میرنیوز

ابطحی: نسل جوان و پویای کشور باید پیشکسوتان پرافتخار را بشناسد

ابطحی: نسل جوان و پویای کشور باید پیشکسوتان پرافتخار را بشناسد 2021-01-25T17:17:46+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، ظهر امروز (دوشنبه ششم بهمن ماه) مراسم تجلیل از اسطوره‌های بزرگ ورزش ایران غلامحسین نوریان پیشکسوت فوتبال، پرویز سیروس پور پیشکسوت کشتی و حسین کلانی پیشکسوت فوتبال با حضور دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت، مهندس جمشید تقی زاده معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش، جمعی زیادی از پیشکسوتان نام آور و همچنین نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی با رعایت کامل موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در هتل ورزش برگزار شد.


در ابتدای این مراسم گوشه‌هایی از افتخارآفرینی‌های این سه اسطوره برای حضار پخش شد و هر کدام از این بزرگان برای دقایقی از احساس خود گفتند.

نوریان: ما پیشکسوتان تشنه محبت هستیم

غلامحسین نوریان پیشکسوت فوتبال در مراسم تجلیل از خود گفت: حق شناسی ایجاد خدمتگزار می‌کند. ما حق شناس مسئولین و دست اندرکاران مراسم تجلیل از بزرگان ورزش هستیم و از دکتر ابطحی برای چنین اقدامی سپاسگزاریم که جوانان قدیم را دعوت می‌کنند و با این کار به آنها محبت هدیه می‌دهند.

وی افزود: ما قهرمانان همگی تشنه محبت هستیم. مانند کودک خردسالی که با محبت کردن گریه و ناراحتی را فراموش می‌کند، آدم‌ها در سنین بالا هم همین هستند. در این جمع آدم‌های بزرگی هستند که سنی از آن‌ها گذشته، چهره‌هایشان تغییر کرده و دیگر در اجتماع و خیابان کسی آن‌ها را مانند جوانیشان نمی‌شناسد. بزرگانی که یک روزی در استادیوم‌های ورزشی برایشان به پا می‌خاستند و کف و سوت می‌زدند. این افراد فراموش شده بودند و باید اتفاقی می‌افتاد تا به فراموشی سپرده نشوند. خوشبختانه صندوق چنین قدمی را برای آنها برداشت.

نوریان ادامه داد: حالا پیشکسوتان می‌توانند با غرور به خانواده شان بگویند که فراموش نشده‌اند و قدر آنها دانسته شده است. این اتفاق تا کنون نیفتاده بود و حالا با این سنتی که صندوق با مدیریت دکتر ابطحی بنا نهاده عمومیت پیدا کرده است. ما پیشکسوتان و ورزشکاران گذشته مملکتمان را دوست داریم و می‌خواهیم از تجربه خود استفاده کرده و خدمت کنیم و از این کار لذت می بریم و نمی‌خواهیم کنار گذاشته شویم.

غلامحسین نوریان زاده ۲۵ اسفند ۱۳۱۳، بازیکن سابق فوتبال ایران است. وی سابقه بازی در تیم‌های تهران جوان و دارایی تهران را دارد. وی سابقه ۱۱ بازی ملی در کارنامه دارد.

سیروس پور: باید صندوق را در ادامه این مسیر یاری داد
سیروس پور پیشکسوت کشتی در مراسم تجلیل از خود گفت: صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به علت شیوع کرونا، بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی پس از مدتی برای اینکه همبستگی ایجاد شده میان پیشکسوتان فراموش نشود با تفکر سنجیده دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق این گردهمایی را دوباره با تعداد مهمان محدود برگزار کرد.

وی افزود: برای دلاوران و قهرمانانی که تا چندی قبل در بین ما بودند، اسوه‌های مردانگی، اخلاق شرافت انسانی که در همین مکان مورد تجلیل قرار گرفتند و امروز جایشان خالی است رحمت و آمرزش الهی طلب می‌کنیم. ورزش ایران به این زودی همتای آنها را نخواهد دید.

سیروس پور ادامه داد: تاریخ ورزش ایران سرشار از افتخاراتی است که ورزشکاران ما از ۶۰ سال پیش با وجود سختی‌ها، کمبودهای اجتماعی، ورزشی و عدم دارا بودن امکانات اولیه در میادین بین المللی جهانی، بازی‌های آسیایی و بازی‌های المپیک کسب کرده‌اند. به حق از آنان که امروز با موهای سپید و قامتی خمیده اما تجربیات گرانقدر در کنار گود نشسته‌اند و بر گذشته‌های خود حسرت می‌خورند باید به شایستگی تقدیر کرد.

وی گفت: تا چندی قبل دیدارهای ما خلاصه شده بود در مراسم ترحیم و تشییع عزیزانمان، تا آنکه با درایت مسئولان صندوق حمایت، با مشکلات اقتصادی فراوان این امر میسر شد، تا به دور از هر دغدغه‌ای لااقل به یاد گذشته‌های شیرین ساعاتی در کنار هم باشیم و دردها و گرفتاری‌ها روزمره را فراموش کنیم. ما باید صندوق را در استمرار این حرکت ماندنی یاری دهیم تا آرمان‌های قهرمانان و پیشکسوتان و استخوان خرد کرده‌های ورزش تحقق یابد.

پرویز سیروس‌پور کشتی‌گیر و مربی کشتی آزاد و مدیر ورزشی ایرانی است. وی سابقه مربی‌گری تیم ملی کشتی آزاد ایران را در المپیک ۱۹۷۲ مونیخ و رقابت‌های قهرمانی جهان ۱۹۶۷ دهلی نو، ۱۹۷۰ ادمونتون، ۱۹۷۱ صوفیه، ۱۹۷۵ مینسک، ۱۹۷۷ لوزان، ۱۹۷۸ مکزیکوسیتی و ریاست فدراسیون کشتی ایران را در اواخر دهه ۱۳۷۰ دارد.


کلانی: صندوق هویت از دست رفته پیشکسوتان را بازگردانده است

حسین کلانی پیشکسوت فوتبال در مراسم تجلیل خود گفت: در این جمع افتخارآفرینان و غرورآفرینان کشور حضور دارند. من از بودن در جمع چنین فرهیختگانی خوشحال هستم و از جانب خود و پیشکسوتان از دکتر ابطحی و همکارانشان در پایه گذاری چنین مراسمی تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم این برنامه‌ها تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: بعد از سال‌ها که پیشکسوتان ما ناخودآگاه و ناخواسته در حال از دست دادن هویت خود بودند دوباره با اقدامات اخیر صندوق، دارای یک هویت جدید شده‌اند و باز هم با غرور پا به خانه خودشان می‌گذارند.

کلانی ادامه داد: دکتر ابطحی تنها بدعت گذار مراسم تجلیل نبودند و کارهای قابل توجه دیگری نیز در مدت محدود حضور در صندوق انجام داده‌اند. ما پیشکسوتان هم اکنون مکانی داریم که با خیال آسوده در آن گرد هم بیاییم. مدیرعامل صندوق به فکر تهیه مسکن برای پیشکسوتان هستند و پروژه‌های دیگر نیز دارند. تمام هم و غم دکتر ابطحی در نشست‌های مختلف فقط خدمت به پیشکسوتان است.

حسین کلانی در دوران فوتبال خود توانست ۴ بار آقای گل شود، ۲ بار در جام منطقه‌ای ایران (یک بار مشترک با صفر ایرانپاک)، یک بار در جام باشگاه‌های تهران (۱۳۴۸) و یک بار در جام ملت‌های آسیا ۱۹۷۲. وی در شهرآورد سیزدهم تهران ۶ - ۰ مقابل تاج، برای پرسپولیس گل زد.

ابطحی: نسل جوان و پویای کشور باید شما را بشناسد

ابطحی مدیر عامل صندوق حمایت در ادامه این مراسم ضمن قرائت قطعه شعری جهت خوش آمدگویی به مدعوین، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که دوباره در حضور شما نام آوران ورزش و بزرگان عرصه جهانی هستم. خداوند بزرگ را شاکرم که به بنده و همکارانم افتخار میزبانی شما هویت سازان کشور را درخانه خودتان اعطا فرمود.

مدیرعامل صندوق با بیان اینکه متاسفانه مجبوریم به دلیل محدودیت‌های کرونا در خدمت جمع کوچکی از عصاره و اسطوره‌های ورزش کشور باشیم، بیان داشت: سال گذشته توانستیم مراسم‌های تجلیل را با تعداد بیشتری از گلهای بوستان ورزش کشور برگزار کنیم ولی امسال سلامت شما عزیزان در اولویت ما قرار داشت.

دکترابطحی خاطرنشان کرد: اگر مردم تهران که از خیابان‌های اطراف می‌گذرند می‌دانستند که شما بزرگان ورزش کشور در اینجا جمع شده‌اید این سالن از هجوم طرفدارانتان جای سوزن انداختن نداشت. ما آمده‌ایم تا شما را به نسل امروز معرفی کنیم تا غبار گذشتِ زمانه چهره‌ی شما را نپوشاند و با کمکتان این راه را بپیماییم.

وی همچنین گفت: رسالت صندوق حمایت این است که اجازه ندهد غبار فراموشی بر چهره شما بزرگواران بنشیند. این مجموعه وظیفه نخستین خود را تجلیل و احترام به نام آوران و قهرمانان بزرگ ورزش کشور می‌داند. ما آمده‌ایم با شما بزرگان عرصه ورزش روزهای خوبی را تجربه کنیم. من و همکارانم در وزارت ورزش اجازه نخواهید داد که نام شما از تارک هستی حذف شود.

مدیرعامل صندوق ادامه داد: نسل جدید باید غیرت و تعصبتان را نسبت به خاک ایران زمین بدانند و بتوانند در شرایط امروز جامعه که مادیات کمی پررنگ‌تر از مسائل دیگر شده به ورای این موضوعات فکر کنند همانند شما که تمامی جوانی خود را در راه ورزش هزینه کردید و یک ایران پشت شماست.

ابطحی با بیان اینکه "خوشحالم که با همراهی شما عزیزان خانه پیشکسوتان تاسیس شد" اظهار کرد: امیدوارم با فراهم شدن شرایط مناسب جمع‌های باشکوه‌تری با حضور شما عزیزان برای برپایی اجتماعات بهتر داشته باشیم. ما آمده‌ایم که شادی را به شما پیشکش کنیم. دولت عشق و فرهیختگی را به کمک شما بسازیم و با همت مردانه شما بزرگان ورزش این مسیر را هموار کنیم.

وی همچنین بیان داشت: امیدوارم از این خانه‌های دوست در استان‌های دیگر تاسیس کنیم. شعبه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در خراسان رضوی آماده تاسیس است، چندین بار به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا این امر به تاخیر افتاد که امیدوارم تا عید نوروز امسال سفری به دیار خوبان؛ مشهد مقدس داشته باشیم تا بتوانیم از حضور نام آوران این خطه قهرمان پرور حداکثر استفاده را ببریم.

دکتر ابطحی ضمن تشکر از حضور مهندس تقی زاده معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: امیدوارم ایشان که سابقه درخشانی در حوزه مدیریت ورزشی کشور دارند در افتتاح خانه پیشکسوتان شعبه خراسان جنوبی به ما کمک کنند.

وی در پایان بیان داشت: امیدوارم تلاش‌های روز افزون صندوق در زمینه حمایت‌های مالی و معنوی از شما عزیزان به وقوع بپیوندد و در کوتاه‌ترین زمان بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کنیم. باید قدر شما را بدانیم و هرگز شما را فراموش نکنیم و اجازه فراموشی هم به دیگران ندهیم. آرزوی من و همکارانم سلامتی و شادی شما بزرگواران است. نام شما را یک ایران با سربلندی به یاد می‌آورد و ما نیز افتخار می‌کنیم که خدمتگزار شما عزیزان هستیم.

در این مراسم که بدون حضور رسانه‌های مکتوب برگزار شد بزرگانی چون حسن روشن، داریوش مصطفوی، حمید جاسمیان، نادر فریادشیران، هادی نراقی، ناصر ابراهیمی، سلمان حسام، پرویز عرب، منصور برزگر، محمد دلیریان، ابراهیم جوادی، محمود خوردبین، هادی طاووسی حضور داشتند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)