میرنیوز

استراماچونی: برای بازگشت به آسیا مردد هستم

 استراماچونی: برای بازگشت به آسیا مردد هستم 2021-05-04T12:52:11+04:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ استراماچونی در گفت‌و‌گو با سایت «آدنکرونوس» به تردید خود برای بازگشت به فوتبال آسیا با وجود دریافت چند پیشنهاد از قاره کهن اعتراف کرد.

سرمربی سابق استقلال گفت: آینده‌ام؟ من الان بین دو راهی قبول یا خودداری از ادامه دادن به تجربه آسیایی‌ام قرار دارم. در آسیا من به جز فوتبال در سایر بخش‌های زندگی‌ام هم تجربیات خوبی داشتم و یک بُعد آسیایی هم به حرفه من داد. من پیشنهادهایی هم از آسیا داشته‌ام اگرچه به خاطر شرایط خاصی تاریخی که داریم سپری می‌کنیم (اشاره به شیوع کرونا) برای پذیرش آنها کمی تردید دارم و بیش از پیش بلاتکلیف هست. با این حال من این کار را دوست دارم و باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

اولین و تنها تجربه مربیگری سرمربی سابق تیم‌‌های اودینزه، اینتر و اسلاویاپراگ در آسیا به همراه تیم استقلال بود که به دلیل مشکلات مالی در پرداخت حقوقش نیمه تمام ماند.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

تقویم مسابقات آسیایی والیبال در سال ۲۰۲۱ مشخص شد

تقویم مسابقات آسیایی والیبال در سال ۲۰۲۱ مشخص شد
2021-05-11T13:29:52+04:30
پیش‌نویس تقویم کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) به تصویب هیات رئیسه رسید.

آذرنیا: باشگاه تراکتور با شجاعی و دژاگه در حال مذاکره و تفاهم است

 آذرنیا: باشگاه تراکتور با شجاعی و دژاگه در حال مذاکره و تفاهم است
2021-05-11T13:33:13+04:30
مدیر تیم فوتبال تراکتور گفت: باشگاه با شجاعی و دژاگه برای اخذ هماهنگی بیشتر آنها با تصمیمات قانونی هیئت مدیره و کادرفنی در حال مذاکره و تفاهم است.

حمایت باشگاه تراکتور از خطیبی/ مذاکره با دژاگه و شجاعی

حمایت باشگاه تراکتور از خطیبی/ مذاکره با دژاگه و شجاعی
2021-05-11T13:16:32+04:30
حسن آذرنیا می‌گوید با وجود نتایج خطیبی در لیگ برتر، باشگاه تراکتور از او حمایت خواهد کرد و برنامه‌ای ۵ ساله با این مربی دارد.

ستاره‌های فوتبال جهان علیه صهیونیست‌ها/ «فلسطین فی قلوبنا»

ستاره‌های فوتبال جهان علیه صهیونیست‌ها/ «فلسطین فی قلوبنا»
2021-05-11T12:46:39+04:30
ستاره‌ها و باشگاه‌های فوتبال جهان در روزهای اخیر به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخته‌اند.

توضیحات سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده قرارداد ویلموتس

 توضیحات سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده قرارداد ویلموتس
2021-05-11T12:53:12+04:30
سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده قرارداد ویلموتس گفت: اولویت را در این تشخیص دادیم که فدراسیون فوتبال بدون دخالت قوه قضائیه، بررسی‌های لازم را داشته باشد.

بررسی ادعای باشگاه تراکتور در ماجرای دژاگه و شجاعی؛ مرخصی در حساس‌ترین زمان فصل؟!

 بررسی ادعای باشگاه تراکتور در ماجرای دژاگه و شجاعی؛ مرخصی در حساس‌ترین زمان فصل؟!
2021-05-11T12:53:11+04:30
باشگاه تراکتور در حالی اعلام کرده که دو کاپیتان این تیم در مرخصی هستند که در حساس‌ترین برهه لیگ قرار داریم و قاعدتا این موضوع با اصول حرفه‌ای تطابق ندارد.

مانه: امسال بدترین فصل فوتبالی من بود

مانه: امسال بدترین فصل فوتبالی من بود
2021-05-11T12:36:32+04:30
مهاجم سنگالی لیورپول عنوان کرد بدترین فصل فوتبالی خود را در این فصل سپری کرده است.

عملکرد آزاد و فرنگی‌کاران جام تختی زیر ذره‌بین کادر فنی

عملکرد آزاد و فرنگی‌کاران جام تختی زیر ذره‌بین کادر فنی
2021-05-11T12:33:18+04:30
رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام تختی به عنوان یکی از مراحل انتخابی پیکارهای جهانی از اهمیت فراوانی برای کادر فنی و همچنین مدعیان تیم ملی برخوردار...

مستندات تکمیلی پرونده ویلموتس در دادسرا/ کاری به فدراسیون فوتبال نداریم

مستندات تکمیلی پرونده ویلموتس در دادسرا/ کاری به فدراسیون فوتبال نداریم
2021-05-11T12:33:17+04:30
سخنگوی قوه قضائیه از ادامه رسیدگی به پرونده سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران خبر داد و گفت: رسیدگی ما برای مقابله با اشخاص است و هیچ کاری به فعالیت‌های فدرا...

مومنی: ذوب‌آهن می‌دانست چگونه به استقلال ضربه بزند/ مجیدی باید به فکر جایگزین کمالوند باشد

 مومنی: ذوب‌آهن می‌دانست چگونه به استقلال ضربه بزند/ مجیدی باید به فکر جایگزین کمالوند باشد
2021-05-11T12:39:51+04:30
پیشکسوت استقلال معتقد است شاگردان مجتبی حسینی به خوبی می‌دانستند چگونه به آبی‌ها ضربه بزنند و در این امر نیز موفق بودند.

وزنه‌برداری زنان دیرتر از کشتی مجوز گرفت اما شرایط بهتری دارد/قهرمان جهانیم اما توجه نمی‌کنند

وزنه‌برداری زنان دیرتر از کشتی مجوز گرفت اما شرایط بهتری دارد/قهرمان جهانیم اما توجه نمی‌کنند
2021-05-11T12:09:53+04:30
آنا براتی معتقد است با اینکه زنان وزنه‌برار دیرتر از کشتی مجوز فعالیت گرفتند اما شرایط بهتری دارند و مسئولان بیشتر به آن‌ها توجه می‌کنند. ...

پایان شایعه مهاجرت داور بین المللی فوتسال

پایان شایعه مهاجرت داور بین المللی فوتسال
2021-05-11T12:06:41+04:30
شایعه مهاجرت محمود نصیرلو داور بین المللی فوتسال از ایران تکذیب شد.

آغاز ماموریت تمدید قرارداد ۱۰ بازیکن استقلال پس از دربی

آغاز ماموریت تمدید قرارداد ۱۰ بازیکن استقلال پس از دربی
2021-05-11T12:06:41+04:30
مدیران استقلال پس از دربی مذاکرات خود را با بازیکنان مورد نظر مجیدی جهت تمدید قرارداد آغاز می‌کنند.

رنجبری: اگر استقلال خسته بود، ما هم در شرایط بازی نبودیم/ برنده شدیم چون حریف را عالی آنالیز کرده بودیم

 رنجبری: اگر استقلال خسته بود، ما هم در شرایط بازی نبودیم/ برنده شدیم چون حریف را عالی آنالیز کرده بودیم
2021-05-11T12:13:12+04:30
مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما استقلال را به شکلی عالی آنالیز کرده بودیم و همین موضوع باعث شد تا آنها را شکست بدهیم.

از فدراسیون‌ها بپرسید چرا عقب‌نشینی کرده‌اند/ نگرانی خاصی نداریم

از فدراسیون‌ها بپرسید چرا عقب‌نشینی کرده‌اند/ نگرانی خاصی نداریم
2021-05-11T11:53:21+04:30
سرپرست کاروان ورزش ایران در سی و دومین دوره بازیهای المپیک به تشریح آخرین وضعیت ورزشکاران برای حضور در این رویداد پرداخت.

شمسایی: بازیکنان گیتی‌پسند بامعرفت‌ترین افرادی هستند که در فوتسال دیده‌ام

 شمسایی: بازیکنان گیتی‌پسند بامعرفت‌ترین افرادی هستند که در فوتسال دیده‌ام
2021-05-11T11:59:52+04:30
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، شاگردانش را بامعرفت‌ترین افرادی خواند که در زندگی ورزشی‌اش دیده است.

تأکید مجدد رئیس باشگاه النصر بر میزبانی از تراکتور در عربستان

 تأکید مجدد رئیس باشگاه النصر بر میزبانی از تراکتور در عربستان
2021-05-11T11:59:52+04:30
رئیس باشگاه النصر عربستان مجدداً گفت که شاگردان مانو منزس باید در ورزشگاه خانگی النصر به مصاف تراکتور ایران بروند.

سجادی: روسای فدراسیونها سرپرست تیمها در المپیک هستند/خود فدراسیون ها بگویند چرا عقب نشینی کردند

سجادی: روسای فدراسیونها سرپرست تیمها در المپیک هستند/خود فدراسیون ها بگویند چرا عقب نشینی کردند
2021-05-11T11:43:13+04:30
سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو گفت:در جلسه با کمیته برگزاری بازی های المپیک اسامی تمام افراد اعزامی به المپیک توکیو را چک کردیم. ...

پطروسیان: فقط سعی می‌کردم تیمم برنده باشد/ دیگر نمی‌خواهم به ورزش برگردم

پطروسیان: فقط سعی می‌کردم تیمم برنده باشد/ دیگر نمی‌خواهم به ورزش برگردم
2021-05-11T11:43:12+04:30
آرمناک پطروسیان دروازبان سابق سپاهان و ذوب‌آهن از شرایط و زیر و بم زندگی‌اش گفت.

مهاجم پیشین یوونتوس و استقلال به صف حامیان فلسطین پیوست + عکس

 مهاجم پیشین یوونتوس و استقلال به صف حامیان فلسطین پیوست + عکس
2021-05-11T11:46:32+04:30
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال هم اقدامات اخیر رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین را با استفاده از آیه‌ای از قرآن کریم محکوم کرد.

فدراسیون فوتبال نباید در برخوردها دوگانه رفتار کند

فدراسیون فوتبال نباید در برخوردها دوگانه رفتار کند
2021-05-11T11:26:37+04:30
کاپیتان سابق استقلال گفت: فدراسیون نباید در برخورد با خاطیان سیاست یک بام و دو هوا را داشته باشد و باید هرچه سریعتر با خاطیان اصفهان برخورد کند.

سجادی: در کشتی، کاراته، تکواندو و شمشیربازی شانس مدال داریم/ ستاد عالی در مورد عملکرد فدراسیون‌ها تصمیم می‌گیرد

 سجادی: در کشتی، کاراته، تکواندو و شمشیربازی شانس مدال داریم/ ستاد عالی در مورد عملکرد فدراسیون‌ها تصمیم می‌گیرد
2021-05-11T11:33:12+04:30
سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو گفت: روز گذشته جلسه‌ای با مسئولین برگزاری المپیک و سه نفر از همکارانم انجام شد که بیشتر در خصوص ثبت نام همه اعضای کاروان...

سجادی: در المپیک تنها ۳۹ همراه می‌توانیم داشته باشیم/ روسای فدراسیونها سرپرست تیمها هستند

سجادی: در المپیک تنها ۳۹ همراه می‌توانیم داشته باشیم/ روسای فدراسیونها سرپرست تیمها هستند
2021-05-11T11:16:32+04:30
سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو گفت:در جلسه با کمیته برگزاری بازی های المپیک اسامی تمام افراد اعزامی به المپیک توکیو را چک کردیم. ...

هیچ فردی غیر از اعضای کاروان ورزش واکسینه نشد

هیچ فردی غیر از اعضای کاروان ورزش واکسینه نشد
2021-05-11T11:13:19+04:30
سرپرست کاروان ورزش ایران در سی و دومین دوره بازیهای المپیک به تشریح آخرین وضعیت ورزشکاران برای حضور در این رویداد پرداخت.

راهِ بسته قاسم‌پور در ۸۶ کیلوگرم؛ کامران مدعی ۹۲ کیلوی جهانی نروژ می‌شود؟

 راهِ بسته قاسم‌پور در ۸۶ کیلوگرم؛ کامران مدعی ۹۲ کیلوی جهانی نروژ می‌شود؟
2021-05-11T11:19:53+04:30
با توجه به اینکه راه کامران قاسم‌پور با حضور حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم کاملا بسته به نظر می‌رسد باید دید او به عرصه رقابت ۹۲ کیلویی‌ها برای جهانی نروژ می‌پیو...

سجادی: تا امروز ۶۰ سهمیه در ۱۳ رشته کسب کرده‌ایم/ از هر کشور تنها ۱۰ نفر در مراسم افتتاحیه حضور خواهد داشت

 سجادی: تا امروز ۶۰ سهمیه در ۱۳ رشته کسب کرده‌ایم/ از هر کشور تنها ۱۰ نفر در مراسم افتتاحیه حضور خواهد داشت
2021-05-11T11:19:51+04:30
سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو گفت: روز گذشته جلسه‌ای با مسئولین برگزاری المپیک و سه نفر از همکارانم انجام شد که بیشتر در خصوص ثبت نام همه اعضای کاروان...

سجادی: در المپیک تنها 39 همراه می‌توانیم داشته باشیم/ لباس کاروان در خرداد رونمایی می‌شود

سجادی: در المپیک تنها 39 همراه می‌توانیم داشته باشیم/ لباس کاروان در خرداد رونمایی می‌شود
2021-05-11T11:03:12+04:30
سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو گفت:در جلسه با کمیته برگزاری بازی های المپیک اسامی تمام افراد اعزامی به المپیک توکیو را چک کردیم. ...

تعطیلی دوساله فوتسال ناشنوایان بخاطر کرونا

تعطیلی دوساله فوتسال ناشنوایان بخاطر کرونا
2021-05-11T11:03:12+04:30
سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: ۲ سال است که فوتسالیست های ناشنوا در بلاتکلیفی بسر می برند و هیچ برنامه ای برای آماده سازی آنها پیش بینی نشده است. ...

داور بین المللی فوتسال مهاجرت کرد؟/ افشاریان: بی‌اطلاعم

داور بین المللی فوتسال مهاجرت کرد؟/ افشاریان: بی‌اطلاعم
2021-05-11T11:00:00+04:30
محمود نصیرلو داور بین المللی فوتسال ایران با انتشار پیامی باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی از مهاجرتش به خارج از ایران شد. سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گو...

سجادی: اسامی اعضای کاروان را با کمیته برگزاری بازی ها چک کردیم

سجادی: اسامی اعضای کاروان را با کمیته برگزاری بازی ها چک کردیم
2021-05-11T10:49:52+04:30
سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو گفت:در جلسه با کمیته برگزاری بازی های المپیک اسامی تمام افراد اعزامی به المپیک توکیو را چک کردیم. ...
X فیلم جدید کلیپ جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)