میرنیوز

از پیشنهادات هلندی احساس خوبی دارم/ برای آینده تصمیم نگرفته‌ام

از پیشنهادات هلندی احساس خوبی دارم/ برای آینده تصمیم نگرفته‌ام 2021-01-12T18:49:55+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون درباره کم بازی کردنش در این تیم، گفت: در هلند و ایران من همیشه یک وینگر راست واقعی بودم و می‌توانستم زیاد نفوذ کنم. اکنون دو سال است که این کار را نمی‌کنم. در این فصل سرمربی تیم را متقاعد کردم که می‌توانم در سیستم او بازی کنم. هر روز سخت کار می‌کنم تا بازیکنی باشم که سرمربی می‌خواهد.

جهانبخش ادامه داد: از نظر عملکرد و دقایق بازی، وضعیتم در این فصل بعد از سال گذشته است اما این برای من کافی نیست. می‌خواهم بیشتر بازی کنم. این واضح است.

بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس که مدنظر چند باشگاه هلندی هم قرار داشت، تصریح کرد: وقتی پیشنهادی از یک باشگاه هلندی می‌آید، احساس خوبی برای من است. ایده بسیار خوبی است که درها همیشه به روی من باز هستند.

جهانبخش افزود: آژاکس، فاینورد، آلکمار و آیندهوون باشگاه‌هایی هستند که همیشه در سطح خوبی بازی می‌کنند و در لیگ اروپا یا لیگ قهرمانان حضور دارند.

این بازیکن ایرانی که تا سال ۲۰۲۳ با برایتون قرار دارد، درباره وضعیتش برای جدایی از این تیم یا ادامه کار در برایتون به سایت «Voetbal International» گفت: هنوز تصمیم نگرفته‌ام. این اولین مرحله دشوار در زندگی حرفه‌ای من نیست. من یک مبارز هستم و برای شانس‌هایم به مبارزه ادامه می‌دهم.

جهانبخش تاکید کرد: من یک بار به اروپا آمدم تا در بالاترین سطح بازی کنم. با لیگ برتر انگلیس، من در حال حاضر در آن سطح هستم اما صِرف بودن در این سطح برایم کافی نیست. درست مثل تیم‌های نایمخن و آلکمار، می‌خواهم اینجا هم چیزی از خودم بر جای بگذارم (تاثیرگذار باشم).

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

تمرین پرسپولیس تعطیل شد

تمرین پرسپولیس تعطیل شد
2021-01-19T17:04:31+03:30
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس فردا چهارشنبه برگزار نمی‌شود.

شکست سنگین گیتی‌پسند و پیروزی مس سونگون

شکست سنگین گیتی‌پسند و پیروزی مس سونگون
2021-01-19T16:54:22+03:30
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال عصر امروز (سه‌شنبه) با شکست خانگی گیتی‌پسند به پایان رسید.

اظهارات مربی گیتی پسند بعد از باخت سنگین به مقاومت

اظهارات مربی گیتی پسند بعد از باخت سنگین به مقاومت
2021-01-19T16:51:14+03:30
مربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: باخت به مقاومت برایمان سخت بود و باید بگویم فقط اسامی در زمین بازی نمی‌کند.

برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
2021-01-19T16:37:49+03:30
جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز با حضور اعضای این هیات برگزار شد.

شکست تحقیرآمیز گیتی پسند مقابل مقاومت/ برد مس، کراپ و سن‌ایچ

شکست تحقیرآمیز گیتی پسند مقابل مقاومت/ برد مس، کراپ و سن‌ایچ
2021-01-19T16:24:49+03:30
در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال تیم مقاومت البرز توانست با نتیجه پرگل، تیم گیتی پسند را شکست بدهد و صدر جدول را از این تیم بگیرد. مس سونگون، کراپ الوند و سن ایچ...

پاپی: به دنبال رکوردشکنی و کسب بهترین نتیجه در توکیو هستم

پاپی: به دنبال رکوردشکنی و کسب بهترین نتیجه در توکیو هستم
2021-01-19T16:01:02+03:30
یک دومیدانی کار پارالمپیکی پس از حضور در کیش بعد از یکسال دوری از تمرینات گفت: با شرایط خوبی که در کیش برای ورزشکاران فراهم شده به دنبال رکوردشکنی و کسب بهتر...

در تاتنهام اصول حرفه‌ای را یاد گرفتم/ دوست دارم به رئال مادرید بروم

در تاتنهام اصول حرفه‌ای را یاد گرفتم/ دوست دارم به رئال مادرید بروم
2021-01-19T15:57:52+03:30
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دلش برای احمدرضا عابدزاده تنگ شده است، گفت: با متخصص ایرانی تغذیه «جوکوویچ» آشنا و با نظر او گیاهخوار شدم.

آمار عجیب مهاجم استقلال/ رد پای قایدی در نیمی از گلهای آبیها

آمار عجیب مهاجم استقلال/ رد پای قایدی در نیمی از گلهای آبیها
2021-01-19T15:44:31+03:30
رد پای مهدی قایدی در نیمی از گل‌های این فصل آبی پوشان به چشم می‌خورد تا مشخص شود این بازیکن آمار عجیبی از خود به جای گذاشته است.

رحمتی: ۳ امتیاز دیدار با نساجی برای‌مان مهم و حیاتی است/ تمریناتم برای دروازه‌بانی را دوباره شروع کرده‌ام

 رحمتی: ۳ امتیاز دیدار با نساجی برای‌مان مهم و حیاتی است/ تمریناتم برای دروازه‌بانی را دوباره شروع کرده‌ام
2021-01-19T15:51:05+03:30
سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت که ۳ امتیاز دیدار با نساجی مازندارن برای آنها خیلی مهم و حیاتی است.

کرونا اردوی تیم ملی کاراته بانوان را تعطیل کرد

کرونا اردوی تیم ملی کاراته بانوان را تعطیل کرد
2021-01-19T15:31:08+03:30
مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته بانوان که از ۲۸ دی آغاز شده بود با مثبت شدن تست PCR سمانه خوشقدم تعطیل شد.

مانژوکیچ به میلان پیوست

مانژوکیچ به میلان پیوست
2021-01-19T14:54:22+03:30
باشگاه میلان اعلام کرد که مهاجم کروات، بازیکن جدید این تیم است.

اسماعیلی بدون مشکل تمرین کرد/ آبی‌ها دوباره تولد گرفتند

اسماعیلی بدون مشکل تمرین کرد/ آبی‌ها دوباره تولد گرفتند
2021-01-19T14:27:42+03:30
تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در زمین تهرانسر برگزار شد.

داور بازی با پرسپولیس تمرکز نداشت/ فولاد را با پارک اشتباه گرفته‌اند!

داور بازی با پرسپولیس تمرکز نداشت/ فولاد را با پارک اشتباه گرفته‌اند!
2021-01-19T14:24:31+03:30
مدیرعامل باشگاه فولاد با بیان اینکه اعلام پنالتی اشتباه به سود این تیم مقابل پرسپولیس بازی را خراب کرد، گفت: پیراهن فولاد برای یکسری از بازیکنان گشاد است و آ...

قاسم‌پور: فوتبال ایران با ماندن مدیران فعلی پیشرفت نمی‌کند

قاسم‌پور: فوتبال ایران با ماندن مدیران فعلی پیشرفت نمی‌کند
2021-01-19T14:14:24+03:30
پیشکسوت فوتبال معتقد است که فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر عملکرد خوبی نداشته و تنها انتخاب مدیرانی از جنس فوتبال می‌تواند به حل مشکلات کمک کند. ...

نازنین ملایی محروم نشد

نازنین ملایی محروم نشد
2021-01-19T14:14:23+03:30
بانوی ملی‌پوش روئینگ که به دلیل اشتباه در مصرف داروی ممنوعه دچار مشکل شده بود، از محرومیت معاف شد.

«اردیبهشت» سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی شد

«اردیبهشت» سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی شد
2021-01-19T13:57:51+03:30
سید اشکان اردیبهشت به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب شد.

ربیعی: در ۱۰ بازی گذشته، مسابقه‌ای نبوده که تمام تیمم را در اختیار داشته باشم/ بازی با پیکان سخت است

 ربیعی: در ۱۰ بازی گذشته، مسابقه‌ای نبوده که تمام تیمم را در اختیار داشته باشم/ بازی با پیکان سخت است
2021-01-19T14:04:25+03:30
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: نتایج پیکان و جایگاهی که این تیم در لیگ دارد، کاملاً موید اهمیت و سختی بازی ما خواهد بود.

باشگاه گل‌گهر سیرجان: ۶ امتیاز ما سوخت و کسی عذرخواهی نکرد/ کسی صدای ما را می‌شنود؟

 باشگاه گل‌گهر سیرجان: ۶ امتیاز ما سوخت و کسی عذرخواهی نکرد/ کسی صدای ما را می‌شنود؟
2021-01-19T14:04:23+03:30
روابط عمومی گل‌گهر سیرجان، بیانیه‌ای اعتراض‌آمیز به اشتباهات داوری علیه این تبم صادر کرد.

بیانیه باشگاه فولاد خوزستان درباره اتفاقات داوری دیدار مقابل پرسپولیس؛ نباید اجازه دهیم باشگاهی خاص زورگویی کند

 بیانیه باشگاه فولاد خوزستان درباره اتفاقات داوری دیدار مقابل پرسپولیس؛ نباید اجازه دهیم باشگاهی خاص زورگویی کند
2021-01-19T14:04:23+03:30
باشگاه فولاد خوزستان درباره اتفاقات و حواشی دیدار برابر پرسپولیس بیانیه‌ای صادر کرد.

تارتار: هر مربی دیگری هم باشد از اوت‌های نادر محمدی استفاده می‌کند/ مس تیم باتجربه‌ای است

 تارتار: هر مربی دیگری هم باشد از اوت‌های نادر محمدی استفاده می‌کند/ مس تیم باتجربه‌ای است
2021-01-19T14:04:23+03:30
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مس تیم بسیار باتجربه‌ای است و مثل سال گذشته که به لیگ برتر صعود کرد در آن تیم هم بازیکنان خوب و باتجربه‌ای داشت.

لیگ برتر والیبال نشسته مردان و داوری‌ها از نظر سرمربی تیم ملی

لیگ برتر والیبال نشسته مردان و داوری‌ها از نظر سرمربی تیم ملی
2021-01-19T13:47:43+03:30
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: زمانی می توانیم نگاه حرفه ای به لیگ برتر والیبال نشسته داشته باشیم که قضاوت ها هم حرفه ای و عاری از هرگونه خطا و اشتباه باش...

مدافعان مصدوم پرسپولیس MRI گرفتند

مدافعان مصدوم پرسپولیس MRI گرفتند
2021-01-19T13:44:35+03:30
دو مدافع میانی پرسپولیس از پای مصدوم خود MRI گرفتند.

تارتار: تاکتیک پرتاب اوت کسل کننده است اما از آن استفاده می‌کنیم

تارتار: تاکتیک پرتاب اوت کسل کننده است اما از آن استفاده می‌کنیم
2021-01-19T13:34:23+03:30
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش از تاکتیک پرتاب اوت اسفاده خواهد کرد.

ربیعی: در همه بازی‌ها بازیکن مصدوم داشته‌ایم/ ما هم یک اوت‌انداز بزرگ داریم!

ربیعی: در همه بازی‌ها بازیکن مصدوم داشته‌ایم/ ما هم یک اوت‌انداز بزرگ داریم!
2021-01-19T13:21:03+03:30
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید تیمش در همه بازی‌ها بازیکن مصدوم داشته است.

تعلیق ۲ وزنه‌بردار به دلیل جابجایی نمونه دوپینگ/ وزنه‌برداری همچنان در گرداب دوپینگ

تعلیق ۲ وزنه‌بردار به دلیل جابجایی نمونه دوپینگ/ وزنه‌برداری همچنان در گرداب دوپینگ
2021-01-19T13:07:44+03:30
نام دو وزنه بردار که برای انجام تست دوپینگ نمونه ادرار خود را جابجا کرده بودند، فاش شد.

پرسپولیس در رده ۱۳۱ جهان در سال ۲۰۲۰ / بایرن مونیخ قاطعانه در صدر

پرسپولیس در رده ۱۳۱ جهان در سال ۲۰۲۰ / بایرن مونیخ قاطعانه در صدر
2021-01-19T13:07:42+03:30
پرسپولیس به عنوان هشتمین تیم آسیا و ۱۳۱ جهان در رده بندی برترین تیم‌های باشگاهی جهان قرار گرفت.

مراسم تجلیل از سه پیشکسوت کشتی برگزار شد

مراسم تجلیل از سه پیشکسوت کشتی برگزار شد
2021-01-19T13:04:33+03:30
رئیس فدراسیون کشتی طی مراسمی از سه پیشکسوت کشتی کشور تقدیر به عمل آورد.

چرا از لباس پاورلیفتینگ بانوان رونمایی نشد؟

 چرا از لباس پاورلیفتینگ بانوان رونمایی نشد؟
2021-01-19T13:11:06+03:30
مراسم افتتاح آکادمی تخصصی پاورلیفتینگ بانوان در حالی برگزار شد که هیچ برنامه‌ای برای رونمایی از لباس بانوان در این رشته انجام نشد.

خبری از رونمایی لباس پاورلیفتینگ بانوان نبود/ نصیرزاده: قبلا رونمایی کرده بودیم!

خبری از رونمایی لباس پاورلیفتینگ بانوان نبود/ نصیرزاده: قبلا رونمایی کرده بودیم!
2021-01-19T12:54:24+03:30
در حالی که فدراسیون بدنسازی در دعوت از خبرنگاران اعلام کرده بود مراسم رونمایی از لباس پاورلیفتینگ بانوان برگزار می شود، اما خبری از رونمایی نبود! ...

"رونالدو یک پارسنگ بود"

"رونالدو یک پارسنگ بود"