میرنیوز

سجادی: در کشتی، کاراته، تکواندو و شمشیربازی شانس مدال داریم/ ستاد عالی در مورد عملکرد فدراسیون‌ها تصمیم می‌گیرد

 سجادی: در کشتی، کاراته، تکواندو و شمشیربازی شانس مدال داریم/ ستاد عالی در مورد عملکرد فدراسیون‌ها تصمیم می‌گیرد 2021-05-11T11:33:12+04:30

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو در نشست خبری که به صورت مجازی برگزاری می‌شود، اظهار داشت: روز گذشته جلسه ای با مسئولین برگزاری المپیک و سه نفر از همکارانم انجام شدکه بیشتر در خصوص ثبت نام همه اعضای کاروان و موارد مربوط به آیدی کارت بود. اسامی نفرات نیز چک شد.

در المپیک توکیو 48.5 درصد ورزشکاران زن هستند

وی تاکید کرد: این دوره با 5 رشته بیشتر در 33 رشته و در 339 رویداد و با حضور 11 هزار و 90 ورزشکار برگزار خواهد شد که 48.5 درصد زنان و بقیه مردان هستند. با تصمیم IOC در سال 2024 نسبت جنسیتی برابر خواهد شد . مسابقات در 42 مکان ورزشی برگزار می‌شود که بخشی از آن در بخش قدیمی المپیک توکیو در سال 1962 است.

همه هیئت‌ها باید 72 ساعت قبل در کشور خود تست کرونا بدهند

سجادی افزود: بیشتر مکان‌ها جدید است و فاصله اماکن ورزشی تا دهکده جدید 27 و تا دهکده قدیم 24 کیلومتر است. در حال حاضر اماکن ورزشی صددرصد کامل و تجهیز است. محل اقامت ما مشخص شده و موقعیت نسبتا خوبی در دهکده دارد. در دستورالعمل اخیر برای حضور کلیه شرکت کنندگان اعم از تیم‌ها و خبرنگاران باید 72 ساعت قبل در کشور خود آزمایش دهند و در فرودگاه توکیو نیز تست گرفته می‌شود که زمان پاسخ آن 10 دقیقه است. اگر تست مثبت باشد، ورزشکار 15 روز قرنطینه خواهد شد. بعد از تست، همه به محل اقامت خود اعزام می‌شوند. همه هیئت‌های شرکت کننده در دهکده قرنطینه هستند و هیچ بازدیدی از شهر وجود نخواهد داشت. در طول بازی‌ها نیز به صورت تصادفی از افراد تست گرفته می‌شود.

 

تا امروز 60 سهمیه در 13 رشته کسب کرده‌ایم

وی تصریح کرد: تا امروز 60 سهمیه در 13 رشته کسب کرده‌ایم. بسکتبال سه نفره دو مسابقه پیش رو دارد در یک رویداد سه تیم و در یک رویداد دیگر سه تیم حضور دارند. باید ببینیم چقدر شانس دارند. آبهای آرام‌ نیز در روسیه شرکت می‌کند و کاراته در پاریس شرکت می‌کند و تعداد سهمیه‌های نهایی ما روشن خواهد شد.

سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو گفت: طبق روال گذشته با وجود محدودیت‌ها اردوها به صورت منظم برگزار شده و تیم‌ها به مسابقات کسب سهمیه اعزام شدند. هر چه رو به جلو برویم اردوها فشرده‌تر خواهد شد و امیدواریم ورزشکاران با آمادکی کامل در المپیک توکیو شرکت کنند.

 

مسئله خاصی در واکسیناسیون ورزشکاران ندیدم

وی تاکید کرد: دور دوم واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی و حریفان تمرینی و کسانی که شانس کسب سهمیه دارند نیز انجام شد. چند نفری از جمله بخشی از تیم تیراندازی که در اردو هستند نیز انجام خواهد شد. امیدوارم تا زمان بازی‌ها با توجه به اینکه واکسیناسیون‌انجام شده، ورزشکاران در سلامت کامل باشند.

سجادی در خصوص واکسیناسیون و حواشی آن و شاخص‌های واکسیناسیون ورزشکاران اظهار داشت: ما یک سهمیه بندی با توجه به مقدار واکسنی که در اختیار داشتیم را به وزارت ورزش اعلام کردیم. این سهمیه براساس کسب سهمیه ورزشکاران، مربیان، مشاوران، حریفان تمرینی و کسانی که شانس کسب سهمیه دارند، بود. وزارت ورزش این لیست را به فدراسیون پزشکی فرستاد. من تمام اسامی را خواستم و تنها کسانی که از طرف فدراسیون پزشکی معرفی شدند، واکسن زدند. در دور دوم هم دقت کردیم و مسئله خاصی نبود.

سجادی در خصوص اعلام اسامی ورزشکارانی که واکسینه شدن، گفت: اگر وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی صلاح بداند این لیست منتشر می‌شود. نمایندگان وزارت بهداشت هم حضور داشتند و اسامی ثبت و کارت ملی افراد چک شده است.  

از هر کشور تنها 10 نفر در مراسم افتتاحیه المپیک حضور خواهد داشت

وی درخصوص زمان رونمایی از لباس کاروان گفت: فعلا تا امروز گفتند از هر کشور تنها 10 نفر در مراسم افتتاحیه المپیک حضور خواهد داشت. لباس کاروان ایران در مراسم افتتاحیه خرداد ماه رونمایی می‌شود. لباس گرمکن برای دهکده و مسابقات انتخاب شده و اندازه گیری‌ها از این هفته آغاز می‌شود و در همان مراسم رونمایی می‌شود.

نگرانی در مورد مصدومیت ورزشکاران نداریم

سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو در خصوص نگرانی در مورد مصدومیت‌ها و اینکه کشتی تنها شانس مدال طلا است، افزود: مصدومیت در وررش عادی است. حتی در المپیک هم ممکن است فرد مصدوم شود. ورزش با مصدومیت همراه است. در رشته‌های تیمی می‌توان فرد جایگزین گذاشت. فقط تکواندو و کاراته و چند رشته دیگر است که با اسم انتخاب شدند و اگر نفر اصلی آسیب ببیند امکان جایگزین شدن آن وجود ندارد. ما هم اسامی را 6 برابر اعلام کردیم.  بنابر این با توجه به فرصت باقیمانده نگرانی نداریم. یکی، دو مصدوم بین 60 نفر عدد زیادی نیست.

وی تاکید کرد: کادر کاروان ایران در المپیک را به محض اینکه اوایل تیر به ستاد بازی‌ها اعلام و نهایی کردیم، به اطلاع رسانه‌ها می‌رسانیم. با توجه به 60 نفر سهمیه 39 نفر همراه می‌توانیم داشته باشیم. فقط کسانی می‌توانند در طول بازی‌ها وارد توکیو شوند که ایدی کارت داشته باشند.

والیبال در توکیو 6 همراه سهمیه دارد

سجادی در خصوص واکسیناسیون رئیس فدراسیون والیبال گفت: ما بنا به نسبت تعداد ورزشکاران سهمیه به تیم‌ها می‌دهیم. رشته‌ای مثل والیبال 6 همراه سهمیه دارد. خود فدراسیون والیبال این 6 نفر را انتخاب می‌کند. هر بار رئیس فدراسیون حتما اعزام می‌شد اما این‌بار با توجه به محدودیت‌ها به غیر از والیبال بقیه رشته‌ها روسای فدراسیون‌ها سرپرست هستند. ما فقط تعداد سهمیه را می‌گوییم و خودشان انتخاب می‌کنند. ما به روسا پیشنهاد دادیم حتما در دهکده باشند و خودشان سرپرست باشند. تنیس روی میز یک نفر سهمیه گرفته، اگر دو نفر هم شوند حداکثر دو سهمیه همراه دارند که یک نفر سرمربی است.

ستاد عالی در مورد عملکرد فدراسیون‌ها تصمیم می‌گیرد

سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر اینکه عملکرد فدراسیون‌ها و وعده‌هایی که آنها در المپیک داده‌اند چگونه ارزیابی خواهد شد، گفت: این بحث در ستاد عالی بازی‌ها  انجام شده که همه امکانات با توجه به سقف اعتبارات در اختیار فدراسیون‌ها قرار بگیرد و نگاه ویژه به المپیکی‌ها شده است‌. سه ماه کارگروه فعالیت داشته و شاخص‌ها تعیین شده که بسیار دقیق است و بر اساس آن بودجه کمیته ملی المپیک تعیین شده است. در این شاخص‌ها وضعیت رشته‌ها در المپیک گذشته و بازی‌های آسیایی، کسب سهمیه و مدال آوری در مسابقات و .... لحاظ شده است. امسال بودجه کمیته با این ملاک‌ها بوده و با توجه به آن ارزیابی‌ها و عملکرد فدراسیون‌ها انجام می‌شود و در اختیار ستاد عالی قرار می‌دهیم و همه مسئولین در آن حضور دارند و در مورد عملکرد فدراسیون‌ها تصمیم می‌گیرند.

اگر فدراسیونی بخواهد می‌تواند در چارچوب سهمیه‌های خود روانشناس معرفی کند

وی افزود: دو کارگاه برای سرمربیان و سرپرستان در اواخر خرداد و تیر برای هماهنگی بیشتر در المپیک برگزار خواهیم کرد.

سجادی در خصوص استفاده از روانشناس در کاروان ایران گفت: از فدراسیون‌ها خواستیم کل کادر را معرفی کنند. در این لیست کسی روانشناس معرفی نکرده است. ورزشکاران به صورت ثابت روانشناس در کنار خود ندارند. روانشناس مانند پزشک نیست که کادر درمانی مشخص داشته باشد. وی باید کنار ورزشکار باشد و با روحیه او آشنا باشد. یک نفر برای همه کاروان اصولی نیست و اگر فدراسیونی بخواهد می‌تواند در چارچوب سهمیه‌های خود روانشناس معرفی کند.

در کشتی، کاراته، تکواندو و شمشیربازی تیمی شانس مدال داریم

وی در خصوص ارزیابی از جایگاه ایران در المپیک و عقب نشینی فدراسیون‌ها در مورد مدال گفت: ارزیابی باید توسط فدراسیون انجام شود و آنها اطلاعات فنی از رقبا دارند. هر چه جلوتر برویم و رقبا مشخص شود فدراسیون‌ها بهتر می‌توانند نظر دهند و مسئولیت با آنها است. ارزیابی ما این است که در کشتی، کاراته، تکواندو و شمشیربازی تیمی شانس مدال داریم. در شمشیربازی 8 تیم هستند و به گفته کادر فنی قبلا این تیم‌ها را هم برده‌ایم و هم باخته‌ایم و باید ببینیم موقعیت در مسابقات چگونه است‌. عقب نشینی فدراسیون‌ها را از خودشان بپرسید.

ادامه دارد...

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)