میرنیوز

گل‌محمدی: قصد دخالت در کار سلطانی‌فر را نداشتم/ شأن من از بین رفته بود

 گل‌محمدی: قصد دخالت در کار سلطانی‌فر را نداشتم/ شأن من از بین رفته بود 2021-01-14T16:44:23+03:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه پژوهشگاه نفت، اظهار داشت: پس از یک روز استراحت، اعضای تیم به تمرین برگشتند و انشالله کار را برای حضور پرقدرت در لیگ ادامه می‌دهیم. امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده درخشان ظاهر شویم و محبت و حمایت و انتظارات هواداران را جبران کنیم.

سرمربی قرمزپوشان پایتخت در مورد حواشی روزهای اخیر ادامه داد: همان‌طور که اهالی فوتبال می‌دانند هرگز به دنبال ایجاد حاشیه نیستم و تلاش می‌کنم از این موضوعات دور باشم اما در ماه‌های گذشته اتفاقاتی رخ داد که همه در جریان آن هستند. از قبل با توجه به برخی اتفاقات خواسته‌های خود را مطرح کردم که به هر دلیل اتفاقی رخ نداد و بعد از دربی هم به دنبال ایجاد تنش نبودم زیرا سلسله مراتب را می‌دانم. حقیقتا شأن من از بین رفته بود و انتظاراتی هم داشتم. از طرفی، قصد نداشتم در کار مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دخالت کنم.

گل‌محمدی گفت: حرف من یک درخواست دوستانه بود و از ایشان به عنوان متولی و بزرگ‌تر ورزش کشور انتظاراتی داشتم‌. خواستم اگر صلاح می‌دانند به موضوعات و حواشی پیش آمده ورود کنند تا این مشکلات ریشه‌کن شود و شأن و حرمت بنده و برخی دیگر که به آنها کم‌ لطفی شد، حفظ شود؛ چون واقعا اذیت شدیم. به هر حال در ویدیوهای منتشر شده کاملا مشخص است به بنده و خیلی‌ها توهین‌هایی صورت گرفته و این موضوع به صورت طبیعی باعث ناراحتی بنده شد. امیدوارم دیگر ویدئوها به‌خاطر حفظ حرمت بازیکنان تاریخ‌ساز تیم پخش نشود.

او افزود: در آن نشست خبری هم تحت فشار بودم. پس از مدت‌ها صبوری، ناراحتی خود را بروز دادم زیرا حقیقتا منتظر بودم زودتر از اینها مشکل حل شود. من در پی آن بودم که وضعیت بهتری در مورد تیم و باشگاه شکل بگیرد. بدون شک وزیر ورزش هم از این مسائل باخبر است. شاید حرف‌هایم به خوبی مطرح نشد اما حیطه اختیارات خود را می‌دانم و تا امروز در پی تخریب جایگاه مسئولان بالادستی نبوده و نیستم. بار دیگر تاکید می‌کنم در جریان انتشار ویدیوهای مورد اشاره، تحت فشار روحی شدیدی قرار گرفتم و آن صحبت‌ها را مطرح کردم اما نمی‌خواستم این حرف‌ها که توام با هیجانات ناشی از فوتبال بود، به حاشیه جدیدی تبدیل شود.این را هم بگویم ما ورزشی‌ها، روحیات خاص خود را داریم و خیلی این مدت بابت هتک حرمت‌ها زجر کشیدیم اما صبوری را پیشه کردیم.

وی در نهایت اضافه کرد: بار دیگر باید از حمایت پرشور و صادقانه هواداران عزیز و بامعرفت پرسپولیس و همچنین مدیریت باشگاه و پیشکسوتان محترم، رسانه‎ها و خانواده بزرگ پرسپولیس، جامعه فوتبال و ورزش کشور که ما را درک کردند، تشکر کنم که نگذاشتند تنها بمانم. اتفاقا با این محبت‌ها مسوولیت‌مان سنگین‌تر شد. گاهی حس می‌کنم لیاقت این همه عشق و محبت خالصانه هوادارای عزیز را ندارم اما دعا و تلاش می‌کنم شرمنده‌شان نشوم. امیدوارم با حفظ همین اتحادی که شکل گرفته، در روزهای آینده بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری برسیم و بار دیگر برای کسب قهرمانی، قدم‌های محکمی برداریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

اعتراض سرپرست استقلال به برنامه پرسپولیس در لیگ برتر

اعتراض سرپرست استقلال به برنامه پرسپولیس در لیگ برتر
2021-01-19T17:17:50+03:30
سرپرست تیم فوتبال استقلال از برنامه ریزی سازمان لیگ برای این تیم و استراحت بیشتر پرسپولیس گلایه کرد.

سمانه خوش‌قدم کرونا گرفت

سمانه خوش‌قدم کرونا گرفت
2021-01-19T17:07:43+03:30
با مثبت شدن تست کرونای سرمربی تیم ملی کاراته بانوان، اردوی سوم تیم ملی یک روز پس از شروع به تعطیلی کشیده شد.

حداقل محرومیت برای مسی در نظر گرفته شد

حداقل محرومیت برای مسی در نظر گرفته شد
2021-01-19T17:07:42+03:30
مهاجم بارسلونا به دلیل محرومیت تنها در دو بازی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

تمرین پرسپولیس تعطیل شد

تمرین پرسپولیس تعطیل شد
2021-01-19T17:04:31+03:30
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس فردا چهارشنبه برگزار نمی‌شود.

شکست سنگین گیتی‌پسند و پیروزی مس سونگون

شکست سنگین گیتی‌پسند و پیروزی مس سونگون
2021-01-19T16:54:22+03:30
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال عصر امروز (سه‌شنبه) با شکست خانگی گیتی‌پسند به پایان رسید.

اظهارات مربی گیتی پسند بعد از باخت سنگین به مقاومت

اظهارات مربی گیتی پسند بعد از باخت سنگین به مقاومت
2021-01-19T16:51:14+03:30
مربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: باخت به مقاومت برایمان سخت بود و باید بگویم فقط اسامی در زمین بازی نمی‌کند.

برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
2021-01-19T16:37:49+03:30
جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز با حضور اعضای این هیات برگزار شد.

شکست تحقیرآمیز گیتی پسند مقابل مقاومت/ برد مس، کراپ و سن‌ایچ

شکست تحقیرآمیز گیتی پسند مقابل مقاومت/ برد مس، کراپ و سن‌ایچ
2021-01-19T16:24:49+03:30
در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال تیم مقاومت البرز توانست با نتیجه پرگل، تیم گیتی پسند را شکست بدهد و صدر جدول را از این تیم بگیرد. مس سونگون، کراپ الوند و سن ایچ...

پاپی: به دنبال رکوردشکنی و کسب بهترین نتیجه در توکیو هستم

پاپی: به دنبال رکوردشکنی و کسب بهترین نتیجه در توکیو هستم
2021-01-19T16:01:02+03:30
یک دومیدانی کار پارالمپیکی پس از حضور در کیش بعد از یکسال دوری از تمرینات گفت: با شرایط خوبی که در کیش برای ورزشکاران فراهم شده به دنبال رکوردشکنی و کسب بهتر...

در تاتنهام اصول حرفه‌ای را یاد گرفتم/ دوست دارم به رئال مادرید بروم

در تاتنهام اصول حرفه‌ای را یاد گرفتم/ دوست دارم به رئال مادرید بروم
2021-01-19T15:57:52+03:30
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دلش برای احمدرضا عابدزاده تنگ شده است، گفت: با متخصص ایرانی تغذیه «جوکوویچ» آشنا و با نظر او گیاهخوار شدم.

آمار عجیب مهاجم استقلال/ رد پای قایدی در نیمی از گلهای آبیها

آمار عجیب مهاجم استقلال/ رد پای قایدی در نیمی از گلهای آبیها
2021-01-19T15:44:31+03:30
رد پای مهدی قایدی در نیمی از گل‌های این فصل آبی پوشان به چشم می‌خورد تا مشخص شود این بازیکن آمار عجیبی از خود به جای گذاشته است.

رحمتی: ۳ امتیاز دیدار با نساجی برای‌مان مهم و حیاتی است/ تمریناتم برای دروازه‌بانی را دوباره شروع کرده‌ام

 رحمتی: ۳ امتیاز دیدار با نساجی برای‌مان مهم و حیاتی است/ تمریناتم برای دروازه‌بانی را دوباره شروع کرده‌ام
2021-01-19T15:51:05+03:30
سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت که ۳ امتیاز دیدار با نساجی مازندارن برای آنها خیلی مهم و حیاتی است.

کرونا اردوی تیم ملی کاراته بانوان را تعطیل کرد

کرونا اردوی تیم ملی کاراته بانوان را تعطیل کرد
2021-01-19T15:31:08+03:30
مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته بانوان که از ۲۸ دی آغاز شده بود با مثبت شدن تست PCR سمانه خوشقدم تعطیل شد.

مانژوکیچ به میلان پیوست

مانژوکیچ به میلان پیوست
2021-01-19T14:54:22+03:30
باشگاه میلان اعلام کرد که مهاجم کروات، بازیکن جدید این تیم است.

اسماعیلی بدون مشکل تمرین کرد/ آبی‌ها دوباره تولد گرفتند

اسماعیلی بدون مشکل تمرین کرد/ آبی‌ها دوباره تولد گرفتند
2021-01-19T14:27:42+03:30
تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در زمین تهرانسر برگزار شد.

داور بازی با پرسپولیس تمرکز نداشت/ فولاد را با پارک اشتباه گرفته‌اند!

داور بازی با پرسپولیس تمرکز نداشت/ فولاد را با پارک اشتباه گرفته‌اند!
2021-01-19T14:24:31+03:30
مدیرعامل باشگاه فولاد با بیان اینکه اعلام پنالتی اشتباه به سود این تیم مقابل پرسپولیس بازی را خراب کرد، گفت: پیراهن فولاد برای یکسری از بازیکنان گشاد است و آ...

قاسم‌پور: فوتبال ایران با ماندن مدیران فعلی پیشرفت نمی‌کند

قاسم‌پور: فوتبال ایران با ماندن مدیران فعلی پیشرفت نمی‌کند
2021-01-19T14:14:24+03:30
پیشکسوت فوتبال معتقد است که فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر عملکرد خوبی نداشته و تنها انتخاب مدیرانی از جنس فوتبال می‌تواند به حل مشکلات کمک کند. ...

نازنین ملایی محروم نشد

نازنین ملایی محروم نشد
2021-01-19T14:14:23+03:30
بانوی ملی‌پوش روئینگ که به دلیل اشتباه در مصرف داروی ممنوعه دچار مشکل شده بود، از محرومیت معاف شد.

«اردیبهشت» سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی شد

«اردیبهشت» سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی شد
2021-01-19T13:57:51+03:30
سید اشکان اردیبهشت به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب شد.

ربیعی: در ۱۰ بازی گذشته، مسابقه‌ای نبوده که تمام تیمم را در اختیار داشته باشم/ بازی با پیکان سخت است

 ربیعی: در ۱۰ بازی گذشته، مسابقه‌ای نبوده که تمام تیمم را در اختیار داشته باشم/ بازی با پیکان سخت است
2021-01-19T14:04:25+03:30
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: نتایج پیکان و جایگاهی که این تیم در لیگ دارد، کاملاً موید اهمیت و سختی بازی ما خواهد بود.

باشگاه گل‌گهر سیرجان: ۶ امتیاز ما سوخت و کسی عذرخواهی نکرد/ کسی صدای ما را می‌شنود؟

 باشگاه گل‌گهر سیرجان: ۶ امتیاز ما سوخت و کسی عذرخواهی نکرد/ کسی صدای ما را می‌شنود؟
2021-01-19T14:04:23+03:30
روابط عمومی گل‌گهر سیرجان، بیانیه‌ای اعتراض‌آمیز به اشتباهات داوری علیه این تبم صادر کرد.

بیانیه باشگاه فولاد خوزستان درباره اتفاقات داوری دیدار مقابل پرسپولیس؛ نباید اجازه دهیم باشگاهی خاص زورگویی کند

 بیانیه باشگاه فولاد خوزستان درباره اتفاقات داوری دیدار مقابل پرسپولیس؛ نباید اجازه دهیم باشگاهی خاص زورگویی کند
2021-01-19T14:04:23+03:30
باشگاه فولاد خوزستان درباره اتفاقات و حواشی دیدار برابر پرسپولیس بیانیه‌ای صادر کرد.

تارتار: هر مربی دیگری هم باشد از اوت‌های نادر محمدی استفاده می‌کند/ مس تیم باتجربه‌ای است

 تارتار: هر مربی دیگری هم باشد از اوت‌های نادر محمدی استفاده می‌کند/ مس تیم باتجربه‌ای است
2021-01-19T14:04:23+03:30
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مس تیم بسیار باتجربه‌ای است و مثل سال گذشته که به لیگ برتر صعود کرد در آن تیم هم بازیکنان خوب و باتجربه‌ای داشت.

لیگ برتر والیبال نشسته مردان و داوری‌ها از نظر سرمربی تیم ملی

لیگ برتر والیبال نشسته مردان و داوری‌ها از نظر سرمربی تیم ملی
2021-01-19T13:47:43+03:30
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: زمانی می توانیم نگاه حرفه ای به لیگ برتر والیبال نشسته داشته باشیم که قضاوت ها هم حرفه ای و عاری از هرگونه خطا و اشتباه باش...

مدافعان مصدوم پرسپولیس MRI گرفتند

مدافعان مصدوم پرسپولیس MRI گرفتند
2021-01-19T13:44:35+03:30
دو مدافع میانی پرسپولیس از پای مصدوم خود MRI گرفتند.

تارتار: تاکتیک پرتاب اوت کسل کننده است اما از آن استفاده می‌کنیم

تارتار: تاکتیک پرتاب اوت کسل کننده است اما از آن استفاده می‌کنیم
2021-01-19T13:34:23+03:30
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش از تاکتیک پرتاب اوت اسفاده خواهد کرد.

ربیعی: در همه بازی‌ها بازیکن مصدوم داشته‌ایم/ ما هم یک اوت‌انداز بزرگ داریم!

ربیعی: در همه بازی‌ها بازیکن مصدوم داشته‌ایم/ ما هم یک اوت‌انداز بزرگ داریم!
2021-01-19T13:21:03+03:30
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید تیمش در همه بازی‌ها بازیکن مصدوم داشته است.

تعلیق ۲ وزنه‌بردار به دلیل جابجایی نمونه دوپینگ/ وزنه‌برداری همچنان در گرداب دوپینگ

تعلیق ۲ وزنه‌بردار به دلیل جابجایی نمونه دوپینگ/ وزنه‌برداری همچنان در گرداب دوپینگ
2021-01-19T13:07:44+03:30
نام دو وزنه بردار که برای انجام تست دوپینگ نمونه ادرار خود را جابجا کرده بودند، فاش شد.

پرسپولیس در رده ۱۳۱ جهان در سال ۲۰۲۰ / بایرن مونیخ قاطعانه در صدر

پرسپولیس در رده ۱۳۱ جهان در سال ۲۰۲۰ / بایرن مونیخ قاطعانه در صدر
2021-01-19T13:07:42+03:30
پرسپولیس به عنوان هشتمین تیم آسیا و ۱۳۱ جهان در رده بندی برترین تیم‌های باشگاهی جهان قرار گرفت.

مراسم تجلیل از سه پیشکسوت کشتی برگزار شد

مراسم تجلیل از سه پیشکسوت کشتی برگزار شد
2021-01-19T13:04:33+03:30
رئیس فدراسیون کشتی طی مراسمی از سه پیشکسوت کشتی کشور تقدیر به عمل آورد.