میرنیوز

صعود پورتو از مرحله حذفی با درخشش تکراری مهدی طارمی!

صعود پورتو از مرحله حذفی با درخشش تکراری مهدی طارمی! 2021-01-13T08:36:54+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پورتو پرتغال در مرحله حذفی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور به مصاف ناسیونال رفت که دو تیم در وقت‌های قانونی به تساوی دو - دو رسیدند اما پورتو در وقت‌های اضافی با نتیجه چهار بر دو به برد رسید.

پورتو در حالی به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی صعود کرد که مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران را از ابتدا در اختیار داشت. پورتو که تا دقیقه ۸۸، دو بر یک از ناسیونال عقب بود با پاس گل طارمی به تساوی رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

پورتو در وقت‌های اضافی توانست با گل دقیقه در این بازی مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در شرایطی که پورتو با نتیجه دو بر یک عقب بود و در آستانه حذف قرار داشت، با پاس گل برای اوانیلسون در دقیقه ۸۸، پورتو را در این مسابقه نگه داشت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در ادامه اولیویرا در دقیقه ۱۰۲ گلزنی کرد تا از حریف خود پیش بیفتد. مهدی طارمی نیز با گلزنی در دقیقه ۱۱۵ آب سردی بر پیکر تیم فوتبال ناسیونال ریخت تا صعود پورتو را قطعی کند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

بررسی پرونده‌های انضباطی فرازبام دهدشت در ۴ سال گذشته/ مشتری دائمی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال

 بررسی پرونده‌های انضباطی فرازبام دهدشت در ۴ سال گذشته/ مشتری دائمی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال
2021-01-27T12:36:16+03:30
در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر هندبال تیم فرازبام خائیز دهدشت بیشترین پرونده انضباطی را طی چهار سال گذشته داشته است.

برگزاری قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند/ کار دشوار استقلال و ملاقات اجباری پرسپولیس با خلیل‌زاده

 برگزاری قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند/ کار دشوار استقلال و ملاقات اجباری پرسپولیس با خلیل‌زاده
2021-01-27T12:36:16+03:30
قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا برای سال ۲۰۲۱ در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند.

سیمئونه در میان ۵ سرمربی برتر تاریخ لالیگا

سیمئونه در میان ۵ سرمربی برتر تاریخ لالیگا
2021-01-27T12:19:37+03:30
سرمربی اتلتیکومادرید با پیروزی برابر والنسیا در میان پنج سرمربی برتر تاریخ لالیگا قرار گرفت.

تقابل زودهنگام بازیکنان جنجالی سرخابی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا

تقابل زودهنگام بازیکنان جنجالی سرخابی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا
2021-01-27T12:16:28+03:30
همگروهی پرسپولیس با الریان قطر باعث رویارویی شاگردان یحیی گل محمدی با همبازی سابق خود شد.

استقلال با الدحیل و الاهلی همگروه شد/ قرعه راحت برای پرسپولیس

استقلال با الدحیل و الاهلی همگروه شد/ قرعه راحت برای پرسپولیس
2021-01-27T12:03:06+03:30
تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا با الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه امارات همگروه شد. در مقایسه با استقلال، پرسپولیس کار راحت‌تری در این رقاب...

پرسپولیس طلب والنسیا را پرداخت کرد

پرسپولیس طلب والنسیا را پرداخت کرد
2021-01-27T11:52:58+03:30
باشگاه پرسپولیس از پرداخت مطالبات مربی سابق خود خبر داد.

پرسپولیس و شجاع به هم رسیدند/ استقلال-الدحیل بازی بزرگ گروه سوم

پرسپولیس و شجاع به هم رسیدند/ استقلال-الدحیل بازی بزرگ گروه سوم
2021-01-27T11:52:57+03:30
قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و ۴ نماینده ایران در این مسابقات حریفان خود را در مرحله گروهی شناختند.

باشگاه پرسپولیس بدهی دستیار « گابریل کالدرون» را پرداخت کرد

باشگاه پرسپولیس بدهی دستیار « گابریل کالدرون» را پرداخت کرد
2021-01-27T11:49:43+03:30
طلب «اینیگو والنسیا» دستیار سرمربی پیشین پرسپولیس طبق حکم صادره از سوی کمیته انضباطی فیفا و با پیگیری صورت گرفته از سوی باشگاه برای تامین اعتبار لازم به حساب...

پرسپولیس به الریان قطر خورد/ استقلال در گروه دوم

پرسپولیس به الریان قطر خورد/ استقلال در گروه دوم
2021-01-27T11:49:43+03:30
مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا آغاز شد.

مطالبات دستیار کالدرون پرداخت شد

 مطالبات دستیار کالدرون پرداخت شد
2021-01-27T11:56:16+03:30
باشگاه پرسپولیس مطالبات دستیار گابریل کالدرون را پرداخت کرد.

مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آغاز شد

مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آغاز شد
2021-01-27T11:39:38+03:30
قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و ۴ نماینده ایران در این مسابقات حریفان خود را در مرحله گروهی شناختند.

اعزام احسانپور، کریمی و طاهری به تورنمنت پلیکونه ایتالیا

اعزام احسانپور، کریمی و طاهری به تورنمنت پلیکونه ایتالیا
2021-01-27T11:39:37+03:30
تیم منتخب کشتی آزاد ایران با ۳ کشتی گیر و یک مربی برای حضور در رقابت های بین المللی ماتئو پلیکونه، راهی کشور ایتالیا می شوند.

مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد

مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد
2021-01-27T11:36:27+03:30
مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا آغاز شد.

پرونده شکایت پرسپولیس از خلیل‌زاده دوباره در اختیار کمیته وضعیت/ زمان رسیدگی مشخص نیست

 پرونده شکایت پرسپولیس از خلیل‌زاده دوباره در اختیار کمیته وضعیت/ زمان رسیدگی مشخص نیست
2021-01-27T11:42:56+03:30
پرونده شجاع خلیل‌زاده پس از بررسی در کمیته استیناف دوباره در اختیار کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.

خدابنده: قدر حضور در اردوی تیم ملی را می‌دانم

خدابنده: قدر حضور در اردوی تیم ملی را می‌دانم
2021-01-27T11:26:17+03:30
ملی پوش با سابقه تکواندوی ایران پس از دعوت به اردوی تیم ملی گفت: انگیزه زیادی دارم و امیدوارم با تلاش زیاد بتوانم نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم. ...

لیگ برتر نوجوانان و رقابت دوباره کن و فتح

لیگ برتر نوجوانان و رقابت دوباره کن و فتح
2021-01-27T11:23:03+03:30
رقابتهای لیگ برتر نوجوانان باشگاههای کشور در حالی طی روزهای پایانی هفته برگزار خواهد شد که یکبار دیگر دو تیم مدعی فتح صدر البرز و لوزام خانگی کن تیم قهرمانی ...

آزادکاران اعزامی به تورنمنت ایتالیا مشخص شدند

آزادکاران اعزامی به تورنمنت ایتالیا مشخص شدند
2021-01-27T11:23:02+03:30
طبق تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، ۳ آزادکار و یک مربی راهی تورنمنت بین المللی ایتالیا می‌شوند.

کریستوفر: بازی‌های متوالی خیلی سخت است/ انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایم دارم

 کریستوفر: بازی‌های متوالی خیلی سخت است/ انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایم دارم
2021-01-27T11:29:36+03:30
بازیکن آمریکایی خانه بسکتبال خوزستان گفت: با وجودی که عاشق بسکتبال هستم ولی بازی‌های متوالی، خیلی سخت است.

نمی‌گذارند قهرمان لیگ برتر شویم!

نمی‌گذارند قهرمان لیگ برتر شویم!
2021-01-27T11:12:58+03:30
برای توجیه نتیجه‌گیری نامطلوب هیچ راهی بهتر از فرار رو به جلو نیست. از پرداختن مدام به اشتباهات داوری تا صحبت از دست‌های پشت پرده برای ممانعت از قهرمانی؛ مسا...

گوندوغان ستاره‌ای برای صدرنشینی سیتی

گوندوغان ستاره‌ای برای صدرنشینی سیتی
2021-01-27T11:12:57+03:30
ستاره آلمانی این روزهای منچسترسیتی بهترین بازیکن تیمش در راه رسیدن به صدر جدول لیگ برتر بوده است.

مخاطره آمیز بودن برنامه صعود و کوهنوردی در روزهای پایانی هفته

مخاطره آمیز بودن برنامه صعود و کوهنوردی در روزهای پایانی هفته
2021-01-27T11:09:49+03:30
فدراسیون کوهنوردی با توجه پیش‌بینی شرایط جوی در روزهای پایانی هفته، اجرای برنامه‌های صعود و کوهنوردی به ویژه برای ارتفاعات شمال تهران را مخاطره آمیز عنوان کر...

خلعتبری: بازی با شهر خودرو برای من حساسیت خاصی ندارد/ امیدوارم دومین قهرمانی لیگ را با سپاهان تجربه کنم

 خلعتبری: بازی با شهر خودرو برای من حساسیت خاصی ندارد/ امیدوارم دومین قهرمانی لیگ را با سپاهان تجربه کنم
2021-01-27T11:16:16+03:30
محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت که بازی با تیم سابقش برای او حساسیتی ندارد و طلایی‌پوشان به دنبال پیروزی در این بازی هستند.

در درگیری زلاتان و لوکاکو چه حرف‌هایی رد و بدل شد؟

 در درگیری زلاتان و لوکاکو چه حرف‌هایی رد و بدل شد؟
2021-01-27T11:02:57+03:30
در بازی شب گذشته میلان و اینتر در جام حذفی ایتالیا درگیری لفظی شدیدی بین دو ستاره این دو تیم در گرفت.

رئیس دپارتمان داوری فوتبال: آقایان از خدا بترسید و مثل مرد مسئولیت‌پذیر باشید

رئیس دپارتمان داوری فوتبال: آقایان از خدا بترسید و مثل مرد مسئولیت‌پذیر باشید
2021-01-27T10:32:57+03:30
رئیس دپارتمان داوری فدراسیبون فوتبال گفت: با این جوی که علیه داوری راه انداخته شده کار قضاوت بازی ها سخت تر از قبل خواهد شد.

فضل الله باقرزاده: برخی دیدارهای لیگ شمشیربازی در سطح جهانی بود

فضل الله باقرزاده: برخی دیدارهای لیگ شمشیربازی در سطح جهانی بود
2021-01-27T10:29:47+03:30
رئیس فدراسیون شمشیربازی با ابراز رضایت از آغاز فصل جدید مسابقات باشگاهی این رشته گفت: رقابت نزدیک ملی‌پوشان که بعضا در سطح جهانی بود نشان از آمادگی بالای آنه...

جواد خیابانی گفت کی‌روش را برکنار و حشمت مهاجرانی را جایگزینش کنید!

جواد خیابانی گفت کی‌روش را برکنار و حشمت مهاجرانی را جایگزینش کنید!
2021-01-27T10:29:46+03:30
مدیر کل سابق روابط عمومی وزارت ورزش بخشی از اتفاقات رخ داده در تیم ملی و زمان کارلوس کی‌روش را افشا کرد و گفت: جواد خیابانی پیشنهاد داد کی‌روش را برکنار و مه...

پیولی: درگیری زلاتان و لوکاکو بر روند بازی بازی تأثیر گذاشت/ جام حذفی برای ما مهم بود

 پیولی: درگیری زلاتان و لوکاکو بر روند بازی بازی تأثیر گذاشت/ جام حذفی برای ما مهم بود
2021-01-27T10:36:16+03:30
سرمربی تیم فوتبال میلان پس از حذف تیمش از جام حذفی ایتالیا تأکید کرد این تورنمنت برای او و شاگردانش مهم بود.

واکنش AFC به صعود سپاهان در جدول لیگ برتر و شکست سرخابی‌ها

 واکنش AFC به صعود سپاهان در جدول لیگ برتر و شکست سرخابی‌ها
2021-01-27T10:36:16+03:30
سایت AFC در گزارش خود درباره هفته گذشته لیگ برتر فوتبال به شکست استقلال و پرسپولیس و صعود سپاهان به رتبه دوم جدول اشاره کرد.

بریتانیا پشت رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری را خالی کرد!

بریتانیا پشت رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری را خالی کرد!
2021-01-27T10:19:38+03:30
وزنه برداری بریتانیا نشان داد به رییس موقت فدراسیون جهانی اعتماد ندارد و او را برای نامزدی در انتخابات پیش رو معرفی نکرد.

هشدار به کوهنوردان/ وضعیت مخاطره‌آمیز هوای ارتفاعات تهران در پایان هفته

هشدار به کوهنوردان/ وضعیت مخاطره‌آمیز هوای ارتفاعات تهران در پایان هفته
2021-01-27T10:19:37+03:30
با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود که ارتفاعات تهران در اواخر هفته و اواسط هفته آینده شرایط جوی پایداری نداشته باشند و احتمال کولاک و ریزش بهمن...