میرنیوز

نوازی: روی اشتباه‌های بچه‌گانه گل خوردیم

نوازی: روی اشتباه‌های بچه‌گانه گل خوردیم 2021-01-12T16:53:07+03:30

به گزارش ایسنا، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از شکست برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری این دیدار گفت: به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم. من فکر می‌کنم بر خلاف روند بازی گل خوردیم و علت آن اشتباه‌های بچه‌گانه بود.

وی ادامه داد: متاسفانه توپ‌های ما گل نمی‌شود و حریف بر اثر اتفاقات به ما گل می‌زند. امیدوارم در بازی‌های بعد جبران کنیم. شرایط تیم ما خوب بود و فوتبال ما روی زمین بود. شرایط زمین خوب نبود و برگزارکننده‌های لیگ باید شرایط زمین را بررسی کنند. روی اشتباهات خودی گل خوردیم و برای کادر فنی دو تیم در بازی‌های بعد آرزوی موفقیت دارم.

نوازی درباره داوری گفت: من تعجب می‌کنم که داور بازی را ۲۴ ساعت قبل بدون هیچ دلیل و توضیحی تغییر می‌دهند. نمی‌دانم چه کسی باید پاسخگو باشد. امیدوارم تصمیماتی که گرفته می‌شود، روی فرد یا تیم خاصی نباشد. داور خیلی خوب سوت زد اما نمی‌دانم چرا داور باید تغییر کند. اگر این اتفاق برای پرسپولیس یا استقلال می‌افتاد، توضیح می‌دادند اما به تیم‌هایی مثل شهرخودرو که شهرستانی هستند هیچ توضیحی ندادند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

بازیکن پرسپولیس باید دوبار اخراج می شد/ با بدشانسی باختیم

بازیکن پرسپولیس باید دوبار اخراج می شد/ با بدشانسی باختیم
2021-01-18T20:11:11+03:30
دروازه بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پرسپولیس موقعیتی نداشت اما دو گل زد و بازی را واگذار کردیم.

نکونام مقصر نیست/ با این وضعیت خیلی از بازیکنان باید نیم فصل بروند

نکونام مقصر نیست/ با این وضعیت خیلی از بازیکنان باید نیم فصل بروند
2021-01-18T20:11:11+03:30
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پس از شکست این تیم مقابل پرسپولیس از عملکرد بازیکنان خود به شدت انتقاد کرد.

والیبال زنان در ایستگاه پایانی/ سایپا در آستانه کسب دومین جام

والیبال زنان در ایستگاه پایانی/ سایپا در آستانه کسب دومین جام
2021-01-18T19:47:42+03:30
تیم سایپا با چهار پیروزی در مرحله نهایی لیگ والیبال زنان صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

اسامی داوران هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال/قضاوت همرنگ و کاظمی برای استقلال و پرسپولیس

اسامی داوران هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال/قضاوت همرنگ و کاظمی برای استقلال و پرسپولیس
2021-01-18T19:47:41+03:30
با اعلام کمیته داوران، تیم داوری دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.

داوران هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند

داوران هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند
2021-01-18T19:44:29+03:30
کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده در هفته دوازدهم لیگ برتر را اعلام کرد.

هم دندانم را شکستند هم به اشتباه پنالتی گرفتند/ پرسپولیس گناه دارد

هم دندانم را شکستند هم به اشتباه پنالتی گرفتند/ پرسپولیس گناه دارد
2021-01-18T19:44:28+03:30
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اعصابی که برایم نگذاشتند فکر می کنم همسترینگم پاره شد.

فروزان: حق ما پیروزی بود/ چند بازیکن پرسپولیس باید کارت قرمز می‌گرفتند

فروزان: حق ما پیروزی بود/ چند بازیکن پرسپولیس باید کارت قرمز می‌گرفتند
2021-01-18T19:34:23+03:30
دروازه‎بان فولاد گفت: پرسپولیسی‌ها با خوش‌شانسی، مسائل داوری و وقت تلف کردن ما را شکست دادند.

پیروانی: قضاوت‌ها علیه پرسپولیس است

پیروانی: قضاوت‌ها علیه پرسپولیس است
2021-01-18T19:34:23+03:30
سرپرست پرسپولیس می‌گوید اشتباهات داوری برنامه‌ریزی شده نیست اما قضاوت‌ها علیه این تیم است.

عالیشاه: اگر بار اضافی باشم، نمی‌مانم

عالیشاه: اگر بار اضافی باشم، نمی‌مانم
2021-01-18T19:34:22+03:30
هافبک پرسپولیس می‌گوید تا زمانی که به او احتیاج داشته باشند، در خدمت پرسپولیس است اما در صورتی که حس کند بار اضافی است، این تیم را ترک خواهد کرد. ...

کنعانی‌زادگان: باقری می‌خواست دلداری‌ام بدهد/ پرسپولیس گناه دارد

کنعانی‌زادگان: باقری می‌خواست دلداری‌ام بدهد/ پرسپولیس گناه دارد
2021-01-18T19:34:21+03:30
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است داور به اشتباه به ضرر تیمش پنالتی گرفته است.

امیری: داور بازی را خراب کرد/ به صدر جدول بر می‌گردیم

امیری: داور بازی را خراب کرد/ به صدر جدول بر می‌گردیم
2021-01-18T19:34:21+03:30
هافبک پرسپولیس می‌گوید داور با اعلام پنالتی اشتباه به ضرر پرسپولیس جو بازی را به هم ریخت و باعث ایجاد تنش میان دو تیم شد.

بیرانوند بهترین دروازه‌بان هفته بیست‌ویکم لیگ بلژیک + عکس

 بیرانوند بهترین دروازه‌بان هفته بیست‌ویکم لیگ بلژیک + عکس
2021-01-18T19:37:42+03:30
علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین دروازه‌بان هفته بیستم‌ویکم لیگ برتر بلژیک انتخاب شد.

هاشمی‌نسب: برنامه‌ریزی فوتبال براساس راحتی پرسپولیس است/ "خاص" برازنده شماست، مظلوم‌نمایی نکنید

هاشمی‌نسب: برنامه‌ریزی فوتبال براساس راحتی پرسپولیس است/ "خاص" برازنده شماست، مظلوم‌نمایی نکنید
2021-01-18T19:21:01+03:30
مربی تیم فوتبال فولاد بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس از رفتار کادرفنی حریف انتقاد کرد.

پاسخ رادوشوویچ درباره ماندنش در پرسپولیس

پاسخ رادوشوویچ درباره ماندنش در پرسپولیس
2021-01-18T19:21:01+03:30
دروازه‌بان کرات تیم فوتبال پرسپولیس درباره ماندن در این تیم با تردید صحبت کرد.

اعتراض باشگاه پرسپولیس به قضاوت جنجالی داور دیدار با فولاد

اعتراض باشگاه پرسپولیس به قضاوت جنجالی داور دیدار با فولاد
2021-01-18T19:17:47+03:30
باشگاه پرسپولیس بطور رسمی نسبت به تصمیمات داور بازی این تیم با فولاد خوزستان اعتراض کرد.

انتقاد تند یاغی سابق از پرسپولیس و کادر فنی‌اش/ مظلوم‌نمایی نکنید!

انتقاد تند یاغی سابق از پرسپولیس و کادر فنی‌اش/ مظلوم‌نمایی نکنید!
2021-01-18T19:17:47+03:30
مربی تیم فوتبال فولاد که یکی از بازیکنان منتقل شده از پرسپولیس به استقلال بود، گفت: لقب تیم خاص برازنده پرسپولیس است چرا که همه اتفاقات باید به سود این تیم ر...

واکنش رادوشویچ به شایعه جدایی‌اش از پرسپولیس

 واکنش رادوشویچ به شایعه جدایی‌اش از پرسپولیس
2021-01-18T19:24:22+03:30
دروازه‌بان کروات پرسپولیس واکنش کوتاهی نسبت به شایعه جدایی‌اش از باشگاه پرسپولیس نشان داد.

آذری: با این روش بسیاری از بازیکنان فولاد باید در نیم‌فصل دنبال تیم باشند/ بازی از دست زاهدی‌فرد در رفت

 آذری: با این روش بسیاری از بازیکنان فولاد باید در نیم‌فصل دنبال تیم باشند/ بازی از دست زاهدی‌فرد در رفت
2021-01-18T19:24:21+03:30
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اگر بازیکنان بخواهند به همین شکل عمل کنند خیلی از آنها باید در نیم‌فصل به دنبال تیم باشند.

کنعانی‌زادگان: اگر توپ به شانه‌ام هم خورده باشد دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم/ پرسپولیس گناه دارد

 کنعانی‌زادگان: اگر توپ به شانه‌ام هم خورده باشد دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم/ پرسپولیس گناه دارد
2021-01-18T19:24:21+03:30
مدافع پرسپولیس می‌گوید در صحنه‌ای که داور خطای هند او را اعلام کرد، اگر توپ به شانه او هم برخورد کرده باشد دیگر فوتبال بازی نمی‌کند.

هاشمی‌نسب: تمام زندگی من شده جنگ و جدل با هواداران تیمِ خاص/ تمام برنامه‌ریزی فوتبال ما برای راحتی پرسپولیس است!

 هاشمی‌نسب: تمام زندگی من شده جنگ و جدل با هواداران تیمِ خاص/ تمام برنامه‌ریزی فوتبال ما برای راحتی پرسپولیس است!
2021-01-18T19:24:21+03:30
مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس به همه چیز پرداخت جز دلایل فنی شکست سرخپوشان اهوازی.

آذری: از عملکرد کادر فنی‌ راضیم اما از بازیکنان نه/ داوری خوب بوده یا بد دیگر تمام شد

آذری: از عملکرد کادر فنی‌ راضیم اما از بازیکنان نه/ داوری خوب بوده یا بد دیگر تمام شد
2021-01-18T19:07:42+03:30
مدیرعامل فولاد گفت: رهبری تیم دارد کارش را می‌کند و از کادرفنی رضایت داریم اما اگر بازیکنان بخواهند به این شکل بازی کنند در نیم فصل باید دنبال تیم جدید بگردن...

برازنده لقب «خاص» هستید/من هم روزی خاص بودم و هوایم را داشتند!

برازنده لقب «خاص» هستید/من هم روزی خاص بودم و هوایم را داشتند!
2021-01-18T19:04:28+03:30
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لقب تیم خاص برازنده پرسپولیس است و امیدوارم این تیم در ادامه راه قهرمان آسیا شود!

هاشمی‌نسب: تمام زندگی من شده جنگ و جدل با هواداران تیمِ خاص/ تمام برنامه‌ریزی فوتبال ما برای راحتی پرسپولیس است

 هاشمی‌نسب: تمام زندگی من شده جنگ و جدل با هواداران تیمِ خاص/ تمام برنامه‌ریزی فوتبال ما برای راحتی پرسپولیس است
2021-01-18T19:11:00+03:30
مربی فولاد خوزستان مدعی شد تیمش به دنبال پیروزی مقابل پرسپولیس بوده است.

گل‌محمدی: نیمه دوم بازی از دست داور خارج شد/ نگران وضعیت دفاع وسط هستیم

گل‌محمدی: نیمه دوم بازی از دست داور خارج شد/ نگران وضعیت دفاع وسط هستیم
2021-01-18T18:54:21+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داور مسابقه با فولاد به اشتباه برای حریف اعلام پنالتی کرد.

انتقاد از داوری و نگرانی برای یک اتفاق بد/ من و افشین هستیم برای دفاع!

انتقاد از داوری و نگرانی برای یک اتفاق بد/ من و افشین هستیم برای دفاع!
2021-01-18T18:51:11+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که مصدومیت دو مدافع میانی تیمش نگرانی هایی را بوجود آورده است، گفت: تصمیم زاهدی فر در گرفتن پنالتی برای فولاد مباحث فن...

هاشمی‌نسب: آمده بودیم بازی را ببریم

 هاشمی‌نسب: آمده بودیم بازی را ببریم
2021-01-18T18:57:41+03:30
مربی فولاد خوزستان گفت:

گل‌محمدی: پنالتی اشتباه فولاد بازی را از تب و تاب انداخت/ شاید در دیدار بعدی من و پیروانی بازی کنیم!

 گل‌محمدی: پنالتی اشتباه فولاد بازی را از تب و تاب انداخت/ شاید در دیدار بعدی من و پیروانی بازی کنیم!
2021-01-18T18:57:40+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل فولاد خوزستان ابراز رضایت کرد.

گل‌محمدی: بعد از کادر پزشکی باید از فوتبالیست‌ها تشکر کرد/ پنالتی فولاد اشتباه بود

گل‌محمدی: بعد از کادر پزشکی باید از فوتبالیست‌ها تشکر کرد/ پنالتی فولاد اشتباه بود
2021-01-18T18:41:01+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داور مسابقه با فولاد به اشتباه برای حریف اعلام پنالتی کرد.

یحیی گل‌محمدی: بازی فیزیکی بود اما بازیکنانم کم نیاوردند

یحیی گل‌محمدی: بازی فیزیکی بود اما بازیکنانم کم نیاوردند
2021-01-18T18:37:48+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصمیم زاهدی فر در گرفتن پنالتی برای فولاد مباحث فنی را زیر سوال برد.

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته یازدهم؛ پرسپولیس از فولاد و گل‌گهر سبقت گرفت/ دیاباته به صدر رنگ آبی زد

 جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته یازدهم؛ پرسپولیس از فولاد و گل‌گهر سبقت گرفت/ دیاباته به صدر رنگ آبی زد
2021-01-18T18:44:21+03:30
استقلال با گل‌های شیخ دیاباته، پیروزی ارزشمندی در تبریز به دست آورد و به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.