میرنیوز

شاهین ایزدبار پس از ۸ ماه تعطیلی استخرها، به آب زد

شاهین ایزدبار پس از ۸ ماه تعطیلی استخرها، به آب زد 2020-10-18T04:30:56+03:30

شاهین ایزدیار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی استخرهای سرپوشیده از زمان شیوع کرونا و نبود فضای مناسب برای انجام تمرینات آبی، از فدراسیون جانبازان و معلولان و رییس انجمن شنا درخواست کردم که در صورت امکان اجازه فعالیت تمرینات آبی را برای من در استخر ورزشگاه آزادی فراهم کنند که این درخواست مورد موافقت قرار گرفت و تمرینات خود را زیر نظر مهدی ضیایی مربی‌ام در استخر آزادی آغاز کردم.

وی درباره تمرینات خود پس از هشت ماه دوری از آب گفت: چون هشت ماه است که هیچ تمرین آبی نداشتم با افت رکورد مواجه شدم و تلاشم بر این است که با انجام تمرینات هوازی و سبک به مدت ۵ جلسه در طول هفته بدن خود را برای انجام تمرینات سنگین آماده کنم. 

ایزدیار پیرامون این پرسش که آیا تمرینات بدنسازی نیز در کنار تمرینات آبی دارید یا خیر، تصریح کرد: چون تمرینات آبی خود را تازه آغاز کرده ام، فعلا کار بدنسازی انجام نمی دهم و با انجام تمرینات سبک سعی دارم شرایطم را با تمرینات آبی تطبیق دهم تا کم کم خود را برای انجام کار بدنسازی و تمرینات پرفشار آبی آماده کنم.

قهرمان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در پاسخ به این پرسش که تصور می کنید بعد از چند ماه دوباره می توانید به اوج آمادگی قبل برگردید، افزود: بعد از ۲ ماه تمرین آبی می توانم افت رکوردم را جبران و تمرینات تخصصی خود را در ۱۰۰ متر قورباغه آغاز کنم.

 ایزدیار یکی از مهم ترین اهداف خود را شرکت در پارالمپیک توکیو عنوان کرد و افزود: تلاشم بر این است تا اگر فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک بخواهند برای اعزام به توکیو از شناگرانی که امتیاز ورودی به بازیهای پارالمپیک توکیو را کسب کرده اند، رکوردگیری به عمل آورند با آمادگی خوبی در رکوردگیری شرکت کنم و شانس خود را برای حضور در پارالمپیک توکیو افزایش دهم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر چند بعد از هشت ماه تعطیلی استخرها، آغاز تمرینات آبی برای من سخت بود، اما به خاطر حضور در پارالمپیک توکیو و سپس بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۲چین، سعی می کنم تمریناتم را به طور جدی پیگیری کنم تا به اهداف خود برسم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

حامد لک با اختلاف بهترین دروازه‌بان غرب آسیا شد

حامد لک با اختلاف بهترین دروازه‌بان غرب آسیا شد
2020-10-25T10:01:21+03:30
حامد لک دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با اختلاف به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره انتخاب شد.

لک بهترین دروازه‌بان غرب آسیا شد

لک بهترین دروازه‌بان غرب آسیا شد
2020-10-25T09:50:54+03:30
حامد لک به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب انتخاب شد.

پیشنهاد بیاید «بشار» نیم فصل از پرسپولیس می‌رود

پیشنهاد بیاید «بشار» نیم فصل از پرسپولیس می‌رود
2020-10-25T09:48:00+03:30
یک سایت عربی اعلام کرد بشار رسن به شرط دریافت مطالباتش در روزهای آینده راضی به ماندن در پرسپولیس شده است و احتمالا در نقل و انتقالات نیم فصل این تیم را ترک م...

۴ پرسپولیسی نامزد بهترین مدافعان لیگ قهرمانان ۲۰۲۰

۴ پرسپولیسی نامزد بهترین مدافعان لیگ قهرمانان ۲۰۲۰
2020-10-25T09:37:34+03:30
کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای بهترین مدافعان لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ را اعلام کرد.

باخ: المپیک نمی‌تواند جلوی جنگ و خشونت در جهان را بگیرد

باخ: المپیک نمی‌تواند جلوی جنگ و خشونت در جهان را بگیرد
2020-10-25T09:24:15+03:30
رییس کمیته بین‌المللی المپیک تصریح کرد: المپیک نمی‌تواند مانع جنگ و خشونت شود ولی می‌تواند الگویی برای جهان بسازد.

نورماگمدوف:‌ به مادرم قول دادم کنارش باشم/ واکنش‌ها به خداحافظی "عقاب"

نورماگمدوف:‌ به مادرم قول دادم کنارش باشم/ واکنش‌ها به خداحافظی "عقاب"
2020-10-25T09:24:14+03:30
مبارز قدرتمند روس از دلیل خود برای خداحافطی با این رشته سخن گفت. اتفاقی که با واکنش‌های زیادی روبه‌رو بوده است.

اختلاف رایکا و دست‌نشان در خصوص مسائل مالی

 اختلاف رایکا و دست‌نشان در خصوص مسائل مالی
2020-10-25T09:27:34+03:30
نادر دست‌نشان سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رود رشت مذاکراتی را با مسئولان باشگاه رایکا بابل انجام داده ولی هنوز با این باشگاه به توافق نرسیده است.

تلاش ترابی برای رسیدن به دیدار نیمه نهایی امیرکاپ

 تلاش ترابی برای رسیدن به دیدار نیمه نهایی امیرکاپ
2020-10-25T09:27:34+03:30
مهدی ترابی وینگر ایرانی تیم فوتبال العربی قطر در تلاش است تا تیمش را در بازی نیمه نهایی امیرکاپ قطر همراهی کند.

دیدار حساس یاران ابراهیمی با تیم ژاوی/ وضعیت نامشخص شجاع خلیل‌زاده

دیدار حساس یاران ابراهیمی با تیم ژاوی/ وضعیت نامشخص شجاع خلیل‌زاده
2020-10-25T09:08:00+03:30
در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر تیم صدرنشین الاهلی با کاپیتانی امید ابراهیمی در دیداری حساس به مصاف تیم السد می‌رود.

باخ: المپیک نمی‌تواند جلوی جنگ و خشونت را در جهان بگیرد

باخ: المپیک نمی‌تواند جلوی جنگ و خشونت را در جهان بگیرد
2020-10-25T08:57:34+03:30
رییس کمیته بین‌المللی المپیک تصریح کرد: المپیک نمی‌تواند مانع جنگ و خشونت شود ولی می‌تواند الگویی برای جهان بسازد.

سردار آزمون غایب احتمالی بازی با دورتمند در لیگ قهرمانان اروپا

سردار آزمون غایب احتمالی بازی با دورتمند در لیگ قهرمانان اروپا
2020-10-25T08:54:42+03:30
یک سایت روسی مدعی شد سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت غایب احتمالی این تیم در بازی با بورسیا دورتمند خواهد بود.

غیبت احتمالی سردار آزمون در بازی هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

 غیبت احتمالی سردار آزمون در بازی هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا
2020-10-25T09:00:55+03:30
سردار آزمون، مهاجم تیم فوتبال زنیت روسیه به دلیل بیماری شاید دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا را از دست دهد.

روحانی: اگر واکسن روسی اختیاری باشد، شاید نزنم / هنوز در خصوص تزریق واکسن کرونا تردیدهایی وجود دارد

 روحانی: اگر واکسن روسی اختیاری باشد، شاید نزنم / هنوز در خصوص تزریق واکسن کرونا تردیدهایی وجود دارد
2020-10-25T09:00:55+03:30
سرمربی تیم ملی کاراته روسیه گفت: با توجه به عدم تایید نهایی سازمان بهداشت جهانی در خصوص واکسن روسی، اگر تزریق آن اختیاری باشد، شاید نزنم.

پایان سال برای ستاره بایرن

پایان سال برای ستاره بایرن
2020-10-25T08:44:14+03:30
ستاره چپ پای بایرن مونیخ به خاطر آسیب دیدگی شدیدی که داشت تا پایان فصل جاری نمی‌تواند برای تیمش به میدان رود.

معمای مظاهری و تراکتور حل شد

معمای مظاهری و تراکتور حل شد
2020-10-25T08:44:14+03:30
ماجرای پیچیده جدایی رشید مظاهری از تراکتور و شکایت متقابل دو طرف از همدیگر به پایان رسیده و به زودی به طور رسمی دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال می‌تواند قراردادش ...

رقابتهای جهانی کشتی دوباره در آستانه لغو قرار گرفت!

رقابتهای جهانی کشتی دوباره در آستانه لغو قرار گرفت!
2020-10-25T08:41:23+03:30
داستان برگزاری رقابتهای جهانی کشتی ۲۰۲۰ به میزبانی صربستان همچنان بی سرانجام بوده و اتحادیه جهانی کشتی را با بلاتکلیفی و سردرگمی مواجه کرده است.

احتمال تعویق تزریق واکسن کرونا به روحانی و ملی‌پوشان کاراته روسیه

 احتمال تعویق تزریق واکسن کرونا به روحانی و ملی‌پوشان کاراته روسیه
2020-10-25T08:47:34+03:30
در حالی که پیش از این اعلام شده بود حسین روحانی به‌عنوان اولین ایرانی ۵ آبان ماه واکسن کرونا را در روسیه دریافت خواهد کرد، اما حالا خبرهایی درباره تعویق این...

عزت‌اللهی: آنهایی که می‌پرسند چرا به دانمارک رفتم، یک بازی لیگ اینجا را دیده‌اند؟/ حضور ویلموتس در تیم ملی خیانت بزرگی بود

 عزت‌اللهی: آنهایی که می‌پرسند چرا به دانمارک رفتم، یک بازی لیگ اینجا را دیده‌اند؟/ حضور ویلموتس در تیم ملی خیانت بزرگی بود
2020-10-25T08:47:34+03:30
سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگویی تفصیلی به آنچه در این مدت تجربه کرده، پرداخت و درباره دلیل حضورش در فوتبال دانمارک صحبت کرد.

فاوره: به انتقادات اهمیتی نمی‌دهم

فاوره: به انتقادات اهمیتی نمی‌دهم
2020-10-25T08:30:55+03:30
سرمربی بوروسیا دورتموند بعد از پیروزی تیمش برابر شالکه تاکید کرد که به انتقادات اهمینی نمی‌دهد و به کارش اطمینان دارد.

هوملس: به شدت به دنبال گل زدن در داربی بودم

هوملس: به شدت به دنبال گل زدن در داربی بودم
2020-10-25T08:30:55+03:30
مدافع باتجربه بوروسیا دورتموند گلزنی در داربی روهر را یکی از رویاهای خود دانست.

سولسشایر: دروازه‌بان چلسی بهترین بازیکن زمین بود

سولسشایر: دروازه‌بان چلسی بهترین بازیکن زمین بود
2020-10-25T08:30:54+03:30
سرمربی منچستریونایتد علت پیروز نشدن تیمش برابر چلسی را عملکرد خوب مندی دانست.

توخل: با شایستگی به پیروزی دست یافتیم

توخل: با شایستگی به پیروزی دست یافتیم
2020-10-25T08:17:35+03:30
سرمربی پاری سن ژرمن تیمش را شایسته پیروزی برابر دیژون دانست. او اما هنوز شکست برابر منچستر یونایتد را فراموش نکرده است.

خداحافظی عقاب داغستان با دفاع از کمربند قهرمانی

خداحافظی عقاب داغستان با دفاع از کمربند قهرمانی
2020-10-25T08:17:34+03:30
حبیب نورماگمدوف با برتری برابر مبارز آمریکایی خداحافظی خودش را از این رشته ورزشی اعلام کرد.

هافبک پرسپولیس نامزد بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ آسیا شد

هافبک پرسپولیس نامزد بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ آسیا شد
2020-10-25T08:14:43+03:30
یک رسانه عراقی خبر داد بشار رسن نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ آسیا شده است.

توقف بررسی وضعیت رشته‌های المپیکی یک هفته پس از آغاز به کار مجدد!

توقف بررسی وضعیت رشته‌های المپیکی یک هفته پس از آغاز به کار مجدد!
2020-10-25T07:34:41+03:30
ادامه بررسی وضعیت رشته‌های المپیکی که از هفته گذشته توسط کمیته کارشناسی ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی آغاز شده بود به دلیل شیوع و گستردگی کرونا لغو شد.

آغاز مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان از ۲۰ آبان در تهران

آغاز مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان از ۲۰ آبان در تهران
2020-10-25T06:04:14+03:30
مرحله دوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان از ۲۰ آبان به میزبانی تهران انجام خواهد شد.

احسان حدادی را به آلمان فرستادند تا ساکت شود نه معالجه!

احسان حدادی را به آلمان فرستادند تا ساکت شود نه معالجه!
2020-10-25T05:50:54+03:30
یک پیشکسوت دوومیدانی معتقد است که دلیل اعزام احسان حدادی به آلمان برای درمان خارپاشنه این بود که برای کسب هر نتیجه در المپیک دیگر بهانه نداشته باشد. ...

۳ امتیاز خانگی برای لیورپول

۳ امتیاز خانگی برای لیورپول
2020-10-25T03:04:17+03:30
لیورپول تونست شفیلدیونایتد را در خانه شکست دهد.

بازار آشفته استقلال/ خطرهای واقعی، مدیران مجازی!

بازار آشفته استقلال/ خطرهای واقعی، مدیران مجازی!
2020-10-25T03:04:17+03:30
باشگاه استقلال در این روزها با مسائل و اتفاقات بسیار مختلفی مواجه است و چند سوال و ابهام مهم پیرامون این باشگاه را فرا گرفته است. ...

تمهیدات سخت گیرانه قایقرانی برای برگزاری اردو/احتمال ممنوعیت رفت و آمد به دریاچه

تمهیدات سخت گیرانه قایقرانی برای برگزاری اردو/احتمال ممنوعیت رفت و آمد به دریاچه