میرنیوز

۳۵ هزار فرانک بدهی داریم/ برای انتخابات ثبت نام نمی‌کنم مگر...

۳۵ هزار فرانک بدهی داریم/ برای انتخابات ثبت نام نمی‌کنم مگر... 2020-12-13T12:43:21+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری صبح امروز یکشنبه در نشست خبری گزارشی از هشت سال فعالیت خود در این رشته را ارائه داد.

قمری که هشتم دی ماه سال جاری دومین دوره ریاستش در این فدراسیون به پایان می رسد وضعیت بدهی های داخلی و بین المللی این رشته، تعیین تکلیف تنها نماینده دوچرخه سواری ایران در المپیک، برنامه های توسعه ای انجام شده، ساختمان جدید فدراسیون و حضورش در انتخابات بعدی را تشریح کرد.

قمری با بیان اینکه ۱۶ سال است که از ابتدای فعالیتش در استان مرکزی در این رشته مدیریت کرده و از نزدیک با خانواده دوچرخه سواری آشنا بوده است، گفت: روزی که آمدم در فاصله بین استان مرکزی و پایتخت اتفاقات خوبی افتاده، است.

وی ادامه داد: اتفاقات این هشت سال را اگر بررسی کنیم این رشته پر هزینه است و اگر کسی وارد آن می‌شود باید برای فعالیت عشق داشته باشد. جامعه دوچرخه سواری از ما انتظار این را داشت تا در این چند سال در رشته‌های زیر مجموعه فعالیت کنیم؛ دوچرخه سواری BMX و کوهستان که المپیکی است اما قبلاً نبود. رشته کوهستان را از جایگاهی که در خور شایسته کشورمان نبود به جایی رساندیم که در سال گذشته مدال‌های خوبی گرفتیم. با بد شانسی در بازی های آسیایی جاکارتا و حوادثی که اتفاق افتاد نتوانستیم مدال بگیریم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری خاطر نشان کرد: در تریال و BMX کارهای خوبی رقم خورد. در ترایال که رییس آسیا هستیم توقعات بیشتر است و امیدواریم در سالهای آینده این رشت به آسیا و المپیک و بازی‌های آسیایی بیاید.

وی در ادامه گزارشی از مدال‌های کسب شده در هشت سال قبل ارائه داد و گفت: مدال‌هایی که توسط تیم‌های ملی در هشت سال کسب مدال شده ۱۵۱ مدال (در بازی‌های آسیایی شامل ۳۷ طلا ،۶۰ نقره و ۵۴ برنز) بوده است. در بخش باشگاهی ۲۴۴ مدال کسب کرده ایم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری به توسعه آموزشی در این رشته هم اشاره کرد و افزود: گسترش عرصه آموزش از نیازهای اساسی ما بوده است. نیاز به کلاس داوری و مربیگری که ۲۵۴ کلاس در سطوح مختلف مردان و زنان برگزار شده است. در بانوان نیازهای اولیه ما داشتن مربی و داور خوب است که در این چندسال خانم ها را در این بخش خودکفا کردیم. قبلاً برگزاری مسابقات این بخش زیر نظر داوران مرد بود و می تونیم ادعا کنیم الان بانوان می توانند در حد تیم ملی خودشان مربی داشته باشند و رقابت های خود را برگزار کنند.

قمری به حضور نمایندگان ایران در کمپ های بین المللی اشاره کرد و ادامه داد: در کمپ های بین المللی ۵۰ نفر اعزام شامل مربی، داور و ورزشکار با ارتباطات خوبی که داشتیم اعزام شده اند که در سطح ارتقا مربی، داور و ورزشکار نخبه به نتایج خوبی رسیده ایم.

وی تصریح کرد: در بخش اعزام های تیم های ملی دو اتفاق ارزشمند برای بانوان در کوهستان و جاده و در بخش بانوان افتاد. یکی اینکه پرتو آذر اولین مدال آسیا را کسب کرد و دوم اینکه در جاده بعد از ۷۰ سال قدمت دوچرخه سمیه یزدانی مدال گرفت که این دو بسیار ارزشمند است. در کنار آن، سال گذشته در نسل قبلی پوست اندازی شد و نفرات قبل کنار رفتند. دوچرخه سواران خوبی معرفی شدند چه در جاده، چه در پیست و تریال و کوهستان به طوری که در رنکینگ ها جزو رنک اول باشیم و حتی در بخش های انفرادی هم در ارزیابی های جهانی و آسیایی شرایط خوبی داشتیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص بخش زیرساختی پیست یادآور شد: در بخش پیست، کشورهای دیگر به دلیل پیشرفت های که دارند و کارهای زیر بنابی، جلوتر هستند. علی رغم تمام مشکلات، با افتتاح دو پیست کرمان و رشت، تعداد پیست های خود را به ۵ پیست رساندیم وتعدادی دیگر در حال احداث است.

قمری در ادامه به بحث توسعه همگانی این رشته هم اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه با آموزش و پرورش و وزارت کشور در ۱۴ بند و به شهرداری برای توسعه همگانی این رشته ابلاغ شد. پیشرفت خوبی در توجه مردم به دوچرخه داشتیم. نیاز است در این بخش در مسائل مالی و زیرساخت ها کمک کنند تا دوچرخه سواری را به سطح جامعه ببریم. در این سالها بیش از ۱۱ هزار برنامه ورزش همگانی در هیات ها با همکاری دستگاه ها اجرا شد که عدد قابل قبولی برای توسعه دوچرخه سواری است. نیاز ما در حال حاضر همگانی کردن این رشته بین مردم و در کلانشهرهاست.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری پیرامون جایگاه های این رشته ها در سطح بین المللی و آسیایی گفت: هم اکنون نمایندگان ما پست هایی چون ریاست تریال آسیا جاده آسیا و عضو ACC و عضویت در فدراسیون جهانی را در اختیار دارند. همین طور نماینده ما در سیزم نیز عضویت دارد. همگام با فعالیت های دوچرخه سواری در سیزم نیز جایگاه خوبی داریم و مدال های خوبی نیز همراه با همکاری خوب مجموعه نیروهای مسلح برای دوچرخه سواری کشورمان به دست آمده است.

وی تصریح کرد: در رابطه با سیزم های نیمه تمام اتفاقات خوبی رقم خورده و تعدادی نیز افتتاح شده است. در این مدت رشته های مختلفی به دو چرخه سواری همچون BMX، تریال و جانبازان و معلولین نیز اضافه شده است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تأکید کرد: ما در فضای اداری مشکلاتی داشتیم که توانستیم با تلاش فراوان سند قبلی را به نام فدراسیون تبدیل کنیم. آن مجموعه را فروخته و با پیگیری زیاد فضای اداری را روبروی پیست دوچرخه سواری آزادی به مساحت هزار و ۵۰ متر زیربنا دریافت کرده و کارهای ساخت آن را آغاز کنیم. در مسائل و مشکلات و هزینه های آن مشکلاتی داریم و در برآوردهای اولیه به دلیل افزایش قیمت مصالح دچار مشکل شدیم.

این مقام مسئول ادامه داد: دستورات لازم برای حل این مشکل از سوی وزارت ورزش داده شده است و امیدواریم مبلغ یک میلیارد تومان برای اتمام این پروژه به ما بدهند تا بتوانیم در چند ماه آینده این پروژه را تکمیل کنیم و در اختیار بگیریم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری به بحث کرونا و کاهش فعالیت های ورزشی در این رشته هم اشاره و تصریح کرد: با وجود اینکه کرونا بسیاری از فعالیت های ما را کم کرد با این وجود تلاش کردیم تا بتوانیم این نقصان را جبران کنیم. در این مدت ساخت پیست BMX آغاز شده است و امیدواریم با توسعه این رشته در آینده در بخش قهرمانی آسیا و المپیک، موفقیت های خوبی به دست آوریم.

وی بیان کرد: برای تحویل این زمین خیلی تلاش شد و تقریباً شش هزار متر زمین برای احداث آن دریافت کردیم. قرار است از این زمین بخشی نیز به ساخت پیست تریال اختصاص یابد. همینطور مجوز احداث و اصلاح پیست کوهستان و مسیر دوچرخه سواری دور استادیوم آزادی را نیز دریافت کردیم. امیدواریم تا در مسیر دور استادیوم آزادی بتوانیم مسیر ویژه ای را برای فعالیت دو چرخه سوارانمان در بحث قهرمانی آغاز کنیم و در بحث اعتبارات تکمیل آن را سرعت ببخشیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه خاطرنشان کرد: در مجامع بین المللی اتفاقات خوبی برای ما افتاده بود و قرار بود امسال میزبان مسابقات آسیایی تریال باشیم اما به دلیل کرونا این رقابت ها لغو شد و برگزار نگردید. ما پیگیر این هستیم که دوچرخه سواران ما بتوانند در آینده در کمپ های جهانی حضورداشته باشند تا جایگاه دوچرخه سواری ما رشد بهتری داشته باشد.

این مقام مسئول در فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: در شرایطی که رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تنها ۱۵ روز از فعالیت ۴ ساله خود را پیش رو دارد، پیرامون هشت سال فعالیت خود گزارش داد و گفت: اگر قصوری بوده حلالیت می طلبم. امیدوارم دوچرخه سواری با فضای مدیریتی بهتر و در شرایطی که یکی از رشته های پرمدال محسوب می شود بتواند افتخارات خوبی را به دست آورد.

وی ادامه داد: من از سال ۶۹ که وارد دوچرخه سواری شدم و ورزش حرفه ای را شروع کردم تا الان عضوی از این خانواده بودم. قلبم برای دوچرخه سواری می تپد. هشت سال و نیم است که وارد مجموعه ریاست فدراسیون شدم. برای حضور در انتخابات بعدی باید ببینم چه افرادی می آیند و چه کسی رئیس می شود. اگر احساس کنم نفرات از من ضعیف تر باشند، ترجیح می دهم ادامه دهم نه اینکه ببینم این رشته دچار پسرفت بشود. باید عملکرد را در آن زمان ارزیابی کنم و افراد را ببینم. من کارمند وزارت ورزش هستم. هشت دی ماه آخرین روز فعالیت قانونی بنده است. در آن زمان سرپرست می آید و ثبت نام برای انتخابات شروع می شود. باید ارزیابی کنم ببینم کسانی که می آیند به چه شکل است و وزارت ورزش چه دستوری برای ادامه فعالیتم می دهد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه در پاسخ به پرسشی پیرامون وضعیت حضور تنها نماینده کشورمان در المپیک توکیو اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در مسابقات المپیک است، باید نفر مورد نظر نزدیک به زمان مسابقه اعلام شود. با توجه به مسیر مسابقه که بیش از ۲۰۰ کیلومتر است و مسیر سربالایی آن، فرد مورد نظر باید بتواند در این مسیر تبحر داشته باشد. انتخاب ورزشکار براساس پتانسیل بالا، باهوش بودن و نترس بودن و گزینه سربالا رو بودن ورزشکار معرفی می شود. شاید یکی از دو حالت این باشد که ما چرا یک سهمیه داریم در شرایطی که ما کشور دوم آسیا هستیم و می توانستیم مانند قبل دو سهمیه در بخش جاده و حتی در بخش کوهستان هم دو سهمیه داشته باشیم به دلیل تغییرات قوانین از سوی فدراسیون جهانی و محاسبه امتیازات در مجموع کشورهای جهان، تنها توانستیم در بخش جاده یک سهمیه بگیریم. هنوز سهمیه های کوهستان بسته نشده اما با توجه به شرایط کرونا و پیش رو که نمی توانیم در مسابقات بین المللی حاضر شویم، نمی توانیم روی کسب سهمیه حساب کنیم و تنها باید به همین یک سهمیه بسنده کنیم و برای انتخاب نفر نهایی ۲۰ روز مانده به مسابقات با توجه به شرایط آرمانی رکاب زنان نفر نهایی را معرفی نماییم.

وی در ادامه تصریح کرد: دو عامل برای عدم موفقیت دوچرخه سواری در سالهای قبل باعث شد تا در این سال دچار مشکلاتی شویم. سالهای قبل باشگاه های ما ۱۲ تا ۱۵ اعزام برون مرزی داشتند که به دلیل مشکلات ارزی از سال ۹۷ تا به الان، تیم های ورزشی ما راهی رقابت های بین المللی نشده اند. در سال ۹۷ از نظر ارزی مشکل داشتیم و به خاطر مشکلات ارزی بحث دریافت ارز قطع شد. از آن سو در بازار آزاد هم نمی توانستیم ارز بگیریم. باشگاه ها نتوانستند در رقابت های مختلف شرکت کنند و رکاب زنان به سطح آمادگی خوبی نرسیدند. همین موضوع باعث شد در بازی های آسیایی جاکارتا، دوچرخه سواری ما آسیب بخورد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: همزمان با این رقابت ها بسیاری از رکابزنان ما بازنشسته شدند و خلا بزرگی در این بخش ایجاد شد. از آن سو بخشی از ورزشکاران به دلیل عدم حضور در میادین مختلف، تجربه کافی را نداشتند و همین باعث شد با وجود چند مقام چهارمی و به وجود آمدن چند حادثه، روی سکو نرویم.

وی بیان کرد: در اینچئون شرایط اینگونه نبود. باشگاه ها کمک کردند و رکاب زنان در رقابت های مختلف حضور پیدا کردند اما در جاکارتا در جنگ اقتصادی به سر می بردیم و به دلیل فضای مالی حاکم در مسابقات مختلف حضور نداشتیم تا بتوانیم به نتیجه لازم برسیم. قبول کنیم که در این شرایط رقبا نایستاده اند و ما به دلیل شرایط مالی از آنها عقب افتاده ایم و آنها پیشرفت کرده اند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درخصوص وضعیت استعداد یابی در این رشته ورزشی گفت: در این چند سال اقدامات خوبی در بخش استعداد یابی انجام شده است. عقبه خوبی ایجاده شده و به جایی رسیده ایم که استعدادهای خوبی را شناسایی کرده ایم. پتانسیل های خوبی وجود دارد. در سالهای قبل دوچرخه سواران زن ما به آخر خط هم نمی رسیدند اما در حال حاضر مدال آوری می کنند. در رشته هایی همچون bmx و تریال هم شرایط خوبی ایجاد کرده ایم به طوری که در مسابقات اخیر در فراخوان آخر بیش از ۱۰۰ نفر در رقابت ها حضور پیدا کردند. در بخش جانبازان و معلولین نیز پتانسیل های خوبی وجود دارد اما ما دست خالی این رشته را تحویل گرفتیم. حتی جزئی ترین لوازم در بخش جانبازان و معلولین تحویل ما نشد. از آن سو زیرساخت های فدراسیون نیز به جایی نرسیده که بتواند به این بخش کمک کند اما امیدواریم بتوانیم شرایط را برای فعالیت این رشته فراهم کنیم تا بتواند انتظارات جامعه ورزش را برآورده کند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تأکید کرد: تلاش کرده ایم در این چند سال برای تأمین تجهیزات این رشته دوچرخه را از تجهیزات لوکس وزارت صمت خارج کنیم و واردات دوچرخه در بخش همگانی و عمومی داشته باشیم. تفاهم نامه هایی برای این مسئله امضا شد و اتفاقات خوبی افتاد. در بخش ساخت لوازم دوچرخه سواری کارهای خوبی صورت گرفته به طوری که بخشی از این تولیدات داخلی در سطح تیم ملی به ما کمک میکند اما برای ادامه کار نیاز به حمایت جدی تری وجود دارد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به سوالی در خصوص بدهی های بین المللی این رشته اظهار داشت: بدهی هایی از ۱۷ سال پیش البته نه برای بحث دوپینگ بلکه برای موضوعات مختلف برای ما باقی مانده است. این قضیه را به صورت مکتوب به وزارت ورزش اطلاع داده ایم. این مبلغ چیزی نزدیک به ۳۵ هزار فرانک سوئیس است که مربوط به عدم پرداخت جوایز تورهای بین المللی داخلی و عدم ثبت تورها در فدراسیون جهانی است. ما مجدداً نامه ای را به وزارت ورزش نوشتیم که به بخش مالی منعکس شده است که بتوانیم این مشکل را حل کنیم. به طور مثال هزینه ثبت نام دو دوره پول ریاست جمهوری پرداخت نشده است و یا جوایز تور مازندران پرداخت نگردید.

وی افزود: البته با توجه به ارتباطات جهانی خوبی که داریم در مقاطعی انتظار داشتیم بخشی از این جرایم بخشیده شود. اگر بتوانیم ۵۰ درصد این مبلغ را تأمین کنیم امیدواریم تا ۵۰ درصد مابقی تخفیف داده شود. البته بحث پرداخت این جرایم خیلی سفت و سخت نبوده و مربوط به اکثر رشته ها می باشد. اگر مشکلی بود جریمه می شدیم اما این اتفاق نیفتاده است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: در پایان به حمایت اسپانسرها از این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: اسپانسری را پیدا کردیم که قرار است هزینه حضور در ۵ دوره مسابقه بین المللی را تقبل کند. چنانچه این اتفاق بیفتد می توانیم اعزام های خوبی را داشته باشیم. از آن سو تلاش می کنیم با ارتباطات بین المللی لژیونرها را عضو تیم های مختلف کرده و آنها را وارد رقابت های بین المللی کنیم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)