سیاه‌جامگان و پدیده کسب کردم. تیم پدیده را خودم به لیگ برتر آوردم و الان هم در بدترین شرایط این تیم را گرفتم. تیم پدیده را دوست دارم، چون خودم آن را به لیگ برتر آوردم و می‌خواهم در لیگ برتر بماند تا برای خوشحالی مردم مشهد تلاش کنیم. مردم نیاز به خوشحالی دارند که بیایند و بازی‌ها را ببینند و خوشحال شوند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه مردم مشهد احتیاج به فوتبال دارند، گفت: اکنون ابومسلم، پیام و سیاه‌جامگان را نداریم. درست است که پیام در لیگ دسته دوم حضور دارد، اما آن شور همیشگی فوتبال کمتر شده است. الان هم اگر دست به دست هم ندهیم، این تیم نیز مثل دیگر تیم‌ها نابود می‌شود. ما باید کدورت‌ها و سلیقه‌های شخصی را کنار بگذاریم. باشگاه ما خصوصی است و آقای حمیداوی تصمیم می‌گیرد فردا روز منِ «اکبر» باشم یا نباشم. من و خانواده‌ام همه ابومسلمی هستیم و دوست داریم این تیم هم مانند ابومسلم به فینال جام حذفی برود و جزو سه چهار تیم برتر لیگ باشد. آرزوی قلبی من اینطور است.

میثاقیان تصریح کرد: همه باید کمک کنیم تا این تیم از شرایط فعلی که خوب نیست، خارج شود. اکنون از بین بازیکنان ما چهار پنج نفر به صورت شدید سرما خوردند و شرایط خوبی ندارند، اما وقتی با آنها تماس گرفتم، گفتند بمیریم هم بازی می‌کنیم. این بچه‌ها با یک پا هم بازی می‌کنند، چون به این تیم، شهر و مردم مشهد عرق دارند و می‌دانند این تیم آرزوی مردم استان است. این بازیکنان یک هفته تمرین نکردند و تیم ما 20 نفر است که اگر 5 نفر سرما خورده باشند و تمرین نکنند، 15 نفر می‌شویم. بازهم خودشان را به این بازی رسانده‌اند.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنانش در بازی‌های دوستانه گفت: بازیکنان ما برای بازی دوستانه با پرسپولیس و گل‌گهر خیلی خوب بودند و مربیان تیم‌های آنها از جمله گل‌محمدی و مطهری بازیکنان ما را تحسین کردند. حتی حمید مطهری می‌گفت تیم شما جزو پنج شش تیم بالای جدول خواهد شد. این مسئله شرط دارد که همه پشت تیم باشند، اما اینجا وقتی یک مربی غیربومی باشد، همه پشت آن هستند و وقتی مربی بومی باشد، کمتر حمایتش می‌کنیم. منِ اکبر میثاقیان در این شهر افتخار کسب کردم و حتی وقتی به انزلی رفتم، تیمی که در حال سقوط بود را نجات دادم. سیاه‌جامگان و شاهین بوشهر هم همین شرایط را داشتند و از سقوط نجات‌شان دادم. این تیم که دیگر تیم شهر خودم است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد اظهار داشت: نباید با سلیقه شخصی در فوتبال کار کنیم و تا زمانی که یکدست نباشیم، موفق نمی‌شویم. اگر یکدست نباشیم، رئال مادرید هم باشیم، شکست خواهیم خورد. با اینکه 48 ساعت پیش جراحی کردم، اما بالای سر تیم هستم. حتی پزشک معالجم گفت اگر به بازی بروی، می‌افتی، اما گفتم بگذار بیفتم، اما بالای سر تیم باشم تا بدانند چقدر تعصب دارم و جانم را هم فدای این تیم می‌کنم. باید خیلی منصف باشیم و به شرایط این تیم از هر لحاظ نگاه کنیم. هم به مالک باشگاه، هم به بازیکنان و هم به کادر فنی باید کمک شود. اکنون هم یک مربی جوان به اسم وحید بیاتلو را آوردم که از بهترین مربیان جوان ایران است که آینده فوتبال خواهد بود. او هیچ شرطی هم نگذاشت و بالای سر تیم آمد. در کنار سایر مربیان در حال تلاش هستیم تا این تیم سربلند شود.

میثاقیان راجع به شناخت از تیم ذوب‌آهن یادآور شد: ببخشید، در صحبت‌هایم هیجانی شدم و درباره ذوب‌آهن صحبت نکردم و با اینکه دو رگ من 80 درصد گرفتگی داشت و جراحی کرده‌ام و باید آرام صحبت کنم، اما این هیجان فوتبال همیشه همراه من است. من عاشق فوتبال هستم و به همسرم گفته‌ام آخر سر در زمین فوتبال می‌میرم و مرگ طبیعی ندارم. درباره ذوب‌آهن هم باید توضیح بدهم که آنها تیمی عالی هستند، مربی خوبی دارد و تیمی جوانی است که با حضور تارتار شکل گرفته است. فردا برای بردن به زمین می‌رویم و بچه‌های ما برای پیروزی مصمم هستند و سرشان را برای این بازی می‌دهند و به حق امام رضا (ع) پیروز این بازی هستیم و بقیه بازیکنان گفته‌اند که اگر بازیکنان بیمارمان هم به بازی نرسند، 11 نفری به زمین می‌روند و پیروزی را کسب می‌کنند.

وی درباره اینکه قرار است تمرینات پدیده در تهران انجام شود و این تیم فقط برای بازی‌ها به مشهد بر می‌گردد، گفت: نه، اصلاً به این صورت نیست. بعضی مواقع صحبت‌هایی می‌شود، اتفاقاتی رخ می‌دهد و البته دلخوری پیش می‌آید، اما به نظرم این اتفاق رخ نمی‌دهد. اگر ما برای بازی دوستانه با پرسپولیس و گل‌گهر به تهران رفتیم، برای محک زدن بازیکنان‌مان بود. بازیکنان ما تمرین نکرده بودند و از نظر بدنی و ذهنی، وضعیت خرابی داشتند. این تیم دو سه ماه زمان می‌خواهد تا شکل سابق خودش را بگیرد. چون تیم در تنش و اعتصاب بود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده که انجام تمرینات در تهران را تکذیب کرد در واکنش به این سؤال که گویا حتی بلیت سفر بازیکنان و اعضای کادر فنی به تهران پس از بازی با ذوب‌آهن گرفته شده است، اظهار داشت: تیم ما شخصی است و مالک تیم می‌تواند هر کاری انجام دهد، چون تیم برای خود اوست.

میثاقیان در مورد اینکه آیا او در جریان این مسائل قرار دارد یا نه، گفت: صد درصد و آقای حمیداوی به خودم گفته است من تصمیم بگیرم. ما دیروز و امروز در مشهد زمین تمرین نداشتیم. در این شهر باشیم و زمین نباشد، دلخوری پیش می‌آید. در تهران درست است پول زمین تمرین دادیم، اما زمین مرتب در اختیارمان بود و خوب تمرین کردم. دیروز ما ساعت 12 تمرین داشتیم و تازه ساعت 12:15 متوجه شدیم تمرین‌مان را باید در زمین شماره دوی ثامن برگزار کنیم. وقتی اینطور باشد، خب مالک باشگاه هم دلخور می‌شود. وقتی به تیمش زمین نمی‌دهند، حق دارد دلخور شود. با این حال من گفتم اینجا زمین تمرین می‌گیریم و من با آقای اصولی و حیدری در هیئت فوتبال دوست هستم. آنها خیلی جاها به من کمک کردند. آقای داوری هم در اداره کل ورزش، دوست دارد به این تیم کمک کند. اگر کمک نکنیم، این تیم هم مانند تیم‌های قبلی نابود می‌شود.

وی درباره بازی در ورزشگاه ثامن و اینکه آیا مشکلی برای بازی در این ورزشگاه نیست، اظهار داشت: ما مشکلی نداریم و آنجا هم چمن مناسبی دارد. مشکلی نداریم و از ورزشگاه ثامن با سیاه جامگان و ابومسلم خاطرات خوبی داریم. ان‌شاالله در آنجا موفق شویم که باعث خوشحالی مردم شود. مردم این سه چهار ماه فقط اخبار ناراحت کننده از تیم شنیده‌اند و امیدوارم با یک برد این مسائل و ناراحتی‌ها از بین برود. تیم ما اکنون شرایط خوبی دارد و خود بچه‌ها اذعان می‌کنند که شرایط‌شان بهتر شده است. بیشتر مسئله ذهنی بود و مسئله بدنی جبران می‌شود و الان خود بازیکنان می‌گویند که بهتر شده‌اند. از آنها تشکر می‌کنم که سرشان را هم برای این تیم می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به این سؤال که آیا با توجه به مشکل سلامتی‌اش مجوز ایفمارک را گرفته یا نه و تیمش چه زمانی شرایط بهتری پیدا می‌کند، گفت: آنژیوگرافی کردم برای همین مسئله بود. تیم هم نیاز به زمان دارد، اما مطمئن هستم که این زمان کم خواهد بود، اما اگر یادتان باشد، حتی خداداد عزیزی که سلطان فوتبال است، گفت مورینیو هم بیاید، این تیم جمع نمی‌شود. سخت است، چون تیم مشکلات دارد و باید همه کمک کنیم. با این حال چون در این تیم‌ها سابقه دارم، می‌دانم تیم موفق می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)