میرنیوز

بشار رسن: گل‌محمدی از من خواست بعد از فینال آسیا پرسپولیس را ترک کنم/ اتهام خیانت را نمی‌پذیرم

 بشار رسن: گل‌محمدی از من خواست بعد از فینال آسیا پرسپولیس را ترک کنم/ اتهام خیانت را نمی‌پذیرم 2021-01-14T12:31:04+03:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بشار رسن، که مدتی قبل به تیم قطر‌ اس‌سی در لیگ ستارگان قطر پیوست در برنامه شبکه تلویزیونی الکاس تحت عنوان «میهمان ما» گفت: اتهام یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس که جدایی‌ام از پرسپولیس را یک خیانت توصیف کرد را نمی‌پذیرم. او خودش از من خواسته بود که پرسپولیس را ترک کنم و پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا با درخواستش موافقت کردم.

این بازیکن عراقی  اظهار داشت: هواداران پرسپولیس از من می‌خواستند که 2 ماه بیشتر و تا دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در این تیم بمانم. تمام اعضای کادر اداری باشگاه پرسپولیس با جدایی‌ام پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرده بودند، هر چند نمی‌دانم آیا مدیران باشگاه این موضوع را به اطلاع سرمربی رسانده بودند یا خیر.  انتظار داشتم که سرمربی پرسپولیس از جدایی‌ام پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا تعجب کرده باشد. من با بازیکنان و مربیان پرسپولیس در هتل خداحافظی و سپس آنجا را ترک کردم. من با تیم به تهران نرفتم. هنگام خداحافظی با سرمربی احساس کردم که از جدایی‌ام ناراحت است.

بشار رسن عنوان کرد: اگر گل‌محمدی تصمیمم به جدایی‌ از پرسپولیس را خیانت می‌داند، مدیران باشگاه باید در این مورد توضیح دهند. من نباید حرفی بزنم. من یک بازیکن ایرانی نیستم، بلکه بازیکنی حرفه‌ای هستم. می‌توانم در تیم دلخواهم با توجه به پیشنهادهای دریافتی بازی کنم. این یک موضوع حرفه‌ای است و فقط باید به قرارداد و مواردش احترام بگذارم، پس چطور می‌توانم پس از بازی برای پرسپولیس در سخت‌ترین شرایط‌ متهم به خیانت شوم؟

بشار رسن در خصوص جدایى از پرسپولیس و هواداران این تیم گفت: توصیف هواداران فوتبال ایران بسیار سخت است. تیم ما 40 میلیون هوادار در ایران داشت که به هر شهرى مى‌رفتیم، ورزشگاه‌ها را پر مى‌کردند. آنها حمایت زیادى از من داشتند. شاید سال اولى که به پرسپولیس رفتم یک بازیکن معمولى بودم. در واقع آنها من را به این سطح رساندند و اگر نبودند، بشار رسن به اینجا نمى رسیدم. آرزو مى‌کنم همیشه تیم محبوب‌شان موفق باشد و به جام‌ها و افتخارات زیادى در ایران و آسیا برسد.

وی در پاسخ به سوالى در مورد دلیل شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان گفت: آرزو می‌کردیم به قهرمانى لیگ قهرمانان برسیم و از حریف پیش افتادیم اما خیلى زود گل تساوى را دریافت کردیم. اگر نیمه اول به سود ما تمام می‌شد پیروز مى‌شدیم. ما مجموعا 3 گل در این رقابت‌ها خوردیم که از روى نقطه پنالتى بود و نشان مى‌دهد که تاکتیک دفاعى خوبى داشتیم. در بازى فینال چهار بازیکن شاخص‌مان را در اختیار نداشتیم. هر تیم دیگرى مثل النصر یا السد هم اگر به فینال مى‌رسید، مى‌توانست اولسان را مغلوب کند اما در فینال شانس با ما یار نبود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

مظلومی:‌ در گروه سختی هستیم/ تیمی که به دنبال قهرمانی‌ است، از هیچ حریفی نمی‌ترسد

مظلومی:‌ در گروه سختی هستیم/ تیمی که به دنبال قهرمانی‌ است، از هیچ حریفی نمی‌ترسد
2021-01-27T12:32:58+03:30
سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش در گروه سختی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.

زمان‌بندی لیگ قهرمان ۲۰۲۱/ ماراتن ۸ ماهه نمایندگان ایران

زمان‌بندی لیگ قهرمان ۲۰۲۱/ ماراتن ۸ ماهه نمایندگان ایران
2021-01-27T12:32:57+03:30
زمان‌بندی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد و تیم‌های ایرانی از فروردین تا آذر سال ۱۴۰۰ درگیر این مسابقات هستند.

مظلومی: حریفان استقلال نگران هستند/ در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم

مظلومی: حریفان استقلال نگران هستند/ در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم
2021-01-27T12:29:45+03:30
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت این حریفان هستند که در لیگ قهرمانان آسیا از رویارویی با تیم ما نگرانی دارند.

بررسی پرونده‌های انضباطی فرازبام دهدشت در ۴ سال گذشته/ مشتری دائمی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال

 بررسی پرونده‌های انضباطی فرازبام دهدشت در ۴ سال گذشته/ مشتری دائمی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال
2021-01-27T12:36:16+03:30
در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر هندبال تیم فرازبام خائیز دهدشت بیشترین پرونده انضباطی را طی چهار سال گذشته داشته است.

برگزاری قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند/ کار دشوار استقلال و ملاقات اجباری پرسپولیس با خلیل‌زاده

 برگزاری قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند/ کار دشوار استقلال و ملاقات اجباری پرسپولیس با خلیل‌زاده
2021-01-27T12:36:16+03:30
قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا برای سال ۲۰۲۱ در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند.

سیمئونه در میان ۵ سرمربی برتر تاریخ لالیگا

سیمئونه در میان ۵ سرمربی برتر تاریخ لالیگا
2021-01-27T12:19:37+03:30
سرمربی اتلتیکومادرید با پیروزی برابر والنسیا در میان پنج سرمربی برتر تاریخ لالیگا قرار گرفت.

تقابل زودهنگام بازیکنان جنجالی سرخابی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا

تقابل زودهنگام بازیکنان جنجالی سرخابی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا
2021-01-27T12:16:28+03:30
همگروهی پرسپولیس با الریان قطر باعث رویارویی شاگردان یحیی گل محمدی با همبازی سابق خود شد.

استقلال با الدحیل و الاهلی همگروه شد/ قرعه راحت برای پرسپولیس

استقلال با الدحیل و الاهلی همگروه شد/ قرعه راحت برای پرسپولیس
2021-01-27T12:03:06+03:30
تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا با الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه امارات همگروه شد. در مقایسه با استقلال، پرسپولیس کار راحت‌تری در این رقاب...

پرسپولیس طلب والنسیا را پرداخت کرد

پرسپولیس طلب والنسیا را پرداخت کرد
2021-01-27T11:52:58+03:30
باشگاه پرسپولیس از پرداخت مطالبات مربی سابق خود خبر داد.

پرسپولیس و شجاع به هم رسیدند/ استقلال-الدحیل بازی بزرگ گروه سوم

پرسپولیس و شجاع به هم رسیدند/ استقلال-الدحیل بازی بزرگ گروه سوم
2021-01-27T11:52:57+03:30
قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و ۴ نماینده ایران در این مسابقات حریفان خود را در مرحله گروهی شناختند.

باشگاه پرسپولیس بدهی دستیار « گابریل کالدرون» را پرداخت کرد

باشگاه پرسپولیس بدهی دستیار « گابریل کالدرون» را پرداخت کرد
2021-01-27T11:49:43+03:30
طلب «اینیگو والنسیا» دستیار سرمربی پیشین پرسپولیس طبق حکم صادره از سوی کمیته انضباطی فیفا و با پیگیری صورت گرفته از سوی باشگاه برای تامین اعتبار لازم به حساب...

پرسپولیس به الریان قطر خورد/ استقلال در گروه دوم

پرسپولیس به الریان قطر خورد/ استقلال در گروه دوم
2021-01-27T11:49:43+03:30
مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا آغاز شد.

مطالبات دستیار کالدرون پرداخت شد

 مطالبات دستیار کالدرون پرداخت شد
2021-01-27T11:56:16+03:30
باشگاه پرسپولیس مطالبات دستیار گابریل کالدرون را پرداخت کرد.

مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آغاز شد

مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آغاز شد
2021-01-27T11:39:38+03:30
قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و ۴ نماینده ایران در این مسابقات حریفان خود را در مرحله گروهی شناختند.

اعزام احسانپور، کریمی و طاهری به تورنمنت پلیکونه ایتالیا

اعزام احسانپور، کریمی و طاهری به تورنمنت پلیکونه ایتالیا
2021-01-27T11:39:37+03:30
تیم منتخب کشتی آزاد ایران با ۳ کشتی گیر و یک مربی برای حضور در رقابت های بین المللی ماتئو پلیکونه، راهی کشور ایتالیا می شوند.

مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد

مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد
2021-01-27T11:36:27+03:30
مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا آغاز شد.

پرونده شکایت پرسپولیس از خلیل‌زاده دوباره در اختیار کمیته وضعیت/ زمان رسیدگی مشخص نیست

 پرونده شکایت پرسپولیس از خلیل‌زاده دوباره در اختیار کمیته وضعیت/ زمان رسیدگی مشخص نیست
2021-01-27T11:42:56+03:30
پرونده شجاع خلیل‌زاده پس از بررسی در کمیته استیناف دوباره در اختیار کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.

خدابنده: قدر حضور در اردوی تیم ملی را می‌دانم

خدابنده: قدر حضور در اردوی تیم ملی را می‌دانم
2021-01-27T11:26:17+03:30
ملی پوش با سابقه تکواندوی ایران پس از دعوت به اردوی تیم ملی گفت: انگیزه زیادی دارم و امیدوارم با تلاش زیاد بتوانم نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم. ...

لیگ برتر نوجوانان و رقابت دوباره کن و فتح

لیگ برتر نوجوانان و رقابت دوباره کن و فتح
2021-01-27T11:23:03+03:30
رقابتهای لیگ برتر نوجوانان باشگاههای کشور در حالی طی روزهای پایانی هفته برگزار خواهد شد که یکبار دیگر دو تیم مدعی فتح صدر البرز و لوزام خانگی کن تیم قهرمانی ...

آزادکاران اعزامی به تورنمنت ایتالیا مشخص شدند

آزادکاران اعزامی به تورنمنت ایتالیا مشخص شدند
2021-01-27T11:23:02+03:30
طبق تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، ۳ آزادکار و یک مربی راهی تورنمنت بین المللی ایتالیا می‌شوند.

کریستوفر: بازی‌های متوالی خیلی سخت است/ انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایم دارم

 کریستوفر: بازی‌های متوالی خیلی سخت است/ انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایم دارم
2021-01-27T11:29:36+03:30
بازیکن آمریکایی خانه بسکتبال خوزستان گفت: با وجودی که عاشق بسکتبال هستم ولی بازی‌های متوالی، خیلی سخت است.

نمی‌گذارند قهرمان لیگ برتر شویم!

نمی‌گذارند قهرمان لیگ برتر شویم!
2021-01-27T11:12:58+03:30
برای توجیه نتیجه‌گیری نامطلوب هیچ راهی بهتر از فرار رو به جلو نیست. از پرداختن مدام به اشتباهات داوری تا صحبت از دست‌های پشت پرده برای ممانعت از قهرمانی؛ مسا...

گوندوغان ستاره‌ای برای صدرنشینی سیتی

گوندوغان ستاره‌ای برای صدرنشینی سیتی
2021-01-27T11:12:57+03:30
ستاره آلمانی این روزهای منچسترسیتی بهترین بازیکن تیمش در راه رسیدن به صدر جدول لیگ برتر بوده است.

مخاطره آمیز بودن برنامه صعود و کوهنوردی در روزهای پایانی هفته

مخاطره آمیز بودن برنامه صعود و کوهنوردی در روزهای پایانی هفته
2021-01-27T11:09:49+03:30
فدراسیون کوهنوردی با توجه پیش‌بینی شرایط جوی در روزهای پایانی هفته، اجرای برنامه‌های صعود و کوهنوردی به ویژه برای ارتفاعات شمال تهران را مخاطره آمیز عنوان کر...

خلعتبری: بازی با شهر خودرو برای من حساسیت خاصی ندارد/ امیدوارم دومین قهرمانی لیگ را با سپاهان تجربه کنم

 خلعتبری: بازی با شهر خودرو برای من حساسیت خاصی ندارد/ امیدوارم دومین قهرمانی لیگ را با سپاهان تجربه کنم
2021-01-27T11:16:16+03:30
محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت که بازی با تیم سابقش برای او حساسیتی ندارد و طلایی‌پوشان به دنبال پیروزی در این بازی هستند.

در درگیری زلاتان و لوکاکو چه حرف‌هایی رد و بدل شد؟

 در درگیری زلاتان و لوکاکو چه حرف‌هایی رد و بدل شد؟
2021-01-27T11:02:57+03:30
در بازی شب گذشته میلان و اینتر در جام حذفی ایتالیا درگیری لفظی شدیدی بین دو ستاره این دو تیم در گرفت.

رئیس دپارتمان داوری فوتبال: آقایان از خدا بترسید و مثل مرد مسئولیت‌پذیر باشید

رئیس دپارتمان داوری فوتبال: آقایان از خدا بترسید و مثل مرد مسئولیت‌پذیر باشید
2021-01-27T10:32:57+03:30
رئیس دپارتمان داوری فدراسیبون فوتبال گفت: با این جوی که علیه داوری راه انداخته شده کار قضاوت بازی ها سخت تر از قبل خواهد شد.

فضل الله باقرزاده: برخی دیدارهای لیگ شمشیربازی در سطح جهانی بود

فضل الله باقرزاده: برخی دیدارهای لیگ شمشیربازی در سطح جهانی بود
2021-01-27T10:29:47+03:30
رئیس فدراسیون شمشیربازی با ابراز رضایت از آغاز فصل جدید مسابقات باشگاهی این رشته گفت: رقابت نزدیک ملی‌پوشان که بعضا در سطح جهانی بود نشان از آمادگی بالای آنه...

جواد خیابانی گفت کی‌روش را برکنار و حشمت مهاجرانی را جایگزینش کنید!

جواد خیابانی گفت کی‌روش را برکنار و حشمت مهاجرانی را جایگزینش کنید!
2021-01-27T10:29:46+03:30
مدیر کل سابق روابط عمومی وزارت ورزش بخشی از اتفاقات رخ داده در تیم ملی و زمان کارلوس کی‌روش را افشا کرد و گفت: جواد خیابانی پیشنهاد داد کی‌روش را برکنار و مه...

پیولی: درگیری زلاتان و لوکاکو بر روند بازی بازی تأثیر گذاشت/ جام حذفی برای ما مهم بود

 پیولی: درگیری زلاتان و لوکاکو بر روند بازی بازی تأثیر گذاشت/ جام حذفی برای ما مهم بود
2021-01-27T10:36:16+03:30
سرمربی تیم فوتبال میلان پس از حذف تیمش از جام حذفی ایتالیا تأکید کرد این تورنمنت برای او و شاگردانش مهم بود.