میرنیوز

دبیر: آبرویم را بیشتر از رفیقم دوست دارم/ اصلا قصد ندارم کوچ کنم/ بنا مشورت پذیر است

 دبیر: آبرویم را بیشتر از رفیقم دوست دارم/ اصلا قصد ندارم کوچ کنم/ بنا مشورت پذیر است 2021-08-27T14:09:46+04:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی کشورمان با حضور در برنامه «ورزش و مردم» در خصوص کارنامه کشتی آزاد و فرنگی در المپیک اظهار داشت: اول باید بگویم، خدا رحمت کند حاج قاسم سلیمانی را که می‌گفتند که فرصت‌ها در تهدید به وجود می‌آید. در کشتی هم از کرونا به عنوان یک تهدید استفاده کردیم و نتیجه گرفتیم. ابتدا از کارشناسان کشتی باید یک انتقاد کنم  و از صداوسیما می‌خواهم که از کارشناسان به روز استفاده کند. ما اگر المپیک سال گذشته برگزار می‌شد، قطعا این 4 مدال را نداشتیم. حسن یزدانی چندین سال با رباط پاره کشتی می‌گرفت و اردیبهشت امسال تازه توانست روی تشک بیاید و کار سختی داشت. امیرحسین زارع هنوز 20 سال نشده و دو سال گذشته نوجوانان و جوانان کشتی می‌گرفت. زارع می‌توانست حتی برای ما طلا بگیرد، هم مشکل بدنی پیدا کرد و هم باور طلا نداشت.

وی افزود: در خصوص کشتی فرنگی بگویم که محمد بنا تیم یازدهم دنیا را تحویل گرفت و تیم را به جایی رساند و با تدبیر او توانستیم گرایی را در وزن 67 کیلو کشتی بگیرد. ساروی در سال گذشته نفر پنجم و ششم بود و می‌توانست در المپیک طلا بگیرد.  حسن یزدانی از نظر ما قطعا طلا می‌گرفت ولی در 15 ثانیه که فکر می‌کرد کارش تمام است باخت.

دبیر ادامه داد: یکسری‌ها به من می‌گویند که حسن یزدانی به مسابقات جهانی نرود، در گذشته و در سال 74 یکسری از قهرمانان ما به مسابقات جهانی نرفتند و هنوز غصه می‌خورند. حسن یزدانی می‌تواند یک مدال جهانی به مدال‌هایش اضافه کند. برنامه‌ریزی صورت گرفته تا برای مبارزه با تیلور رقابت کند. یزدانی یکی از بهترین کشتی‌هایش را مقابل تیلور در المپیک گرفت و 5 دقیقه و 43 ثانیه بدون اشتباه کشتی گرفت. اشتباه حسن یزدانی این بود که اختلافش را زیاد نکرد و در 15 ثانیه آخر فکر می‌کرد کار تمام شده است. یزدانی می‌تواند 10 مدال بگیرد و شایستگی‌اش را دارد.

رئیس فدراسیون کشتی اضافه کرد: در خصوص بدن‌های کشتی‌گیران باید بگویم، در فرنگی مثلا ساروی و گرایی می‌توانستند در اوج باشند و از نظر بدنی بهتر باشند. در کشتی آزاد حس می‌کنم بدن‌های بچه‌ها مشکل داشت و می‌بریدند. غلامرضا محمدی انصافا زحمت کشید و تیم ششم دنیا را گرفت و کار سختی در شرایط کرونا برای جمع کردن این تیم داشت. تیم کشتی فرنگی و آزاد ما 15 اردو داشتند و 5 ماه کار کردند و در واقع هر دو رشته این شرایط کرونایی را تبدیل به یک فرصت کردند.

دبیر در پاسخ به تغییرات در کادرفنی کشتی آزاد گفت: غلامرضا محمدی از نظر من جزو دو، سه مربی ایران است و زحمت می‌کشد و کشتی را می‌فهمد. من با توجه به افق و برنامه‌هایی که دارم، دوست داشتیم تغییراتی ایجاد کنیم. من زمانی که به کشتی آمدم یک حرفی زدم که به کشتی آمدم تا خراب شوم و کشتی بزرگ شود. در یک برنامه‌ای دو تا بچه‌های ما اشتباهی کردند و من همان‌جا تذکر دادم. اگر می‌خواستم جهان پهلوان شوم یک طور دیگری کار می‌کردم. من 11-12 سال سابقه شورایی دارم و می‌دانم مشورت چقدر اثرگذار است. نباید  ببینیم که چه کسی چه حرفی را می‌زند،  باید ببینیم چه حرفی زده می‌شود.  دوستان مشورت می‌دهند ولی من باید ببینم که در غالب برنامه ما به درد می‌خورد یا نه، باید مشورت‌ها به روز باشد.

وی ادامه داد: من سال گذشته به 24،25 استان سفر کردم و در جلساتی که شرکت می‌کردم، اول گفتند که کار سیاسی می‌کنم و تهمت زدند، همیشه حرف هست ولی مهم این است که کار برای خدا باشد. در جلسات ما از رئیس سپاه، فرماندار، استاندار، امام جمعه و حتی برندهای اقتصادی استان را می‌دیدیم و می‌گفتیم که کشتی به عقب می‌رود. من وقتی با مسئولان جلسه می‌گذارم باید نقاط ضعف را بگویم تا امتیاز برای استان‌ها بگیرم. من حرفی که زدم گفتم کشتی در تهران و شهرهای بزرگ ما در حال از بین رفتن است. دوستان قبل از اینکه من را تهمت بزنند بروند بررسی کنند. من گفتم مازندران روزی قهرمان جهان و المپیک داشته است و الان شهرهای آمل و ساری و حتی شهر کوچکی مثل جویبار در کشتی شرایط خوبی ندارند. در حال حاضر شهر جویبار کدام قهرمان را دارد؟ حسن یزدانی بچه یکی از روستاهای زحمتکش جویبار است، کشتی در روستاها بود و در جلسات گفتم که کشتی را باید به شهرها برگردانیم. جمعیت کشتی کشور قبلا یک میلیون نفر بوده و امروز به 50 هزار نفر رسیده است.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: وقتی 6 هزار باشگاه‌‌ کشتی ما بسته شده‌اند چه کار باید کنیم. یکی از بحث‌های ما با استاندار و ستاد کرونا این بود که یکسری از باشگاه‌ها را مجوز بدهیم تا بچه‌ها تمرین کنند. من دنبال «فالوئر» نیستم. من حرفی می‌زنم که خدا خوشش بیاید. من دغدغه‌ام کشتی است و اگر کشتی به شهرها برگردد و جمعیت کشتی یک میلیون نفر برسد، آیا قشنگتر نمی‌شود؟ من دغدغه‌ام این است که فراوانی کشتی بالا برود.  من در جلسه‌ای که با مسئولان مازندران داشتم گفتم که همانطور که دریا در مازندران قشنگ است، کشتی هم در مازندران قشنگ است و مواظب باشیم که از دست ندهیم و هشدار و یک تلنگر به مازندران دادم. کشتی مازندران اگر به شهرهای بزرگش برسد پتانسیل خیلی بیشتری دارد و باید کاری کنیم که کشتی بین تهران، مازندران، مشهد و کرمانشاه درگیر باشد تا کشتی ما خیلی جان بگیرد. کشتی مازندران برای من مهم است که 3 منطقه را انتخاب کردم برای استعدادیابی، چرا این مسائل را نمی‌گویند؟  من هفته گذشته با مدیرکل ورزش شیراز صحبت کردم و پرسیدم که چقدر بودجه می‌گیرد و گفتم برای سال آینده باید وزارت ورزش بودجه کشتی شیراز را بالا ببرد. در حال حاضر بیاییم 4-3 میلیارد به کشتی مازندران بدهیم بعد ببینیم چه اتفاقاتی برای مازندران می‌افتد.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص عدم حضور عکس کمیل قاسمی، دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن در میان نفرات طلایی در خانه کشتی گفنت: کمیل قهرمان خوب و بااخلاق کشتی ایران است، اما هنوز مدال طلای او از سوی کمیته بین‌المللی المپیک به ما ابلاغ نشده است و این موضوع دست ما نیست. IOC مسابقات المپیک را برگزار می‌کند و IOC باید به کمیته المپیک ما ابلاغ کند و همزمان به اتحادیه جهانی کشتی اعلام کند. هر زمانی که آنها بگذارند ما نیز سریع عکس کمیل قاسمی را در خانه کشتی خواهیم گذاشت، اما هنوز چیزی به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده است. امیدوارم هر چه زودتر به ما اعلام شود.

وی در خصوص مطرح شدن مسائل مالی از سوی برخی روسای فدراسیون‌ها بعد از المپیک گفت: دیدم یکسری از روسای فدراسیون‌ها مسائلی را در این خصوص مطرح کردند. از نظر علیرضا دبیر لیاقت کشتی در کسب مدال‌ در المپیک بیشتر بود و با همه فشارها حتماً این اتفاق می‌افتد، اما با این حال که خیلی از نتایج راضی نیستم،  حدود 60 درصد مدال‌های المپیک برای کشتی است. آیا 60 درصد بودجه ورزش مملکت را به کشتی می‌دهند؟ 5 درصد را هم نمی‌دهند؟

دبیر خاطرنشان کرد: از کمیته المپیک تشکر می‌کنم و صالحی‌امیری هر کاری توانست انجام داد و می‌توانست بیشتر نیز انجام بدهد. سلطانی‌فر و علی‌نژاد نیز انصافاً به کشتی محبت کردند. مسئولان ما تا می‌آیند متوجه شوند، عوض می‌شوند. حمید سجادی که من به دلیل همدوره بودن و رفاقت به ایشان حاج حمید می‌گویم، این درک را از ابتدا دارد و می‌تواند با یک برنامه‌ریزی 2 ساله و نیم در پاریس نتیجه بگیرد. مطمئن هستم می‌تواند نتیجه بگیرد.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص عملکرد موفق تیم ایران در مسابقات جوانان جهان گفت: همه  گفتند کشتی در المپیک زمین خورد و باید دبیر جواب بدهد. در موفقیت جوانان گفتم که مربیان پایه و فدراسیون‌های گذشته زحمت کشیدند. از الان بگویم تا روزی که هستم هر چی باخت کسب شد برای من است و هر چه پیروزی به دست آوردیم برای مردم و کسانی دیگر باشد.  

وی در خصوص نگرانی بابت نتایج نوجوانان تاکید کرد: اتفاقاً خوشحال هستم. سال گذشته در رده جوانان با محمدی و کاوه صحبتی کردم که باید از این بزرگواران تشکر کنم. وقتی  مهرماه سال گذشته اردو را شروع کردیم کسی این جوانان را نمی‌شناخت و یکسری از این نفرات اصلا خوب نبودند. این نفرات در رده نوجوانان بودند و بلافاصله محمدی و کاوه این بچه‌ها را جمع کردند و ما تیم 10، 11 نفر از بچه‌های آزاد را به اوکراین فرستادیم و 90 درصد این نفرات باختند.

دبیر خاطرنشان کرد: خیلی‌ها به من حمله کردند چرا بچه‌ها را اعزام می‌کنم. در انتخابی تیم ملی، رحمان عمو آزاد در جوانان باخت، اما ما او را رها نکردیم و او را به جام یاشاردوغو اعزام کردیم.در این جام جوانان ما 5 طلا کسب کردند و از نظر من هنوز این بچه‌ها خام هستند و خیلی جا برای رشد دارند. ما این نفرات را وارد چرخه کردیم و چند نفر برای جهانی نروژ انتخاب خواهند شد.  

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: به کادرفنی اعلام کردم که در همه جام‌های بین‌المللی حضور داشته بروند، چرا که به این بچه‌ها باور دارم. به درستکار گفتم زیر 21، 22 سال را اعزام کنند. وقتی بچه جوان به تورنمنت‌ها می‌رود، باخت‌ها را در جام‌های بین‌المللی می‌دهد و گاف‌های او پر می‌شود و دیگر در المپیک و جهانی پرچم دار خواهد بود. یادم است 18 سالم نشده بود، خدا به منصور برزگر طول عمر بدهد و معزی‌‌پور را بیامرزد که من را به جام یاشاردوغو فرستادند و هیچ کسی نمی‌داند که در آن مسابقات به دو نفر باختم.

وی افزود: در آن مسابقات در حالی که 18 سالم نشده بود، یک بار به هارون دوغان و یک بار به باتار مغول باختم تا توانستم در 21 سالگی همه این نفرات را بردم. قرار است در جام مینسک پسر فردین معصومی که 18 ساله نشده است را در رده بزرگسالان به میدان بفرستیم. هیچ اشکالی ندارد که ببازد. رضایی را با 45 کیلوگرم وزن در رده 55 کیلوگرم به میدان می‌فرستیم و هیچ اشکالی ندارد که در این مسابقات ببازد. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید اینجا سرمایه‌گذاری کنند تا دو سال دیگر بهره برداری کنند.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص هماهنگی با کمیته ملی المپیک برای حضور در بازی‌های آسیایی سال آینده گفت: جلسه اول را با صالحی امیری گذاشتم و  قرار شد در هیئت اجرایی بروم و پیشنهادات خود را بدهم.

وی در خصوص عدم برگزاری چرخه انتخابی توسط محمد بنا و اینکه برنامه‌های او با سیستم جوانگرایی فدراسیون در تضاد نیست، تاکید کرد: محمد بنا با وجود اینکه می‌گویند مشورت پذیر نیست، اما خیلی مشورت پذیر است. باید بحث‌های بنا با سوریان و کادرفنی را ببینید. او حتی در بحث با ما نیز یک جاهایی از ما جلوتر است و ما را قانع می‌کند، اما یک جاهایی نیز می‌پذیرد و انجام می‌دهد. بنا چرخه را برای تمام بچه‌هایی که برای مسابقات جهانی نروژ انتخاب شدند، انجام داده است.  

دبیر در ادامه بیان کرد: هنوز در مورد وزن 55 کیلوگرم تصمیم گرفته نشده است و از بین ده‌بزرگی که به جوانان جهان رفته است و سجاد عباس‌پور یک نفر انتخاب خواهد شد. مردانی، رضا گرایی که در المپیک اول شده است، مختاری در جام تختی و یاشار اول شده است و در وزن 77 کیلوگرم محمد گرایی بهترین نتیجه گرفته و حریفان خود را برده است. در 82 کیلوگرم نتایج پشتام ضعیف بوده است و در وزن 87 در جام تختی کشتی گرفته است. در وزن 97 کیلوگرم نیز محمد هادی ساروی در المپیک مدال گرفته است. بنا برای المپیک نیز چرخه را رعایت کرده بود.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: یک جاهایی ما چرخه را سفت کردیم، دوستان گفتند پس جایگاه سرمربی کجا است؟ یک جاهایی هم باز گذاشتیم. در وزن 55 کیلوگرم، سجاد عباس‌پور در جام یاشاردوغو خوب کشتی گرفته است و حریفان مستقیم خود را برده است. ده‌بزرگی نیز عباس پور را شکست داده است و بر اسای طلای جوانان جهان به چرخه آمده است.

دبیر در پاسخ به این سوال که با توجه به تجربه کم پژمان درستکار، قصد دارد مانند عکس‌های منتشر شده در تمرینات از او و همچنین  برادران خادم در ادوار گذشته، در کوچینگ ورزشکاران نیز  حضور داشته باشد، گفت: دوسال است که هستم. جلسه‌ای که عکس من آمد یک کوچولو کشتی گرفتم و بالای سر رحمان عموزاد بودم. موقعی که خودم می‌روم، ورزش کنم مانند دوران محمدی، چیزهایی که شخصی بلد هستم را به بچه‌ها می‌گویم.

وی ادامه داد: اصلا قصد ندارم کوچ کنم و باور دارم  هر کسی نمی‌تواند سرمربی تیم ملی باشد و هر قهرمان المپیکی حتماً سرمربی خوبی نیست. سرمربیگری یک واژه دیگر است و باید طرف کار کرده باشد. یکی از فاکتورهای مربیگری تیم ملی، فنی است. یکی از فاکتورهای محمد بنا فنی است و باید 18 فاکتور دیگر داشته باشد تا موفق باشد. ما در کشتی آزاد در 60، 70 سال در المپیک موفق به کسب 6 مدال طلا شدیم و باید قبول کنیم محمد بنا در 10 سال چهار طلا گرفته است. نیاییم بگویم مهره‌های ما بد هستند و آنها را کنار بگذاریم.

وی در خصوص کمبود تجربه در کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد گفت: یکسری‌ها می‌گویند خودت هم کمک می‌کنی، اما خیلی رک باید بگویم در بحث مربیگری اگر خود را 10 بدانم، پژمان 100 است و از من خیلی جلوتر است. هیچ وقت به پژمان فرصت داده نشده است و هر جا حضور داشته، موفق بوده است. این نظر من بوده است، اما شاید من نیز اشتباه بکنم، اما این تصمیم را گرفتم.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص عدم حضور قاسمی و گودرزی در کادرفنی تیم ملی تاکید کرد: درستکار در ابتدا با کمیل قاسمی تماس گرفت تا در کادرفنی حضور داشته باشد، اما کمیل ظاهراً در خارج از کشور مشغول کار فنی است. صادق گودرزی هم مشکلات شخصی را مطرح کرد و نیامد. برای اولین بار سه مربی از مازندران را در کادرفنی گذاشتیم. می‌گویند این مربیان تجربه ندارد. بهنام احسان‌پور قهرمان جهان است و آمده  در سبک وزن کمک و مشکلات رحمان را برطرف کند تا قهرمان جهان شود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود احسان امینی تازه از کشتی بازنشسته شده است، گفت: احسان امینی 7، 8 سال است که کشتی را کنار گذاشته است. دو، سه نفر از مربیان را کاوه فکر شده به رده جوانان آورد تا در صورت موفقیت در بزرگسالان از آنها استفاده کنیم. ما از این مربیان در رده جوانان نتیجه گرفتیم و تیم 5 طلا گرفته است. در اردوها هم رصد می‌کنم و آمار می‌گیرم. بعد از اینکه نشد در خدمت کمیل قاسمی باشیم از اباذر اسلامی کمک گرفتیم. اگر امیرحسین زارع یک خیمه را بلد بود در حال حاضر طلای المپیک روی سینه او بود.

دبیر در خصوص تغییر کفه ترازوی مدال‌آوری در المپیک به سود کشتی فرنگی و اینکه آزاد در آینده می‌تواند دوباره فرنگی را جا بگذارد، گفت: حرف دل و اعتقادم این است که اگر مربی کار جمع کن باشد، می‌تواند این کار را بکند. 70، 80 درصد مربی می‌تواند اثرگذار باشد و چگونه تیم را جمع کند. محمد بنا اگر در لندن نتیجه گرفت،8، 9 سال زمان داشت و نباید عجله کنیم.

وی در پایان در خصوص اینکه پزمان درستکاری گزینه‌ای است که می‌تواند کشتی آزاد را به روزهای پرافتخار بازگرداند، گفت: اگر از هم‌دوره‌ای‌های من از جمله حیدری، جدیدی و محمد طلایی بپرسید حتماً از مرحوم معزی‌پور به عنوان یکی از سه مربی برتر در کنار برزگر و کاوه نام خواهند برد. پژمان شاگرد خلف ایشان بود ه است و من 20، 30 سال کنار او زندگی کردم. دیدم جاهایی از رفیق بازی حرف زدند، اما آبروی خود را بیشتر دوست دارم و نیامدم رفیق بازی کنم. اگر قرار به رفیق بازی بود از حضور درستکار در پست نایب رئیس و دبیر که بالاتر است، استفاده می‌کردم. آنجایی که کسی به درد کار بخورد حتماً استفاده خواهم کرد. حتی از وجود منتقدان با انصاف نیز اگر بتوانیم استفاده می‌کنیم و در حال حاضر نیز نظر من درستکار است. به هر حال من هم آدم هستم و شاید اشتباه داشته باشم.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)