میرنیوز

چلنج روسا بر سر «پول» و انتخاب اعضای جدید/ مجمعی با ۲۰ مصوبه!

چلنج روسا بر سر «پول» و انتخاب اعضای جدید/ مجمعی با ۲۰ مصوبه! 2020-01-20T12:37:48+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک صبح امروز دوشنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. به گفته رئیس کمیته ملی المپیک این مجمع ۲۰ مصوبه برای ورزش داشته است.

گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی
این مجمع با پخش کلیپی ٣ دقیقه ای در مورد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی آغاز شد که حاضران یاد و خاطره این سردار بزرگ را گرامی داشتند.

گزارش دبیرکل به اعضای مجمع
خیر مقدم کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک به اعضای حاضر در مجمع عمومی این کمیته بخش دوم برنامه های پیش بینی شده بود. وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و همچنین حادثه سقوط هواپیمایی اوکراین که منحر به شهادت هموطنان زیادی شد، به سلطانی فر، صالحی امیری و دیگر اعضای مجمع خیر مقدم گفت.

چلنج روسا بر سر «پول» و انتخاب اعضای جدید/ مجمعی با ۲۰ مصوبه!

پخش کلیپ دو سال عملکرد کمیته 
سعیدی تاکید کرد: امروز گزارش مبسوطی از عملکرد ٢ ساله به صورت تصویری ارائه می شود. بنابراین از پرداختن شفاهی به آن امتناع می کنیم. دبیر کل کمیته ملی المپیک همچنین به تحولات صورت گرفته در این کمیته به واسطه حضور صالحی امیری و تعامل او با وزارت ورزش و دیگر نهادهای ورزشی هم اشاره کرد. عملکرد و اقدامات صورت گرفته توسط کمیته ملی المپیک در قالب اهداف و برنامه های این کمیته بخش سوم مجمع امروز بود که در قالب کلیپی ١٥ دقیقه ای ارائه شد. در این کلیپ تمام اقدامات انجام شده توسط کمیته ملی المپیک طی دو سال گذشته مرور شد.

گزارش صالحی امیری به اعضای مجمع
چهارمین بخش مجمع کمیته ملی المپیک به صحبت های سیدرضا صالحی امیری اختصاص داشت. وی در این بخش ضمن خیر مقدم به اعضای مجمع گزارش از اقدامات انجام شده در مدت حضورش در کمیته ملی المپیک و همچنین اهداف و برنامه هایش برای این کمیته را ارائه کرد. 

بودجه فدراسیون ها کامل پرداخت شده است
گزارش عملکرد بودجه ای کمیته ملی المپیک و حسابرسی مالی سال گذشته بخش دیگری از مجمع بود. گزارش این بخش توسط کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک ارائه شد. وی در این بخش به بودجه مصوب کمیته ملی المپیک برای دوره های قبل و میزان تخصیص از دولت و پرداختی به فدراسیون ها اشاره و گزارش آن را ارائه کرد. سعیدی همچنین گفت: بودجه فدراسیون ها به طور کامل در سال جاری پرداخت شده است ضمن اینکه به فدراسیون های المپیکی هم کمک های ویژه ای شده که با محاسبه آن پرداختی به فدراسیون ها ١٤٠ درصد شده است.

چلنج روسا بر سر «پول» و انتخاب اعضای جدید/ مجمعی با ۲۰ مصوبه!

انتقاد علیرضا دبیر از هیات اجرایی کمیته 
بعد از ارائه گزارش حسابرسی کمیته ملی المپیک توسط حسابرس این کمیته (دایی) علیرضا دبیر رئیس کمیته ملی المپیک از لحاظ کردن قانون در این زمینه و اینکه گزارش حسابرسی توسط خودِ حسابرس ارائه شد نه خزانه دار، تشکر کرد. وی همچنین از اقدام وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک برای سفر به لوزان و حمایت از ورزش و به خصوص کشتی تشکر کرد.

در ادامه علیرضا دبیر بعد از اعلام اینکه از عملکرد هیات اجرایی انتقاد دارم، با واکنش کیکاوس سعیدی مبنی بر اینکه الان زمان حسابرسی است، مواجه شد. دبیر در پاسخ به این انتقاد گفت چرا جبهه می گیرید، من ٣ دقیقه وقت می خواهم و الان حرفم را می زنم.

فقط فدراسیون خودشان را می بینند
در ادامه دبیر گفت: طبق قانون سه سال حسابرس بیشتر می تواند بماند یا خیر و این را از هیات رییسه سوال می کنم. باید شفاف سازی شود. اما گلایه من از اعضای هیات اجرایی در مورد بودجه کشتی است. وی ادامه داد: سهم کشتی از بودجه سال ۹۵، رقمی معادل ٥ میلیارد تومان بوده است. امروز در بودجه سال ۹۸ کمیته این بودجه تنها ۲ میلیارد تومان به کشتی می دهید.  من دنبال آمدن به هیات اجرایی نیستم، اصلا همین دوستان بمانند اما نباید کسانی که الان در هیات اجرایی هستند دنبال بودجه فدراسیون خودشان باشند. می خواهم عدالت در توزیع بودجه رعایت شود. آقایان هیات اجرایی عدالت در توزیع بودجه در سال ۹۸ نبود.

چلنج روسا بر سر «پول» و انتخاب اعضای جدید/ مجمعی با ۲۰ مصوبه!

صالحی امیری پاسخ دبیری را داد
به گزارش خبرنگار مهر، صالحی امیری در واکنش به صحبت های انتقادی مطرح شده از سوی علیرضا دبیر گفت: تذکر دبیر را وارد می دانم اما باید شاخص و مبنا برای توزیع بودجه داشته باشیم. این شاخص ها را در نشست سلطانی فر با فدراسیون را بیان می کنم.  وی با بیان اینکه شهادت می دهم این بودجه برای کشتی کافی نیست، تصریح کرد: بقیه فدراسیون ها هم حق دارند.

صحبت های روسای فدراسیون ها
ادامه مجمع کمیته ملی المپیک به اعضای مجمع اختصاص داشت و صحبت ها و نظرات آنها؛ در ابتدای این بخش مهدی علی نژاد با تاکید بر اینکه به عنوان رئیس فدراسیون ووشو صحبت می کند، گفت: از چگونگی ارائه گزارش حسابرسی و شفافیت آن تشکر می کنم. در ادامه فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی انتقاداتی تلویحی نسبت به برخی موضوعات مطرح کرد.

چلنج روسا بر سر «پول» و انتخاب اعضای جدید/ مجمعی با ۲۰ مصوبه!

باقرزاده: فکر می کردم کمیته خیلی پول دارد
باقرزاده خطاب به دبیر گفت: من قبلا فکر می کردم در کمیته ملی المپیک خیلی پول وجود دارد و حق ما خورده می شود اما زمانی که وارد هیات اجرایی شدم دیدم که اعتبارات بالا نیست. الان هم سقف ۲ میلیارد برای پرداخت به فدراسیون ها گذاشتیم. اگر همه شماها به کمیته ملی المپیک بیایید، می بینید اعتبارات کمیته ملی المپیک مقابل هزینه های فدراسیون ها از جمله کشتی هیچ است. شما بگوییم وقتی می گویند ۲۳ میلیارد بودجه است و باید بین ۵۳ فدراسیون تقسیم کنیم، چگونه باید این اعتبارات تقسیم شود. ما هم داریم دست و پنجه نرم می کنیم. 

این عضو هیات اجرایی با تاکید بر اینکه کار صالحی امیری و سلطانی فر خیلی سخت است، گفت: باید به مجلس بروند و توجیه کنند که هر چه پول به ورزش بدهند کم است چون هزینه ها زیاد است.

علیپور: باید به برخی فدراسیون ها بودجه ویژه داد
در ادامه علیپور، عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با بیان اینکه باید ۱۰ تا ۱۵ فدراسیون را کاندیدا کنیم و به آنها بودجه بهتری بدهیم تا در دنیا نتیجه بگیریند، صحبت هایی را مطرح کرد.

علیپور در واکنش به صحبت دبیر در خصوص اینکه عدالت در بودحه ۹۸ رعایت نشده است نیز گفت: اگر جمع اجازه دهد می خواهم این را بگویم که آقای دبیر! شما تشریف بیارید بالا جای ما بنشینید و اعتبار این فدراسیون هایی که عضو هیات اجرایی هستند را ببینید. 

این عضو هیات اجرایی با بیان اینکه کار ملی می کنیم و از حق همه دفاع می کنیم، خاطرنشان کرد: کار ما برای همه فدراسیون هاست و امیدوارم در المپیک موفقیت های خوبی نصیب ورزش شود.

کیهانی: فدراسیون خودمان را ندیدیم
مجید کیهانی عضو هیات اجرایی هم نسبت به صحبت های علیرضا دبیر واکنش داشت.وی گفت: آقای دبیر، صحبت های شما منطقی است اما تلاش ما پیش بردن برنامه ها به سمت عدالت محوری است، ما هر ٥٣ فدراسیون را دیده ایم و سعی داشته ایم همه فدراسیون ها کنار هم باشند. به عنوان عضو هیات اجرایی هرگز فدراسیون های خود را به صورت خاص ندیدیم. با این حال اگر پیشنهادی دارید مطرح کنید چرا که موظف هستیم از فدراسیون ها حمایت کنیم.

چلنج روسا بر سر «پول» و انتخاب اعضای جدید/ مجمعی با ۲۰ مصوبه!

محسن رضوانی عضو هیات اجرایی شد
به گزارش خبرنگار مهر، ادامه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک به طرح پیشنهاداتی از سوی صالحی امیری برای گرفتن مصوبه از اعضای مجمع اختصاص داشت. وی گفت: طبق اساسنامه جدید یک عضو در هیات اجرایی کم داریم. دو راه حل داریم، یا مجمع فوق العاده بگذاریم و مسیر انتخابات را طی کنیم که کمی سخت است. یا اینکه به انتخابات دو سال پیش استناد کنیم و فردی که در آن مجمع با رای کمتر نسبت به برگزیدگان نتوانست وارد ترکیب شود. در این زمینه اعضای مجمع راه حل دوم را تصویب کرد. بدین ترتیب محسن رضوانی گزینه جدید هیات اجرایی شد که باید به کمیته بین المللی المپیک معرفی شود.

زمین به کمیته ملی المپیک برمی گردد
در ادامه همین بخش صالحی امیری به زمین ۵ هزار متری در اشرفی اصفهانی اشاره کرد و گفت: شهرداری آن را از ما گرفته است، البته گفته ایم زمین برای ماست ولی در پاسخ اعلام کردند که ۲ سال قبل فسخ شده و کلا از دست ما خارج شده است. 

وی به مذاکره با حناچی اشاره کرد و یادآور شد: در نهایت قرار شد زمین به کمیته برگردد. با مدیران ذیربط صحبت هایی داشتم. البته زمان در اختیار گرفتن دوباره زمین را نمی دانم اما می خواهیم از اعضای مجمع وکالت بگیریم اگر زمین احیا شد، شما به هیات اجرایی اجازه دهید این کارها را پیش ببرد. 

اعضای هیات اجرایی به این طرح پیشنهادی نیز رای موافق دادند.

چلنج روسا بر سر «پول» و انتخاب اعضای جدید/ مجمعی با ۲۰ مصوبه!

پاسخ به پرسش رئیس فدراسیون وزنه برداری
علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری سوالی در مورد خزانه دار کمیته مطرح کرد که صالحی امیری توضیحاتی در مورد آن ارائه کرد. صالحی امیری گفت: طبق اساسنامه خزانه دار و ذی حساب یک فرد است اما خزانه داری کل تاکید دارد که ذی حساب را آنها و خزانه دار را کمیته معرفی کند. از طرف خزانه داری ذی حساب خانم نصیری است و به اکرمی پیشنهاد کردم که وی خزانه دار هم باشد و قبول کردند.  بدین ترتیب قرار شد حکم خزانه داری خانم نصیری را خودمان در کمیته بزنیم و فعالیت وی طبق روال قبلی طی شود.

دو فدراسیون جدید عضو مجمع شدند
صالحی امیری در ادامه پیشنهاد عضویت  فدراسیون های کارگری و نجات غریق در مجمع را مطرح کرد که این مسئله هم با تصویب اعضای حاضر همراه بود. البته که محسن رضوانی نسبت به عضویت نجات غریق واکنش داشت و معترض شد.

گزارش وزیر ورزش به اعضای مجمع
صالحی امیری با تاکید بر اینکه هر کسی روی صندلی وزارت ورزش می نشنیدم، باید مدیریت کل ورزش را داشته باشد بخش پایانی مجمع کمیته ملی المپیک را به مسعود سلطانی‌فر و صحبت های او اختصاص داد. سلطانی فر نیز با تشکر از اعضای مجمع به رشد چشمگیر ورزش از نگاه کمیته بین المللی المپیک اشاره کرد و گزارشی از اتفاقات و برنامه های وزارت ورزش و دستاوردهای سفر به سوئیس ارائه کرد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)