میرنیوز

بازدید معاونان وزارت از تیراندازی/ علی نژاد: تیراندازان با آرامش می‌توانند به مدال المپیک برسند

بازدید معاونان وزارت از تیراندازی/ علی نژاد: تیراندازان با آرامش می‌توانند به مدال المپیک برسند 2021-01-12T15:06:27+03:30

به گزارش ایسنا، در این بازدید ابتدا مهدی علی نژاد و مهین فرهادی زاد با حضور در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی از نزدیک نظاره‌گر فعالیت‌های این رشته بودند.

همچنین در ادامه نیز با حضور در محل تمرین المپین های کشورمان با ورزشکاران و مربیان رشته های تفنگ و تپانچه دیدار و دقایقی با تیراندازان به گفتگو پرداختند.

علی نژاد با اشاره به فعالیت های ورزشکاران رشته اهداف پروازی گفت: فدراسیون تیراندازی با مهیا کردن شرایط رشته اهداف پروازی و با انگیزه ای که در بین این ورزشکاران وجود دارد می تواند به موفقیت های خوبی دست یابد.

وی افزود: رشته های تفنگ و تپانچه هم جذابیت خوبی دارد و تیراندازان این ماده ها نیز با آرامش و همدلی می توانند با قدرت به اهداف خود و کسب مدال المپیک برسند.

همچنین فرهادی زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز با ابراز خرسندی از شرایط کنونی ورزشکاران گفت: امیدوارم تیراندازان با برنامه ریزی و تجربیات مربیان بتوانند به قله های موفقیت این رشته و کسب نخستین مدال المپیک برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنند.

در پایان هم نشستی با حضور معاونین وزیر ورزش و علی دادگر رئیس، بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس بانوان و رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی برگزار و موارد مهم برای ادامه پرقدرت تر مسیر باقیمانده تا المپیک بررسی شد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

اعتراض باشگاه پرسپولیس به قضاوت جنجالی داور دیدار با فولاد

اعتراض باشگاه پرسپولیس به قضاوت جنجالی داور دیدار با فولاد
2021-01-18T19:17:47+03:30
باشگاه پرسپولیس بطور رسمی نسبت به تصمیمات داور بازی این تیم با فولاد خوزستان اعتراض کرد.

انتقاد تند یاغی سابق از پرسپولیس و کادر فنی‌اش/ مظلوم‌نمایی نکنید!

انتقاد تند یاغی سابق از پرسپولیس و کادر فنی‌اش/ مظلوم‌نمایی نکنید!
2021-01-18T19:17:47+03:30
مربی تیم فوتبال فولاد که یکی از بازیکنان منتقل شده از پرسپولیس به استقلال بود، گفت: لقب تیم خاص برازنده پرسپولیس است چرا که همه اتفاقات باید به سود این تیم ر...

واکنش رادوشویچ به شایعه جدایی‌اش از پرسپولیس

 واکنش رادوشویچ به شایعه جدایی‌اش از پرسپولیس
2021-01-18T19:24:22+03:30
دروازه‌بان کروات پرسپولیس واکنش کوتاهی نسبت به شایعه جدایی‌اش از باشگاه پرسپولیس نشان داد.

آذری: با این روش بسیاری از بازیکنان فولاد باید در نیم‌فصل دنبال تیم باشند/ بازی از دست زاهدی‌فرد در رفت

 آذری: با این روش بسیاری از بازیکنان فولاد باید در نیم‌فصل دنبال تیم باشند/ بازی از دست زاهدی‌فرد در رفت
2021-01-18T19:24:21+03:30
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اگر بازیکنان بخواهند به همین شکل عمل کنند خیلی از آنها باید در نیم‌فصل به دنبال تیم باشند.

کنعانی‌زادگان: اگر توپ به شانه‌ام هم خورده باشد دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم/ پرسپولیس گناه دارد

 کنعانی‌زادگان: اگر توپ به شانه‌ام هم خورده باشد دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم/ پرسپولیس گناه دارد
2021-01-18T19:24:21+03:30
مدافع پرسپولیس می‌گوید در صحنه‌ای که داور خطای هند او را اعلام کرد، اگر توپ به شانه او هم برخورد کرده باشد دیگر فوتبال بازی نمی‌کند.

هاشمی‌نسب: تمام زندگی من شده جنگ و جدل با هواداران تیمِ خاص/ تمام برنامه‌ریزی فوتبال ما برای راحتی پرسپولیس است!

 هاشمی‌نسب: تمام زندگی من شده جنگ و جدل با هواداران تیمِ خاص/ تمام برنامه‌ریزی فوتبال ما برای راحتی پرسپولیس است!
2021-01-18T19:24:21+03:30
مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس به همه چیز پرداخت جز دلایل فنی شکست سرخپوشان اهوازی.

آذری: از عملکرد کادر فنی‌ راضیم اما از بازیکنان نه/ داوری خوب بوده یا بد دیگر تمام شد

آذری: از عملکرد کادر فنی‌ راضیم اما از بازیکنان نه/ داوری خوب بوده یا بد دیگر تمام شد
2021-01-18T19:07:42+03:30
مدیرعامل فولاد گفت: رهبری تیم دارد کارش را می‌کند و از کادرفنی رضایت داریم اما اگر بازیکنان بخواهند به این شکل بازی کنند در نیم فصل باید دنبال تیم جدید بگردن...

برازنده لقب «خاص» هستید/من هم روزی خاص بودم و هوایم را داشتند!

برازنده لقب «خاص» هستید/من هم روزی خاص بودم و هوایم را داشتند!
2021-01-18T19:04:28+03:30
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لقب تیم خاص برازنده پرسپولیس است و امیدوارم این تیم در ادامه راه قهرمان آسیا شود!

هاشمی‌نسب: تمام زندگی من شده جنگ و جدل با هواداران تیمِ خاص/ تمام برنامه‌ریزی فوتبال ما برای راحتی پرسپولیس است

 هاشمی‌نسب: تمام زندگی من شده جنگ و جدل با هواداران تیمِ خاص/ تمام برنامه‌ریزی فوتبال ما برای راحتی پرسپولیس است
2021-01-18T19:11:00+03:30
مربی فولاد خوزستان مدعی شد تیمش به دنبال پیروزی مقابل پرسپولیس بوده است.

گل‌محمدی: نیمه دوم بازی از دست داور خارج شد/ نگران وضعیت دفاع وسط هستیم

گل‌محمدی: نیمه دوم بازی از دست داور خارج شد/ نگران وضعیت دفاع وسط هستیم
2021-01-18T18:54:21+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داور مسابقه با فولاد به اشتباه برای حریف اعلام پنالتی کرد.

انتقاد از داوری و نگرانی برای یک اتفاق بد/ من و افشین هستیم برای دفاع!

انتقاد از داوری و نگرانی برای یک اتفاق بد/ من و افشین هستیم برای دفاع!
2021-01-18T18:51:11+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که مصدومیت دو مدافع میانی تیمش نگرانی هایی را بوجود آورده است، گفت: تصمیم زاهدی فر در گرفتن پنالتی برای فولاد مباحث فن...

هاشمی‌نسب: آمده بودیم بازی را ببریم

 هاشمی‌نسب: آمده بودیم بازی را ببریم
2021-01-18T18:57:41+03:30
مربی فولاد خوزستان گفت:

گل‌محمدی: پنالتی اشتباه فولاد بازی را از تب و تاب انداخت/ شاید در دیدار بعدی من و پیروانی بازی کنیم!

 گل‌محمدی: پنالتی اشتباه فولاد بازی را از تب و تاب انداخت/ شاید در دیدار بعدی من و پیروانی بازی کنیم!
2021-01-18T18:57:40+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل فولاد خوزستان ابراز رضایت کرد.

گل‌محمدی: بعد از کادر پزشکی باید از فوتبالیست‌ها تشکر کرد/ پنالتی فولاد اشتباه بود

گل‌محمدی: بعد از کادر پزشکی باید از فوتبالیست‌ها تشکر کرد/ پنالتی فولاد اشتباه بود
2021-01-18T18:41:01+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داور مسابقه با فولاد به اشتباه برای حریف اعلام پنالتی کرد.

یحیی گل‌محمدی: بازی فیزیکی بود اما بازیکنانم کم نیاوردند

یحیی گل‌محمدی: بازی فیزیکی بود اما بازیکنانم کم نیاوردند
2021-01-18T18:37:48+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصمیم زاهدی فر در گرفتن پنالتی برای فولاد مباحث فنی را زیر سوال برد.

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته یازدهم؛ پرسپولیس از فولاد و گل‌گهر سبقت گرفت/ دیاباته به صدر رنگ آبی زد

 جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته یازدهم؛ پرسپولیس از فولاد و گل‌گهر سبقت گرفت/ دیاباته به صدر رنگ آبی زد
2021-01-18T18:44:21+03:30
استقلال با گل‌های شیخ دیاباته، پیروزی ارزشمندی در تبریز به دست آورد و به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

نظر دو کارشناس داوری درباره اتفاقات دیدار پرسپولیس - فولاد

 نظر دو کارشناس داوری درباره اتفاقات دیدار پرسپولیس - فولاد
2021-01-18T18:44:21+03:30
دو کارشناس داوری به آنالیز قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد و کمک‌هایش در پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال پرداختند.

گل‌محمدی: خوب جنگیدیم و فرصت‌طلب بودیم/ پنالتی فولاد بازی را از تب و تاب انداخت/ شاید در دیدار بعدی من و پیروانی بازی کنیم!

 گل‌محمدی: خوب جنگیدیم و فرصت‌طلب بودیم/ پنالتی فولاد بازی را از تب و تاب انداخت/ شاید در دیدار بعدی من و پیروانی بازی کنیم!
2021-01-18T18:44:20+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل فولاد خوزستان ابراز رضایت کرد.

پرسپولیس با شکست فولاد به رده ششم جدول رسید/ طلسم‌ شاگردان یحیی مقابل نکونام شکست

 پرسپولیس با شکست فولاد به رده ششم جدول رسید/ طلسم‌ شاگردان یحیی مقابل نکونام شکست
2021-01-18T18:31:00+03:30
هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان به اتمام رسید.

گل‌محمدی: خوب جنگیدیم و فرصت‌طلب بودیم

 گل‌محمدی: خوب جنگیدیم و فرصت‌طلب بودیم
2021-01-18T18:31:00+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل فولاد خوزستان ابراز رضایت کرد.

کارشناسی داوری پرسپولیس و فولاد

کارشناسی داوری پرسپولیس و فولاد
2021-01-18T18:14:22+03:30
نوید مظفری معتقد است داور در دیدار پرسپولیس و فولاد یک پنالتی اشتباه به سود میهمان اعلام کرد.

نوراللهی نوار تساوی‌های پرسپولیس را پاره کرد

نوراللهی نوار تساوی‌های پرسپولیس را پاره کرد
2021-01-18T18:14:21+03:30
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری دو بر یک برابر قولاد خوزستان سومین پیروزی خود در لیگ برتر را به دست آورد.

بازگشت پرسپولیس به مسیر برد در جنجال بزرگ آزادی

بازگشت پرسپولیس به مسیر برد در جنجال بزرگ آزادی
2021-01-18T18:11:07+03:30
تیم فوتبال پرسپولیس پس از چهارتساوی متوالی موفق به کسب پیروزی مقابل فولاد خوزستان شد.

برخورد تند کریم باقری با مدافع پرسپولیس/رفتار عجیب یحیی با داور

برخورد تند کریم باقری با مدافع پرسپولیس/رفتار عجیب یحیی با داور
2021-01-18T17:57:48+03:30
اعلام پنالتی برای فولاد خوزستان توسط محمدحسین زاهدی فر در جریان بازی با پرسپولیس باعث اتفاقات عجیب روی نیمکت هر دوتیم شد.

برخورد فیزیکی کریم باقری با کنعانی‌زادگان پس از اعتراض شدید

 برخورد فیزیکی کریم باقری با کنعانی‌زادگان پس از اعتراض شدید
2021-01-18T18:04:22+03:30
اعتراض‌های شدید محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از اعلام پنالتی از سوی داور دیدار پرسپولیس - فولاد با واکنش کریم باقری همراه شد.

ملایی: نیروهای مسلح زنجیره اقدامات ورزش همگانی را تکمیل خواهد کرد

ملایی: نیروهای مسلح زنجیره اقدامات ورزش همگانی را تکمیل خواهد کرد
2021-01-18T17:31:11+03:30
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت:حضور موثر نیروهای مسلح دربرنامه‌های آموزشی ورویدادمحورفدراسیون ورزش‌های همگانی می‌تواند زنجیره اقداماتی که فدراسیون درباره ...

استفاده از ظرفیت های نیروهای مسلح در مبارزه با کم تحرکی ملی

استفاده از ظرفیت های نیروهای مسلح در مبارزه با کم تحرکی ملی
2021-01-18T17:21:01+03:30
در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی، وزارت ورزش و سازمان ورزش و سازمان آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح بر استفاده از ظرفیت نیروهای ...

لیگ برتر فوتبال| پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد در نیمه نخست

 لیگ برتر فوتبال| پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد در نیمه نخست
2021-01-18T17:24:20+03:30
نیمه اول دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد با پیروزی سرخپوشان تهرانی همراه شد.

برتری یک گله پرسپولیس برابر فولاد در نیمه نخست

برتری یک گله پرسپولیس برابر فولاد در نیمه نخست
2021-01-18T17:07:41+03:30
نیمه نخست دیدار پرسپولیس و فولاد با برتری یک گله شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل فولاد در حضور اسکوچیچ

پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل فولاد در حضور اسکوچیچ
2021-01-18T17:04:28+03:30
تیم فوتبال پرسپولیس توانست در نیمه نخست بازی با فولاد خوزستان گلزنی کرده و به پیروزی برسد.