میرنیوز

بشار رسن: گل‌محمدی از من خواست که پرسپولیس را ترک کنم/ اتهام خیانت را نمی‌پذیرم

 بشار رسن: گل‌محمدی از من خواست که پرسپولیس را ترک کنم/ اتهام خیانت را نمی‌پذیرم 2021-01-14T09:11:03+03:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بشار رسن، که مدتی قبل به تیم قطر‌ اس‌سی در لیگ ستارگان قطر پیوست در برنامه شبکه تلویزیونی الکاس تحت عنوان «میهمان ما» گفت: اتهام یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس که جدایی‌ام از پرسپولیس را یک خیانت توصیف کرد را نمی‌پذیرم. او خودش از من خواسته بود که پرسپولیس را ترک کنم و پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا با درخواستش موافقت کردم.

این بازیکن عراقی  اظهار داشت: هواداران پرسپولیس از من می‌خواستند که 2 ماه بیشتر و تا دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در این تیم بمانم. تمام اعضای کادر اداری باشگاه پرسپولیس با جدایی‌ام پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرده بودند، هر چند نمی‌دانم آیا مدیران باشگاه این موضوع را به اطلاع سرمربی رسانده بودند یا خیر.  انتظار داشتم که سرمربی پرسپولیس از جدایی‌ام پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا تعجب کرده باشد. من با بازیکنان و مربیان پرسپولیس در هتل خداحافظی و سپس آنجا را ترک کردم. من با تیم به تهران نرفتم. هنگام خداحافظی با سرمربی احساس کردم که از جدایی‌ام ناراحت است.

بشار رسن عنوان کرد: اگر گل‌محمدی تصمیمم به جدایی‌ از پرسپولیس را خیانت می‌داند، مدیران باشگاه باید در این مورد توضیح دهند. من نباید حرفی بزنم. من یک بازیکن ایرانی نیستم، بلکه بازیکنی حرفه‌ای هستم. می‌توانم در تیم دلخواهم با توجه به پیشنهادهای دریافتی بازی کنم. این یک موضوع حرفه‌ای است و فقط باید به قرارداد و مواردش احترام بگذارم، پس چطور می‌توانم پس از بازی برای پرسپولیس در سخت‌ترین شرایط‌ متهم به خیانت شوم؟

بشار رسن در خصوص جدایى از پرسپولیس و هواداران این تیم گفت: توصیف هواداران فوتبال ایران بسیار سخت است. تیم ما 40 میلیون هوادار در ایران داشت که به هر شهرى مى‌رفتیم، ورزشگاه‌ها را پر مى‌کردند. آنها حمایت زیادى از من داشتند. شاید سال اولى که به پرسپولیس رفتم یک بازیکن معمولى بودم. در واقع آنها من را به این سطح رساندند و اگر نبودند، بشار رسن به اینجا نمى رسیدم. آرزو مى‌کنم همیشه تیم محبوب‌شان موفق باشد و به جام‌ها و افتخارات زیادى در ایران و آسیا برسد.

وی در پاسخ به سوالى در مورد دلیل شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان گفت: آرزو می‌کردیم به قهرمانى لیگ قهرمانان برسیم و از حریف پیش افتادیم اما خیلى زود گل تساوى را دریافت کردیم. اگر نیمه اول به سود ما تمام می‌شد پیروز مى‌شدیم. ما مجموعا 3 گل در این رقابت‌ها خوردیم که از روى نقطه پنالتى بود و نشان مى‌دهد که تاکتیک دفاعى خوبى داشتیم. در بازى فینال چهار بازیکن شاخص‌مان را در اختیار نداشتیم. هر تیم دیگرى مثل النصر یا السد هم اگر به فینال مى‌رسید، مى‌توانست اولسان را مغلوب کند اما در فینال شانس با ما یار نبود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

هادی ساعی: نمی‌توانند فضا را بر من ببندند/فدراسیون جریمه‌ام را از طلبم کم کند

هادی ساعی: نمی‌توانند فضا را بر من ببندند/فدراسیون جریمه‌ام را از طلبم کم کند
2021-01-16T03:19:45+03:30
دارنده دو طلای المپیک و دو طلای جهان در رشته تکواندو که به‌تازگی با محرومیت و جریمه نقدی مواجه شده است، گفت: طلب زیادی از فدراسیون تکواندو دارم؛ جریمه‌ام را ...

دوچرخه سواری ایران هم ردیف با کامبوج و مالدیو در گروه بندی اتحادیه جهانی!

دوچرخه سواری ایران هم ردیف با کامبوج و مالدیو در گروه بندی اتحادیه جهانی!
2021-01-16T02:53:05+03:30
فدراسیون دوچرخه سواری در گروه بندی اتحادیه جهانی در گروه چهار آسیا قرار گرفت که جایگاه خوبی برای ایران محسوب نمی شود.

توقف پورتو در شب گلزنی و اخراج طارمی

توقف پورتو در شب گلزنی و اخراج طارمی
2021-01-16T02:13:05+03:30
تیم فوتبال پورتو در شب اخراج و گلزنی مهاجم ایرانی‌اش برابر بنفیکا متوقف شد و دو امتیاز مهم را از دست داد.

گرشاسبی: بخشی از عملکرد تاج و کفاشیان شبهه برانگیز است

گرشاسبی: بخشی از عملکرد تاج و کفاشیان شبهه برانگیز است
2021-01-16T01:46:26+03:30
مدیرعامل سابق پرسپولیس می‌گوید در بخش‌هایی از فدراسیون تاج و کفاشیان شفافیت وجود نداشت.

هادی ساعی: نمی‌توانند فضا را بر من ببندد/فدراسیون جریمه‌ام را از طلبم کم کند

هادی ساعی: نمی‌توانند فضا را بر من ببندد/فدراسیون جریمه‌ام را از طلبم کم کند
2021-01-16T00:27:41+03:30
دارنده دو طلای المپیک و دو طلای جهان در رشته تکواندو که به‌تازگی با محرومیت و جریمه نقدی مواجه شده است، گفت: طلب زیادی از فدراسیون تکواندو دارم؛ جریمه‌ام را ...

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: به کادر فنی بیشتر از بازیکنان شوک وارد شد

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: به کادر فنی بیشتر از بازیکنان شوک وارد شد
2021-01-15T23:47:41+03:30
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: با سلب میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا بیشتر از بازیکنان به کادر فنی شوک وارد شد.

فرزانه فصیحی به یک تیم صربستانی پیوست

فرزانه فصیحی به یک تیم صربستانی پیوست
2021-01-15T22:01:01+03:30
رکورددار دوی ۶۰ متر داخل سالن ایران، عضو تیم باشگاهی BAK کشور صربستان شد.

اکسون تهران نماینده مشهد را شکست داد

اکسون تهران نماینده مشهد را شکست داد
2021-01-15T21:17:52+03:30
دیدار تیم های اکسون تهران و رعد پدافند هوایی مشهد در لیگ برتر بسکتبال با برتری اکسون به پایان رسید.

سپهرداد تهران مغلوب نماینده قزوین شد

سپهرداد تهران مغلوب نماینده قزوین شد
2021-01-15T21:17:51+03:30
دیدار تیم سپهرداد تهران با شورا و شهرداری قزوین در لیگ بسکتبال بانوان با شکست نماینده تهران همراه بود.

هادی ساعی یک سال محروم شد/ فعالیت در تیم ملی به قوت خود باقیست!

هادی ساعی یک سال محروم شد/ فعالیت در تیم ملی به قوت خود باقیست!
2021-01-15T20:24:28+03:30
پس از اتفاقات روز پنجشنبه در جریان لیگ برتر تکواندو کمیته انضباطی این فدراسیون رای به محرومیت یک ساله هادی ساعی داد.

نفرات برتر مسابقات مینی گلف «مدافعان سلامت» معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات مینی گلف «مدافعان سلامت» معرفی شدند
2021-01-15T20:11:09+03:30
مسابقات مینی گلف گرامیداشت مدافعان سلامت با شناخت نفرات برتر در دو بخش زنان و مردان به پایان رسید.

محرومیت یک ساله هادی ساعی از حضور در لیگ برتر تکواندو

 محرومیت یک ساله هادی ساعی از حضور در لیگ برتر تکواندو
2021-01-15T20:04:20+03:30
با اعلام کمیته قضایی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی به مدت یک سال از حضور در مسابقات لیگ تکواندو، قهرمانی کشور و خانه تکواندو محروم شد.

صعود کن و فرمانیه به مرحله نهایی لیگ تکواندو

صعود کن و فرمانیه به مرحله نهایی لیگ تکواندو
2021-01-15T19:21:01+03:30
دیدارهای هفته اول تا پنجم از مرحله نخست رقابت های گروه "ب" لیگ برتر تکواندو طی دو روز برگزار و لوازم خانگی کن و فرمانیه راهی فینال شدند. ...

هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی بانوان/ خدمتی قهرمان و صادقیان سوم شدند

هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی بانوان/ خدمتی قهرمان و صادقیان سوم شدند
2021-01-15T19:21:01+03:30
با برگزاری هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی بانوان، تیم های مقاومت و دانشگاه آزاد اسلامی با شکست حریفان خود به پیروزی دست یافتند. ...

سرمربی تیم نساجی مازندران در رختکن برکنار شد

سرمربی تیم نساجی مازندران در رختکن برکنار شد
2021-01-15T19:04:26+03:30
قائمشهر- سرمربی جوان تیم نساجی پس از کسب نتایج ضعیف و تساوی مقابل تیم انتهای جدولی ماشین سازی تبریز برکنار شد و با شاگردانش خداحافظی کرد.

کار بزرگ فرمانیه و صعود به نیمه نهایی/ دانشگاه آزاد حذف شد

کار بزرگ فرمانیه و صعود به نیمه نهایی/ دانشگاه آزاد حذف شد
2021-01-15T18:51:07+03:30
پرونده دور مقدماتی رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با معرفی دو تیم صعود کننده به مرحله نهایی در خانه تکواندو بسته شد.

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به تعویق افتاد

 انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به تعویق افتاد
2021-01-15T18:17:42+03:30
انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نیز تحت‌تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

نویدکیا: پیکان در نیمه اول بهتر از ما بود/ انتظارم از بازیکنانم بیشتر است

 نویدکیا: پیکان در نیمه اول بهتر از ما بود/ انتظارم از بازیکنانم بیشتر است
2021-01-15T18:17:41+03:30
گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پس از گل دوم سه، چهار موقعیت ایده‌آل گلزنی داشتیم و باید خدا را شکر کنیم که توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم ...

فاضلی از سرمربیگری نساجی برکنار شد

 فاضلی از سرمربیگری نساجی برکنار شد
2021-01-15T18:04:21+03:30
باشگاه نساجی، وحید فاضلی را از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه برکنار کرد.

قربانی: از صحبت‌هایم درباره پرسپولیس پشیمان نیستم/ قبل از اینکه پیشکسوت استقلال باشم پیشکسوت فوتبالم

 قربانی: از صحبت‌هایم درباره پرسپولیس پشیمان نیستم/ قبل از اینکه پیشکسوت استقلال باشم پیشکسوت فوتبالم
2021-01-15T18:04:21+03:30
پیروز قربانی، مربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید هنوز هم بر سر مواضع خودش و صحبت‌هایی که درباره پرسپولیس انجام داد مانده و پشیمان نیست.

اخباری: داور مراعات حال نساجی را کرد/ ماشین‌سازی قطعا در لیگ می‌ماند

اخباری: داور مراعات حال نساجی را کرد/ ماشین‌سازی قطعا در لیگ می‌ماند
2021-01-15T17:47:41+03:30
سرمربی ماشین‌سازی می‌گوید تیمش در رقابت‌های لیگ برتر باقی خواهد ماند.

تداوم صدرنشینی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال زنان

تداوم صدرنشینی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال زنان
2021-01-15T17:47:41+03:30
رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان با تداوم پیروزی مدعیان قهرمانی دنبال شد.

تارتار: اسیر تجربه سپاهان شدیم/ حریف می‌توانست گل‌های بیشتری به ما بزند

 تارتار: اسیر تجربه سپاهان شدیم/ حریف می‌توانست گل‌های بیشتری به ما بزند
2021-01-15T17:51:02+03:30
گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اسیر تجربه سپاهان شدیم و توپی که خودمان از دست دادیم منجر به گل دوم سپاهان شد.

نویدکیا: برابر پیکان توپ‌های زیادی را در مرکز زمین از دست دادیم

 نویدکیا: برابر پیکان توپ‌های زیادی را در مرکز زمین از دست دادیم
2021-01-15T17:51:01+03:30
گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برابر پیکان نیمه اول خیلی خوبی نداشتیم و توپ‌های زیادی را در مرکز زمین از دست دادیم.

حدادی‌فر: همه می‌دانند باشگاه و کادرفنی ذوب‌آهن رابطه خوبی ندارند/ سال گذشته برخورد خوبی با من نشد

 حدادی‌فر: همه می‌دانند باشگاه و کادرفنی ذوب‌آهن رابطه خوبی ندارند/ سال گذشته برخورد خوبی با من نشد
2021-01-15T17:51:01+03:30
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نمی‌توانیم اختلاف باشگاه و کادرفنی را کتمان کنیم و همه می‌دانند که رابطه خوبی وجود ندارد.

برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در بهار ۱۴۰۰ به صورت متمرکز

 برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در بهار ۱۴۰۰ به صورت متمرکز
2021-01-15T17:51:00+03:30
مطابق گفته یکی از خبرنگاران مطرح کشور امارات، دور گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز و از سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

سرمربی نساجی برکنار شد

سرمربی نساجی برکنار شد
2021-01-15T17:34:22+03:30
فرصت نساجی به وحید فاضلی برای بهبود نتایج این تیم با تساوی در خانه مقابل ماشین سازی تمام شد و این سرمربی از سمتش برکنار شد.

پیروزی سخت اکسون در هفته هفتم لیگ بسکتبال

پیروزی سخت اکسون در هفته هفتم لیگ بسکتبال
2021-01-15T17:34:21+03:30
تیم بسکتبال اکسون تهران در جریان یک بازی نزدیک، مقابل رعد پدافند هوای مشهد به پیروزی رسید.

نویدکیا: انتظارم از بازیکنانم خیلی بیشتر از این‌هاست/ پیکان فوق‌العاده بود

نویدکیا: انتظارم از بازیکنانم خیلی بیشتر از این‌هاست/ پیکان فوق‌العاده بود
2021-01-15T17:34:21+03:30
سرمربی سپاهان گفت: انتظارم از بازیکنانم خیلی بیشتر از این‌هاست چرا که فوتبالیست‌های خوبی در اختیار دارم.

برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در بهار ۱۴۰۰ به‌صورت متمرکز

 برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در بهار ۱۴۰۰ به‌صورت متمرکز
2021-01-15T17:37:40+03:30
مطابق گفته یکی از خبرنگاران مطرح کشور امارات، دور گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا به‌صورت متمرکز و از سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.