میرنیوز

آب پاکی بیرانوند روی دست آنتورپ/ به ایران برنمی‌گردم و جایی نمی‌روم!

آب پاکی بیرانوند روی دست آنتورپ/ به ایران برنمی‌گردم و جایی نمی‌روم! 2021-01-12T14:36:35+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، زمانی که «ایوان لکو» سرمربی تیم فوتبال آنتورپ از این تیم جدا شد، خیلی‌ها معتقد بودند شانس به علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی رو کرده است که ارتباط چندان خوبی با لکو نداشت. چند روز بعد از جدایی لکو، «ژان بوتز» دروازه بان فرانسوی و رقیب بیرانوند برای دروازه آنتورپ هم دچار آسیب دیدگی شدیدی شد تا همه چیز برای قرار گرفتن بیرانوند درون دروازه آنتورپ فراهم شود.

آنتورپ روز یکشنبه گذشته در هفته بیستم ژوپیرلیگ بلژیک برابر تیم میشلن به میدان رفت ولی دروازه بانی بیرانوند چندان خوب نبود و آنتورپ با دریافت سه گل شکست خورد. بعد از این باخت، سیل انتقادات به سمت بیرانوند جاری شد و حتی بعضی از رسانه‌های بلژیک بحث جذب یک دروازه بان دیگر را پیش کشیده‌اند.

روزنامه «HLN» بلژیک امروز در گزارشی به بررسی وضعیت بیرانوند و احتمال جدایی او از آنتورپ پرداخت. در بخشی از این گزارش آمده است: «پنجشنبه مشخص می‌شود که ژان بوتز فرانسوی نیاز به جراحی دارد یا خیر و اینکه تا چه زمانی قادر به بازگشت نخواهد بود. خوشبینانه ترین حالت این است که به دلیل آسیب دیدگی مچ پا، بوتز هشت هفته دیگر بهبود می‌یابد. در بدترین حالت، دروازه بان فرانسوی ممکن است جراحی شود و بیش از سه ماه قادر به بازی نخواهد بود.

آیا فکر می‌کنید در این صورت مشکلی نیست چرا که آنتورپ علیرضا بیرانوند را در اختیار دارد؟ بله؛ طرح کلی همین بود اما بعد از آنکه بیرانوند مقابل کلاب بروژ تاثیر خاصی در بازی نداشت، یکشنبه گذشته هم در دیدار برابر میشلن مرتکب اشتباه شد. این باعث می‌شود آنتورپ به طور ناگهانی و کاملاً غیر منتظره به دنبال یک دروازه بان دیگر (ترجیحاً بلژیکی) باشد زیرا اگر اتفاقی برای بیرانوند رخ بدهد، فقط "داور ماتیاس" (دروازه بان سوم آنتورپ) باقی می‌ماند.»

آب پاکی بیرانوند روی دست آنتورپ/ به ایران برنمی‌گردم و جایی نمی‌روم!

روزنامه بلژیکی گزارش خود را این‌طور ادامه داده است: «ترجیح این است که سریع یک دروازه بان جدید به خدمت گرفته شود مگر اینکه بیرانوند در مدت زمان بسیار کوتاه خود را به عنوان یک بازیکن قابل اعتماد تحت نظر فرانک ورکوتن سرمربی تیم هماهنگ کند. دروازه بان ایران با ۴۰ بازی ملی، به تدریج در رختکن آنتورپ راه یافته است. در حالی که او هنگام عقد قرارداد فقط به زبان فارسی مسلط بود، در ماه‌های اخیر کمی انگلیسی هم یاد گرفته است ولی برای داشتن یک مکالمه روان کافی نیست. گفته می‌شود که او گاهی به دلیل محدودیت زبان، خنده دار است. اما بیرانوند بعد از ماه‌ها نشستن روی نیمکت و حالا دو بازی غیر قابل قبول در مدت زمان کوتاه، چه احساسی دارد؟»

روزنامه «HLN» در ادامه این گزارش خود، گفتگویی را با مصطفی سلیمانی وکیل و مشاور علیرضا بیرانوند انجام داده و درباره شایعه جدایی این دروازه بان را هم از وی سئوال کرده است.

سلیمانی در این خصوص گفت: می‌خواهم تاکید کنم که علی بعد از باخت به میشلن بسیار ناراحت است. این برای بازیکنی که همیشه دنبال پیروزی است، منطقی است. بیرانوند می‌خواهد همه چیز را در بازی‌های آینده جبران کند. روشن است که علیرضا برای سازگاری با زندگی و کار در بلژیک نیاز به زمان دارد. تفاوت با فرهنگ و آداب و رسوم ایران هم بسیار زیاد است.

وکیل بیرانوند با مثال زدن «کورتوا» دروازه بان بلژیکی رئال مادرید گفت: کورتوا در ابتدا همان مشکل علی را در رئال مادرید داشت که سرانجام توانایی‌هایش را نشان داد. با توجه به شناختم از علیرضا، مطمئن هستم او لحظات بسیار خوبی را برای هواداران آنتورپ ثبت می‌کند.

سلیمانی بحث جدایی بیرانوند از آنتورپ و احتمال بازگشت این دروازه بان به ایران را تکذیب کرد و گفت: علیرضا و خانواده اش در آنتورپ خوشحال هستند. او اصلاً نمی‌خواهد به ایران برگردد. او به هر چیزی که می‌خواست در کشورش رسیده است و تنها با یک ماموریت به بلژیک آمده است: موفقیت در اروپا. در ایران آنقدر به بیرانوند اعتقاد دارند که فقط در انتظار انتقال او به یکی از بهترین باشگاه‌های جهان هستند. همه ما متقاعد شده‌ایم که او به راحتی این دوره کوتاه را پشت سر می‌گذارد. قول می‌دهم علیرضا شما را با مسابقات درخشان خود شگفت زده خواهد کرد و بعد او را یکی از بهترین خریدهای باشگاه می‌نامند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

برد راحت مهرام و شیمیدر در هفته هشتم لیگ بسکتبال

برد راحت مهرام و شیمیدر در هفته هشتم لیگ بسکتبال
2021-01-18T20:27:41+03:30
تیم‌های بسکتبال مهرام و شیمیدر در هفته هشتم رقابت‌های لیگ، بردهای راحتی را مقابل حریفان خود کسب کردند.

بازیکن پرسپولیس باید دوبار اخراج می شد/ با بدشانسی باختیم

بازیکن پرسپولیس باید دوبار اخراج می شد/ با بدشانسی باختیم
2021-01-18T20:11:11+03:30
دروازه بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پرسپولیس موقعیتی نداشت اما دو گل زد و بازی را واگذار کردیم.

نکونام مقصر نیست/ با این وضعیت خیلی از بازیکنان باید نیم فصل بروند

نکونام مقصر نیست/ با این وضعیت خیلی از بازیکنان باید نیم فصل بروند
2021-01-18T20:11:11+03:30
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پس از شکست این تیم مقابل پرسپولیس از عملکرد بازیکنان خود به شدت انتقاد کرد.

والیبال زنان در ایستگاه پایانی/ سایپا در آستانه کسب دومین جام

والیبال زنان در ایستگاه پایانی/ سایپا در آستانه کسب دومین جام
2021-01-18T19:47:42+03:30
تیم سایپا با چهار پیروزی در مرحله نهایی لیگ والیبال زنان صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

اسامی داوران هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال/قضاوت همرنگ و کاظمی برای استقلال و پرسپولیس

اسامی داوران هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال/قضاوت همرنگ و کاظمی برای استقلال و پرسپولیس
2021-01-18T19:47:41+03:30
با اعلام کمیته داوران، تیم داوری دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.

داوران هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند

داوران هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند
2021-01-18T19:44:29+03:30
کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده در هفته دوازدهم لیگ برتر را اعلام کرد.

هم دندانم را شکستند هم به اشتباه پنالتی گرفتند/ پرسپولیس گناه دارد

هم دندانم را شکستند هم به اشتباه پنالتی گرفتند/ پرسپولیس گناه دارد
2021-01-18T19:44:28+03:30
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اعصابی که برایم نگذاشتند فکر می کنم همسترینگم پاره شد.

فروزان: حق ما پیروزی بود/ چند بازیکن پرسپولیس باید کارت قرمز می‌گرفتند

فروزان: حق ما پیروزی بود/ چند بازیکن پرسپولیس باید کارت قرمز می‌گرفتند
2021-01-18T19:34:23+03:30
دروازه‎بان فولاد گفت: پرسپولیسی‌ها با خوش‌شانسی، مسائل داوری و وقت تلف کردن ما را شکست دادند.

پیروانی: قضاوت‌ها علیه پرسپولیس است

پیروانی: قضاوت‌ها علیه پرسپولیس است
2021-01-18T19:34:23+03:30
سرپرست پرسپولیس می‌گوید اشتباهات داوری برنامه‌ریزی شده نیست اما قضاوت‌ها علیه این تیم است.

عالیشاه: اگر بار اضافی باشم، نمی‌مانم

عالیشاه: اگر بار اضافی باشم، نمی‌مانم
2021-01-18T19:34:22+03:30
هافبک پرسپولیس می‌گوید تا زمانی که به او احتیاج داشته باشند، در خدمت پرسپولیس است اما در صورتی که حس کند بار اضافی است، این تیم را ترک خواهد کرد. ...

کنعانی‌زادگان: باقری می‌خواست دلداری‌ام بدهد/ پرسپولیس گناه دارد

کنعانی‌زادگان: باقری می‌خواست دلداری‌ام بدهد/ پرسپولیس گناه دارد
2021-01-18T19:34:21+03:30
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است داور به اشتباه به ضرر تیمش پنالتی گرفته است.

امیری: داور بازی را خراب کرد/ به صدر جدول بر می‌گردیم

امیری: داور بازی را خراب کرد/ به صدر جدول بر می‌گردیم
2021-01-18T19:34:21+03:30
هافبک پرسپولیس می‌گوید داور با اعلام پنالتی اشتباه به ضرر پرسپولیس جو بازی را به هم ریخت و باعث ایجاد تنش میان دو تیم شد.

بیرانوند بهترین دروازه‌بان هفته بیست‌ویکم لیگ بلژیک + عکس

 بیرانوند بهترین دروازه‌بان هفته بیست‌ویکم لیگ بلژیک + عکس
2021-01-18T19:37:42+03:30
علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین دروازه‌بان هفته بیستم‌ویکم لیگ برتر بلژیک انتخاب شد.

هاشمی‌نسب: برنامه‌ریزی فوتبال براساس راحتی پرسپولیس است/ "خاص" برازنده شماست، مظلوم‌نمایی نکنید

هاشمی‌نسب: برنامه‌ریزی فوتبال براساس راحتی پرسپولیس است/ "خاص" برازنده شماست، مظلوم‌نمایی نکنید
2021-01-18T19:21:01+03:30
مربی تیم فوتبال فولاد بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس از رفتار کادرفنی حریف انتقاد کرد.

پاسخ رادوشوویچ درباره ماندنش در پرسپولیس

پاسخ رادوشوویچ درباره ماندنش در پرسپولیس
2021-01-18T19:21:01+03:30
دروازه‌بان کرات تیم فوتبال پرسپولیس درباره ماندن در این تیم با تردید صحبت کرد.

اعتراض باشگاه پرسپولیس به قضاوت جنجالی داور دیدار با فولاد

اعتراض باشگاه پرسپولیس به قضاوت جنجالی داور دیدار با فولاد
2021-01-18T19:17:47+03:30
باشگاه پرسپولیس بطور رسمی نسبت به تصمیمات داور بازی این تیم با فولاد خوزستان اعتراض کرد.

انتقاد تند یاغی سابق از پرسپولیس و کادر فنی‌اش/ مظلوم‌نمایی نکنید!

انتقاد تند یاغی سابق از پرسپولیس و کادر فنی‌اش/ مظلوم‌نمایی نکنید!
2021-01-18T19:17:47+03:30
مربی تیم فوتبال فولاد که یکی از بازیکنان منتقل شده از پرسپولیس به استقلال بود، گفت: لقب تیم خاص برازنده پرسپولیس است چرا که همه اتفاقات باید به سود این تیم ر...

واکنش رادوشویچ به شایعه جدایی‌اش از پرسپولیس

 واکنش رادوشویچ به شایعه جدایی‌اش از پرسپولیس
2021-01-18T19:24:22+03:30
دروازه‌بان کروات پرسپولیس واکنش کوتاهی نسبت به شایعه جدایی‌اش از باشگاه پرسپولیس نشان داد.

آذری: با این روش بسیاری از بازیکنان فولاد باید در نیم‌فصل دنبال تیم باشند/ بازی از دست زاهدی‌فرد در رفت

 آذری: با این روش بسیاری از بازیکنان فولاد باید در نیم‌فصل دنبال تیم باشند/ بازی از دست زاهدی‌فرد در رفت
2021-01-18T19:24:21+03:30
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اگر بازیکنان بخواهند به همین شکل عمل کنند خیلی از آنها باید در نیم‌فصل به دنبال تیم باشند.

کنعانی‌زادگان: اگر توپ به شانه‌ام هم خورده باشد دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم/ پرسپولیس گناه دارد

 کنعانی‌زادگان: اگر توپ به شانه‌ام هم خورده باشد دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم/ پرسپولیس گناه دارد
2021-01-18T19:24:21+03:30
مدافع پرسپولیس می‌گوید در صحنه‌ای که داور خطای هند او را اعلام کرد، اگر توپ به شانه او هم برخورد کرده باشد دیگر فوتبال بازی نمی‌کند.

هاشمی‌نسب: تمام زندگی من شده جنگ و جدل با هواداران تیمِ خاص/ تمام برنامه‌ریزی فوتبال ما برای راحتی پرسپولیس است!

 هاشمی‌نسب: تمام زندگی من شده جنگ و جدل با هواداران تیمِ خاص/ تمام برنامه‌ریزی فوتبال ما برای راحتی پرسپولیس است!
2021-01-18T19:24:21+03:30
مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس به همه چیز پرداخت جز دلایل فنی شکست سرخپوشان اهوازی.

آذری: از عملکرد کادر فنی‌ راضیم اما از بازیکنان نه/ داوری خوب بوده یا بد دیگر تمام شد

آذری: از عملکرد کادر فنی‌ راضیم اما از بازیکنان نه/ داوری خوب بوده یا بد دیگر تمام شد
2021-01-18T19:07:42+03:30
مدیرعامل فولاد گفت: رهبری تیم دارد کارش را می‌کند و از کادرفنی رضایت داریم اما اگر بازیکنان بخواهند به این شکل بازی کنند در نیم فصل باید دنبال تیم جدید بگردن...

برازنده لقب «خاص» هستید/من هم روزی خاص بودم و هوایم را داشتند!

برازنده لقب «خاص» هستید/من هم روزی خاص بودم و هوایم را داشتند!
2021-01-18T19:04:28+03:30
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لقب تیم خاص برازنده پرسپولیس است و امیدوارم این تیم در ادامه راه قهرمان آسیا شود!

هاشمی‌نسب: تمام زندگی من شده جنگ و جدل با هواداران تیمِ خاص/ تمام برنامه‌ریزی فوتبال ما برای راحتی پرسپولیس است

 هاشمی‌نسب: تمام زندگی من شده جنگ و جدل با هواداران تیمِ خاص/ تمام برنامه‌ریزی فوتبال ما برای راحتی پرسپولیس است
2021-01-18T19:11:00+03:30
مربی فولاد خوزستان مدعی شد تیمش به دنبال پیروزی مقابل پرسپولیس بوده است.

گل‌محمدی: نیمه دوم بازی از دست داور خارج شد/ نگران وضعیت دفاع وسط هستیم

گل‌محمدی: نیمه دوم بازی از دست داور خارج شد/ نگران وضعیت دفاع وسط هستیم
2021-01-18T18:54:21+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داور مسابقه با فولاد به اشتباه برای حریف اعلام پنالتی کرد.

انتقاد از داوری و نگرانی برای یک اتفاق بد/ من و افشین هستیم برای دفاع!

انتقاد از داوری و نگرانی برای یک اتفاق بد/ من و افشین هستیم برای دفاع!
2021-01-18T18:51:11+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که مصدومیت دو مدافع میانی تیمش نگرانی هایی را بوجود آورده است، گفت: تصمیم زاهدی فر در گرفتن پنالتی برای فولاد مباحث فن...

هاشمی‌نسب: آمده بودیم بازی را ببریم

 هاشمی‌نسب: آمده بودیم بازی را ببریم
2021-01-18T18:57:41+03:30
مربی فولاد خوزستان گفت:

گل‌محمدی: پنالتی اشتباه فولاد بازی را از تب و تاب انداخت/ شاید در دیدار بعدی من و پیروانی بازی کنیم!

 گل‌محمدی: پنالتی اشتباه فولاد بازی را از تب و تاب انداخت/ شاید در دیدار بعدی من و پیروانی بازی کنیم!
2021-01-18T18:57:40+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل فولاد خوزستان ابراز رضایت کرد.

گل‌محمدی: بعد از کادر پزشکی باید از فوتبالیست‌ها تشکر کرد/ پنالتی فولاد اشتباه بود

گل‌محمدی: بعد از کادر پزشکی باید از فوتبالیست‌ها تشکر کرد/ پنالتی فولاد اشتباه بود
2021-01-18T18:41:01+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داور مسابقه با فولاد به اشتباه برای حریف اعلام پنالتی کرد.

یحیی گل‌محمدی: بازی فیزیکی بود اما بازیکنانم کم نیاوردند

یحیی گل‌محمدی: بازی فیزیکی بود اما بازیکنانم کم نیاوردند
2021-01-18T18:37:48+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصمیم زاهدی فر در گرفتن پنالتی برای فولاد مباحث فنی را زیر سوال برد.