میرنیوز

شکوری گفت بلدیم چطور تو را مقصر جلوه دهیم/ بجای پرداخت طلبم،‌ مرا متهم به توهین به نظام کردند!

شکوری گفت بلدیم چطور تو را مقصر جلوه دهیم/ بجای پرداخت طلبم،‌ مرا متهم به توهین به نظام کردند! 2021-07-09T03:51:19+04:30

بوژیدار رادوشوویچ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت اختلافش با پرسپولیس توضیح داد. او همچنین درباره اینکه گفته می‌شود قصد دارد به سپاهان بیپوندد، اظهار کرد: "اینکه می‌خواهم به سپاهان بپیوندم درست نیست و هیچ‌وقت به سپاهان نمی‌روم. من هیچ ارتباطی  با سپاهانی‌ها نداشته‌ام. این شایعه‌ای است که ابراهیم شکوری به افرادی گفته است."

مثل سایر بازیکنان به من پرداختی نداشتند

وی دربار دلایل ایجاد مشکلات با باشگاه پرسپولیس هم گفت: در سپتامبر (آبان) سال قبل که ما به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بودیم، پولی از قراردادم را به من نداده بودند. در آن زمان نامه‌ای با امضای آقای سمیعی به من دادند که تا ماه دسامبر (اواسط دی) بخشی از مطالباتم و تا ماه مارچ ( اواسط اسفند) بخش دوم مطالباتم را می‌پردازند اما آنها به این نامه احترام نگذاشتند و پول ندادند. بارها و بارها به باشگاه رفتم و با آقای شکوری درباره جزئیات این موضوع و اینکه چرا سر موقع پرداخت نکرده بودند صحبت کردم اما هر بار که به باشگاه می‌رفتم او به دنبال بهانه‌ای بود که به من پول ندهند. در آخر هم گفتند تو باید مثل بقیه بازیکنان دریافتی داشته باشی و با وجود اینکه من این موضوع را هم قبول می‌کردم، مثل سایر بازیکنان به من پرداخت نمی‌کردند.

به جای پرداخت مطالباتم،‌ من را متهم به توهین به نظام کردند

وی افزود: بعد اینکه مطالبات من پرداخت نشد، به آنها یک اخطار کتبی دادم که شما مطالبات من را پرداخت نکردید. بعد از اینکه وکیل من نامه‌های اخطار را برای باشگاه ارسال کرد، باشگاه به جای پرداخت مطالبات من، نامه‌ای به من دادند که در آن من را متهم کردند که به نظام جمهوری اسلامی توهین کرده‌ام که این اتهامات به هیچ عنوان درست نیست و اصلا آنها را قبول ندارم.

۵ سال با کسی مشکل نداشتم اما علیه من داستان‌سرایی کردند

رادوشوویچ با بیان اینکه ۵ سال در پرسپولیس بوده، گفت: در این سال‌ها هیچ وقت مشکلی با هیچکس نداشتم و با احترام با همه تیم‌ها مثل استقلال و سپاهان برخورد کردم. در زندگی من هیچ موضوعی را پیدا نمی کنید که علیه دولتی صحبت کرده باشم و همیشه مردم ایران را دوست داشتم. بعد از این موضوع فرودگاه و انتشار یک استوری را مطرح کردند که آن هم به خاطر صف و شلوغی که در فرودگاه بود و نگران فرزندم بودم آن استوری را منتشر کردم. البته در فرودگاه چهار برابر افراد معمولی از من پول خواستند تا تست کرونا بگیرند. هیچ چیزی   علیه نظام یا دولت ایران ننوشتم و فقط نسبت به صف طولانی موجود در فرودگاه اعتراض کردم. پرسپولیس بعد از اخطارهای من برای پرداخت پول، شروع به داستان سرایی علیه من کرد و گفتند در اینستاگرام تبلیغات می‌کنی! مگر سایر بازیکنان فوتبال ایران در صفحه خود تبلیغات منتشر نمی‌کنند؟

در سفارت هند، شکوری با خنده به من می‌گفت به تو ویزا نمی‌دهند

او همچنین درباره موضوع سفارت هند که در نامه تهدید باشگاه ذکر شده بود گفت: وقتی که برای دریافت ویزای هند، به سفارت این کشور رفتیم، همه بازیکنان در ۵ دقیقه ویزای خود را گرفتند اما شکوری آمد با لبخند به من نگاه کرد و گفت به تو ویزا نمی‌دهند. این در حالی است که من به عنوان یک کروات مشکلی برای سفر به هیچ کشوری نداشته‌ام. من مطمئن بودم که او (شکوری) خوشحال است که برای من مشکل ایجاد شده است. قرار بود در هند بازی‌های ابتدایی را حامد لک بازی کند و بعد من هم بازی کنم اما وقتی برای من مشکل ایجاد شد، شکوری با خنده به من می‌گفت: "حالا برو بازی کن." بعد از سفر هند و وقتی بازگشتیم، من نامه‌های اخطار خود را برای دریافت مطالباتم به باشگاه دادم و در آخر، وقتی نامه تهدید به من دادند، تصمیم گرفتم قراردادم را فسخ کنم.

او درباره اینکه گفته می‌شود برای بازگشت، درخواست تمدید قرارداد داده بود هم گفت: درباره این موضوع باید بگویم بحث تمدید قرارداد، خواست باشگاه بود و به من گفته بودند می‌خواهیم قرارداد را تمدید کنیم و به کسی هم چیزی نگو. البته گفته بودند اگر نمی‌خواهی تمدید کنی و می‌خواهی بروی، بیا چند بازی پایانی را حاضر باش و بعد از آن قرارداد را فسخ کن. خدا می‌داند چه کسی با صداقت صحبت می‌کند و چه کسی دروغ می‌گوید. قضاوت با هواداران است.

مشکلم پول نیست وگرنه بارها فسخ کرده بودم

او در پاسخ به این سوال که با توجه به پرداخت نشدن مطالباتش آیا از نظر قانونی پیش از این هم می توانست قراردادش را فسخ کند، گفت: در این ۵ سال بارها و بارها می‌توانستم قراردادم را فسخ کنم اما این کار را نکردم و تنها باری که به دنبال فسخ رفتم این بار بود که آن هم به خاطر رفتار مدیران باشگاه این کار را کردم. مشکل من اصلا پول نیست چون اگر پول بود، در این ۵ سال‌ها بارها قراردادم را فسخ می‌کردم.

گفتند فسخ کنی، می‌دانیم چطور به رسانه‌ها بگوییم که ما را مقصر جلوه ندهند

رادوشوویچ تصریح کرد: مدیران باشگاه می‌گویند من به اندازه سایر بازیکنان پول گرفتم اما اینگونه نبود و من به اندازه سایر بازیکنان پول نگرفته‌ام. وقتی وکیل من به باشگاه نامه نوشت که می‌خواهیم قرارداد را فسخ کنیم، شکوری گفته بود بروید، فسخ کنید چون ما خوب می دانیم چطور به رسانه‌ها بگوییم رادوشوویچ رفت که ما را مقصر جلوه ندهند.

به شکوری گفتم سابقه من از تو در پرسپولیس بیشتر است

او درباره درگیری لفظی‌اش با ابراهیم شکوری هم گفت: به شکوری گفتم اینجا پرسپولیس است و سایپا نیست. اگر می‌خواهید درباره سابقه حضور در تیم صحبت کنید، من بیشتر از شما (شکوری) در پرسپولیس بوده‌ام و سابقه دارم اما شکوری به من گفت: "به تو نشان می‌دهم من که هستم." در ۵ سال گذشته مدیران زیادی آمدند و رفتند و همیشه میان من و آنها احترام دو طرفه در جریان بود اما تنها کسی که با او مشکل داشتم و نتوانستم با او کار کنم، ابراهیم شکوری بود. من نمی‌توانم ساکت باشم وقتی بی احترامی و مدل صحبت شکوری را می‌بینم. آنها (مدیران باشگاه) به من گفتند: "برگرد چون ما یک ماه دیگر می‌رویم و نمی‌خواهیم از خود خاطرات بد در باشگاه به جا بگذاریم." آنها به خاطر این موضوع است که به من اصرار می کنند برگردم.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس همچنین گفت: ۵ سال از عمرم را در این باشگاه گذرندام و همه می‌دانند چقدر پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم. این باشگاه خانه من است اما نمی‌توانم اجازه بدهم کسی با حرف‌هایش زندگی را برای من جهنم کند.

او درباره مطالبات خود از پرسپولیس هم گفت: از فصل گذشته طلب دارم و به من گفتند اگر ۱۰ درصد تخفیف بدهی، مطالبات فصل گذشته‌ات را می‌دهیم. من قبول کردم که ۱۰ درصد تخفیف بدهم اما وقتی موعد پرداخت رسید، گفتند باید ۳۰ درصد تخفیف بدهی. آنها تنها زمان‌هایی به من پرداختی داشتند که از سوی وکیلم برایشان نامه اخطار آمده بود. همیشه کمتر از سایر بازیکن پول گرفتم و همیشه هم پول با تاخیر پرداخت می‌شد.

مگر به خواست خودم به پرسپولیس آمدم که می‌گویند گران‌ترین بازیکن هستم؟

وی درباره اینکه ابراهیم شکوری گفته است، رادوشوویچ گران‌ترین بازیکن پرسپولیس است، گفت: مگر زمانی که من به پرسپولیس آمدم، به درخواست خودم بود؟ باشگاه عملکرد من را دیده بود و خواستند که بیایم و آمدم و قرارداد بستم. من هم دوست داشتم فوتبالم را در پرسپولیس به پایان ببرم اما رفتارها و صحبت‌های او (شکوری) کار را به اینجا رساند.

سمیعی گفته بود با سید جلال صحبت می‌کنم اما با رادوشوویچ نه

رادوشوویچ همچنین گفت: در ۸ ماه اخیر که مدیران جدید آمده‌اند، یک بار هم جعفر سمیعی را ندیده‌ام اما الان که این اتفاقات رخ داده، با من و وکیلم صحبت می‌کند. همیشه درِ اتاق سمیعی به روی من بسته بود. او به من پیام داد که فقط با احمد نوراللهی و سید جلال حسینی صحبت می‌کند اما با من که خارجی هستم، صحبت نمی‌کند. آقای سمیعی من اینجا خارجی هستم و کشور اول من ایران نیست اما شاید من مشکلی داشته باشم که بهتر باشد حرف من را بشنوید. کی خواستید حرف‌های من را بشنوید؟ وقتی اینگونه است احساس یک بازیکن بی مصرف بودن به من دست می‌دهد. برانکو، کالدرون و یحیی گل‌محمدی همیشه من را خوشحال می‌کردند اما الان حالتی را به وجود آوردند که دیگر آن احساس خوشحالی وجود ندارد. الان بزرگ ترین خوشحالی من این است که حامد لک و سید جلال حسینی با من تماس می‌گیرند و می‌گویند که برگرد. این یعنی من با همه بازیکنان تیم ارتباط بسیار خوبی داشتم. حرف‌های من کاملا مشخص است اما آن کسی که از طرف باشگاه مصاحبه می‌کند، همه می‌دانند برای چه دائم مصاحبه می‌کند. من مثل کاکتوسی در ایران بودم که اگر کمی آب به این کاکتوس می‌دادند، زنده می‌ماند اما همان کمی آب را هم ندادند.

شکوری فقط تخریب بلد است نه ساختن

وی ادامه داد: آقای شکوری که سابقه حضور در فدراسیون فوتبال را دارد، فقط تخریب کردن بلد است و چیزی از ساختن یاد نگرفته است. او اگر دوست دارد من برگردم، چرا دوباره علیه من مصاحبه می‌کند؟ نامه می‌نویسند که برگرد اما دوباره شکوری در تلویزیون علیه من مصاحبه می‌کند.

فسخ قرارداد، تنها راهی است که می‌توانم از کارهای شکوری فرار کنم

او در پاسخ به این سوال که در یک ماه قبل چرا تصمیمی قاطعی برای فسخ قرارداد اتخاد نکرده یا منتظر چه چیزی در باشگاه بود که برگردد، گفت: شما فکر می‌کنید جدا شدن از باشگاهی که ۵ سال در آن حضور داشتم، آسان است؟ به هر حال جدایی برای من سخت است اما وکیل من کارهای فسخ قرارداد را انجام می‌دهد. این تنها راهی است که من می‌توانم از کارهایی که ابراهیم شکوری کرده، فرار کنم. بارها از باشگاه خواهش کردم شکوری درباره من صحبت نکند اما باز هم او درباره من صحبت می‌کند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)