میرنیوز

محرمی: از شنیدن اینکه ریشه کروات‌ها ایرانی است، خوشحالم/ اسکوچیچ توجهی به اسامی ندارد

محرمی: از شنیدن اینکه ریشه کروات‌ها ایرانی است، خوشحالم/ اسکوچیچ توجهی به اسامی ندارد 2021-01-14T19:34:25+03:30

به گزارش ایسنا، نشریه کروات «یوترنی لیست» در شماره امروز پنجشنبه ۲۵ دی ضمن چاپ مصاحبه با صادق محرمی مدافع راست باشگاه دینامو نوشت: او زبان کرواتی را بعد از دو سال و نیم اقامت در کرواسی خیلی بهتر درک می کند. وی که بعد از دیدار با خانواده اش به تازگی از ایران بازگشته، قراردادش را با دینامو تا تابستان ۲۰۲۵ تمدید کرد.

* دیدار از وطن و خانواده چگونه بود؟

خیلی خوب، ولی این ۱۰ روز خیلی سریع گذشت. باید در اولین فرصت ممکن خانواده ام را به زاگرب بیاورم.

* خانواده بزرگی دارید؟ دوستان چطور؟

مادر، پدر و برادر. احساس دلتنگی برای آنها می کنم. امیدوارم که کرونا بزودی تمام شود و آنها به دیدار من بیایند. برادرم هم فوتبالیست است و دوست دارم زیبایی های کرواسی را به آنها نشان دهم. البته به دلیل شرایط اپیدمی کرونا نتوانستم با خیلی از دوستانم دیدار کنم.

* وضعیت کرونا در ایران چگونه است؟

در تهران قرنطینه برقرار بود اما اکنون اوضاع بهتر از قبل است.

* باشگاه ریه‌کا تا یک هفته دیگر به استادیوم ماکسیمیر می آید. بلافاصله ریتم تند آغاز می شود و ...؟

بله، همه چیز تغییر کرده، در هیچ لیگ اروپایی وضعیت همانند گذشته نیست. ما خوب تمرین می کنیم و ما برای ریه کا و بازی بعدی آماده می شویم. روی فرم هستیم و دلیلی وجود ندارد که نتایج گذشته همانند پایان فصل را کسب نکنیم.

* بازی یک ماه قبل در ریه کا ۲-۲ مساوی شد.

بله همیشه ریه کا حریف دشواری است. ولی فکر می کنم می توانستیم آن بازی را هم ببریم.

* بعد از بازی با ریه کا با گوریتسا بازی خواهید داشت و یک بازی عقب مانده با هایدوک. بعداز این سه بازی در کجای جدول قرار خواهید گرفت؟

فکر می کنم این فصل لیگ دشوارتر از قبل باشد اما ما دینامو هستیم. باید کار  خودمان را انجام دهم و هر ۳ امتیاز را از هر مسابقه کسب کنیم و آن وقت جای نگرانی نیست.

* در دینامو همانند پرسپولیس با فشار برای دستیابی به پیروزی مواجه هستید. به این عادت کرده اید؟

فشار دائمی بخصوص برای بازیکن خوب نیست زیرا می تواند منجر به شرایط بد در مسابقه شود. ولی مشکل این است که مردم فکر می کنند ما دینامو هستیم و باید بر همه تیم ها به سادگی غلبه پیدا کنیم. اما این حقیقت ندارد. وقتی با آخرین تیم در جدول مسابقه می دهید آنها سرسختانه به مسابقه می آیند. بعضی وقت ها ۴ بر صفر می‌بریم ولی همیشه این آسان نیست.

* آیا به نظر شما لیگ کرواسی در حال پیشرفت است؟

بله! وقتی با سه سال قبل مقایسه می کنم در آن زمان اختلاف از نظر کیفیت تیم‌ها خیلی بود. اما الان یکسان شده و هیچ بازی را نمی‌توان از پیش برنده به حساب آورد. این برای لیگ خوب است.

* آیا به بازی با کراسنودار روسیه در لیگ اروپا فکر می کنید؟

تا آن موقع ۷ بازی دیگر داریم، مسابقه به مسابقه پیش می رویم. آشنایی نسبت به این باشگاه و لیگ روسیه دارم. آن‌ها تیم‌های خوبی دارند. امیدوارم که سری مسابقات خوبی در یکماه آینده داشته باشیم و از کراسنودار پیشی بگیریم.

* آیا شنیده اید که برخی محققان می گویند ریشه کروات‌ها از ایران است؟

بله! از شنیدن این موضوع خوشحالم، من هم این را از طریق رابطه خوبی که با کروات‌ها دارم احساس می کنم و خرسند هستم.

* آیا گواهینامه رانندگی در کرواسی گرفته‌ای یا پیاده‌روی را ترجیح می دهی؟

گرفته‌ام اما نیازی به اتومبیل ندارم. در کنار ورزشگاه سکونت دارم و به اتومبیل فکر نمی کنم. اعتقاد ندارم که فوتبالیست باید رانندگی کند و صادقانه بگویم احساس بهتری دارم وقتی پیاده در خیابان قدم می زنم و در میان مردم هستم.

* تیم ملی ایران پس از عراق و بحرین در مقام سوم جدول مسابقات مقدماتی برای جام جهانی قرار دارد. از وقتی که اسکوچیچ مربی تیم ملی ایران شده، دقایق بیشتری را در زمین هستی؟

بله! دراگان اولین مربی بود که در شهر خودم به من فرصت بازی در ملوان را داد. من ۱۷ ساله بودم که به تیم اصلی آمدم. او به خوبی مرا می شناسد. از زمانی که او عهده دار سرمربی گری شده، به نام و نشان بازیکنان اهمیت زیادی نمی دهد و تمام مسابقات را دنبال می کند. تمامی بازیکنان در داخل و خارج را دنبال می کند و هر بازیکنی را که بهتر است دعوت می‌کند.

* تجربه خوبی با مربیان کروات دارید؟

بله! خیلی به من کمک کردند، مثل برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

گرشاسبی: بخشی از عملکرد تاج و کفاشیان شبهه برانگیز است

گرشاسبی: بخشی از عملکرد تاج و کفاشیان شبهه برانگیز است
2021-01-16T01:46:26+03:30
مدیرعامل سابق پرسپولیس می‌گوید در بخش‌هایی از فدراسیون تاج و کفاشیان شفافیت وجود نداشت.

هادی ساعی: نمی‌توانند فضا را بر من ببندد/فدراسیون جریمه‌ام را از طلبم کم کند

هادی ساعی: نمی‌توانند فضا را بر من ببندد/فدراسیون جریمه‌ام را از طلبم کم کند
2021-01-16T00:27:41+03:30
دارنده دو طلای المپیک و دو طلای جهان در رشته تکواندو که به‌تازگی با محرومیت و جریمه نقدی مواجه شده است، گفت: طلب زیادی از فدراسیون تکواندو دارم؛ جریمه‌ام را ...

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: به کادر فنی بیشتر از بازیکنان شوک وارد شد

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: به کادر فنی بیشتر از بازیکنان شوک وارد شد
2021-01-15T23:47:41+03:30
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: با سلب میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا بیشتر از بازیکنان به کادر فنی شوک وارد شد.

فرزانه فصیحی به یک تیم صربستانی پیوست

فرزانه فصیحی به یک تیم صربستانی پیوست
2021-01-15T22:01:01+03:30
رکورددار دوی ۶۰ متر داخل سالن ایران، عضو تیم باشگاهی BAK کشور صربستان شد.

اکسون تهران نماینده مشهد را شکست داد

اکسون تهران نماینده مشهد را شکست داد
2021-01-15T21:17:52+03:30
دیدار تیم های اکسون تهران و رعد پدافند هوایی مشهد در لیگ برتر بسکتبال با برتری اکسون به پایان رسید.

سپهرداد تهران مغلوب نماینده قزوین شد

سپهرداد تهران مغلوب نماینده قزوین شد
2021-01-15T21:17:51+03:30
دیدار تیم سپهرداد تهران با شورا و شهرداری قزوین در لیگ بسکتبال بانوان با شکست نماینده تهران همراه بود.

هادی ساعی یک سال محروم شد/ فعالیت در تیم ملی به قوت خود باقیست!

هادی ساعی یک سال محروم شد/ فعالیت در تیم ملی به قوت خود باقیست!
2021-01-15T20:24:28+03:30
پس از اتفاقات روز پنجشنبه در جریان لیگ برتر تکواندو کمیته انضباطی این فدراسیون رای به محرومیت یک ساله هادی ساعی داد.

نفرات برتر مسابقات مینی گلف «مدافعان سلامت» معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات مینی گلف «مدافعان سلامت» معرفی شدند
2021-01-15T20:11:09+03:30
مسابقات مینی گلف گرامیداشت مدافعان سلامت با شناخت نفرات برتر در دو بخش زنان و مردان به پایان رسید.

محرومیت یک ساله هادی ساعی از حضور در لیگ برتر تکواندو

 محرومیت یک ساله هادی ساعی از حضور در لیگ برتر تکواندو
2021-01-15T20:04:20+03:30
با اعلام کمیته قضایی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی به مدت یک سال از حضور در مسابقات لیگ تکواندو، قهرمانی کشور و خانه تکواندو محروم شد.

صعود کن و فرمانیه به مرحله نهایی لیگ تکواندو

صعود کن و فرمانیه به مرحله نهایی لیگ تکواندو
2021-01-15T19:21:01+03:30
دیدارهای هفته اول تا پنجم از مرحله نخست رقابت های گروه "ب" لیگ برتر تکواندو طی دو روز برگزار و لوازم خانگی کن و فرمانیه راهی فینال شدند. ...

هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی بانوان/ خدمتی قهرمان و صادقیان سوم شدند

هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی بانوان/ خدمتی قهرمان و صادقیان سوم شدند
2021-01-15T19:21:01+03:30
با برگزاری هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی بانوان، تیم های مقاومت و دانشگاه آزاد اسلامی با شکست حریفان خود به پیروزی دست یافتند. ...

سرمربی تیم نساجی مازندران در رختکن برکنار شد

سرمربی تیم نساجی مازندران در رختکن برکنار شد
2021-01-15T19:04:26+03:30
قائمشهر- سرمربی جوان تیم نساجی پس از کسب نتایج ضعیف و تساوی مقابل تیم انتهای جدولی ماشین سازی تبریز برکنار شد و با شاگردانش خداحافظی کرد.

کار بزرگ فرمانیه و صعود به نیمه نهایی/ دانشگاه آزاد حذف شد

کار بزرگ فرمانیه و صعود به نیمه نهایی/ دانشگاه آزاد حذف شد
2021-01-15T18:51:07+03:30
پرونده دور مقدماتی رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با معرفی دو تیم صعود کننده به مرحله نهایی در خانه تکواندو بسته شد.

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به تعویق افتاد

 انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به تعویق افتاد
2021-01-15T18:17:42+03:30
انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نیز تحت‌تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

نویدکیا: پیکان در نیمه اول بهتر از ما بود/ انتظارم از بازیکنانم بیشتر است

 نویدکیا: پیکان در نیمه اول بهتر از ما بود/ انتظارم از بازیکنانم بیشتر است
2021-01-15T18:17:41+03:30
گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پس از گل دوم سه، چهار موقعیت ایده‌آل گلزنی داشتیم و باید خدا را شکر کنیم که توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم ...

فاضلی از سرمربیگری نساجی برکنار شد

 فاضلی از سرمربیگری نساجی برکنار شد
2021-01-15T18:04:21+03:30
باشگاه نساجی، وحید فاضلی را از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه برکنار کرد.

قربانی: از صحبت‌هایم درباره پرسپولیس پشیمان نیستم/ قبل از اینکه پیشکسوت استقلال باشم پیشکسوت فوتبالم

 قربانی: از صحبت‌هایم درباره پرسپولیس پشیمان نیستم/ قبل از اینکه پیشکسوت استقلال باشم پیشکسوت فوتبالم
2021-01-15T18:04:21+03:30
پیروز قربانی، مربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید هنوز هم بر سر مواضع خودش و صحبت‌هایی که درباره پرسپولیس انجام داد مانده و پشیمان نیست.

اخباری: داور مراعات حال نساجی را کرد/ ماشین‌سازی قطعا در لیگ می‌ماند

اخباری: داور مراعات حال نساجی را کرد/ ماشین‌سازی قطعا در لیگ می‌ماند
2021-01-15T17:47:41+03:30
سرمربی ماشین‌سازی می‌گوید تیمش در رقابت‌های لیگ برتر باقی خواهد ماند.

تداوم صدرنشینی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال زنان

تداوم صدرنشینی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال زنان
2021-01-15T17:47:41+03:30
رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان با تداوم پیروزی مدعیان قهرمانی دنبال شد.

تارتار: اسیر تجربه سپاهان شدیم/ حریف می‌توانست گل‌های بیشتری به ما بزند

 تارتار: اسیر تجربه سپاهان شدیم/ حریف می‌توانست گل‌های بیشتری به ما بزند
2021-01-15T17:51:02+03:30
گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اسیر تجربه سپاهان شدیم و توپی که خودمان از دست دادیم منجر به گل دوم سپاهان شد.

نویدکیا: برابر پیکان توپ‌های زیادی را در مرکز زمین از دست دادیم

 نویدکیا: برابر پیکان توپ‌های زیادی را در مرکز زمین از دست دادیم
2021-01-15T17:51:01+03:30
گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برابر پیکان نیمه اول خیلی خوبی نداشتیم و توپ‌های زیادی را در مرکز زمین از دست دادیم.

حدادی‌فر: همه می‌دانند باشگاه و کادرفنی ذوب‌آهن رابطه خوبی ندارند/ سال گذشته برخورد خوبی با من نشد

 حدادی‌فر: همه می‌دانند باشگاه و کادرفنی ذوب‌آهن رابطه خوبی ندارند/ سال گذشته برخورد خوبی با من نشد
2021-01-15T17:51:01+03:30
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نمی‌توانیم اختلاف باشگاه و کادرفنی را کتمان کنیم و همه می‌دانند که رابطه خوبی وجود ندارد.

برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در بهار ۱۴۰۰ به صورت متمرکز

 برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در بهار ۱۴۰۰ به صورت متمرکز
2021-01-15T17:51:00+03:30
مطابق گفته یکی از خبرنگاران مطرح کشور امارات، دور گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز و از سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

سرمربی نساجی برکنار شد

سرمربی نساجی برکنار شد
2021-01-15T17:34:22+03:30
فرصت نساجی به وحید فاضلی برای بهبود نتایج این تیم با تساوی در خانه مقابل ماشین سازی تمام شد و این سرمربی از سمتش برکنار شد.

پیروزی سخت اکسون در هفته هفتم لیگ بسکتبال

پیروزی سخت اکسون در هفته هفتم لیگ بسکتبال
2021-01-15T17:34:21+03:30
تیم بسکتبال اکسون تهران در جریان یک بازی نزدیک، مقابل رعد پدافند هوای مشهد به پیروزی رسید.

نویدکیا: انتظارم از بازیکنانم خیلی بیشتر از این‌هاست/ پیکان فوق‌العاده بود

نویدکیا: انتظارم از بازیکنانم خیلی بیشتر از این‌هاست/ پیکان فوق‌العاده بود
2021-01-15T17:34:21+03:30
سرمربی سپاهان گفت: انتظارم از بازیکنانم خیلی بیشتر از این‌هاست چرا که فوتبالیست‌های خوبی در اختیار دارم.

برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در بهار ۱۴۰۰ به‌صورت متمرکز

 برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در بهار ۱۴۰۰ به‌صورت متمرکز
2021-01-15T17:37:40+03:30
مطابق گفته یکی از خبرنگاران مطرح کشور امارات، دور گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا به‌صورت متمرکز و از سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

صدرنشینی تیم عقاب در لیگ وزنه برداری جوانان/ استقبال کم رنگ از رقابت جوان‌ها

صدرنشینی تیم عقاب در لیگ وزنه برداری جوانان/ استقبال کم رنگ از رقابت جوان‌ها
2021-01-15T17:21:01+03:30
هفته اول لیگ برتر وزنه برداری جوانان با صدرنشینی تیم عقاب نیروی هوایی به پایان رسید.

اخباری: بازیکن نساجی باید اخراج می‌شد اما داور مراعات کرد/ در بقای ماشین‌سازی شک نکنید

 اخباری: بازیکن نساجی باید اخراج می‌شد اما داور مراعات کرد/ در بقای ماشین‌سازی شک نکنید
2021-01-15T17:24:22+03:30
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: شرایط دو تیم ایجاب می‌کرد استرس بازی بالا باشد و تیم خوب نساجی با بازیکنان خوبی که دارد روی غفلت ما به گل رسید.

صادقی: در گل‌زنی باید بهتر کار کنیم/ هیچ باشگاهی مثل ما جوانگرایی نکرد

صادقی: در گل‌زنی باید بهتر کار کنیم/ هیچ باشگاهی مثل ما جوانگرایی نکرد
2021-01-15T17:07:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید تیمش باید در امر گلزنی بهتر عمل کند.