میرنیوز

حکم استراماچونی به فیفا نرسیده است/ از پسر شفر به CAS شکایت کردیم

حکم استراماچونی به فیفا نرسیده است/ از پسر شفر به CAS شکایت کردیم 2020-11-02T10:13:14+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل خلیل زاده درباره اظهارات احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال مبنی بر اینکه هیأت مدیره او را برای مذاکره با استراماچونی راهی ایتالیا کرده بود، گفت: قبل از رفتن سعادتمند به ایتالیا ایشان اعلام کرد برای اینکه مشکل پرداخت استراماچونی را حل کنیم باید تا قبل از آنکه اتفاقی رخ بدهد رایزنی کنیم. یک عده مخالف و یک عده موافق بودیم. خود من اعلام کردم الان زمانش نیست و مصوبه داده شد منوط بر اینکه بتوانیم برای مطالبات به نتیجه خوبی برسیم و برگردد.

وی افزود: آن موقع زمان خوبی برای سفر نبود و مشکلاتی ایجاد کرد. همان روز گفتم که مصوبه ما این بوده که برای کم کردن مطالبات استراماچونی و شفر این سفر صورت بگیرد و نه چیز دیگری.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه گفته بود سعادتمند با احساس هواداران بازی کرده است ولی هیأت مدیره خودش مجوز سفر به ایتالیا را به او داده بود، اظهار کرد: وقتی یک مدیر مصوبه می‌آورد یعنی تصمیم گرفته شده است. اینکه مدیرعامل برود و برای مطالبات مذاکره کند کار خوبی بود. ما فکر می‌کردیم رفتن این بزرگوار به ایتالیا بعد از بازی‌های استقلال خواهد بود. گفته بودیم قبل از اتمام بازی‌ها نباید سفر صورت بگیرد. آن روز که سعادتمند رفت بنده در مجلس بودم. یک چالشی ایجاد شد که باعث شد جام حذفی از دست برود.

خلیل زاده که با برنامه چاپ اول شبکه خبر گفتگو می‌کرد، درباره اینکه مطالبات وینفرد شفر پرداخت شده ولی پسر شفر این بحث را تکذیب می‌کند، گفت: ما ۵۹۴ هزار دلار در چند مرحله به حساب وکیل شفر در کرواسی واریز کردیم. ۲۵ هزار فرانک به فیفا دادیم، ۱۵۰ هزار دلار برای بازگشت میلیچ و ۳۱۵ هزار برای دیاباته پرداخت کردیم. جمع پرداختی ما ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار می‌شود. این پول به حساب شفر نشسته است. رسید را داریم اگر او امروز به فیفا نامه نزند خودمان اقدام و اسناد را به فیفا ارسال می‌کنیم.

حکم استراماچونی به فیفا نرسیده است/ از پسر شفر به CAS شکایت کردیم
وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال

وی در پاسخ به این سوال که چرا صحبت‌های شفر با ادعای مدیران استقلال تناقض دارد؟ گفت: پسر شفر در باشگاه استقلال به عنوان دستیار بوده ولی مدرک و مجوز نداشته و شکایت کرده است. چیزی که من فهمیدم این است که مبلغ ۱۳۰ هزار دلار می‌خواهد و ما به دادگاه عالی ورزش شکایت کردیم. شفر می‌خواهد پول پسرش را هم بدهیم و به توافق برسیم. ما به پسرش بدهکاریم ولی محکوم نشده‌ایم. این ارتباطی با پنجره نقل و انتقالات و محرومیت استقلال ندارد.

رئیس هیأت مدیره استقلال درباره اینکه این باشگاه مجدداً در پرونده آندره استراماچونی محکوم و از نقل و انتقالات محروم می‌شود، تصریح کرد: هنوز حکم استراماچونی به فیفا نرسیده است و زمان داریم. اگر برسد هم زمان داریم و پنجره را باز کرده‌ایم. شاید محروم شویم ولی نه برای امسال بلکه احتمالاً سال آینده!

خلیل زاده در واکنش به این جمله که استقلال هر سال باید یک پنجره بسته در نقل و انتقالات داشته باشد، گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منابع مالی ندارند. پول بازیکنان ایرانی که طلبکار بودند و شکایت کرده بودند پرداخت شد. طلبکاران خارجی هم پرداخت شده است. تا آخر امروز صبر می‌کنیم نظر شفر را بگیریم وگرنه خودمان به فیفا نامه می زنیم و مستندات را ارائه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره انتخاب سریع مدیرعامل پرسپولیس و زمان بر بودن انتخاب مدیرعامل استقلال تاکید کرد: نزدیک ۲۰ روز است که آقای مددی به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شده است. مشکلاتی که در استقلال داشتیم یعنی انتخاب سرمربی، کادر فنی، پرداختی‌های قضائی و باز شدن پنجره نقل و انتقالات، قرارداد بازیکنان و … در این مدت تمام اعضای هیأت مدیره دست به دست هم دادند تا مشکلات جمع شود. برای انتخاب مدیرعامل اول باید مشکلات حل و پنجره باز می‌شد! به این نتیجه رسیدیم اول مشکلات حل شود.

خلیل زاده در پاسخ به این سوال که منابع مالی باشگاه از کجا تأمین می‌شود؟ تاکید کرد: ما هم مثل پرسپولیس کارگزار داریم ولی قرار بود شرکت فولاد متین ۱۰۰ میلیارد تومان به باشگاه استقلال بیاورد که بعداً شد ۵۰ میلیارد ولی تا الان ۷ میلیارد داده است. این مسئله آسیب خیلی سنگینی به باشگاه استقلال زد. ما از این شرکت شکایت نکرده‌ایم ولی در زمان سعادتمند اخطار دادیم و مصوبه هیأت مدیره شد که قرارداد فسخ شود. فعلاً در این وضعیت هستیم.

وی درباره اینکه انتخاب این کارگزار کار چه کسی بوده است؟ یادآور شد: پیشنهاد آقای سعادتمند بود ولی من مقاومت می‌کردم. وقتی می‌گوئیم کارگزار یعنی در قرارداد تعهداتی نسبت به هم داشته و جدول پرداختی داریم.

رئیس هیأت مدیره استقلال درباره اینکه کارگزار پرسپولیس بهتر عمل کرده است، خاطرنشان کرد: از پرسپولیس اطلاعی ندارم ولی اینجا باید انجام می‌شد. عدم تعهد کارگزار، پرداختی‌های باشگاه را به خطر می‌انداخت.

خلیل زاده در خصوص اینکه هیأت مدیره پرسپولیس تصمیم درست تری نسبت به هیأت مدیره استقلال درباره کارگزار گرفته است، گفت: نمی‌توانیم مفاد قرارداد را رسانه‌ای کنیم. آن روز اگر من مخالف این کارگزار بودم به این خاطر بود که نتیجه اش را می‌دانستم.

«چرا همان زمان علیه کارگزار و اتفاقاتی که افتاده بود، مصاحبه نکردید؟» وی در پاسخ به این سوال گفت: بنده همان موقع مصاحبه کردم ولی وقتی ۴ نفر در هیأت مدیره موافق هستند این مصوبه می‌شود.

حکم استراماچونی به فیفا نرسیده است/ از پسر شفر به CAS شکایت کردیم
تمرین تیم فوتبال استقلال

وی در خصوص اینکه چرا دیگر اعضای هیات مدیره با این قرارداد موافقت کردند؟ اظهار کرد: وقتی می‌نشینیم صحبت می‌کنیم که شرکت توان پرداخت این مبلغ را دارد عملاً وارد امضای قرارداد می‌شود. آن شرکت که شرکت کوچکی نیست ولی اینکه چه شده که نتوانست پول را پرداخت کند بحث دیگری است. در این مباحث هر روز که نمی‌توانیم مصاحبه و بحث کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره جدایی کادر پزشکی با سابقه از این باشگاه گفت: یک سری مشکلات ایجاد شده بود ولی دکتر نوروزی از روز گذشته به باشگاه برگشته و کارش را انجام می‌دهد.

خلیل زاده همچنین درباره بحث رضایتنامه محمد نادری از تیم کورتریک بلژیک تصریح کرد: نادری باید پولی را به باشگاه بلژیکی پرداخت می‌کرد. ما این را نپذیرفتیم و او خودش این را قبول کرد که رضایتنامه اش را بگیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که قرارداد نادری با استقلال چه میزان است؟ تصریح کرد: یک مبلغ عُرف به نادری دادیم.

رئیس هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه آیا استقلال آنقدر به نادری پول داده که با وجود پرداخت پول رضایتنامه چیزی برای خودش مانده باشد؟ اظهار کرد: بله فکر می‌کنم چیزی برایش مانده است.

خلیل زاده همچنین درباره اینکه عبدیان مدعی شده بود نادری از جیب خودش برای گرفتن رضایتنامه پول داده است، گفت: ما یک پول به عنوان قرارداد و یک پول برای آپشن به نادری دادیم. البته مبلغ بالایی نبوده است.

وی همچنین در واکنش به اینکه گفته می‌شود بعضی از بازیکنان استقلال قراردادهای ۱۰ و ۸ میلیارد تومانی دارند، تاکید کرد: رقم‌هایی که از قراردادهای ۶، ۷، ۸ و ۱۰ میلیاردی در استقلال برای یک سال گفته می‌شود صحیح است. بعضی قراردادها قراردادهایی بوده است که عملاً منجر به فسخ شده ولی در حال بازنگری قراردادها هستیم. باید تلاش کنیم حد متعارف را رعایت کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان صحبت‌هایش با بیان اینکه هواداران این تیم باید این فصل امیدوار باشند، تاکید کرد: در کشور ما نمی‌شود دغدغه مالی نداشت. هیات مدیره باید این دغدغه را برطرف کند اما با اسپانسر جدید مشکلات حل می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)